praegune kellaaeg 10.11.2024 21:46:03
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas Intel suudab kõigutada Nvidia ülemvõimu graafikakaartide turul? |
Jah. Neil on palju ressursse ja pädevad inimesed. |
|
18% |
[ 27 ] |
Ei. Nvidia ja AMD on vanad olijad kes hoiavad enda käes kõiki eeliseid. |
|
20% |
[ 31 ] |
Võibolla aja jooksul aga mitte kohe alguses. |
|
61% |
[ 92 ] |
|
hääli kokku : 150 |
|
autor |
sõnum |
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
14.10.2023 22:52:56
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Aga sinu aruvaba räuskamine hakkas kohe pihta. |
Vabandust ?
See olid sina kes tuli hakkas ülbama ja kastistama. Ära üritagi enda tegemisi teiste kaela ajada.
Mul pole probleeme algallika avaldamisega. See jutt käis üsna mitmest kohast läbi.
https://wccftech.com/bethesda-intel-arc-gpus-starfield-requirements/
Seega, kas Starfieldi support ei pea isegi sellist lihsat asja teadma nagu mis riistvara antud mäng toetab ?
Kas sa ikka saad aru kui rumal see põhjendus on? Isegi kui töötaja ei tea seda ise on neil olemas mingi list kus nad oma andmed võtavad. Ma oletan, et suppordi spikker tabelis polnud inteli GPU-sid. Miks ?
Tegelikult parem küsimus on miks ei järgnenud peale suppordi prohmakat selgitusi ja parandust. Vähemalt mina ei ole neid näinud.
FSR-i on lihtsam lisada. Võimalik ei oska vastu vaielda.
Faktid on . DLSS toe lisamiseks modijate poolt kulus vähem kui 24 tundi ja tegu on , ühe aasta oodatuima AAA mänguga.
Ma seletan sellepõhjal su vastuse lahti. Sa väidad, et AAA mängu tootjal pole vahendeid ja teadmisi millelegi millega, 1 mängu mitte tundev inimene, saaab 24 tunniga hakkama .
Viilutaja kirjutas: |
Jah, kui jupid olemas saab suvaline töökoda sellega hakkama, kuid see auto ei tööta nii nagu peab peale seda. Selleks on vaja ikka auto aju seadistada ja peenhäälestada nii dynostendis kui tänaval.
|
Vaadates Bethesda toodangu taset.
Kui see auto oleks Bethesda toodang ja Bethesda lisaks sinna turbo, siis tuleks see auto paremal juhul maha kanda. Halvemal juhul tuleks ka auto omanik koos autoga mahakanda.
Äkki ütled millises "autotöökojas" sa töötad ? Oskaks sellest eemale hoida. Sinu arusaamised töökoltuurist ja suhtumine töökvaliteeti on ikka allapoole igasugust arvestust.
Tomorrow kirjutas: |
Kui sa ei leidnud endale sobivat vastust, siis jäta küsitlusele vastamata.
Nii lihtne see ongi. Sinu "soovitus" küsitluse postitaja kohta ei ole isegi loogiline sinna küsitlusse lisada.
Küsitlus on Inteli mitte minu, sinu või jumal teab kelle kolmanda kohta.
Ülejäänule ma ei vaevu isegi vastama. |
Kustutasin küsimuse ära. On nüüd parem tunne ?
Sa võiksid ise ka enda soovituste järgi käituda.
Kui sul ikka midagi ütelda ei ole ja põhjendused on stiilis, "maa on ümmargune" , "ma ei vaevu ja ei viitsi", siis ära hakka teisi foorumi kasutajaid nende arvamuse pärast solvama.
Te kasutate sõnba Fanboy selles kohas ja kontekstis kus tavaliselt asub solvav sõna. See muudab sõna Fanboy automaatselt sõimu sõnaks kuigi sõna võib ise midagi muud tähendada. Eriti siis kui antud sõna tegelik tähendus ei oma mingit seost eelneva tekstiga.
Minupärast mine kuse ja situ nvidia või amd või inteli peakontori põrandale. Mul on täiesti savi.
Tegelikult peaks vist veidi täpsustama mida ma eelnevalt täpsemalt mõtlesin. See on vist teinekord kui ma kasutasin siin väljendit. Konkreetset mängu ei peaks testides kasutama.
Õigem oleks vist öelda, seda mängu ei peaks testides oluliste järelduste tegemiseks kasutama. Nagu HU tegi oma väga küsitavas video mälu testis. Kasutades tollel hetkel piisavalt kriitikat saanud Last of US-i.
Ma eeldan , et selliste testide eesmärk on ikka tarbijale kallutamata ja tõese info andmine. Kui juba testi/ülevaate algandmed kahtlust tekitavad ei saa ütelda, et lõpptulemus on neutraalne.
Seega . Jah ma arvan et Starfield pole antud hetkel sellises staadiumis kus seda saaks testides mingite järelduste tegemiseks kasutada. Eriti mis puudutab Inteli GPU-sid.
|
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
14.10.2023 23:21:18
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Scart, Sina ei ole ka neutraalne allikas. Sinu jaoks on kõik Nvidia tehnoloogiad probleemivabad ja magic.
DF ja teised on tõestanud, et päris nii see siiski pole, et dropid paar DLL faili mängukausta ja maagiliselt saad ideaalse kogemuse. |
FG kohta ei tea, aga DLSS SR modi kohta DF juba näitas, et parem kui Bethesda poolne ametlik FSR.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
15.10.2023 02:30:18
|
|
|
Scart kirjutas: |
community peab nimekirja igale mängule kõige paremini sobivast DLL'ist. |
See vastab küsimusele kas see on probleemivaba. Ei ole ju. Iga DLSS versioon ei toimi kõigis mängudes ühtemoodi ja uusim versioon ei ole automaatselt parim.
Ja teine teema ongi DLSS lisamine mängudele mis ei toeta ühtegi upscaling tehnoloogiat. Seda võivad modderid teha aga tulemus on võrdlemisi poolik.
Mina näiteks mingi aeg proovisin ära selle sama puredark DLSS2/FSR2/XESS modi Skyrim'le. Mängule mis vaikimisi neid asju ei toeta. Ja kuigi DLSS oli neist kolmest parima kvaliteediga ei olnud see midagi millega tahaks mängu läbida. Testimiseks kõlbas. Kasutamiseks mitte nii väga.
kaspar737 kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Scart, Sina ei ole ka neutraalne allikas. Sinu jaoks on kõik Nvidia tehnoloogiad probleemivabad ja magic.
DF ja teised on tõestanud, et päris nii see siiski pole, et dropid paar DLL faili mängukausta ja maagiliselt saad ideaalse kogemuse. |
FG kohta ei tea, aga DLSS SR modi kohta DF juba näitas, et parem kui Bethesda poolne ametlik FSR. |
No muidugi parem kui FSR2. See ei tohiks kellelegi üllatusena tulla. Isegi kui day 1 oleks nii DLSS kui ka FSR olnud mängus ametliku lahendusena, siis oleks DLSS ilmselt parema kvaliteediga olnud.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
15.10.2023 08:02:53
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
See vastab küsimusele kas see on probleemivaba. Ei ole ju. Iga DLSS versioon ei toimi kõigis mängudes ühtemoodi ja uusim versioon ei ole automaatselt parim.
Ja teine teema ongi DLSS lisamine mängudele mis ei toeta ühtegi upscaling tehnoloogiat. Seda võivad modderid teha aga tulemus on võrdlemisi poolik.
Mina näiteks mingi aeg proovisin ära selle sama puredark DLSS2/FSR2/XESS modi Skyrim'le. Mängule mis vaikimisi neid asju ei toeta. Ja kuigi DLSS oli neist kolmest parima kvaliteediga ei olnud see midagi millega tahaks mängu läbida. Testimiseks kõlbas. Kasutamiseks mitte nii väga. |
Sa oled PC mängur ja halad customizationi üle? Tõesti, no comments. Ja sa pole endiselt toonud ühtegi linki, mis ütleks, et Starfieldi lisatud DLSS modid on "poolikud". Võid ju oma kogemuse ka lahti rääkida, sest Luke'i ja PureDarki DLSS 3 FG modidega on FPS 2x kõrgem ja input latency väiksem kui vanilla, sest erinevalt AMDist oskab Nvidia ilma masinale VAC bänni orgunnimata latencyt maha saada
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
15.10.2023 09:50:27
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Aga sinu aruvaba räuskamine hakkas kohe pihta. |
Vabandust ?
See olid sina kes tuli hakkas ülbama ja kastistama. Ära üritagi enda tegemisi teiste kaela ajada. |
Millega ma ülbasin? Kas sellega, et nimetasin sinu teksti Starfieldi suunal butthurtiks ja oled roheliste fanboy?
Mõlemad olid faktid. Su tekst oli butthurt ja iga foorumlane teab, et oled 100% Nvidia vendipoiss, nagu millest me räägime? Kas ma poleks pidanud neid asju välja tooma?
Võtame nüüd sinu tekstid:
"...ma olen sinusugustele matsidele vastu vaielnud."
" Ajad oma umbmäärast möla edasi."
"Ja selle nvidia fanboy jutu võid omale pärakusse pista."
Sry, kuid need on räuskamised ja konkreetsed solvangud.
Kuid võibolla see on sinu kodune keel ka, ning seega ei saa arugi et selliselt räägid. Tunnen kaasa lähedastele.
SirAskAlot kirjutas: |
Mul pole probleeme algallika avaldamisega. See jutt käis üsna mitmest kohast läbi.
https://wccftech.com/bethesda-intel-arc-gpus-starfield-requirements/
Seega, kas Starfieldi support ei pea isegi sellist lihsat asja teadma nagu mis riistvara antud mäng toetab ?
Kas sa ikka saad aru kui rumal see põhjendus on? Isegi kui töötaja ei tea seda ise on neil olemas mingi list kus nad oma andmed võtavad. Ma oletan, et suppordi spikker tabelis polnud inteli GPU-sid. Miks ?
Tegelikult parem küsimus on miks ei järgnenud peale suppordi prohmakat selgitusi ja parandust. Vähemalt mina ei ole neid näinud.
|
Täiesti tavaline asi. Bethesda testis Inteli ARC gpude peal ja mäng ei töötanud korralikult. Sellepärast panid ka kirja, et ei lävi min süsteemi nõudeid.
Kui Intel oma draiverid jonksu saab vahepeal, fine. Kuid, ega keegi mängustuudiost ei testi igapäev uuesti üle neid mänge kaartidega, kas nüüd toimib. See sai varem paika pandud ja kõik.
SirAskAlot kirjutas: |
FSR-i on lihtsam lisada. Võimalik ei oska vastu vaielda.
Faktid on . DLSS toe lisamiseks modijate poolt kulus vähem kui 24 tundi ja tegu on , ühe aasta oodatuima AAA mänguga.
Ma seletan sellepõhjal su vastuse lahti. Sa väidad, et AAA mängu tootjal pole vahendeid ja teadmisi millelegi millega, 1 mängu mitte tundev inimene, saaab 24 tunniga hakkama . |
Mina tean jällegi, et see tugi mis lisati oligi lihtsalt base DLSS ja artefaktis päris palju. Seega seda ei saa sa öelda, et mingi vend pani 24h hiljem põlve otsas selle toe ja toimis nii nagu oleks 100 meheline arendustiim seda seadistanud 1 kuu aega.
Kordagi ei ole ma öelnud, et suure mängutootja arendustiim ei saaks sellega hakkama. Ma ütlesin, et nende jaoks FSRi lisamine tappis 2+1 kärbest korraga (AMD/Nvidia upscaling + tulevane Intel). Kuid Bethesda arenduse tiimi sitt töö on kurikuulus. Nad ei suuda oma mänge korralikult tööle saada, rääkimata mingite lisa featuuride lisamisest õigeaegselt ja optimeeritult. Seega täiesti usun seda varianti, et neid see ei huvitanud piisavalt ja ka polnud õigeaegset ressurssi, sest kõik olid hõivatud mängu bugide eemaldamisega ja lõpuks otsustati lisada see upscaling, mida on kõige lihtsam lisada ja katab ära kõik GPU raua tootjad.
Viilutaja kirjutas: |
Jah, kui jupid olemas saab suvaline töökoda sellega hakkama, kuid see auto ei tööta nii nagu peab peale seda. Selleks on vaja ikka auto aju seadistada ja peenhäälestada nii dynostendis kui tänaval.
|
SirAskAlot kirjutas: |
Vaadates Bethesda toodangu taset.
Kui see auto oleks Bethesda toodang ja Bethesda lisaks sinna turbo, siis tuleks see auto paremal juhul maha kanda. Halvemal juhul tuleks ka auto omanik koos autoga mahakanda.
Äkki ütled millises "autotöökojas" sa töötad ? Oskaks sellest eemale hoida. Sinu arusaamised töökoltuurist ja suhtumine töökvaliteeti on ikka allapoole igasugust arvestust.
|
Ei tööta üheski autotöökojas ning see oli suvaline näide, millest jutt käib. DLSSi ei lisa selliselt, et plugin külge ja asi toimib optimaalselt. Vaevalt ka FSR, kuid juba mitmed mängude arendajad on kommenteerinud, et FSRi lisamin on kiirem ja lihtsam seadistada, kui DLSS.
"Sinu arusaamised töökoltuurist ja suhtumine töökvaliteeti on ikka allapoole igasugust arvestust."
Kustkohast sa selle välja imesid? Mina töin näita, et suvaline autotöökoda (see "suvaline" vend kes 24h hiljem DLSSi lisas) võib jah autole turbo külge keerata, kuid see auto ei toimi nii nagu peab, kui seda turbot ei peenhäälesta korralikult.
Kuidas sa siit jõudsid järjekordselt isiklikuks solvanguks ?
Ju siis soov ära panna oli nii suur, et ise ka enam aru ei saa.
Hence siit jällegi kumab läbi sinu räuskamine.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
15.10.2023 19:43:47
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Võtame nüüd sinu tekstid:
"...ma olen sinusugustele matsidele vastu vaielnud."
" Ajad oma umbmäärast möla edasi."
"Ja selle nvidia fanboy jutu võid omale pärakusse pista."
Sry, kuid need on räuskamised ja konkreetsed solvangud.
Kuid võibolla see on sinu kodune keel ka, ning seega ei saa arugi et selliselt räägid. Tunnen kaasa lähedastele.
|
sõna mats tähendus.
https://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=mats
tsitaat: |
2. hlv (viisakuseta, kasvatamatu, jämeda käitumisega inimese kohta; ka sõimusõnana). |
sõna möla tähendus
https://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=m%C3%B6la
tsitaat: |
hlv rohkesõnaline, kuid sisutu jutt, loba
|
Loomulikult võib mõlemat sõna ka solvamiseks kasutada, aga antud juhul iseloomustavad need ka kodanik viilutajat otseses tähenduses.
"Ja selle nvidia fanboy jutu võid omale pärakusse pista."
mhm. Kas sa arvad , et kui sa käitud ebaviisakalt, siis on ainult sinul õigus ebaviisakas olla ja isik keda sa solvad tohib ainult su teksti lugeda ?
Arvestades seda jama, mida sa siia trükid, olen ma üsna viisakalt käitunud.
tsitaat: |
Kuidas sa siit jõudsid järjekordselt isiklikuks solvanguks ? icon_rolleyes.gif icon_smile.gif |
Väga lihsalt. Sa kasutasid seda näidet ebakompetentsuse ja saamatuse õigustamiseks. See , et sa selliseid asju õigustad näitab ilmekalt ka su enda tõekspidamisi.
tsitaat: |
Ju siis soov ära panna oli nii suur, et ise ka enam aru ei saa.
Hence siit jällegi kumab läbi sinu räuskamine.
|
Järjekordselt omistad sa kellelegi midagi mida nad ei tee või ei mõtle.
Ja järjekorsdelt pean ma kõigi foorumi kasutajate ees vabandama.
Võibolla polnud tänane vaidlus siiski päris kasutu.
Näiteks saime me teada mida , täiesti tavalised eestikeelsed, sõnad "mats" ja "möla" tähendavad.
|
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
16.10.2023 12:08:23
|
|
|
SirAskAlot kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Võtame nüüd sinu tekstid:
"...ma olen sinusugustele matsidele vastu vaielnud."
" Ajad oma umbmäärast möla edasi."
"Ja selle nvidia fanboy jutu võid omale pärakusse pista."
Sry, kuid need on räuskamised ja konkreetsed solvangud.
Kuid võibolla see on sinu kodune keel ka, ning seega ei saa arugi et selliselt räägid. Tunnen kaasa lähedastele.
|
sõna mats tähendus.
https://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=mats
tsitaat: |
2. hlv (viisakuseta, kasvatamatu, jämeda käitumisega inimese kohta; ka sõimusõnana). |
sõna möla tähendus
https://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=m%C3%B6la
tsitaat: |
hlv rohkesõnaline, kuid sisutu jutt, loba
|
Loomulikult võib mõlemat sõna ka solvamiseks kasutada, aga antud juhul iseloomustavad need ka kodanik viilutajat otseses tähenduses.
"Ja selle nvidia fanboy jutu võid omale pärakusse pista."
mhm. Kas sa arvad , et kui sa käitud ebaviisakalt, siis on ainult sinul õigus ebaviisakas olla ja isik keda sa solvad tohib ainult su teksti lugeda ?
Arvestades seda jama, mida sa siia trükid, olen ma üsna viisakalt käitunud.
tsitaat: |
Kuidas sa siit jõudsid järjekordselt isiklikuks solvanguks ? icon_rolleyes.gif icon_smile.gif |
Väga lihsalt. Sa kasutasid seda näidet ebakompetentsuse ja saamatuse õigustamiseks. See , et sa selliseid asju õigustad näitab ilmekalt ka su enda tõekspidamisi.
tsitaat: |
Ju siis soov ära panna oli nii suur, et ise ka enam aru ei saa.
Hence siit jällegi kumab läbi sinu räuskamine.
|
Järjekordselt omistad sa kellelegi midagi mida nad ei tee või ei mõtle.
Ja järjekorsdelt pean ma kõigi foorumi kasutajate ees vabandama.
Võibolla polnud tänane vaidlus siiski päris kasutu.
Näiteks saime me teada mida , täiesti tavalised eestikeelsed, sõnad "mats" ja "möla" tähendavad. |
Seega kui ütlesin butthurt sinu teksti peale ja lisasin fanboy, siis need 2 sõna olid vist sinu väikese aju jaoks triggerid ning kerisid järjest rohkem vinna ennast.
Kahju, et sa ei pannud siia seda räuskamise tähendust, siis oleksid ise ka targemaks saanud. Sest täpselt seda sa teed siin viimased 3 postitust.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
16.10.2023 13:59:22
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Mina tean jällegi, et see tugi mis lisati oligi lihtsalt base DLSS ja artefaktis päris palju. Seega seda ei saa sa öelda, et mingi vend pani 24h hiljem põlve otsas selle toe ja toimis nii nagu oleks 100 meheline arendustiim seda seadistanud 1 kuu aega.
Kordagi ei ole ma öelnud, et suure mängutootja arendustiim ei saaks sellega hakkama. Ma ütlesin, et nende jaoks FSRi lisamine tappis 2+1 kärbest korraga (AMD/Nvidia upscaling + tulevane Intel). Kuid Bethesda arenduse tiimi sitt töö on kurikuulus. Nad ei suuda oma mänge korralikult tööle saada, rääkimata mingite lisa featuuride lisamisest õigeaegselt ja optimeeritult. Seega täiesti usun seda varianti, et neid see ei huvitanud piisavalt ja ka polnud õigeaegset ressurssi, sest kõik olid hõivatud mängu bugide eemaldamisega ja lõpuks otsustati lisada see upscaling, mida on kõige lihtsam lisada ja katab ära kõik GPU raua tootjad. |
Starfieldi kallal töötas 500+ inimest. Kahjuks nii väike arendustiim, et lihtsalt ei jäänud aega triviaalse mõttetuse nagu 2x FPSi tõstmine turuliidri current gen kaartidel ja 1.5x FPSi tõstmine sama turuliidri viimase kolme põlvkonna kaartidel, peale. Ärme unusta ka AMD'i avaldust DLSS'i kohta Starfieldi launchinädalal, mis basically viskas Bethesda bussi alla peale seda, kui AMD ise oli mitu kuud vait olnud kui meedia lõpuks küsima hakkas, miks AMD'i bänneriga mängudel DLSS'i pole
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
16.10.2023 15:10:39
|
|
|
Scart kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Mina tean jällegi, et see tugi mis lisati oligi lihtsalt base DLSS ja artefaktis päris palju. Seega seda ei saa sa öelda, et mingi vend pani 24h hiljem põlve otsas selle toe ja toimis nii nagu oleks 100 meheline arendustiim seda seadistanud 1 kuu aega.
Kordagi ei ole ma öelnud, et suure mängutootja arendustiim ei saaks sellega hakkama. Ma ütlesin, et nende jaoks FSRi lisamine tappis 2+1 kärbest korraga (AMD/Nvidia upscaling + tulevane Intel). Kuid Bethesda arenduse tiimi sitt töö on kurikuulus. Nad ei suuda oma mänge korralikult tööle saada, rääkimata mingite lisa featuuride lisamisest õigeaegselt ja optimeeritult. Seega täiesti usun seda varianti, et neid see ei huvitanud piisavalt ja ka polnud õigeaegset ressurssi, sest kõik olid hõivatud mängu bugide eemaldamisega ja lõpuks otsustati lisada see upscaling, mida on kõige lihtsam lisada ja katab ära kõik GPU raua tootjad. |
Starfieldi kallal töötas 500+ inimest. Kahjuks nii väike arendustiim, et lihtsalt ei jäänud aega triviaalse mõttetuse nagu 2x FPSi tõstmine turuliidri current gen kaartidel ja 1.5x FPSi tõstmine sama turuliidri viimase kolme põlvkonna kaartidel, peale. Ärme unusta ka AMD'i avaldust DLSS'i kohta Starfieldi launchinädalal, mis basically viskas Bethesda bussi alla peale seda, kui AMD ise oli mitu kuud vait olnud kui meedia lõpuks küsima hakkas, miks AMD'i bänneriga mängudel DLSS'i pole |
Kui palju arendust ja hype sai Cyperpunk? Seda tehti aastaid ja kui välja tuli siis oli erinevaid probleeme ikka hulgil ka DLSS'ga.
Mida see näitab, et suur stuudio seal taga?
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
16.10.2023 16:45:06
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Kui palju arendust ja hype sai Cyperpunk? Seda tehti aastaid ja kui välja tuli siis oli erinevaid probleeme ikka hulgil ka DLSS'ga.
Mida see näitab, et suur stuudio seal taga? |
Do remind me, mis probleemid CP'l olid DLSSiga?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
16.10.2023 16:46:40
|
|
|
Scart kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Kui palju arendust ja hype sai Cyperpunk? Seda tehti aastaid ja kui välja tuli siis oli erinevaid probleeme ikka hulgil ka DLSS'ga.
Mida see näitab, et suur stuudio seal taga? |
Do remind me, mis probleemid CP'l olid DLSSiga? |
Neid oli iganes, artefactid, shimmering, ghosting jne. Mine remindi ennast ise, vaadates esimesi videosid sellest ajast, kuid ülevaateid tehti.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
HPN
HV veteran
liitunud: 26.06.2007
|
16.10.2023 16:49:51
|
|
|
Sai isegi 3080 peal 2020. detsembris neid virvendusi vaadatud. Scart tajubki maailma teisiti ülejäänud inimkonnast. Väga võimalik, et tema jaoks oli kõik viimase peal.
_________________ /digitaalselt allkirjastatud/ |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
16.10.2023 17:18:10
|
|
|
See oli pigem DLSSi enda probleem, DLSS tegi suure kvaliteedihüppe versiooniga 2.5.1 (launchis millalgi eelmise aasta lõpus).
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
16.10.2023 18:06:16
|
|
|
kaspar737 kirjutas: |
See oli pigem DLSSi enda probleem, DLSS tegi suure kvaliteedihüppe versiooniga 2.5.1 (launchis millalgi eelmise aasta lõpus). |
Et siis veel suurem ettevõte nagu Nvidia ei saanud oma asja toimima üheks suuremaks Nvidia RTX/DLSS demoks läbi aegade?
Ning siis siin nurisetakse, miks mängutootjad ei saa DLSS implementeerida ja optimeerida launchiks?
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
16.10.2023 18:13:12
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
kaspar737 kirjutas: |
See oli pigem DLSSi enda probleem, DLSS tegi suure kvaliteedihüppe versiooniga 2.5.1 (launchis millalgi eelmise aasta lõpus). |
Et siis veel suurem ettevõte nagu Nvidia ei saanud oma asja toimima üheks suuremaks Nvidia RTX/DLSS demoks läbi aegade?
Ning siis siin nurisetakse, miks mängutootjad ei saa DLSS implementeerida ja optimeerida launchiks? |
Ma räägin, et DLSS 2st on erinevad versioonid (2.2, 2.3, 2.4, 2.5 jne), täpselt nagu FSR2 sisaldab endas 2.0, 2.1 ja 2.2 ja XeSS 1.0 ja 1.1. Iga uue versiooniga on pildikvaliteet aina paremaks läinud, CP2077 launchis vist versiooniga 2.1.39. CP2077 DLSS implementatsiooniga polnud midagi katki, lihtsalt DLSS praeguseks palju paremaks läinud.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
16.10.2023 18:20:04
|
|
|
See oli algusest peale üks suuremaid Nvidia game demosid. DLSS polnud valmis ja mäng polnud valmis selleks ajaks. Vabalt oleks võinud mõlemad asjad 1-2kuud edasi lükata, et oleks parem kogemus.
Asjad ei ole alati nii must valged nagu siin kiputakse tegema, et lihtsalt andke 24h ja 1 mees ning koer lisasid ära, miks mingi mängutootja ei saa seda teha?
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
16.10.2023 18:26:53
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
See oli algusest peale üks suuremaid Nvidia game demosid. DLSS polnud valmis ja mäng polnud valmis selleks ajaks. Vabalt oleks võinud mõlemad asjad 1-2kuud edasi lükata, et oleks parem kogemus.
Asjad ei ole alati nii must valged nagu siin kiputakse tegema, et lihtsalt andke 24h ja 1 mees ning koer lisasid ära, miks mingi mängutootja ei saa seda teha? |
Sellega et mäng polnud valmis olen nõus, aga defineeri "valmis DLSS".
Nixxes on öelnud, et pole mingit vabandust miks kõik 3 upscalerit ei võiks mängus olemas olla. On mõni dev öelnud et kõiki kolme lisada on keeruline või et ühe lisamise keerukus erineb teistest vms?
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
16.10.2023 19:33:50
|
|
|
kaspar737 kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
See oli algusest peale üks suuremaid Nvidia game demosid. DLSS polnud valmis ja mäng polnud valmis selleks ajaks. Vabalt oleks võinud mõlemad asjad 1-2kuud edasi lükata, et oleks parem kogemus.
Asjad ei ole alati nii must valged nagu siin kiputakse tegema, et lihtsalt andke 24h ja 1 mees ning koer lisasid ära, miks mingi mängutootja ei saa seda teha? |
Sellega et mäng polnud valmis olen nõus, aga defineeri "valmis DLSS".
Nixxes on öelnud, et pole mingit vabandust miks kõik 3 upscalerit ei võiks mängus olemas olla. On mõni dev öelnud et kõiki kolme lisada on keeruline või et ühe lisamise keerukus erineb teistest vms? |
Valmis DLSS on see, mis tuli mõned nädalad peale CP2077 launchi, kus eelnevas postituses mainitud teemad ei vaevanud DLSS'i.
Inteli XeSS ja AMD fsr toetavad kõiki kolme riistvara, ainult Nvidia DLSS ei toeta peale Nvidia midagi. Ning vist isegi Pacal on viimane raud, mis toimib Nvidia poolelt. FSR toetab sealt vanemaid Nvidia kiipe. Kuid kõige suuremat potentsiaali näen mina XeSS's.
viimati muutis Viilutaja 17.10.2023 12:02:58, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
16.10.2023 21:14:47
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Seega kui ütlesin butthurt sinu teksti peale ja lisasin fanboy, siis need 2 sõna olid vist sinu väikese aju jaoks triggerid ning kerisid järjest rohkem vinna ennast.
Kahju, et sa ei pannud siia seda räuskamise tähendust, siis oleksid ise ka targemaks saanud. Sest täpselt seda sa teed siin viimased 3 postitust.
|
Ma näen , et kodanik Viilutaja on hoo üles saanud ja "lahmib" juba kõigi ja kõige vastu.
Mul pole mingit probleemi postitada räuskamise tähendus. Mõistlik oleks olnud sõnatähendus ülekontrollida.
Teiseltpoolt , mul ei ole midagi selle vastu kui sa ise ennast lolliks teed.
Tänane eesti keele tund.
r`äuskama <29: räusata, r`äuskan> lärmama, lõugama. Joobnu räuskas keset õue, räuskas ähvardusi
http://eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=r%C3%A4uskama
https://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=r%C3%A4uskama
Ma ei tunnista ennast räuskamises süüdi. Kõik mu arvamused ja vastused on olnud kaalutletud ja põhjendatud.
Mis sellel DLSS-il CP2077 launchi ajal viga oli ? Kõik upscaling tehnoloogiad on kaup kauba vastu tehingud. Küsimus on alati olnud kas tehing on konkreetse mängija jaoks piisavalt hea.
Enamus graafika menüü settinguid on samamoodi jõudlus kvaliteedi vastu tehingud.
CP2077 alguse ajal oli upscalingut ainult RT jaoks vaja erinevalt tänasest kus uuemate mängude jaoks on upscaling isegi tava rasteriga graafika puhul (pigem) soovitatav.
Samuti ei saa väita CDprojekt Red CP2077 kvaliteedi eest kriitikat ei saanud.
Mul ei tule ka meelde ühtegi juhtuimit kus cp2077 kritiseerijaid kastitati solvunud AMD Fanboydeks.
tsitaat: |
FSR töötab igalpool. |
Jah, aga kvaliteet on selline, et paljud eelistavad seda mitte kasutada.
tsitaat: |
Asjad ei ole alati nii must valged nagu siin kiputakse tegema, et lihtsalt andke 24h ja 1 mees ning koer lisasid ära, miks mingi mängutootja ei saa seda teha? doh.gif |
Asjad on piisavalt lihsad, et 1-l inimesel kulus selleks alla 24h.
Sa ei ole siiani ühtegi tõestust suutnud tuua, et konkreetse modi kvaliteet oli halb. Lalised, siin nagu maanitäis tööline , kes istub oma tegemata töö ees ja suudab ainult 1 lauset korrata. "Posid. Asjad ei ole nii lihsad nagu teile paistab".
|
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
16.10.2023 21:51:02
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
kaspar737 kirjutas: |
See oli pigem DLSSi enda probleem, DLSS tegi suure kvaliteedihüppe versiooniga 2.5.1 (launchis millalgi eelmise aasta lõpus). |
Et siis veel suurem ettevõte nagu Nvidia ei saanud oma asja toimima üheks suuremaks Nvidia RTX/DLSS demoks läbi aegade?
Ning siis siin nurisetakse, miks mängutootjad ei saa DLSS implementeerida ja optimeerida launchiks? |
See on juba next gen trolling, õnnitlen. DLSS'i versioon uueneb pidevalt ja mudelit treenitakse paremaks/efektiivsemaks ning kõik erinevate versioonide DLL failid on alati olemas, et mängija saaks valida selle faili vahel mille mängu tootja ise kaasa pani või asendada see DLL fail mänguri enda poolt repost sikutatud uuema versiooniga, mille puhul annab community nõu, milline versioon on mis sätetel kõige efektiivsem. See vahetamine on literal drag and drop muidu. Millal FSR'il saab uuendatud treenitusega mudelit vahetama hakata?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
17.10.2023 08:13:01
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Valmis DLSS on see, mis tuli mõned nädalad peale CP2077 launchi, kus eelnevas postituses mainitud teemad ei vaevanud DLSS'i.
|
Allikat? Minuteada järgmine suurem kvaliteedihüpe tuli versiooniga 2.2, mis launchis pool aastat hiljem.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
17.10.2023 10:48:41
|
|
|
kaspar737 kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Valmis DLSS on see, mis tuli mõned nädalad peale CP2077 launchi, kus eelnevas postituses mainitud teemad ei vaevanud DLSS'i.
|
Allikat? Minuteada järgmine suurem kvaliteedihüpe tuli versiooniga 2.2, mis launchis pool aastat hiljem. |
See 2.2 tuli ametlikult niipalju hiljem, kuid mitte avalikult oli see juba kättesaadav ning kes soovisid siis tõstsidki selle õigesse kausta.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
17.10.2023 10:58:34
|
|
|
Huvitav kui MCfly tuli välja oma RT modiga, siis ei olnud tegemist "õige RT effektiga", aga nüüd DLSS mod on see "õige".
Starfield on 1 näide mis on Intelil ikka veel katki, kõik teavad väga hästi et siin Inteli draiveri vennad uimerdavad. Aga toon rohkem popkorni, lõbus lugeda 3lk nvidia dlss kohta inteli arc teemas...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
kaspar737
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.11.2012
|
17.10.2023 11:38:54
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
kaspar737 kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Valmis DLSS on see, mis tuli mõned nädalad peale CP2077 launchi, kus eelnevas postituses mainitud teemad ei vaevanud DLSS'i.
|
Allikat? Minuteada järgmine suurem kvaliteedihüpe tuli versiooniga 2.2, mis launchis pool aastat hiljem. |
See 2.2 tuli ametlikult niipalju hiljem, kuid mitte avalikult oli see juba kättesaadav ning kes soovisid siis tõstsidki selle õigesse kausta. |
Tõesti või? DLSS 2.2 extractiti esimest korda Rainbow Six Siege patchist, mis tuli välja juunis 2021. Kui sul mõnda muud allikat siis loeksin huviga.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 27.07.2002
|
17.10.2023 12:12:37
|
|
|
kaspar737 kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
kaspar737 kirjutas: |
Viilutaja kirjutas: |
Valmis DLSS on see, mis tuli mõned nädalad peale CP2077 launchi, kus eelnevas postituses mainitud teemad ei vaevanud DLSS'i.
|
Allikat? Minuteada järgmine suurem kvaliteedihüpe tuli versiooniga 2.2, mis launchis pool aastat hiljem. |
See 2.2 tuli ametlikult niipalju hiljem, kuid mitte avalikult oli see juba kättesaadav ning kes soovisid siis tõstsidki selle õigesse kausta. |
Tõesti või? DLSS 2.2 extractiti esimest korda Rainbow Six Siege patchist, mis tuli välja juunis 2021. Kui sul mõnda muud allikat siis loeksin huviga. |
Võimalik, et mäletasin valesti. Mälusopist meenus justkui, et 1-2kuud peale CP2077 launchi saadi DLSS artefaktidest lahti. Kuid kuna see oli juba 2.a tagasi siis ilma google otsingut kasutades tundusid ajaaknad lühemad.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|