Mida rohkem lähemale reliisile seda rohkem infot tuleb.
Päris huvitav kokkuvõte kuidas paragon välja näeb. Asi on isegi keerulisem kui ma arvasin. Gearist sõltub omajagu ehk siis statsidest ning mis suunas paragoni punkte laduda ja millised avanevad. On täesti võimalik, et näiteks barb valid rohkem valgeid Willpower node'sid, et saaks rare'e avada sõltvalt, mis buildi planeerid.
Suht sarnane PoE süteemile, kus mingi raadiuse ulatuses saavad niiöelda tile'i boost efekti socketed tile'lt
Katsetasin ka ise barb peale 2h bleed/elite/fury/beserk jne mis tundusid olulised ja palju sai neid kuni level 100.
Tundub, et vram osas saadi asi korda. 6800XT peaks ka 4K vedama ultra peal välja, kuigi eelmised betad lasin ma UW 1440p peal ja siis oli veel VRAM kasutus liiga kõrge
Ultra 4K Spec Requirements
Settings to run Diablo IV at 4K resolution, ultra graphics settings, and 60fps.
OS: 64-bit Windows 10 version 1909 or newer
Processor: Intel Core i7-8700K or AMD Ryzen 7 2700X
Memory: 32 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3080; NVIDIA GeForce RTX 40 Series for fully supported DLSS3 or AMD Radeon RX 6800 XT
DirectX: Version 12
Storage: SSD with 90 GB available space
Internet: Broadband Connection _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
EDIT: Loodetavasti on see "server slam" lihtsalt väljend, mitte ei näe hulgim katkestusi ja et ei saa sisse logida ja/või on ooteajad ülimega pikad _________________
1dumbpcuser, ma midagi head ei oota. Mul loobib Cod DMZ ka viimasel ajal välja ja erroreid ja Packet Burste. Samas võtab 2-3x kauem aega mängu leidmisega ehk mängijaid vähevõitu isegi võrreldes varasemaga. Ehk siis Activision/Blizzard oma tuntud headuses.
Nüüd tuleb ka meelde miks PreOrderit pole siiani teinud. Kuu pärast väljatulekut vast suurem hullus möödas ja saab rahulikult mängida juba...
Kui season ei huvita väga, siis ei pea jah preorderit tegema. Preorder point oli selles, et saaks võimalikult vara non seasonit alustada ja tutvuda mänguga ja end-game'iga ENNE seasonit algust piisavalt. Season peaks algama umbes 3 nädala pärast peale reliisi. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Ära muretse endgame pärast. Activision väljastas just Cod Dmz Pay to win skin. Tuleb ka diablosse, mul hakkab igasugune lootus sellesse firmasse kaduma...
EDIT: Loodetavasti on see "server slam" lihtsalt väljend, mitte ei näe hulgim katkestusi ja et ei saa sisse logida ja/või on ooteajad ülimega pikad
miks? üsna loogiline on eeldada, et näeb just kõiki neid katkestusi ja probleeme ja ooteaegu. just seda külge asjadest nad ütlevaad testivat ja eriti blizzardi muid launche silmas pidades tahaks uskuda, et nad ka failure stsenaariumid korralikult ette võtavad ja läbi mängivad. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Ofkoors nende poolest saan aru, aga eks neil ole kahest eelnevast avatud beta perioodist infot olemas, et teoorias peaksid oskama arvestada-planeerida riistvara ja bandwidthi vajadust...
Kood peaks olema vist kulla staadiumis ehk see, mida testitakse, on sama, mis launch päeval kõigile väljastatakse. Kui eelmise beta ajast lisandunud kood tekitas uusi olulisi buge, siis parimal juhul lahendatakse need day 0 patchiga? _________________
Diablol siis ka DLSS 3 FG tugi tulemas. Ainult et mul oli 1440p kõik p0hjas ja ei mäleta et FPS oleks puudu olnud. Ja ainuke kaart mis s3da toetab on 4070 ja see p3aks veel paremini hakkama saama ju... 3060/2060rtx seal küll oleks kasu aga ei tööta jälle;)
My fucking god.... MY FUCKING GOD... NAD NERFISID DRUIDI ÄRA..
17 dam asemel 10..
Mu raudbolt EZ plaan oli D4 starter DRUID ja kasutada LANDSLIDE ranged singletargetiks ja PULVERIZE ülikenaks cleariks... vennad nüüd nerfisid Landslide mingi 50% ei kannata.. ei kannata ju... mv
Hyrda nerf oli ka oodatud aga kõik klassid said korralikult nerfi isegi barb. Praegu ei teagi vb hoopis necro on parim või rogue esimesena teha. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Zonerman, minionid ilmselt kukuvad pikali kui keegi aevastab nende poole endgames _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
HDTanel kui sa Raxx videot vaatasid, siis ta mainis ,et Minioni build oli välistatud enne juba ja Corpse explosion ei ole hea enam vaid bone build on endiselt. Minion build ei toiminud bosside vastu ka eelmised betad ja oli teada, et end-game'is ei skaleeru hästi. Isegi kui bone splinter sai korralikku nerfi, siis ikkagi tundub bone build on üldiselt ok. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Kuna tänapäev käib mäng rohkem mingite numbrite kalkulatsiooni ümber kui lõbusa ajaveetmise siis on üheltmaalt niikuinii sedasi kus kõik keeratakse peapeale ja endgames peavad kõik charid tegema average sama DPS jne.
Sa oled vist Diablo seeria osas uus
See on aRPG hack & slash puhul tavaline, et otsitakse parimaid ja efektiivseimaid builde ja see muutub iga seasoniga. See ei tähenda, et ei saa mängida nii nagu ise soovid ilma igasugu eelneva teadmise ja guide'ta. Mis tegelt on positiivne selle viimase nerf osas, et palju vähem on builde, mis on totaalselt palju paremad kui teised. Aga eks peale selel nädala betat tuleb veel balance nerfe enne live'i selles ma ei kahtle. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Sama asi ka teistes analoogsetes mängudes - mingi kombinatsioon muutub liialt popiks/tugevaks - nerf. Siis buffitakse midagi mida keegi eriti ei kasutanud ning mõne aja pärast tehakse tollele omakorda nerf. Ja niimoodi ringiratast kõik see aeg.
Ei midagi uut siin ilmas. Peaasi on mängijaid tegevuses hoida. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Jah see on iga mänguga peamiselt need mis on online service peal. Aga aRPG puhul on see oluline sellepärast, et sama gear farmimist korratakse sadu ja tuhandeid kordi, et saada nii öelda geari või paremat looti. Kui seda teha palju kordi, siis on mõttekas panna kokku build, mis teeb kiiremaks selle farmimise _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
Balansi muutmine on tõepoolest väga tavaline, kuid teisalt ei tohiks see muuta karaktereid liialt ühetaoliseks, et neist ei saaks pelgalt visuaalsed avatarid.
Mängitavus peaks olema ikka igal klassil tuntavalt unikaalne ehk oleks võimalik valida endale karakter oma mängustiili järgi, mitte selle, kui palju tuim lahmimimine numbriporri suudab genereerida.
Seepärast mulle näiteks Diablo 2 meeldibki, iga karakter on piisavalt isemoodi mängitavusega ja annab omanäolise mängukogemuse, tuima lahmimisega ei jõua ühegagi neist kuhugi. _________________
Väga hardcore ei ole - D2 ja D3 playtime kokku vähe alla 10 000 tunni.
DigeBeni kirjutas:
Balansi muutmine on tõepoolest väga tavaline, kuid teisalt ei tohiks see muuta karaktereid liialt ühetaoliseks, et neist ei saaks pelgalt visuaalsed avatarid.
Mängitavus peaks olema ikka igal klassil tuntavalt unikaalne ehk oleks võimalik valida endale karakter oma mängustiili järgi, mitte selle, kui palju tuim lahmimimine numbriporri suudab genereerida.
Seepärast mulle näiteks Diablo 2 meeldibki, iga karakter on piisavalt isemoodi mängitavusega ja annab omanäolise mängukogemuse, tuima lahmimisega ei jõua ühegagi neist kuhugi.
Täpselt. Kuigi Diablo 2'es olid nö. ka nagu spetsiifilised überbuildid siis hästi tugevaid ja väga erineva equga builde oli lademetes. D3 see täielikult muutus - kõik lihtsalt hea varustusega buildid olid võrreldes spets buildidega täiesti naljanumbrid ja mõttetud. Selle tagas see, et teatud juppide küljes oli unikaalne omadus ja nö. vinge build töötas aint siis kiui väga spetsiifilised jupid oma väga unikaalsete omadustega töötasid kõik sünergias. Ehk siis pmst kui sul oli puudu kasvõi üks jubin siis kogu build ei töötand ligilähedaseltki nii nagu vaja ja vahe mis grifte kannatas teha oli ülisuur.
Noh, ega absoluutset perfektsust pole ilmselt võimalik saavutada ja seda ma ka ei ootaks, kui ikka mängule tuhandeid tunde alla laduda, siis selle kogemuse algusest lõpuni kõigile ühtviisi nauditavaks kujundamine ongi võimatu missioon.
Samas ei peaks see aga tähendama, et viskame püssi nurka ja teeme järjekordse mobiilimängu stiilis lihtsakoelise loogikaga lahmimise ja korjame muudkui rahvalt raha kokku, sest nagu Immortal näitas, olenemata fännide halinast, see ju töötab _________________
Teemasse ka. Selle nädala beta iga klassi build Ashava osas teadupärast cap on level 20 seekord.
Ise plaanin vaadata kui palju barb nerf tegelikult mõjus ja ehk ka necroga, kas on väärt kaalumist ja tehtav early game.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.