londiste, Xbox One on surnud, sinna ei arenda enam keegi. PS4 peale arendab veel keegi?
tsitaat:
Aasta või kahe pärast vajaksid konsoolid riistavara refreshi.
Konsooli riistvara käib refreshi mõttes ikka siis kui aeg küps selleks chippide hinna osas. Keegi ei osta sul 1000€ konsooli, 500€ on paljugi veel. PS6 ja uus Xbox tuleb siis kui neid on võimalik selles hinnaklassis toota, nii et kasutaja ka miskit uut märkab. PC maailmas see hind kui kivisein ees ei ole, siis siin areng käib kiiremini kuid nagu eelnevalt mainitud, siis hoiab vanaraud tagasi suurte ja ilusate mängude tegemist, kuna enamus inimesi ei saaks neid seal platformil nautida.
RESIDENT EVIL 4 - Also On: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X
SF6 - Also On: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X
Diablo 4 - Also On: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X
Kõik selle aasta tugevaimad mängud. Deadspace ei olnud enam prev geni peal.
See ka kas refresh vajab sõltub sellest, et mida sa heaks kogemuseks pead. Millised detailid? Mitu fps? Raytracing? Konsoolide tugevus on olnud so far tagasihoidliku hinna juures pakkuda tubli keskmist tulemust.
Ma ütleks,et tänased telekad 120Hz ja 4k juures on kindlasti täiesti püüdmatud tänastele konsoolidele. Native reso ei paku keegi, 60 fps varsti ka enam mitte. Fake fpsi-ga ja scalinguga saab mõnel puhul ok tulemuse, aga ...
londiste, Xbox One on surnud, sinna ei arenda enam keegi. PS4 peale arendab veel keegi?
RESIDENT EVIL 4 - Also On: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X
SF6 - Also On: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox Series X
Diablo 4 - Also On: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X
Kõik selle aasta tugevaimad mängud. Deadspace ei olnud enam prev geni peal.
RE4 ja SF6 nagu ise ka välja tõid ei toimi Xbox One peal, seega asjad liiguvad ikka edasi. Diablo 4 on üllatav et Xbox One on supported, vb siis ka Switchi paele saab seda mängida (mitte et see asi mängimist väärt oleks aga see selleks). Kuid üldiselt neid mänge ei loeks ühtegi tugevaks, pidin Googledama et SF6 tähendust arugi saada.
tsitaat:
Microsoft has recently announced its decision to discontinue the development of Xbox One games. Microsoft took this decision to align with the industry trend of prioritizing the latest console generation.
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
d3t, see ms 1st party stuudiote xbox one jaoks mitte mängude tegemine on selle nädala uudis.
kontekstiks, xbox one on aasta 2013 lõpust. tol ajal olid gpu-d nvidial 700-seeria ja amd-l 200-seeria. su mainitud gtx1650 on jõudluse mõttes tolle aja võrdluses high-end, ja seda ka tolle hetke konsoolidega - nagu xbox one - võrreldes.
xbox pool on muidu xbox series s täiesti olemas ja nähtavas tulevikus laialt toetatud. gpu-de pool rtx3050 või rx6500xt on sellest oluliselt võimekamad. ja amd uute apude 780m ka _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
viimati muutis londiste 20.06.2023 20:46:18, muudetud 1 kord
d3t, jättes kõrvale asjaolu, et sõna otsese mõttes metacriticu 2023 tipust võetud mänge ei pea tugevaks, siis kommenteerin, et tõin need suvalised näited kiiruga välja, sest need olid kõige hilisemad, hea skooriga suured reliisid. Aga tegelt ikka lisan veel, et mängude suurusest rääkides, ei ole siin mitte midagi tegemist sellega, kui palju nad kettal ruumi võtavad või kui palju nad konkreetselt sulle meeldivad. Streetfighter ja diablo ja resident evil olid olemas pmt at the dawn on gaming ja need pole ka mingid botched spin offid vaid korralikud main stream series reliisid, millest igaüks müüb kindlasti miljonites.
...pepu triip (bottom line) siin on, et see on olukord 2023 seisuga, enne seda oli vanematele konsoolidele toomist veel rohkem. Seega ei saa öelda, et need vanakesed ei hoia tagasi edasiminekut. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aeron, tipus on meil ikka Metroid ja Zelda mille põhjal võiks öelda et heal mängul ja graafikal pole omavahel mingit seost. _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Mul on raske sind tõsiselt võtta selliste sõnavõttudega...
1. tood mängu platvormi, mis näeb aktiivselt vaeva, et mitte graafika arenguga kaasas käia ning seega antud arutelu kontekstis just kui ebaoluline
2. tood välja mängud, mida müüakse ainult ühel platvormil, kus täiskasvanud inimesele ongi mingi 3 mängu umbes, mis järelikult ka OKilt müüvad.
3. Metroid ei ole mitte kuidagi pidi top dog; vähemalt mitte võrreldes Diablo-ga, kes tegi 5 päevaga 666 miljonit, mis peaks olema ca 11 milj units sold vs metroid, mille tugevaimad reliisid - nt Dread - on ca 3 milj kogu elukaare jooksul. Ka metaskoore vaadates on Diablo 4 oma 86-ga Metro 88 kõrval. Metro on väga selgelt ühe platvormi üks tugev mäng, Diablo mõjuala on nii palju suurem...
Zelda on Diabloga samas kategoorias; BotW müüs ~ 30 milj ja Diablo 3 ka, D4 ja TotK müüvad mõlemad esimestel päevadel 10+ milj jne.
Aga taaskord, Zelda on nintendo toodang, mis ei põhimõtteliselt ei tegele graafilise innovatsiooniga ja just seetõttu on seda ka kõige parem mängida hetkel PC peal, kus see on 4k 60 fps kenasti mängitav, mis on parem kogemus kui ühelgi native platvormil ...
NB! ma ei ürita väite, et Metroid ei ole hea mäng, või et tema kultuuriline mõju ei ole MINEVIKUS olnud väga suur. Lihtsalt täna, ta ei ole enam eriti relevantne suures pildis, va väga hea Nintendo eksklusiivina.
Ma ütleks TLOU oma story tellingu ja Witcher oma questingu ning Cyberpunk oma maailmaga on täiesti teise klassi mängud tänapäeval ning nende õlgadele tehakse homseid mänge, mitte Metroid Dreadi õlgadele. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aeron, selles on omaette võlu, kui piirata ressursi mida kasutada on võimalik ning vaadata arendajate loovust nende probleemide lahendamisel. See kahjuks ei aita teha häid multiplatform mänge, kuid nagu Zelda ja Metroid näidanud on, siis mängud ise võivad väga hea olla. Mis puutub mängue omamisele, siis ei tea kedagi kes ainult 3 mängu omaks, isegi statistika järgi on igal Switchi omanikul vähemalt 10 mängu füüsiliselt, ilmselt samapalju digitaalselt lisaks. Metroid Dreadi õlgade peale ehitatud sidescroller mänge, kus oleks levelid nii hästi läbi mõeldud, ilusa mitme kihilise graafika jne vastu ei oleks mul mitte midagi. Ühltasi, meil on terved mängud sisuliselt ju millele me viitame kui metroid like jne.
Kui sa täna tahad graafikaliselt pushida PS5 või XSX peal max välja siis su PC pordi graafika miinimum nõue on 3070, 4 tuumalise CPU asemel, 8 tuumaline ja HDD asemel on SSD vajalik sama fidelity saavutamiseks. Seega multiplatformi arenduse mõttes hoiab PC tagasi arengut. 3070 aga maksab samapalju kui PS5 või XSX. See aga tähendab omakorda, et massilist adoptionit ei tule, eriti arvestades, et paljude jaoks on GTX1080 piisavalt hea mängude jaoks mida nad mängivad. See moment kui PC on samas hinnas konsooliga juhtub tavaliselt konsooli elutsükli keskpaiga, seda küll tänu sellele et moore seadus endiselt kehtib, kuid see on palju vähem märgatavam tänu sellele, et transistori hind ise ei ole kukkunud. Ehk me küll mahutame sama ala peale 2x rohkem transistoreid, kuid see maksab ka 2x rohkem. Kui PC hinnad nii alla tulevad et saab konsooli analoogi 500€ kokku laduda, siis tavaliselt konsoolitootjad teevad mid generation refreshi (PS4 pro, Xbox one X), kui ei tule nii alla, siis skipitakse mid generation refresh.
Mis me täna teeme on see, et võtame GTX 1650 baselineks alla koos mingi 4 tuumalise okay cpuga ja hdd kiirusega, et LOW presetil peaks sellega toimima, ja siis addime complexetit vastavalt riistvara võimsuse kasvule. Nüüd probleem on selles, et kogu mängu baas funktsionaalsus peab selle jama PC peal toimima ja see hoiab tagasi kogu üldist mängu arendust. Ja küsimus pole, et me ei saaks teha nt. Rachet And Clanck stiilis superkiireid levelilaadimisi ilma SSD'ta, vaid selles kui palju arenduse ressursi see võtab vs see mida Direct Access SSD või konsooli SSD kiirused võimaldavad ilma ajukepita tehtud saada.
See ei ole probleem Xbox Series S vs X peal sellepärast, et sa saad sama fidelitit mängus targetida, lihtsalt mitte sama resolutsiooni outputiga. Xbox Series S peaks minu mälu järgi olema trooja hobune, kuna see on future planned handheld Xbox performance target.
Mis puutub meta scorese, siis seal on rohkem mänge listis mida ma olen mänginud ja mille vastu puudub igasugune huvi minul kui neid mille meta score hindega ma nõustun. Paljud mängud, mida ma olen lugenud parimaks ei oma üldse kriitikute reviewsid ja vb 6 user reviewd. Samal ajal mõnes muus saidis on meil selle mängu kohta kümneid tuhandeid reviewsid. Seega jahm, ei tea isegi mis kriteeriumite alusel sinna neid reviewsid sisse tõmmatakse. Ning noh, see vist katab ainult Inglisekeelsete saitide reviewsid ka ainult? _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Ning noh, see vist katab ainult Inglisekeelsete saitide reviewsid ka ainult?
Ei, lisatakse ka (suuremate) muukeelsete lehtede ülevaateid...
Aga jah, pole aastaid juba ise MC skoore "puhta kullana" võtnud. _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
d3t, seda ressursi optimeerimist on niigi meil liiga palju, ilma, et seda latti kunstlikult veel madalamale tuuakse.
Mis Metroidi puutub, siis selle panuse andsid juba vanemad Metroidi mängud ammu ära. Mitu korda sama asja eest sa ikka tänada jõuad? Zanr sai oma nime isegi mängu järgi... aga mis edasi? Mis on see uus asi sellel maastikul? Häid metroidlike, mis sama hästi metroidi teevad kui metroid ise on õige mitu juba (Guacamelee, Ori jne).
Minu enda vaated perf võrdlustes on vist rohkem aligned gamers nexuse omadega:
...ja kui me võtame SSD mõju välja, siis ühtäkki nagu polegi konsoolidel midagi eriti välja käia, sest neil kunagi ei olnudki. Oli mid range pc raud koos kiire kettaga, mida kasutas suurepäraselt ära enam vähem üks mäng R&C, mis oli tehnoloogia showcase ning sealgi tegelikult enamasti 90% mängust ei tee sa mingeid hulle maailmade vahelisi hüppeid, vaid sama seti sees lihtaslt natuke. Paar kohta mängus siiski on, kus on nö päris hüpe ka.
...seega ei, ma ei arva, et 3070 on see punkt, millega võrrelda PS5-e ja ülikiire kettapinna puudumine konsoolidele analoogsel tehnoloogilisel moel ei tundu mulle olevat see asi, mis hoiab tagasi midagi.
Ma arvan, et seda küsimust peaks hoopis küsima teist moodi - mis osas me edasminekut ootame?
Valgus? Physics? AI? Scale? FLOPS (VR)? Input (peripherals?)? Output (8k 120)?
Mind pole aastaid enam mängud nii haaranud nagu vanasti ja miski eriti pole nii vaimustav tundunud. Mulle vist tundub,et input ja output on kõige huvitavamad kohad, tulevikus võiks uusi elamusi saada. Mingi actually kasutatav mugav AR/VR koos mingi hea inputiga. Selle alustala on juba vähemalt 4k native 120 fps graafika ja mingid omad kontrollerid. Vb haptic suit vms. Dunno. Aga enne kui mingi selline revolotsiooniline asi ei teki, ei ole mina vähemalt tõenäoliselt eriti blown away. Selline vaikne visuaalne areng jne on kõik tore toimub taustal nii või naa.
AI tundub ka huvitav, vb tekivad kuangi paremad dünaamilisemad NPC-d, kellega on huvitavam interactida - nii suhelda kui võidelda. Ka see võib anda väga häid ja huvitavaid tulemusi.
BTW, jah, Metacritic ei ole mingi "tõe allikas", lihtsalt review-de keskmine (sh suuremad võõrkeelsed site-id ka) ning minul ka tihtipeale ei lähe maitse kokku kriitikute omaga, aga see on reference materjalina ikkagi ok ning enamasti annab toote üldisest kvaliteedi tasemest mingi aimduse. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aeron, sinu videod sellest, kuidas nvme ja ssd ja hdd vahel praktiliselt perforamnce vahet pole ainult tõestab ja kinnitab minu pointi, kus PC hoiab tagasi mängu arendust. _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
Aeron, sinu videod sellest, kuidas nvme ja ssd ja hdd vahel praktiliselt perforamnce vahet pole ainult tõestab ja kinnitab minu pointi, kus PC hoiab tagasi mängu arendust.
praeguse põlve konsoolide mäekõrguna storage performance improvement on selle baasilt, et eelmise põlvkonna omadel oli selleks hdd. ja install base ning eelmine põlvkond kui target kestab päris mitu aastat uude konsoolipõlvkonda. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
CD Project Red arvab teisiti.
CP2077 expansioni 4k reccomended specci soovitavad nad NVME-d
minimaalne on SSD.HDD enam ei toetata. (tõneäoliselt töötab ka HDD peal)
Kui seal mingit vahet ei ole mis sul arvutis on, siis ilmselt oleks HDD minimum nõudeks olnud.
Enda kogemused on ka sellised, et vahe on ikka oluline. Võibolla mitte FPS-i osas, aga andmete lugemise aja erinevus on ikka tohutu. CDPR-i näitest võib järeldada, et ka tavalisest SSD-st kipub väheseks jääma, et kvaliteetsema pildi andmeid piisavalt kiirelt GPU-le ette sööta.
No ma huviga ootan, et kui nad lõpetavad ära nendele näkastele vaandele konsoolidele tootmise, et kas siis äkki tulevad mängud, mis päriselt ka midagi selle nvme-ga teevad.
Õnneks pc puhul on asi lihtne, kirjutad min req ssd sisse ja inimesed ei pea reeglina uut platvormi ostma, et kaasa tulla. Nvme hind on suht madal (nt 1TB Crucial P3 3500/3500 entry level ssd on alla 50 €) ja isegi laienduskaartid vajadusel ei maksa eriti midagi kui vaba pci pesa olemas on...(10 EUR ca - https://www.hinnavaatlus.ee/1302130/inter-tech-pcie-adapter-m2-pcie-drives/)
Nii et bring it ... Tootke siis midagi mis kasutab seda mitu aastat masinas istunud kolakat...
Ma arvan, et see tänane bottleneck on olnud konsoolid. Meenutaks, et ps4 sees on 5400 rpm ketas, sellise kiirusega ketas oli viimati pc sees minul aastal 2004, kui mul oli Duron 700 ja nvidia 6800 LE vms ... Dat sweet performance at 75 MB/sex teoreetiline max + ca 27x suurem average seek time vms. Seega täna on pmt selles mõttes ajalooline päev käes, et vb kettakiirusest saame üle, next stop cpu äkki, siis saaks selle fpsi ka lõpuks sinna 120 kanti ning võiks hakata mõtlema detailidele...
Leidsin ühest vanast foorumist oma enda postituse aastast 2010, kui panin 60 GB ssd masinasse ja tegin kiire ketta testi. Mul oli siis juba all 7200 rpm Hitachi ketas, mis on PS4st oluliselt vilkam. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
viimati muutis Aeron 22.06.2023 10:26:16, muudetud 4 korda
praktilised testid suures osaa näitavad, et nvme ja sata ssd vahe on üsna väike. pcie 3-4-5 vahed veel enam. on üksikud teistpidi näited aga need üldpilti ei muuda.
on mingid laadimised, kus kiire järjestiklugemine teatud määral mõjule pääseb - kui pääseb - aga jooksvalt striimimise ja muu jooksult laadimise pealt ei hakata ka konsoolil selle teoreetilise lubatud speci peale optimeerima vaid jäetakse tubli mänguruum.
ssd vs hdd vahe on ühelt poolt järkestiklugemises, random kohast otsimine on vähemalt sama oluline. mida ka Aeroni eelmine post illustreerib. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
SKG, no palju õnne, aastal 2023 on olemas storage kettad, millel on cache. See ei muuda ps4 reaalsust grammigi ning see on see millest peavad lähtuma devid.
https://www.ps4storage.com/ps4-hard-drive-specs/
Spoiler
Brand & Model HGST Travelstar Z5K500 (500GB model)
HGST Travelstar 5K1000 (1TB model)
Capacity (Size) 500GB (Initial PS4 version)
1TB (Updated PS4 version)
Spindle Speed 5400 RPM (both drive models)
Interface SATA II (3.0 GBps) (both drive models)
Form Factor 2.5-inch (both drive models)
Thickness 9.5mm (both drive models)
Memory Cache 8MB (both drive models)
Warranty 2 Years Limited (both drive models)
Year of Manufacture 2011 (both drive models)
https://www.storagereview.com/review/hitachi-travelstar-z5k500-review-hts545050a7e380
The Hitachi Travelstar Z5K500 is more impressive on paper than in real life. Its sole selling point is at 500GB, it is the highest-capacity 7mm height drive available today. This is great news for ultraportable computer users and manufacturers alike; previously the largest capacity thin hard drive was 320GB.
The Z5K500 suffers considerably when it comes to performance, however; its read performance is middle of the pack but its write performance is downright awful. Furthermore it has a high average write latency, which hurts performance across the board. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Mul on raske sind tõsiselt võtta selliste sõnavõttudega...
1. tood mängu platvormi, mis näeb aktiivselt vaeva, et mitte graafika arenguga kaasas käia ning seega antud arutelu kontekstis just kui ebaoluline
2. tood välja mängud, mida müüakse ainult ühel platvormil, kus täiskasvanud inimesele ongi mingi 3 mängu umbes, mis järelikult ka OKilt müüvad.
3. Metroid ei ole mitte kuidagi pidi top dog; vähemalt mitte võrreldes Diablo-ga, kes tegi 5 päevaga 666 miljonit, mis peaks olema ca 11 milj units sold vs metroid, mille tugevaimad reliisid - nt Dread - on ca 3 milj kogu elukaare jooksul. Ka metaskoore vaadates on Diablo 4 oma 86-ga Metro 88 kõrval. Metro on väga selgelt ühe platvormi üks tugev mäng, Diablo mõjuala on nii palju suurem...
Zelda on Diabloga samas kategoorias; BotW müüs ~ 30 milj ja Diablo 3 ka, D4 ja TotK müüvad mõlemad esimestel päevadel 10+ milj jne.
Aga taaskord, Zelda on nintendo toodang, mis ei põhimõtteliselt ei tegele graafilise innovatsiooniga ja just seetõttu on seda ka kõige parem mängida hetkel PC peal, kus see on 4k 60 fps kenasti mängitav, mis on parem kogemus kui ühelgi native platvormil ...
60 FPS on väga pastakast välja imetud põhjus Zelda kontekstis. PC peal mängitakse seda ainult ühel põhjusel ja see oli piraatlus.
4k reso, 60 fps, soovi korral reshade jpm. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Selles mõttes vist pole üllatus , et kuskil 7-8 aastat need tsüklid senini on olnud ja kuskil 10a on see koos trailing off perioodiga, kus mänge toodetakse veel ja arvestatakse selle raua võimekusega.
10 aastat samale rauale toota mänge, eriti kui see raud on juba "sünni hetkel" keskpärane on ikka päris ränkt tbh. Eks saab näha, mis graafika selle aja jooksul teeb, aga ega ta suuri hüppeid nüüd 5 teha ei saa
ty konsoolid! love ya! _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
eriti kui see raud on juba "sünni hetkel" keskpärane on ikka päris ränkt tbh.
Eks see sõltub vaatenurgast, 500€ konsool mis teeb sünnihetkel samahead tulemust kui paari tuhande eurone PC on küll keskpärane PC maailma mõistes aga bang for buck mõistes on ikkagi silmapaistva väärtusega launch hinnaga launchi ajal. Tahad mängida Fortnite 120fpsiga ning hea graafikaga klalveri ja hiirega, siis XSX või PS5 on kõige odavam seda teha ka täna. _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
See generatsioon on väga raske seda võrdlust teha tbh, sest kiibikriisi tõttu oli raua hind laes üsna. Iseenest uue geni konsoolide FLOPS count on 1080TI-ist natuke nõrgem ja oli reliisil keskklaasi GPU tasemel, aga madala saadavuse tõttu olid nii konsoolide kui PC osade hinnad kõrged. Samas kõik kellel oli juba OK raud olemas ei pidanud tegelt konsoolide tõttu uuendama. Ütlesin toona ja täna veel, et 1080TI peab selle konsooli generatsiooni lõpuni vastu. Jah, raytracingut ei saa, aga see on väga väike drawback.
Ning ei, konsool ei ole kõige odavam viis kuidas tänapäeval Fortnitei 120 fps mängida - RX580-ga kasutatud PC saad 120-150 € kätte ja see teeb väikeste ohverdustega kõike mida konsool teeb. Just ehitasin oma lapsele sellise pc.
https://www.youtube.com/watch?v=zGDLppqmSG4 _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Kas sinu point oli, et konsool on kasutatud peast ainult 2,5x kallim kui pc sama perf eest?
Lisa sinna otsa siis veel kohustuslik MP tasu, kui tahad muid mänge ka mängida online ever. /F2P mängud, vist teevad online ilma goldita ka, aga kõik teised vajavad MP jaoks goldi/
Ning jah, sa ei pea goldi ostma ja võid ainult sp mänge mängida, aga by comparison, PC peal sa ei pea goldi (loe:gamepass) ka ostma ning saad ikka MP-d mängida.
NB! isegi kui ostad oma lemmik mängu, mis juhtumisi on ka MP mäng, siis selleks, et MPd mängida, pead goldi ikka juurde ostama. FUN!
Kui vaatad ühe konsooli eluiga - 10a - ja 100 € on goldi aasta, siis maksad selle konsooli eest lisaks konsooli enda hinnale 10a aasta jooksul kokku 100 € x 10 aastat = 1000 €.
Jah, gamepassi goldi mängud saad ka kaasa, pole mängude mõttes halb diil, aga konsoolide puhul suht must have vist enamikule. PC puhul ostad lihtsalt mänge mis tahad ja enamasti on need ca 30% odavamad.
Nii, et kui aasta jooksul ostad 5 mängu, siis 70 vs 40 on hinnavahe enamasti ja seega 5x30€ x 10 aastat tuleb vahe mängudest - see on täiendavad 1500 €.
Ofc tuleb siin kohe mängu konsooli poole pealt see,et ostad kasutatud mängu juba ja siis müüd kohe edasi ja kokkuvõttes kulutad mängu peale 10 € üldse vms, aga siis on peale 10 aastat 0 mängu ja lisaks tegeled pidevalt hangeldamisega.
Aina ahvatlemaks läheb...
Ma ei hakka üldse siin rääkima sellest millised long term benefitid PC peal on backwards compatibility, modingu, emulatsiooni või Epicu ja teiste tasuta mängudega. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.