Tõuks on suht korralikult raamidesse aetud sõiduk. Aga see üksratas? Ja endiselt jalgratas. Kas jalgratas on veel seadustest vaba, või on velodele ka juba "päitsed pähe" aetud?
Justkui nagu hall ala veel jah. Müügikohtades ka kirjed, et vastavad enamus EU regulatsioonidele ja mootori abid on taga kuni 25km/h tunnis.
Samas mõnes teises kohas ilusti tekst kuni 65km/h max kiirus ja piirangutest ei loe midagi välja.
Eile just näpisin ühte keskklassi edevat velo, kõik andmed väändest kuni jumal teab milleni kirjas, kuid mis piiratud kiirus, mis max kiirus, null infot. Ratalt ise sai ainult vaadata Eco/normal/boost mode. Kahjuks sõita ei saanud. Tõmbasin koduka ka lahti sellel ja ka ei leidnud kiiruste kohta midagi... _________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk
Ee idikas küss aga mõne tankla pump suudab ka tõuksi rehvi täis pumbata? Just selles mõttes, et see ots sinna külge läheb?
Cirkle K käisin aga see ei suutnud midagi sisse uhada
Ninebot max g30. Ventiili ots tundub, et on veidi lühem kui muidu ja seetõttu ei suru nõela piisavalt, et pumbata _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Veidi seiklust. Sain oma Velt Eco Tõuksimaailma hooldusest kätte ja kruiisima minnes avastasin: püsikiirusehoidja ei tööta. Ei tee piiksu ja kiirus ei jää peale. Läksin kohe Tõuksimaailma tagasi, näitasin. Seal ei osatud midagi öelda. Oletati, et võibolla on menüüst maha läinud. Kuna tahtsin sõita, siis ei hakanud ma pilli sinna jätma, mõnda aega saan ilma püsikata sõidetud. Aga oleks huvitav kuulda, kus võiks viga olla. Enne hooldust püsikas töötas. Menüü on Veltil primitiivne. Seal on näidud "P0-P4", millest ma aru pole saanud. On 3 tippkiirusetaset (20, 25 ja 30 km/h). On võimalus valida, kas kiirus on "X kilomeetrit tunnis" või "Y miili tunnis". Rohkem ma sealt sättimisvõimalusi pole leidnud. Kas on võimalik, et hoolduses unustati mingi juhe vabalt tilpnema? Võibolla leian probleemi, mida mainida järgmises hoolduses või saan ise asja korda.
Taha lasin panna täisrehvi. Siledal teel on väga hea. Kiviteel ja karedal asfaldil tuleb keharaskus rohkem varvastele suunata ja kannad õhku tõsta, siis vibra kehasse ei jõua. Kas keegi on katsetanud ka mingeid loomingulisi leiutisi? Näiteks saaks seisulauale panna paksu ja parajalt pehme katte. Amorti Velt Ecole vist ei eksisteeri. Rehvile aukude puurimine on vist puhas katse ja eksituse värk.
Missugustel tõuksidel on (võimalik paigaldada) kõige mugavama veeremisega täisrehvid?
auguga rehv on siis umbes sama nagu kleebiks auto rooli külge mõne ventilaatori ja siis hakkaks sinna peale veel igasugu kakat tilgutama?
ninebotil peab ka püsika eraldi peale sättima kuna kõik goid ei oska vist sellega sõita, aga see jääb vast akut eemaldades alles ka - ainult et mida sellel veltil üldse hooldati siis
Sobiks ka selline, aukudega: https://www.xn--tuksimaailm-ffb.ee/shop/taisrehv-10x2-0-elektritoukeratas-velt-smart-blaupunkt/ ja seda Tartus praegu ei tundu eksisteerivat. Eks tuleb mõtelda kuskilt tellimisele. Või varuda hunnik kannatust ja tellida Hiinast. Sealt saab selle hinna eest velje koos rehviga, isetegemise akt jääb ära ja profi abi ei pea küsima.
Lihthooldus on selline lihtne värk Selle raames tehti korda lenksu liigendi lõtk, mis selle lühikese kasutamisega tekkis ja mida ma lõpuks päris olematuks regullida ei saanud.
lõtku sättimiseks pidi vast kogu pikka lenksu toru seal liigutama küll veidi, aga iseasi kas püsikal mingi eraldi juhe veel kusagil on
ninebotil on pmst tagumine amort täitsa olemas, niiet kogu sellest vibra teemast ise küll midagi aru ei saa
Kas tõuksi aku peaks laadima täiesti täis alati või oleks kasulikum aku tervise mõttes laadida kuni 80%-ni?
Netis on vastupidiseid arvamusi - ühed soovitavad laadida täiesti täis ja teised soovitavad kuni 80%-ni laadida.
Kumb variant see õigem on või ei ole seda protsenti mõtet üldse jälgida?
Aku tervise kohta on igasugu jutte liikvel. Räägitakse lausa seda, et elektroonika ise piirab aku täituvust ja ei lase silmini täis laadida. Ises laen alati lõpuni, ehk siis nii kaua, kuni laadija tuli roheliseks läheb ja ekraanil "pulgad põhjas" on. Talvisel hoidmisel soovitatakse küll hoida aku taset kusagil 50 protsendi peal, see pidi aku tervisele parim olema.
Huh, neid P-sätteid näppides sain püsika taas tööle. Huvitavad sätted. Saab seada isegi nii, et pill hakkab liikuma näpugaasiga, mitte tõukamisel teatud kiiruse pealt.
Kas tõuksi aku peaks laadima täiesti täis alati või oleks kasulikum aku tervise mõttes laadida kuni 80%-ni?
Netis on vastupidiseid arvamusi - ühed soovitavad laadida täiesti täis ja teised soovitavad kuni 80%-ni laadida.
Kumb variant see õigem on või ei ole seda protsenti mõtet üldse jälgida?
Mina lasen 100ni.
Mõned pidid telo ka vaid 80%ni laadima. Ise pole mõtet näinud, enne jääb telo softi/riistvara tõttu aeglaseks kui aku otsad annab
Arvestades palju tsükleid laadida annab siis ilmselt mingi märkimisväärne aku väsimine võtab aastaid ning need tõuksi akud nüüd nii palju ka ei maksa. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Seda akude juttu on räägitud sama kaua kui akud olemas on olnud. Tegelikkuses võib elektroonika küll piirata, ent ei tee seda tõenäoliselt piisavalt, sest vaja ju viimast välja pigistada numbrite-kestvuse kohta ja siis ei jäetagi sellist vaikimisi puhvrit. Ehk siis need jutud, et "nüüd võib 100% laadida, jamad olid vanadega" ei ole seni veel pädenud.
See, kas tahad akut säästa, sõltub sellest, kui pikalt kasutada kavatsed ning uute toodete puhul saad kuluvuse teada ajas, st. pole teada, kas on mõtet.
Ise kasutan telefone pikalt ning praegu nt. teise ringi S10, millel oli mõne aastaga aku piisavalt kulunud, et mõtlesin juba siis vahetamise peale, ent nüüd mingiaeg ikkagi peaks ära tegema. Telefoni küll ja veel, ent aku ei pea liiga hästi. On ebamugavaid olukordi ning ebastabiilsust allpool liiga kiirelt otsa saamisega.
Kokkuvõttes on enda kasutusprofiili küsimus - kui kasutad mõned aastad ja vahetad, siis tõenäoliselt savi. Kui oled valmis akusid vahetama, siis samuti savi. Kui kasutad kaua ja eelistad akusid mitte vahetada, siis mõistlik säästa - juhul kui kasutamisel nii välja vead, tõuksidel sõiduulatuse mõttes. _________________
Huvitav kui kiirelt tõuks moraalselt vananeb st. vanal pole nagu otseselt viga miskit, aga lihtsalt tahaks mingi uuema mudeli vastu vahetada.
Ma millegipärast arvan, et mõnevõrra aeglasemalt kui telefon või läpakas, seega akut säästa pole kehv mõte. Kas mõnel softis ka võimalus on konfida, et by default laeks näiteks 80% peale, aga kui on vaja akust viimane välja pigistada, siis saab selle ajutiselt välja lülitada ja 100% peale laadida?
Pikendusel võiks kuulklapp sees olla. Mul on M365 Pro jaoks mingi 2-3 orig pikendust kuskil ja ühelgi pole klappi. Lisaks peaks esirehvi ventiili külge keeramiseks mutter pikem olema. Teipisin selle tüki mägiaivariga vooliku külge, nii et lahtikeeramisel saab koos voolikuga kiirelt keerata ja pool rõhku ei jookseks sel ajal vasakule. Fixuse jäiga pikenduse kuuskant ilmselt esiratta ventiilipesasse ei mahuks.
Laadimine on tavaline liitiumaku laadimine. Täiesti täis laadimine vähendab aku eluiga võrreldes pidevalt näiteks 85% peale laadimisega. Kel moblas see piiramisvõimalus olemas ja mõni aasta kasutanud, on vast vahet täheldanud. "Täis" mõiste puhul peaks muidugi rääkima pingest, mis tundub ühe liitiumelemendi korral kohe pärast enamikest automaatlaadijatest eemaldamist mõõtes olema kuskile sinna 4,225V kanti. Pole paraku olnud juhust sisseehitatud akuga mobla akut pärast 85% taseme täitumist üle mõõta, aga eks ta sinna 4,1V kanti võiks jääda. Kui otsest vajadust igapäevaselt max reservi järele pole, võib ju vähem laadida, kui seda mugav teha on (automaatne piiramine). Tulukesi/protsente ja kella jälgida ma väga ei viitsiks.
viimati muutis rex 09.09.2023 16:18:34, muudetud 1 kord
Sellel on ventiiliklapp ka pumbapoolses otsas ja seetõttu saab selle toru ventiili külge kruttida eraldi. Ja selle otsa ühenda misiganes auto-otsikuga pump.
Leidsin Magaziinist asja, mis leevendab täisrehvi kaudu edasi kanduvat vibratsiooni ja pisilööke üsna palju.
Siledatest kividest laotud teel (Küüni, Rüütli tänavad jne) ja lihtsalt karedal asfaldil võib selle abil sõita nii, et saab toetuda täistallale. Ilma pehmenduseta on sellistes kohtades hea mõte veidi varvastele tõusta, ehk siis kannad õhku tõsta. Mõlemad variandid võimaldavad sõita nii, et pilt silme ees ei värise.
Hädapärast saab nii sõita ka endise sadamaraudtee trassi kergliiklusteel.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.