Ja datasheetiga võrreldava tulemuse jaokspeaks seda tegema 0.2C juures ehk ütleme näiteks 10P ja 2.5Ah/element puhul 5A vooluga. 14S puhul tähendaks see kuni ligi 300W koormust, mis ära jahutama peaks. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Et siis päris nii lihtne pole, et võtad ala 72v( mis ta siis on 20s) 32ah aku, lükkad pistiku massinasse ja sealt tuleb ilus vastus, paju tal veel mahtu järel.
Võiks olla veel lõpuks ilusti Kõikide elementide laadimis/tühenemisjooned ühel graafikul. Sellist valmistoodet pole veel silma hakanud. Iseenesest ise selline asi valmis nokitseda ei tundu keeruline. Mõnikümmend akupakki mul on aga isegi see pole piisav motiiv minu jaoks.
PM on vaja üksiku elemendi testijat (täis-tühjaks-täis) ja neid siis vastav S kogus.
Üksikuid elemente testin muidu sellega: https://eu.nkon.nl/charger-72/battery-charger/li-ion/opus-bt-c3100-v2-2-intelligent-battery-charger-analyzer.html
See ongi nii, et viskad celli misiganes olekus sisse ja järgmine päev kuvab ilusti mahutavuse.
18.05.2023 23:40:51
Kust osta elektrijalgratas (eMTB/e-Fatbike) ja hooldus Tartus
tsitaat:
* Leia endale meeldiv rattapood. Lisaks müüjale on sul vaja mehhaanikut, kes oskab sinu ratta kohta nõu anda.
* Kui sa ostad kasutatud ratta, näita seda ratast enne mehhaanikule.
Soovin osta elektrijalgratas: eMTB või e-Fatbike (~3000€ +/-1000€, keskmootor >80+Nm).
1. Soovitage rattapoodi vms kohta, kust osta (proovisõidu võimalus).
2. Soovitage mehhaanikut või hoolduse kohta Tartus.
UUE akuga lippavad poe rattad kõik nigunii aastakese pärast hakkad uut akut vaatama või display kiti 1000 euri litsud veel sisse. Poe rattad enamuse on 30 kilti ideaalis võib natuke rohkem saada aku degreerub natuke ja siis hakkavad hädad. Mina küll ei ostaks mingit ratast sis on 1000w mootoriga esiteks on 1000w mootor jalgrattal ebaseaduslik millega eestis liikuda ei tohi teiseks on sellele aku 1tund 1kw akuga on isegi vähe mis see 40kilti siis on kui 50nega uhad jagub täpselt tund vähemalt 3-4kw akut vaja kui üldse tahad kuhugi jõuda. Iga aasta mis mööda läheb degreerub paar ampertundi otsast. Liiga kallis et pidada sellist luksust ma ole sõitnud sellise 1kw riistaga ei näinud midagi mis ostma paneks aku kökats mingit poniti ei leinud peale selle ,et tõmme on natuke kiirem kui 250w ülejäänud on pontless wattide ja amprite põletamine 1000w mootoriga. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
sellga märjal ajal küll ei liigu. 3 tonni pooliku ratta eest? Keti kaitse porilauad puudu ja 3 tonni? väksema raha eest saab ka parema riista. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Ma tahaks ka alla 3000€ eest 100Nm, 1008 Wh eMTB/Fatbike. Kust saab? Porikad ja ketikaitsme ostan ~15€+ eest ise juurde
Spoiler
link
Sõiduraadius: kuni 200 km
Mootor TechDrive
Mootori võimsus: 250 W
Mootori pöördemoment: 100 Nm
Aku mahutavus: 1008 Wh, 36 V, 28 Ah
Aku elemendid: Samsung
Võhikuna ma usun, et konsultatsioon + proovimise võimalus enne ostu (+ hilisem hooldus ja tugi) on targem valik kui e-poest pimesi ostmine.
Mõne üksiku review põhjal tean öelda, et enamasti lubatakse nö "ilmastiku kindlat", kuid mitte veekindlat... seega paduvihmas selleks mitte disainitud ~1500€ rattaga ei sõida.
Need kallid rattad on vist nagu käekelladega on, et võid osta 10k€ kella või 10€ kella. Mõlemil sama funktsioon, näidata aega.
Üüle 500€ mistahes elektriratta eest maksta on jaburdus. Aga alla 500€ vist nüüdisajal enam neid polegi
Palun linki ~500€ eMTB uphill vajadusele. Kellad ja viled pole olulised.
Spoiler
Juhul kui Sul on plaanis ratas osta ja Sa ei ole teemas väga kodus, siis enne kui sul on plaanis foorumis nõu küsida, ootavad vastajad Sinult veidi lisainformatsiooni:
? Milleks Sulle ratast vaja on? (suvel kruiisamiseks, aasta läbi tööle sõitmiseks, matkamiseks, trikitamiseks, treenimiseks, võistlemiseks jne)
? Kui mitu kilomeetrit aastas Sa plaanid sõita
? Millistel teedel Sa plaanid põhiliselt sõita (asfalt, kruusa- ja pargiteed, metsateed, tõsine offroad)
Lisaks veel nõuandeid:
? Leia endale meeldiv rattapood. Lisaks müüjale on sul vaja mehhaanikut, kes oskab sinu ratta kohta nõu anda. Nagu sul endal on perearst, on sinu rattal mehaanik, kes teab, mida ja millal on ta su rattal vahetanud ning oskab su kuuldud imelikust kriuksust kiirelt vea välja selgitada.
? Kui sa ostad kasutatud ratta, näita seda ratast enne mehhaanikule.
? Ratta optimaalne maksumus on enesetunde küsimus. Sobiva ratta leidmiseks pead sa teadma, kus ja kui palju sul on plaanis sõitma hakata.
? Osta ratas oma vajaduste, mitte võimaluste järgi. Kui on selge, et sind rahuldav ratas maksab rohkem kui sa hetkel saaksid maksta, lükka ost edasi. Rusikareegel on, et kõik rattad üle 5000 krooni ei lagune sul kätte ära. Kui plaanid sõita üle 1000 km aastas või hüpata katuselt alla, tulevad erivajadused mängu.
? Kallimad jupid kuluvad pea sama kiiresti kui odavad. Ratta eluiga pikendab hooldus: puhastus, õlitamine, hoidmine soojas ja kuivas. Kallimate juppide eeliseks on kergus ja paremad veereomadused.
1000w mootor on täiesti legalne, yle selle ei tohi olla. Rummukaid ma ei tea, aga keskmootor tarbib nii palju kui vaja, lihtsalt vajadusel võimu rohkem.
Mul endal Bafang 750w ja ytleks alla selle jääb ikka lahjaks, eriti kevad-sygis kui maastik pehme on. _________________ You no longer bear the burden of prophecy.
You have achieved your destiny.
You are free...
1000w mootor on täiesti legalne, yle selle ei tohi olla. Rummukaid ma ei tea, aga keskmootor tarbib nii palju kui vaja, lihtsalt vajadusel võimu rohkem.
Mul endal Bafang 750w ja ytleks alla selle jääb ikka lahjaks, eriti kevad-sygis kui maastik pehme on.
Loomulikult on 250w mõnitamine, proovi vedada nt kanistritega vett vms muud vajalikku rasket ja see hädine 250w "plahvatab" just tõusul ja krõska. 500-750w on ka täitsa kõbus juba rattale ja eriti veel kui on nt kastiratas siis on väga vajalik 500-1000w. _________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
Kui ma nüüd ei eksi siis fatbikedel polegi neid... Ju siis põhjusega (on need ju mingil sopasel pinnal sõitmiseks mõeldud. Pole kindel aga kas see ketikaitse ei hakkaks soppa endasse koguma? ) _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Sellel laial rehvil pole mõtet. ostke vedrustusega ratas kui mugavust taga ajate. Suur vahe on tipp kiiruses ja mugavust ei anna see rehv suurt midagi juurde. (Kes räägib et on mugav ja lumes hea, see ajab p4ska)
Teine häda on varuosade saadavusega, esmalt kallid ja teiseks vähe levinud..
Endal mul olid pikka aega 3" laiad laiadel velgedel, pmslt fatbike aga tavaline MTB raam. Lumes ujub rohkem ja veeretakistus on ULME
Mingit mugavust eriti ei anna, head amordid on iga kell parem olgu see rehv nii vedel kui tahes
Amordid on ka luksus IMHO. Sõitsin 100 000km elektrirattaga. Kõige mõistlikumaks ja vastupidavamaks osutus ilma amordita ja ~10€ kõige laiemad rehvid mis saada. Rõhk 5 asemel 2, midagi BAR ja andis paraja pehmuse.
40€ Maxxis hookwormid läksid kiiremini läbi ja mitu x tihedamini sai teel neid lapitud.
Xiaomi Himo c20 lülitub välja ja annab veateate E004. Netis on viited, et viga võib olla aku üenduses klemmidega, mis on raamil. See versioon vist minu puhul ei sobi. Panen tagaratta õhku, annan gaasi töötab. Kui piduriga koormust panna, lülitub välja ja enne tööle ei hakka kui aku on korraks lahti ühendatud. Olen proovinua akulemme tugevamalt panna, ei aita. Sõita saab mõnisada meetrit ja seejärel lülitub välja. Ratas vana 3 aastat, aku on soojas ruumis olnud, ls 600km. Kas siis aku läbi? Akul on indikaator, punane- tühi, punane-roheline vilgub-10%, roheline-ca50%, sinine- täis. Akul põleb alati sinine, ka peale restarti.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.