Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM III & Resurrection of Evil märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 99, 100, 101  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Vananematu
HV veteran
Vananematu

liitunud: 28.09.2003




sõnum 05.08.2004 02:14:39 vasta tsitaadiga

Mehed, krt , kommentaaride põhjal ei saagi seisukohta võtta sellest mängust, küll kiruvad ja kiidavad! Hmm. ise mõtlen , et niikaua juba oodatud, sis vist peab ikka paar kuud rihma kokku tõmbama ,et näpud külge panna asjale!

icon_neutral.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
klOun
Kreisi kasutaja
klOun

liitunud: 12.06.2002




sõnum 05.08.2004 02:45:49 vasta tsitaadiga

sain ka nüüd asja mängima... Mängin oma konfis oleva masinaga 640x480 ja LOW quality'ga AA maas vsync maas ülejäänud peal. Jube lausa kuidas läägab - mingi seina jms passides on FPS seal 40-60 kandis.. aga kui ruumi tervikuna vaadata + kollid.. siis sõelub seal 10 juures.. vahest alla, vahest peale.

Any help? icon_rolleyes.gif

_________________
🥫 Experience is one thing you can't get for nothing.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatrixMan
Kreisi kasutaja
MatrixMan

liitunud: 30.12.2003




sõnum 05.08.2004 03:14:32 vasta tsitaadiga

tsitaat:

sain ka nüüd asja mängima... Mängin oma konfis oleva masinaga 640x480 ja LOW quality'ga AA maas vsync maas ülejäänud peal. Jube lausa kuidas läägab - mingi seina jms passides on FPS seal 40-60 kandis.. aga kui ruumi tervikuna vaadata + kollid.. siis sõelub seal 10 juures.. vahest alla, vahest peale.

Any help? icon_rolleyes.gif

mh, paki kõik base/ folderis olevad .pk4 failid samasse folderisse winrariga lahti thumbs_up.gif ,
minul läks näiteks performane palju paremaks icon_wink.gif , loadingu ajad ka lühemad icon_smile.gif
Kommentaarid: 35 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
g-nome
Kreisi kasutaja
g-nome

liitunud: 07.11.2002




sõnum 05.08.2004 03:19:05 vasta tsitaadiga

mingi üldine kala äkki...masin paistab küll rohkem lubavat kui 10fps
tee format c:
uued draiverid ja puhas install peale...tseki siis.
see aitab alati beer_yum.gif
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 05.08.2004 03:45:02 vasta tsitaadiga

minult kah paar "head" screeni icon_wink.gif

küll on pime, aga küll taskulamp lahendab probleemi
http://www.zone.ee/mikk35/D3/doom3_2004-08-04_11-44-50-25.JPG?2

kuule oli natuke üle ja hea tuju tuli peale
http://www.zone.ee/mikk35/D3/Doom3_2004-08-04_17-41-22-62.JPG?2

oops, see vist küll maast lahti ei tule
http://www.zone.ee/mikk35/D3/Doom3_2004-08-04_18-06-25-68.JPG?2

graffiti on ka rangete turvameetmetega võimalik
http://www.zone.ee/mikk35/D3/Doom3_2004-08-04_19-27-12-98.JPG?2

nii tore kutsu, tule siia, ma annan sulle küpsist...
http://www.zone.ee/mikk35/D3/Doom3_2004-08-04_19-37-43-67.JPG?2
http://www.zone.ee/mikk35/D3/Doom3_2004-08-04_19-37-37-21.JPG?2

vahetevahel on ka mõnd normaalset näha (kusjuures kvaliteet on üllatavalt hea, isegi kortsud on näha (high settingud)
http://www.zone.ee/mikk35/D3/Doom3_2004-08-04_19-41-48-25.JPG?2

võibolla lisandub, võibolla mitte...
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gamer
HV veteran
gamer

liitunud: 11.03.2003




sõnum 05.08.2004 07:59:25 vasta tsitaadiga

ma mängin oma konfis oleva masinaga medium kvaliteediga ja ei katku üldse, muidu suht hea mäng, peale 4 tunnist õhtust mängimist ei julgenud enam mööda pimedat maja liikuda:)
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 05.08.2004 08:08:59 vasta tsitaadiga

gamer kirjutas:
ma mängin oma konfis oleva masinaga medium kvaliteediga ja ei katku üldse, muidu suht hea mäng, peale 4 tunnist õhtust mängimist ei julgenud enam mööda pimedat maja liikuda:)

minul oli jällegi et peale 2h mängu ei viitsind edasi mängida icon_lol.gif päävas ikka paar tundi tuleb täristada et seda viimsetki igavust peletada

_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002




sõnum 05.08.2004 08:23:43 vasta tsitaadiga

klOun kirjutas:
sain ka nüüd asja mängima... Mängin oma konfis oleva masinaga 640x480 ja LOW quality'ga AA maas vsync maas ülejäänud peal. Jube lausa kuidas läägab - mingi seina jms passides on FPS seal 40-60 kandis.. aga kui ruumi tervikuna vaadata + kollid.. siis sõelub seal 10 juures.. vahest alla, vahest peale.

Any help? icon_rolleyes.gif


video advanced options v6ta kõik linnukesed maha küll siis jookseb icon_razz1.gif
Kommentaarid: 490 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 398
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.08.2004 08:31:26 vasta tsitaadiga

... kahtlaselt palju tänapäevast, juba reegliks saanud, interaktiivsust on mängust tõesti puudu. Ma nagu mäletaks, et aastaid tagasi lubati küll enneolematut füüsikamootorit ja keskkonda, milles ei saa isegi selg vastu seina olla kindel, et keegi Sind just seljatagant ei ründa. Olgugi, et mängus on piisavalt silmailu, mida nautida, jääb kõik kuidagi vanamoodsaks ja lihtsakoeliseks. Samuti on kogu mängu ülesehitus äravahetamiseni sarnane HL1'ga, mis pole iseenesest paha, kuid ID meestelt oleks oodanud tiba rohkem originaalsust. See mäng oleks pidanud tõepoolest oma paar aastat tagasi välja tulema, et õigustada seda hype, mis mängu ümber, kui püha loor, hõljus. Ma valetaks, kui ütleks, et see mäng mulle üldse ei meeldi, kaugel sellest , kuid samas, oleks oodanud nii kaua sepistatud üllitsiselt, pea igas valdkonnas, enamat ...
_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
corvette
HV veteran

liitunud: 17.02.2003




sõnum 05.08.2004 09:05:22 vasta tsitaadiga

...oleks aastaid tagasi see mäng välja tulnud, oleks füüsikamootor tundnud kahtlemata enneolematu
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reimo005
HV kasutaja
Reimo005

liitunud: 04.02.2003




sõnum 05.08.2004 09:17:50 vasta tsitaadiga

Eile öösel kella 2 paiku kui kõik magasid ja tuled olid maha keeratud oli juba väheke spooky mängida. Minu kõige madalamate setingutega on mäng ikka parim mida näinud. Far cry-st jupp maad üle. Igaljuhul väga 5 mäng. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2004 09:19:53 vasta tsitaadiga

link :: natuke optimeerimist

Doom 3 on selline mäng, mida võiks mängida jutti tunnike-kaks, mitte rohkem - siis hakkab tekkima juba pisike tülgastus. Samas saan ma aru miks taskulampi ei saa kasutada koos relvaga: siis oleks pool sellest "õudusest" olemata (a la kottpimedas kallale kargavad zombid), mis tegelikult on ju väga tähtis selle mängu juures.

Mängitavusest. Lahti pakkimine aitas kõvast, need sekundi pikkused kinnikiilumised lõppesid ja mäng jookseb sujuvalt. Tippisin ka konsooli 'r_swapinterval 1' ja panin verical refresh sync 'on'. Tundus et läks tsipa paremaks. Omega 4.8 draiveritega timedemo1 testis 38,8 fps 1074x786 + high setting. (Pärast kõiki neid "parandusi") icon_wink.gif


viimati muutis Le Inc 05.08.2004 11:02:22, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.08.2004 09:22:30 vasta tsitaadiga

corvette kirjutas:
...oleks aastaid tagasi see mäng välja tulnud, oleks füüsikamootor tundnud kahtlemata enneolematu

... ega seda füüsikat ei lubatudki veel 2 aasta eest - lubati, et saab olema mängu välja tulles enneolematu, kuid seda mida praegu näha on saanud, ei saaks küll isegi mitte kaasaegseks nimetada ...
Le Inc kirjutas:
Doom 3 on selline mäng, mida võiks mängida jutti tunnike-kaks, mitte rohkem - siis hakkab tekkima juba pisike tülgastus. Samas saan ma aru miks taskulampi ei saa kasutada koos relvaga: siis oleks pool sellest "õudusest" olemata (a la kottpimedas kallale kargavad zombid), mis tegelikult on ju väga tähtis selle mängu juures.

... kui mängu ära proovid, siis näed, et see hädine taskulambivihk vaevalt röövib mingit elamust, pigem vastupidi, tekitab salapäraseid varje ja kollide osaline nägemine valgusvihus on kah suht kriipi ...

_________________
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
corvette
HV veteran

liitunud: 17.02.2003




sõnum 05.08.2004 09:32:14 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... ega seda füüsikat ei lubatudki veel 2 aasta eest - lubati, et saab olema mängu välja tulles enneolematu, kuid seda mida praegu näha on saanud, ei saaks küll isegi mitte kaasaegseks nimetada ...

...mingil tasemel lebas maas tulekustuti, lasin selle pihta revolvrist, seejärel lendas see ühest ruumi otsast teise nagu mingi kerge õhupallist-põrkpall, weirdo icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Auron
HV Guru
Auron

liitunud: 19.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2004 09:36:45 vasta tsitaadiga

corvette kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
... ega seda füüsikat ei lubatudki veel 2 aasta eest - lubati, et saab olema mängu välja tulles enneolematu, kuid seda mida praegu näha on saanud, ei saaks küll isegi mitte kaasaegseks nimetada ...

...mingil tasemel lebas maas tulekustuti, lasin selle pihta revolvrist, seejärel lendas see ühest ruumi otsast teise nagu mingi kerge õhupallist-põrkpall, weirdo icon_biggrin.gif


Tuleb meelde painkiller kus ka neid balloone nagu oli(tundusid need keevitus omad olevat ,süsihappegaasiballoonid)ja siis need tegid ka igast pulli kui neid tulistada,parim oli see kui asi otse õhku hakkas lendama nagu rakett,kuigi seda joppas harva.
Kommentaarid: 152 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.08.2004 09:49:37 vasta tsitaadiga

corvette kirjutas:
...mingil tasemel lebas maas tulekustuti, lasin selle pihta revolvrist, seejärel lendas see ühest ruumi otsast teise nagu mingi kerge õhupallist-põrkpall, weirdo icon_biggrin.gif

... ok. oleks siis, et on kasvõi jabur füüsika, kuid see võiks ikka olemas olla kõigil esmetel, mis loogiliselt võttes sinu tegevusele alluma peaks. ok. ei saa seinetesse auke lasta, pole hullu, aga võiks jääda vähemalt midagi augulaadste, mitte mingi mõttetu plekk, mis ajapikku ära kaob. Kõik lauad, toolid, tünnid, kastid mis iganes, peaks olema lõhutavad, samuti nagu õrnemad käsipuud, trepid redelid, klaasid. Samuti peaks kollidele keskkond rohkem mõjuma ja ka peategelase liikumine võiks olla interaktiivsem n. võiks saada üles ronida kohtades, kust käed ulatuvad kinni võtma, samuti võiks olla olemas ka nö. külg ees efekt, et kui mõnes kohas on vahe, millest päriselus ikka läbi saaks pugeda, saaks seda ka mängus. Kui kõik see oleks mõistuse piires teostatud, siis võiks mänguga isegi väga rahul olla ja ma ei arva, et seda oleks palju tahetud ühelt tänapäevaselt mängult ...

_________________


viimati muutis DigeBeni 05.08.2004 09:54:33, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 05.08.2004 09:50:06 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
corvette kirjutas:
...oleks aastaid tagasi see mäng välja tulnud, oleks füüsikamootor tundnud kahtlemata enneolematu

... ega seda füüsikat ei lubatudki veel 2 aasta eest - lubati, et saab olema mängu välja tulles enneolematu, kuid seda mida praegu näha on saanud, ei saaks küll isegi mitte kaasaegseks nimetada ...
Le Inc kirjutas:
Doom 3 on selline mäng, mida võiks mängida jutti tunnike-kaks, mitte rohkem - siis hakkab tekkima juba pisike tülgastus. Samas saan ma aru miks taskulampi ei saa kasutada koos relvaga: siis oleks pool sellest "õudusest" olemata (a la kottpimedas kallale kargavad zombid), mis tegelikult on ju väga tähtis selle mängu juures.

... kui mängu ära proovid, siis näed, et see hädine taskulambivihk vaevalt röövib mingit elamust, pigem vastupidi, tekitab salapäraseid varje ja kollide osaline nägemine valgusvihus on kah suht kriipi ...


assault rifle kyljes olev lambike ehmataks kordi rohkem, kui pimedas tolknemine, sest kuraditki ei näe ju, mis sind ehmatama peaks? lambi põledes on kordi jubedam ringi tolgendada kui ilma, sest vihk on nii kuradi hirmus pisike ja tekkivad varjud ehmatavad vahepeal ikka päris ära
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Piipz
HV veteran
Piipz

liitunud: 15.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2004 09:53:20 vasta tsitaadiga

digebeni selline füüsika nagu sina soovid, nõuaks mitu korda rohkem mälu ja installiruumi. iga detail peab ju kuskil kirjas olema. need hävivad plekid on säästmaks resursse. mängu tegijad loomulikult tahaks ka rohkem lõhutavaid asju aga see teeks mängu tegemise ka liiga keeruliseks. ronimise ja ja külg ees kõndimise koha pealt olen nõus.

aga ausalt öeldes viskas see mäng kiirelt kopa ette. rohkem valgust vaja! varsti läheb see kataloog deliiti anyway. parem ootan sama mootoriga mingit uut mängu....
samas, ilma korraliku helita ei ehmataks mitte miski, need kollid küll nüüd eriti "õudsad" ei ole. pigem tõmbasin paar korda kohvi kurku, kui mingi mees "õlale koputas" ja rõvedat ögisevat häält tegi. aga ka selle asjaga harjub kiirelt.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
corvette
HV veteran

liitunud: 17.02.2003




sõnum 05.08.2004 09:56:29 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
püstol + taskulamp 8)

Sooviks saada vastukaja neilt kes asja proovinud on, kas tasub peale panemist? Kas tekitab buge vms? icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Le Inc
HV Guru
Le Inc

liitunud: 06.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2004 09:58:39 vasta tsitaadiga

Ma olen Doom III mänginud ja mu arvamus baseerub 100% reaalsel mängul. Tegelikult on ju märksa lihtsam tulistada siis kui sa "näed subjekti", kui lihtsalt kiiresti lampi vahetades relva vastu. Ega spec. op. vennad asjata ei kinnita automaatide alla pisikest taskulampi (kui muidu ei meenu siis Matrix näiteks icon_biggrin.gif ). Ellu jääb ikka see kellel on rohkem informatsiooni ja kiirem reaktsioon (FPS vähemalt). Samas võimalus lampi hoida käes koos püstoliga peaks olema igati olemas ning sealjuures ei tohiks täpsus ka kannatada.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Piipz
HV veteran
Piipz

liitunud: 15.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2004 10:00:22 vasta tsitaadiga

sel juhul mängiksid sa selle "põneva" mängu nii kiiresti läbi, et silm ka ei pilguks. sisuta värk ja liiga kiiresti leitavad objektid.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.08.2004 10:02:47 vasta tsitaadiga

Piip, ma tean väga hästi, et see nõuaks märksa rohkemat, kuid pidades silmas, et selle mängu mootoril peab edaspidi veel palju mänge tulema, tekib kuri kahtlus, kas see tuelviku standarditele üldse vastu peab. Näiteks HL2 füüsikamootoris ei teki mul hetkekski kahtlusi, ainuüksi videosid vaadates, võib öelda, et see peaks D3 vastava mootori vasaku käega ära omama. Ilusad tekstuurid tulevad ajapikku ja neid võib suht võimatuseni ilusamaks/detailsemaks teha, kuid füüsikamootorit ikka nii palju ei modi ...
Piip kirjutas:
sel juhul mängiksid sa selle "põneva" mängu nii kiiresti läbi, et silm ka ei pilguks. sisuta värk ja liiga kiiresti leitavad objektid.

... oled ikka mänginud seda mängu ? Kas liiga palju nägemine, tähendab seda, et näed kollist heal juhul 1/3 ja kui kuskil kõrval on veel kolle, siis on neid näed sama palju, kui täiesti pimedas ?! No kui seda on palju, siis püüa silmad kinni mängida, järsku saad siis selle elamuse, mida otsid icon_smile.gif

_________________


viimati muutis DigeBeni 05.08.2004 10:09:49, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xav
HV vaatleja

liitunud: 18.03.2004




sõnum 05.08.2004 10:06:23 vasta tsitaadiga

Nii, läbi. Üldmulje: mängu atmosfäär on hea, ent tegelikult pettumus, liiga üheülbaline. alles baasi all koobastes oli ometi natuke vaheldust silmale. Igatahes teist korda ma seda mängima ei hakka (ehkki graafika = päris kena). Ahjaa, settingud (profiilis oleva masinaga): 1600x1200 + 8xAF @ Ultra quality = muidu täiesti mängitav, kui actionit palju siis langes kiirus 15fps peale. 1280x1024 + 8xAF @ Ultra ideaalne, 1600x1200 + 8xAF @ High = ka ideaalne.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 05.08.2004 10:09:36 vasta tsitaadiga

link :: kae siit

täitsa hea review GS poolt ... oijah, oleks vaid 1337 muzzle flash olnud + pisike lambike relvade peal, ei kujuta isegi ette, kui hullumeelne oleks asi olnud pimedas kobada mingi pisikese lambikesega... ilmselt oleks ämblikke nähes rabanduse saanud icon_razz1.gif


viimati muutis Scart 05.08.2004 10:12:44, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001




sõnum 05.08.2004 10:12:30 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
täitsa hea review GS poolt

... jah, tähelepanu peaks pöörama mitte üldskoorile, vaid value ehk väärtus - 7, mis ei tohiks D3 puhul olla küll midagi vähemat, kui 9 (juba ette teada nigel MP võtaks külmalt 1 punkti), kuid muidu on nagu GS ikka, väga asjalik ülevaade thumbs_up.gif ainult skoor ei lähe üldse jutuga kokku, umbes samas stiilis, nagu oli DeusEx 2 ülevaade icon_rolleyes.gif

_________________


viimati muutis DigeBeni 05.08.2004 10:29:10, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  DOOM III & Resurrection of Evil mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 99, 100, 101  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.