Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
03.01.2024 12:18:07
|
|
|
renx09 kirjutas: |
anubis kirjutas: |
Jutt oli ju sellest, et pole probleeme kuid kõigil elektriautodel on probleeme. |
ei olegi, kui on õigesti hooldatud kõigil elektriautodel on probleeme - see, et 100km on sõiduulatus, on ka probleem
kui sina seda probleemina ei näe, siis on sul peas midagi väga viltu |
Minu pea ja minu mõtted ei ole kellegi teise peast tulnud kellegi teise mõtted. See näitab kellegi teise peas peituvaid probleeme pigem kui neid minule omistatakse.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
03.01.2024 12:20:53
|
|
|
No see on ammu selge, et see mida sa arvad on ainuõige. Reaalsusega on sellel vähe pistmist
pppd kirjutas: |
mu dislal on praegu koos soojendamise ja lühikeste linnasõitudega keskmine kulu kuskil seal 15 kandis, paagitäiega 1000 km ilmselt ära ei sõida (nagu suvel puhta maanteeotsaga), kas seda saab samuti lugeda "sõiduulatuse probleemiks"? |
Lühike linnasõit on probleem.
Ma oma autodega olulist läbisõidu vahet ei näe. Bemmi pidi täna täkutama kuna vedeles nädalajagu lumehanges
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
BrutaH
HV vaatleja
liitunud: 10.05.2005
|
03.01.2024 12:28:40
|
|
|
Kas talvel külmaga on suurem oht elektriautode põlemaminekuks või väiksem?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
03.01.2024 12:56:39
|
|
|
Sõber käis just ModelX'ga külas, aknad härmas, ütles, et soojendus ei jaksa aknaid puhtana hoida, laenasin kaabitsat. Mõtlesin, et prooviks siis hübriide ka käivitada. Üks käis eile sõidus, nuppu, käib. Teine oli esimese jaanuari ööst seisnud, nuppu, käib. Enne jäätub ilmselt põrgu ära, kui lexus käima ei lähe. Hybrid powwa.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
03.01.2024 13:18:54
|
|
|
BrutaH kirjutas: |
Kas talvel külmaga on suurem oht elektriautode põlemaminekuks või väiksem? |
Väiksem, sest need ei liigu ja akud on tühjad.
anubisel hea siin õilmitseda, tal ju ICE.
|
|
Kommentaarid: 688 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
mega
HV Guru
liitunud: 12.02.2004
|
03.01.2024 13:30:25
|
|
|
Norra 2023 autoomüügi statistikale toetudes jääb üldse arusaamatuks, kuidas seal maal elu veel võimalik on .
_________________ - censored - |
|
Kommentaarid: 267 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
234 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
03.01.2024 14:38:12
|
|
|
tsitaat: |
Küll aga mõni juht andnud teada Teslade akende mõranemisest külma tõttu – ju pole Nevada kandis toodetud autosid pakases piisavalt testitud. |
|
|
Kommentaarid: 688 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
03.01.2024 15:10:02
|
|
|
Külmemasse kliimasse sobiks hübriid elektrikas, akuauto millele on lisatud väike 2-7kW sisepõlemismootor&generaator, sõiduki liigutamine toimuks puhtalt elektrijõul, väike fossiilimootor hoolitseks (häda)laadimise (a'la 10-50km akusse laadida, et jõuaks päris laadijani), akupaki ja salongi soojendamise eest. Väikemootori puhul võimalik, et tagasihoidliku laadimisega jääksoojusest piisaks akupakile ja salongi ka.
Soojemal ajal/kliimas võiks see suurema reisikohvri mõõtu&kaalu mootor olla eemaldatav, või üldse lisavarustus, ala nagu ICE mehed webastoga majade ees tahmavad.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
03.01.2024 15:26:22
|
|
|
anubis kirjutas: |
Akud lähevad järjest odavamaks, ei ole mõtet sisepõlemismootorit kaasa tassida. |
Pole ju vahet kas kallis või odav aku, kui külmaga pipardab või halvimal juhul keeldub üldse koostööst.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
03.01.2024 15:30:01
|
|
|
Jah, milleks niisama akut kaasas tassida kui see ei tööta
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
03.01.2024 15:32:39
|
|
|
Akukeemia lahendab selle, NIBs/SIBs/Na-ion on -20C juures sama mahutavusega ja laadimine/tühjakslaadimine ei erine toatemperatuuril toimuvast.
Püromaanide kurvastuseks ei põle ka.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
03.01.2024 15:50:36
|
|
|
Prillpapa kirjutas: |
Külmemasse kliimasse sobiks hübriid elektrikas, akuauto millele on lisatud väike 2-7kW sisepõlemismootor&generaator, sõiduki liigutamine toimuks puhtalt elektrijõul, väike fossiilimootor hoolitseks (häda)laadimise (a'la 10-50km akusse laadida, et jõuaks päris laadijani), akupaki ja salongi soojendamise eest. Väikemootori puhul võimalik, et tagasihoidliku laadimisega jääksoojusest piisaks akupakile ja salongi ka.
Soojemal ajal/kliimas võiks see suurema reisikohvri mõõtu&kaalu mootor olla eemaldatav, või üldse lisavarustus, ala nagu ICE mehed webastoga majade ees tahmavad. |
See reaalsuses EI TÖÖTA, ainuke ennast tõestanud hübriid on täishübriid, synergy drive, kus em ja spm töötavad vajadusel koos või eraldi ja reaalajas täiendavad teineteist. Väikese generaatoriga ei suuda eales tekitada sõiduks vajalikku energiakogust, puhas füüsika. Jah, sellised hübriidid on olemas, diisel-elekter, tuuma-elekter laevad, rongid, kaevandusmasinad, aga seal ei ole valemis isegi akusid mitte, generaatorid on SUURED ja mootorid, mis neid ringi ajavad, ka.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
03.01.2024 16:34:59
|
|
|
Markos kirjutas: |
Väikese generaatoriga ei suuda eales tekitada sõiduks vajalikku energiakogust, puhas füüsika. |
Füüsika ütleb et 90 kmh kiirusega liikumiseks läheb ainult 10kW võimsust vaja. Sealjuures toodab 20kW soojust salongi kütteks. Peaks nagu toimima?
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
03.01.2024 18:32:16
|
|
|
Konks järgi ja rendist genekas
Püsitöö 10-20kW on sinna 10-12+K kanti
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
03.01.2024 18:41:21
|
|
|
Kasutajad kirjutasid hiljuti et ei tohi üldse vedada, ainult treiler
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
03.01.2024 19:32:09
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Sai siin vahepeal oma Teslaga tehtud testi ja keskmine kulu arvutatud kui sai sõidetud ilma aku soojendamiseta s.t auto ei ei istunud juhtme otsas. Iga sõidu alguses sai kasutatud salongi/aku eelsoojendust ja lühikesed linna otsad (hommiku tööle siis 8tundi masin seisab siis töölt koju/poodi jne). Ehk kõik wurts tuli siis akust. Keskmine kulu (mitte ainult sõit vaid siis kõik kokku) 43kwh/100km kohta. Aku suurus 57kwh. Kuskil 130km siis sõiduulatus sellisel juhul. Suvel ideaaltingimustes sai 430km ühe akutäiega. Külm aku ja lühikesed linna otsad kombinatsioon - bad, bad, bad Ahjaa talvine teine usecase -15C eelsoojendatud solong/aku ja ühtlane maanteesõit 95-100km/h Tartu-Tallinn kulu 19.5kwh/100km kohta seega kuskil 280-300km sõiduulatust. |
Aga miks akut nende juppide törtsutamise ajal veel eelsoojendada, võtab ilmselt räigelt energiat see aku üles kütta ja siis uuesti maha jahtuda lasta kohe. Kas sedasi ei kannata seal siis sättida, et ei eelsoojendagi üldse seda akut? Sooja akut on ainult laadimise jaoks tarvis, niisama sõitmiseks võid ju külma akuga ka idee poolest linnavahel törtsutada, regen-i ilmselt pole aga ega ilma selleta kannatab ka kenasti sõita. Leafid panevad kõik praegult tugevalt miinusesse külmunud akudega ringi, mahtuvus küll kukub, ent kokkuvõttes poleks ilmselt suurt vahet, kas kulutad seda energiat jupikaupa aku kütmiseks seal või lihtsalt sõidadki külma akuga, millel mahtu vähem. Läbisõitu saad võibolla kütmata akuga kokkuvõttes isegi rohkem, aga elektrienergia kulu peaks küll kohe kindlasti väiksemaks saama.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
03.01.2024 20:39:24
|
|
|
anubis kirjutas: |
Akukeemia lahendab selle, NIBs/SIBs/Na-ion on -20C juures sama mahutavusega ja laadimine/tühjakslaadimine ei erine toatemperatuuril toimuvast.
Püromaanide kurvastuseks ei põle ka. |
Kas on juba teada, millal see lahendatakse?
|
|
Kommentaarid: 688 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
03.01.2024 20:43:13
|
|
|
anubis kirjutas: |
Akukeemia lahendab selle, NIBs/SIBs/Na-ion on -20C juures sama mahutavusega ja laadimine/tühjakslaadimine ei erine toatemperatuuril toimuvast.
Püromaanide kurvastuseks ei põle ka. |
Ma võin sind lohutada, isegi betoon põleb, kõik sõltub temperatuurist…
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
03.01.2024 21:35:16
|
|
|
Selge. EV grupp on valetajaid täis
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
|