Minu saatus selles elus on mõne asja eest veidi rohkem maksta, midagi pole teha Aga Veltmotocenter jääb kah mu huviorbiiti, sealt saan ehk midagi juurde sebida.
Nüüd avastasin, et kokkupanduna lukustamine on lihtne, lenksu konks käib tagumise porika külge.
Edit: esimene 18 km sõidetud. Ainus tõeliselt ebamugav tee mu marsruudil oli üks värskelt pinnatud tänav, kust täisrõhul rehvide kaudu taldadesse vibra tuli. Muud auklikud tänavad ja Emajõe-äärsed kruusateed on kenasti sõidetavad. Kui saan osta veel 1 aku, kõlbaks selle asjaga linnaümbruses siledamaid marsruute kolistada. Tartu ümber on üsna hea kergliiklusteede võrk, mida ma jalgrattaga olen juba kaua nautinud.
Kulleritööks see tõuks siiski vist ei sobi. Akul puudub turvalukk ja seda iga maja ees kotti toppida on tüütu. Jätan külge, siis on kellelgi võimalik see paari sekundiga tuuri panna. Kui ei tea tõuksidest halli tilligi, ei tule mõnigi asi mõttesse ja nii võib kenasti puusse panna. Võibolla suudan välja mõtelda mingi kavala "voorusevöö", mille ma panen ümber aku ja mida 1 minutiga maha võtta ei saa, kui ei ole polditange. Teine variant, tekitan mingi eraldi vutlari, mille ma kinnitan näiteks oma püksisääre külge. Siis on aku sage eemaldamine mõeldav.
Huvitav, mitmest voldist alates suudab mootor sõitja mäest üles viia sama lebolt, kui Bolti "lennuk"? 36 volti on piiripealne. Narva mäest viib aparaat mind üles 10 km/h, jalaga hoogu andes saab 20 km/h kah kätte. Lossi tänaval tuleb jalaga kaasa tõugata, et mitte seisma jääda. Õnneks see on kerge liigutus, ei väsita jalga. 48 volti pidavat olema veidi parem, aga kui suur vahe üldse on? Tuleb ikkagi kasvõi läbi ussi tilu saada rikkaks ja vaadata 60+ voldiseid mootoreid.
Teine variant, tekitan mingi eraldi vutlari, mille ma kinnitan näiteks oma püksisääre külge. Siis on aku sage eemaldamine mõeldav.
Ei lippa sa selle 3 kiloga püksisääres mugavalt mööda treppe. Kümneid kordi päevas eemaldamine on tüütu ja kulutab ka kinnituskohti.
Kassmees kirjutas:
Huvitav, mitmest voldist alates suudab mootor sõitja mäest üles viia sama lebolt, kui Bolti "lennuk"? 36 volti on piiripealne. Narva mäest viib aparaat mind üles 10 km/h, jalaga hoogu andes saab 20 km/h kah kätte. Lossi tänaval tuleb jalaga kaasa tõugata, et mitte seisma jääda. Õnneks see on kerge liigutus, ei väsita jalga. 48 volti pidavat olema veidi parem, aga kui suur vahe üldse on? Tuleb ikkagi kasvõi läbi ussi tilu saada rikkaks ja vaadata 60+ voldiseid mootoreid.
P=U*I, nii et volt pole ainus tegur. Suurema mahtuvusega aku võimaldab sellest ka rohkem ampreid võtta, kuna enamasti on seal rohkem elemente paralleelselt. Kui võtad näiteks 18V akukettsae ja proovid seda 2 Ah (5 elementi) ja 4 Ah (10 elementi) akudega, saad kiirelt erinevusest aru. Nii on ka näiteks M365 (7,8 Ah 10S3P aku) ja selle Pro mudelil (12,8 Ah 10S4P aku) võimsuse erinevus, kuigi mõlemad 36V (42V max).
kõik mis rex rääkis on õige. aga jah, minu 48v tõuks läks ka mägedest ülesse võrdlemisi lihtsalt, samas ma ei sõitnud sellega ka muidu mingi max kiirusega. 25 peale oli ise vabatahtlikult seotud "piirang" et sellel kiirusel saaks cruise automaatselt rakenduda. mäest üles minnes natuke kiirus kukkus, kuid päris 10ni nüüd küll mitte...samas noh, eks oleneb ju ka kui järsu tõusuga tegu ning VÄGA palju oleneb üles veetava veose massist.
sellist tõuksi ei ole olemas ega tule olema (mitte kunagi), mille kiirus arvestatavatel tõusudel ei langeks. aga jah, mida suurema mahtuvusega ning kvaliteetsem ja kvaliteetsematest komponentidest tehtud aku, seda suuremat voolu saab sealt teoorias võtta. seda peab teotama ka nii BMS kui mootori kontroller ehk kokkuvõttes on küsimus selles mitu amprit kogu see jada välja annab ning läbi laseb. 48v süsteemil on tugev eelis sest ükskõik millise lõppvõimsuse jaoks peavad amprid olema neljandiku võrra väiksemad. ja see pole mitte ainuke 48v süsteemi eelis... _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Tekkis idee võtta oma raha eest kõrvale veel mingi sisseehitatud akuga rimakas. Võrdlemiseks, kulleritöös katsetamiseks jne. Ise saan millalgi... ei tea, millal, lihtsalt ükskord... välja panna kuni 300 eurot ja seega valik on piiratud. Mida selle eest kasutatuna saab? Loodetavasti midagi Gpad Lite'ist paremat? Võib olla täisrehvidega, aga läbisõit võiks 20 km tuuri jääda ja rehvid võiks olla kummist, mitte Gpadi moodi "peaaegu plastmassist". Velt Ecot ma müüma ei hakka. Plaan on sellega veel kaua sõita, õppida selle kulguri omadusi paremini tundma. Mõne asja poolest on see pill mõnus. Lihtne juhtimine, ilma udupeene tarkvarata elektroonika, asjalikud rehvid, üsna kerge kaal, mugav akuvahetus, antud versioonil akude odav hind. Saan 1 akuga linnas 18 km uhada ja marsruudi seada nii, et akunäidu viimase pulgaga lebolt koju jõuan.
Keegi vedrustusega g30ga Tallinnas pesitseb? Tahaks korra proovida, et kas väärib küünlaid. salatoimiku lahendus tundub üsna okei ja lihtne paigaldada. _________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu!
Huvitav, kas nendel tõuksidel saab juhtuda selline asi, et mingi kivike läheb rummu ja hargi vahele nii, et ei tule sealt hästi välja? Mul tekkis mootoriga rattas sõidu ajal äkki terav hõõrdumise heli, mis muutus, kui ratast eri suundades keerutada. Tundus, nagu oleks seal mingi võõras ese olnud. Algul mõtlesin, et "nii, garantii laks, ilmselt mootoris on midagi lahti tulnud", aga kodus ratast keerutades see heli ühel hetkel lõppes. Kas sealt midagi välja pudenes, seda ma ei pannud tähele. Rummu või mootori kesta ja hargi vahe on nii kitsas, et sinna sisse vaadata on peaaegu võimatu.
Emajõeäärsetel alleedel veereb amortideta, õhkrehvidega pill talutavalt. Kui tahad amordiväristamist, siis variant on Vahi, Põllu ja teised jubedama kõnniteega tänavad. Samuti dendropark ja Jänese rada. Kui tekib soov piire kombata, siis mine Ujula tänavale. Seal on praegu paljas killustik. Kui see ei ole silutud ja tambitud, on seal ilma amortideta sõitmine ekstreemne kogemus.
Kui amorte pole siis 1km kruusateed, ja siis tuled vabatahtlikult tõuksilt maha, sest ei suuda-taha. Ma sõitsin enne kui amordid ostsin, väga halb oli.
see oleneb ikka väga palju kruusateest ja tõuksist. sile ja suht ühtlane kruusakas, kus kruusatera fraktsioon pole suurem kui ütleme selline sentimeeter või max poolteist...jah raputab natuke rohkem aga see on minumeelest parem kui sõita mingil pagana auklikul miljard korda suvalt üksteise otsa lapitud asfaldil, pidevalt äärekividest üles alla jne. teravad asfaldiaugud raputavad ja lõhuvad hullemini kui kruusal sõitmine. kruusateedel tavaliselt mingeid terava servaga auku üldse ei olegi sest need ei saa sinna väga tekkida.
eriti kui jutt käib 10" (või suurema) rattaga tõuksidest. mida väiksem ratas seda suurem muidugi tundub iga kruusatera seal ratta all...kuid samamoodi ka muidugi kõik muud augud, servad jne. seetõttu oleks päris ajuvaba osta alla 10 tõuksi, kui just pole tõesti ette teada, et ainult siledal asfaldil sõit tuleb.
isiklikult ei tundnud, et kruusaka jaoks tingimata amordid isegi vajalikud oleks. võid lasta rõhu rehvis natuke alla ja piisavalt suure rattaga muutub isegi juba täitsa mugavaks - vähemalt talutavaks. muidugi kütust kulub ka rohkem aga no seda kulub ebatasasel pinnal nii või naa rohkem kui kuskil sileda, perfektse kõva pinna peal sõites. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Vabaduse ja kroonuaia vaheline lõik. Kõnniteel seal tänavakivid mõnusalt puruks.
Või siis väga hea näide on Vahi Tee äärne "kõnnitee". Suht lahtine killustik. Ilma amortideta seal suht üle 5km/h sõita ei soovi, kui sedagi. Amortidega laseb ka täiskiirusega aga kuradi libe on _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
ja sees on tekst mis on eriti kuldne "AI vaatab pildid üle ja hindab, kuidas pargitud on." (jah keegi on tahtlikult pandnud aga nalja sellegipärast) _________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
liiklusKindlustus boyz hakkab tekkima. Talvel siiski. Ilmselt ka kalisopeedid. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Ise sõidan ilma edasi ilma kui just pole 5€ kuus(6) kuud aga teades Eestlast siis nohh teada värk... Teiseks peaks kehtima üks kindlustus mitme kergliikuri kohta ehk millega sõidad mitte ei maksa iga eest eraldi sest muidu tõstan lihtsalt ühelt teisele ise ümber. _________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
Tohoh, tundub, et ta on seal lausa kohalik kuulsus _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
... Kui senine Tallinna tänavatel laialt saadaval mudel Bolt 4 kaalub 22 kilogrammi, siis uus sõiduriist on tervelt 12,5 kilo raskem. ... Kui vanal Bolti tõuksil olid mõlemad rattad 10-tollised, siis uuel mudelil on ette kruvitud 12-tolline variant. Lisaks paikneb esiratta kohal esiamort ... Uuendusena on aga uuel tõuksil käepideme juures suunatuled.
Kui Bolti eelmiste tõukerataste sõiduulatus küündis veidi üle 40 kilomeetri, siis uuel mudelil on see kaks korda suurem, 1,1-teravatt-tunnine vahetatav aku, mis peaks sõiduulatuse viima umbes 90 kilomeetrini.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Proovisin uut Bolti tõuksi. Vanaga võrreldes ikka paras kobakas, raske ka teine. Seisulaud on suurem ja tänu sellele mugavam seista seal. Vedrustus tundus hea lahendus. Võimsam tundus ka, mäkke sai ilma probleemideta.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.