Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Vananematu
HV veteran

liitunud: 28.09.2003
|
05.08.2004 02:14:39
|
|
|
Mehed, krt , kommentaaride põhjal ei saagi seisukohta võtta sellest mängust, küll kiruvad ja kiidavad! Hmm. ise mõtlen , et niikaua juba oodatud, sis vist peab ikka paar kuud rihma kokku tõmbama ,et näpud külge panna asjale!
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
klOun
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2002
|
05.08.2004 02:45:49
|
|
|
sain ka nüüd asja mängima... Mängin oma konfis oleva masinaga 640x480 ja LOW quality'ga AA maas vsync maas ülejäänud peal. Jube lausa kuidas läägab - mingi seina jms passides on FPS seal 40-60 kandis.. aga kui ruumi tervikuna vaadata + kollid.. siis sõelub seal 10 juures.. vahest alla, vahest peale.
Any help?
_________________ 🥫 Experience is one thing you can't get for nothing. |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
MatrixMan
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.12.2003
|
05.08.2004 03:14:32
|
|
|
tsitaat: |
sain ka nüüd asja mängima... Mängin oma konfis oleva masinaga 640x480 ja LOW quality'ga AA maas vsync maas ülejäänud peal. Jube lausa kuidas läägab - mingi seina jms passides on FPS seal 40-60 kandis.. aga kui ruumi tervikuna vaadata + kollid.. siis sõelub seal 10 juures.. vahest alla, vahest peale.
Any help? icon_rolleyes.gif
|
mh, paki kõik base/ folderis olevad .pk4 failid samasse folderisse winrariga lahti ,
minul läks näiteks performane palju paremaks , loadingu ajad ka lühemad
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
05.08.2004 03:19:05
|
|
|
mingi üldine kala äkki...masin paistab küll rohkem lubavat kui 10fps
tee format c:
uued draiverid ja puhas install peale...tseki siis.
see aitab alati
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
gamer
HV veteran

liitunud: 11.03.2003
|
05.08.2004 07:59:25
|
|
|
ma mängin oma konfis oleva masinaga medium kvaliteediga ja ei katku üldse, muidu suht hea mäng, peale 4 tunnist õhtust mängimist ei julgenud enam mööda pimedat maja liikuda:)
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
limp
HV Guru

liitunud: 11.08.2003
|
05.08.2004 08:08:59
|
|
|
gamer kirjutas: |
ma mängin oma konfis oleva masinaga medium kvaliteediga ja ei katku üldse, muidu suht hea mäng, peale 4 tunnist õhtust mängimist ei julgenud enam mööda pimedat maja liikuda:) |
minul oli jällegi et peale 2h mängu ei viitsind edasi mängida päävas ikka paar tundi tuleb täristada et seda viimsetki igavust peletada
_________________ Ärgake lapsed, maailm on hädaohus
Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta! |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
05.08.2004 08:23:43
|
|
|
klOun kirjutas: |
sain ka nüüd asja mängima... Mängin oma konfis oleva masinaga 640x480 ja LOW quality'ga AA maas vsync maas ülejäänud peal. Jube lausa kuidas läägab - mingi seina jms passides on FPS seal 40-60 kandis.. aga kui ruumi tervikuna vaadata + kollid.. siis sõelub seal 10 juures.. vahest alla, vahest peale.
Any help?  |
video advanced options v6ta kõik linnukesed maha küll siis jookseb
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.08.2004 08:31:26
|
|
|
... kahtlaselt palju tänapäevast, juba reegliks saanud, interaktiivsust on mängust tõesti puudu. Ma nagu mäletaks, et aastaid tagasi lubati küll enneolematut füüsikamootorit ja keskkonda, milles ei saa isegi selg vastu seina olla kindel, et keegi Sind just seljatagant ei ründa. Olgugi, et mängus on piisavalt silmailu, mida nautida, jääb kõik kuidagi vanamoodsaks ja lihtsakoeliseks. Samuti on kogu mängu ülesehitus äravahetamiseni sarnane HL1'ga, mis pole iseenesest paha, kuid ID meestelt oleks oodanud tiba rohkem originaalsust. See mäng oleks pidanud tõepoolest oma paar aastat tagasi välja tulema, et õigustada seda hype, mis mängu ümber, kui püha loor, hõljus. Ma valetaks, kui ütleks, et see mäng mulle üldse ei meeldi, kaugel sellest , kuid samas, oleks oodanud nii kaua sepistatud üllitsiselt, pea igas valdkonnas, enamat ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
05.08.2004 09:05:22
|
|
|
...oleks aastaid tagasi see mäng välja tulnud, oleks füüsikamootor tundnud kahtlemata enneolematu
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Reimo005
HV kasutaja

liitunud: 04.02.2003
|
05.08.2004 09:17:50
|
|
|
Eile öösel kella 2 paiku kui kõik magasid ja tuled olid maha keeratud oli juba väheke spooky mängida. Minu kõige madalamate setingutega on mäng ikka parim mida näinud. Far cry-st jupp maad üle. Igaljuhul väga 5 mäng.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
05.08.2004 09:19:53
|
|
|
link :: natuke optimeerimist
Doom 3 on selline mäng, mida võiks mängida jutti tunnike-kaks, mitte rohkem - siis hakkab tekkima juba pisike tülgastus. Samas saan ma aru miks taskulampi ei saa kasutada koos relvaga: siis oleks pool sellest "õudusest" olemata (a la kottpimedas kallale kargavad zombid), mis tegelikult on ju väga tähtis selle mängu juures.
Mängitavusest. Lahti pakkimine aitas kõvast, need sekundi pikkused kinnikiilumised lõppesid ja mäng jookseb sujuvalt. Tippisin ka konsooli 'r_swapinterval 1' ja panin verical refresh sync 'on'. Tundus et läks tsipa paremaks. Omega 4.8 draiveritega timedemo1 testis 38,8 fps 1074x786 + high setting. (Pärast kõiki neid "parandusi")
viimati muutis Le Inc 05.08.2004 11:02:22, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.08.2004 09:22:30
|
|
|
corvette kirjutas: |
...oleks aastaid tagasi see mäng välja tulnud, oleks füüsikamootor tundnud kahtlemata enneolematu |
... ega seda füüsikat ei lubatudki veel 2 aasta eest - lubati, et saab olema mängu välja tulles enneolematu, kuid seda mida praegu näha on saanud, ei saaks küll isegi mitte kaasaegseks nimetada ...
Le Inc kirjutas: |
Doom 3 on selline mäng, mida võiks mängida jutti tunnike-kaks, mitte rohkem - siis hakkab tekkima juba pisike tülgastus. Samas saan ma aru miks taskulampi ei saa kasutada koos relvaga: siis oleks pool sellest "õudusest" olemata (a la kottpimedas kallale kargavad zombid), mis tegelikult on ju väga tähtis selle mängu juures. |
... kui mängu ära proovid, siis näed, et see hädine taskulambivihk vaevalt röövib mingit elamust, pigem vastupidi, tekitab salapäraseid varje ja kollide osaline nägemine valgusvihus on kah suht kriipi ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
05.08.2004 09:32:14
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
... ega seda füüsikat ei lubatudki veel 2 aasta eest - lubati, et saab olema mängu välja tulles enneolematu, kuid seda mida praegu näha on saanud, ei saaks küll isegi mitte kaasaegseks nimetada ... |
...mingil tasemel lebas maas tulekustuti, lasin selle pihta revolvrist, seejärel lendas see ühest ruumi otsast teise nagu mingi kerge õhupallist-põrkpall, weirdo
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
05.08.2004 09:36:45
|
|
|
corvette kirjutas: |
DigeBeni kirjutas: |
... ega seda füüsikat ei lubatudki veel 2 aasta eest - lubati, et saab olema mängu välja tulles enneolematu, kuid seda mida praegu näha on saanud, ei saaks küll isegi mitte kaasaegseks nimetada ... |
...mingil tasemel lebas maas tulekustuti, lasin selle pihta revolvrist, seejärel lendas see ühest ruumi otsast teise nagu mingi kerge õhupallist-põrkpall, weirdo  |
Tuleb meelde painkiller kus ka neid balloone nagu oli(tundusid need keevitus omad olevat ,süsihappegaasiballoonid)ja siis need tegid ka igast pulli kui neid tulistada,parim oli see kui asi otse õhku hakkas lendama nagu rakett,kuigi seda joppas harva.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.08.2004 09:49:37
|
|
|
corvette kirjutas: |
...mingil tasemel lebas maas tulekustuti, lasin selle pihta revolvrist, seejärel lendas see ühest ruumi otsast teise nagu mingi kerge õhupallist-põrkpall, weirdo  |
... ok. oleks siis, et on kasvõi jabur füüsika, kuid see võiks ikka olemas olla kõigil esmetel, mis loogiliselt võttes sinu tegevusele alluma peaks. ok. ei saa seinetesse auke lasta, pole hullu, aga võiks jääda vähemalt midagi augulaadste, mitte mingi mõttetu plekk, mis ajapikku ära kaob. Kõik lauad, toolid, tünnid, kastid mis iganes, peaks olema lõhutavad, samuti nagu õrnemad käsipuud, trepid redelid, klaasid. Samuti peaks kollidele keskkond rohkem mõjuma ja ka peategelase liikumine võiks olla interaktiivsem n. võiks saada üles ronida kohtades, kust käed ulatuvad kinni võtma, samuti võiks olla olemas ka nö. külg ees efekt, et kui mõnes kohas on vahe, millest päriselus ikka läbi saaks pugeda, saaks seda ka mängus. Kui kõik see oleks mõistuse piires teostatud, siis võiks mänguga isegi väga rahul olla ja ma ei arva, et seda oleks palju tahetud ühelt tänapäevaselt mängult ...
_________________

viimati muutis DigeBeni 05.08.2004 09:54:33, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
05.08.2004 09:50:06
|
|
|
DigeBeni kirjutas: |
corvette kirjutas: |
...oleks aastaid tagasi see mäng välja tulnud, oleks füüsikamootor tundnud kahtlemata enneolematu |
... ega seda füüsikat ei lubatudki veel 2 aasta eest - lubati, et saab olema mängu välja tulles enneolematu, kuid seda mida praegu näha on saanud, ei saaks küll isegi mitte kaasaegseks nimetada ...
Le Inc kirjutas: |
Doom 3 on selline mäng, mida võiks mängida jutti tunnike-kaks, mitte rohkem - siis hakkab tekkima juba pisike tülgastus. Samas saan ma aru miks taskulampi ei saa kasutada koos relvaga: siis oleks pool sellest "õudusest" olemata (a la kottpimedas kallale kargavad zombid), mis tegelikult on ju väga tähtis selle mängu juures. |
... kui mängu ära proovid, siis näed, et see hädine taskulambivihk vaevalt röövib mingit elamust, pigem vastupidi, tekitab salapäraseid varje ja kollide osaline nägemine valgusvihus on kah suht kriipi ... |
assault rifle kyljes olev lambike ehmataks kordi rohkem, kui pimedas tolknemine, sest kuraditki ei näe ju, mis sind ehmatama peaks? lambi põledes on kordi jubedam ringi tolgendada kui ilma, sest vihk on nii kuradi hirmus pisike ja tekkivad varjud ehmatavad vahepeal ikka päris ära
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Piipz
HV veteran

liitunud: 15.11.2001
|
05.08.2004 09:53:20
|
|
|
digebeni selline füüsika nagu sina soovid, nõuaks mitu korda rohkem mälu ja installiruumi. iga detail peab ju kuskil kirjas olema. need hävivad plekid on säästmaks resursse. mängu tegijad loomulikult tahaks ka rohkem lõhutavaid asju aga see teeks mängu tegemise ka liiga keeruliseks. ronimise ja ja külg ees kõndimise koha pealt olen nõus.
aga ausalt öeldes viskas see mäng kiirelt kopa ette. rohkem valgust vaja! varsti läheb see kataloog deliiti anyway. parem ootan sama mootoriga mingit uut mängu....
samas, ilma korraliku helita ei ehmataks mitte miski, need kollid küll nüüd eriti "õudsad" ei ole. pigem tõmbasin paar korda kohvi kurku, kui mingi mees "õlale koputas" ja rõvedat ögisevat häält tegi. aga ka selle asjaga harjub kiirelt.
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
corvette
HV veteran
liitunud: 17.02.2003
|
05.08.2004 09:56:29
|
|
|
Scart kirjutas: |
püstol + taskulamp 8) |
Sooviks saada vastukaja neilt kes asja proovinud on, kas tasub peale panemist? Kas tekitab buge vms?
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Le Inc
HV Guru

liitunud: 06.09.2002
|
05.08.2004 09:58:39
|
|
|
Ma olen Doom III mänginud ja mu arvamus baseerub 100% reaalsel mängul. Tegelikult on ju märksa lihtsam tulistada siis kui sa "näed subjekti", kui lihtsalt kiiresti lampi vahetades relva vastu. Ega spec. op. vennad asjata ei kinnita automaatide alla pisikest taskulampi (kui muidu ei meenu siis Matrix näiteks ). Ellu jääb ikka see kellel on rohkem informatsiooni ja kiirem reaktsioon (FPS vähemalt). Samas võimalus lampi hoida käes koos püstoliga peaks olema igati olemas ning sealjuures ei tohiks täpsus ka kannatada.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
Piipz
HV veteran

liitunud: 15.11.2001
|
05.08.2004 10:00:22
|
|
|
sel juhul mängiksid sa selle "põneva" mängu nii kiiresti läbi, et silm ka ei pilguks. sisuta värk ja liiga kiiresti leitavad objektid.
|
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.08.2004 10:02:47
|
|
|
Piip, ma tean väga hästi, et see nõuaks märksa rohkemat, kuid pidades silmas, et selle mängu mootoril peab edaspidi veel palju mänge tulema, tekib kuri kahtlus, kas see tuelviku standarditele üldse vastu peab. Näiteks HL2 füüsikamootoris ei teki mul hetkekski kahtlusi, ainuüksi videosid vaadates, võib öelda, et see peaks D3 vastava mootori vasaku käega ära omama. Ilusad tekstuurid tulevad ajapikku ja neid võib suht võimatuseni ilusamaks/detailsemaks teha, kuid füüsikamootorit ikka nii palju ei modi ...
Piip kirjutas: |
sel juhul mängiksid sa selle "põneva" mängu nii kiiresti läbi, et silm ka ei pilguks. sisuta värk ja liiga kiiresti leitavad objektid. |
... oled ikka mänginud seda mängu ? Kas liiga palju nägemine, tähendab seda, et näed kollist heal juhul 1/3 ja kui kuskil kõrval on veel kolle, siis on neid näed sama palju, kui täiesti pimedas ?! No kui seda on palju, siis püüa silmad kinni mängida, järsku saad siis selle elamuse, mida otsid
_________________

viimati muutis DigeBeni 05.08.2004 10:09:49, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
xav
HV vaatleja
liitunud: 18.03.2004
|
05.08.2004 10:06:23
|
|
|
Nii, läbi. Üldmulje: mängu atmosfäär on hea, ent tegelikult pettumus, liiga üheülbaline. alles baasi all koobastes oli ometi natuke vaheldust silmale. Igatahes teist korda ma seda mängima ei hakka (ehkki graafika = päris kena). Ahjaa, settingud (profiilis oleva masinaga): 1600x1200 + 8xAF @ Ultra quality = muidu täiesti mängitav, kui actionit palju siis langes kiirus 15fps peale. 1280x1024 + 8xAF @ Ultra ideaalne, 1600x1200 + 8xAF @ High = ka ideaalne.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
05.08.2004 10:09:36
|
|
|
link :: kae siit
täitsa hea review GS poolt ... oijah, oleks vaid 1337 muzzle flash olnud + pisike lambike relvade peal, ei kujuta isegi ette, kui hullumeelne oleks asi olnud pimedas kobada mingi pisikese lambikesega... ilmselt oleks ämblikke nähes rabanduse saanud
viimati muutis Scart 05.08.2004 10:12:44, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
05.08.2004 10:12:30
|
|
|
Scart kirjutas: |
täitsa hea review GS poolt |
... jah, tähelepanu peaks pöörama mitte üldskoorile, vaid value ehk väärtus - 7, mis ei tohiks D3 puhul olla küll midagi vähemat, kui 9 (juba ette teada nigel MP võtaks külmalt 1 punkti), kuid muidu on nagu GS ikka, väga asjalik ülevaade ainult skoor ei lähe üldse jutuga kokku, umbes samas stiilis, nagu oli DeusEx 2 ülevaade
_________________

viimati muutis DigeBeni 05.08.2004 10:29:10, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
|