Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
16.03.2023 23:18:34
|
|
|
tsitaat: |
Kui akuautodel mootor puudub, siis millega vedavaid rattaid ringi aetakse? Vändaga? |
Saad aru küll, mida ma mõtlesin. Eesti keel on vaene, inglise keeles oleks öelnud engine ja asi kohe selge, siin peab täpsustama ka veel, et sisepõlemismootor või elektrimootor.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
17.03.2023 00:09:25
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Ma arvan, et elektrikad saavad oma vedava esisilla puhul rakendada ka "torque vectoring" tarkust, et rattad individuaalselt sikutavad sõidukit sobiva jõuga. Ja äkki jääb ka pagasiruum suurem. |
Vb. on FWD puhul lihtsam ka regeni teostada? Ei pruugi üldse olla, ent asi, mis pähe kerkis.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002
|
17.03.2023 10:50:15
|
|
|
VW tegelt ise tõigi välja 2 põhjust miks esivedu valiti. Odavam toota ja lihtsam/suurem regen-i võimalus (tagaveol pidi liiga raju mootoripidurdamisega rattad blokeeruma ja autot vaja kontrollida jne). See jutt oli ühes neist ID2 Youtube-i ülevaate videodes. Mitte, et nad vihkaks tagavedu
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
arnis
HV veteran

liitunud: 18.07.2004
|
17.03.2023 11:35:10
|
|
|
Regeni jutt on soust. Tesla, MiEV, BMW saavad eeskujuliku tagasilla regeniga hakkama.
Pigem ütleks, et regen esisillal on probleemne. Nii kui talvistes tingimustes läheb asi hapuks, tuleb nulli lükata. RWD elektrikad nii ei tee.
Jalopniku artikkel ütles vist seda, et kui sisepõlemismootor on, siis on kallis viia taha. Elektrimootorile see ei kehti.
Piduriklotside kasutamine igal ristmikul startimisel on totter elektri raiskamine.
Pagasiruum pakiruumi põranda all on SAMAVÄÄRTUSLIK kui pagasiruum kapoti all. ID3 näiteks lihtsalt kulutas kogu ruumi ära kapoti all ära inseneride laiskuse tõttu.
Kordan, esisillale ei ole hea mõte panna üle 100kW elektrikaid. Esirehvid teevad siis normolukorras kõike - kiirendavad, aeglustavad (100%regen ja 70+% friktsioon), muudavad liikumissuunda.
Esisilla vastupidavus kehvem kui veovõllid seal on.
KUI auto disainida nullist, siis tagasillavedu on arvatavasti soodsam. Aga kui teha nii nagu VW on juba teinud (ja ämbrisse astunud), siis on "soodsam" teha nii nagu Polo/Golf, kopeerides pärandit.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
17.03.2023 12:50:38
|
|
|
mootoriga pidurdamine (mida regen iseenesest on) ei ole mingi uus teema, läbi aegade on see olnud kasutamisel nii esi- kui ka tagasillaveoga autodel. Millegipärast peetakse esisillaveolisi igapäevaoludes ja -kasutuses siiski paremini juhitavateks, samas kui on vaja palju jõudu korraga maha panna (või siis sabaga elegantselt vehkida), tuleb ikkagi vaadata tagasillaveo poole. Lihtsalt sisepõlemismootori asemel elektrimootori kasutamine neid igapäevatõdesid ei muuda.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
17.03.2023 13:24:36
|
|
|
pppd, eieiei, sa saad koos kõikide ülejäänud iseneridega valesti aru, vag astus ämbrisse, esivedu on rikub kõik ära!
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
17.03.2023 15:55:04
|
|
|
KillFrenzy, sa oled koguaeg kaasfoorumlaste suhtes nii agressiivse sõnakasutusega. Kas argielus ka?
Foorum ongi arutlemise koht, lase siis inimestel arutada ja tõde välja selgitada.
Ma olen elukutselt insener ja töötan autotööstuses. Aga ma võin samuti täielikku jura suust välja ajada, sest ei ole töötanud kõneall oleva VW platvormi väljaarendamise juures.
Sain kolleegidega Volkswageni poolt koolitust (küll kvaliteedinõuete alast) ajal kus oli aktuaalne nende MQB3 platvorm: https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group_MQB_platform
Keegi meist ei ole viibinud nendel koosolekutel, kus see strateegia ära otsustati. Autotootjale on primaarne küsimus, et kuidas asi odavalt ära teha, kuidas võimalikult vähe erinevaid komponente kasutades saaks palju erinevaid kombinatsioone luua. Kui esisillavedu sobib kõigele aga tagasillavedu kõigele ei sobi, siis sellega saab enamuse otsustatud.
Sisepõlemismootoriga masinatele pannakse mootor, käigukast, esisild eraldi madalamal korrusel oleval tootmisliinil kobaraks kokku, mis siis ühel hetkel üleval korrusel liikuva kerega kokku liidetakse. "Engine and Chassis Marriage"
Äkki on lihtsam hallata neid asju ühe tükina!?
Auto juhitavuse mõttes on regen esisillal kindlasti efektiivsem. Kuna pidurdades langeb koormus esimestele ratastele, siis tekib sellele sillale suurem hõõrdejõud ja on võimalik agressivsema profiiliga "regen'i" kasutada = efektiivsem. Proovi oma autot ainult käsipiduriga pidurdada koguaeg. Ka näiteks kurvi sisse pidurdades. Võib kurvalt lõppeda.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
17.03.2023 16:10:07
|
|
|
Pidurdamise ja regeni osas tasub jalgrattaga sõites proovida ainult esi- ja tagupidurdamist. Paljud muidugi ainult tagupidurit kasutavadki, sest esipidur on liiga efektiivne ja ei juleta optimaalset kasutamist selgeks õppida
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
17.03.2023 16:30:41
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Keegi meist ei ole viibinud nendel koosolekutel, kus see strateegia ära otsustati. Autotootjale on primaarne küsimus, et kuidas asi odavalt ära teha, kuidas võimalikult vähe erinevaid komponente kasutades saaks palju erinevaid kombinatsioone luua. Kui esisillavedu sobib kõigele aga tagasillavedu kõigele ei sobi, siis sellega saab enamuse otsustatud.
Sisepõlemismootoriga masinatele pannakse mootor, käigukast, esisild eraldi madalamal korrusel oleval tootmisliinil kobaraks kokku, mis siis ühel hetkel üleval korrusel liikuva kerega kokku liidetakse. "Engine and Chassis Marriage"
Äkki on lihtsam hallata neid asju ühe tükina!?
|
Täpselt.
Mingit arutelu ei ole, lihtsalt üks tugitooliinsener on otsutanud, et see on saast ja ülejäänud on lollid.
Küll veovõllid lagunevad ära ja üldsegi pole see auto nullist disainitud jne.
Milleks sellist saasta postitada?
Hiljuti paar staarinseneri tegid lolliks ennast sinna oma trummelpiduri luuludega. Peale seda kadusid mõneks ajaks urgu ära.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
17.03.2023 16:40:37
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Proovi oma autot ainult käsipiduriga pidurdada koguaeg. Ka näiteks kurvi sisse pidurdades. Võib kurvalt lõppeda. |
Äkki on tal Saab 96 või 99?
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
19.03.2023 08:20:09
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Mingit arutelu ei ole, lihtsalt üks tugitooliinsener on otsutanud, et see on saast ja ülejäänud on lollid. |
Tegelikkuses on arutelu siiski olemas, aga millegipärast tõlgendad sa nii siin, kui ka teistes foorumiteemades arutelusid omasoodu ja ründad kasutajaid isiklikult. Püüa seda vältida ja keskendu rohkem sisule, mitte kasutajatele. Ära sildista. Nii on lihtsam konflikte vältida.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
19.03.2023 08:24:18
|
|
|
Kas need 18-22k Leafid on head autod?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
19.03.2023 08:31:44
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Kas need 18-22k Leafid on head autod? |
Ka sina, Brutus!
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
19.03.2023 08:46:34
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
Sold OUT kirjutas: |
Kas need 18-22k Leafid on head autod? |
Ka sina, Brutus! |
Kas reetsin sind?
No ma kuulasin ükspäev alani vahutamist vikerraadiost ja siis hakkasin kuulutusi vaatama.
Aga jah, tõden, et vahtu on väga halb kuulata. Selline pime usklik ja õhinas. Autotunni tegijale käis ka närvidele, et see mees tahaks igast laadimisjaamast peatust teha selle asemel, et otse sihtkohta sõita
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
Klooose
HV vaatleja

liitunud: 14.12.2007
|
19.03.2023 09:20:52
|
|
|
Natuke teemaväline, aga äkki keegi targem oskab nende kahe pildi põhjal öelda, kas sellise elektrisüsteemiga oleks võimalik koju ka mingisugune laadija paigaldada? Tööjuures küll saab laadida, aga kuna töökohad ei ole igavesed, siis oleks kodus ka võimalusel hea laadida.
_________________ Ära arva kunagi, et see on täiuslik. |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
19.03.2023 10:01:38
|
|
|
See jah hea kui tööl enda autoga käid, siis saab laadida. Minul kahjuks tööauto sellejaoks.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004

|
19.03.2023 10:02:57
|
|
|
Selle pildi järgi saab küll. Ja veel päris korraliku.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
arnis
HV veteran

liitunud: 18.07.2004
|
19.03.2023 11:34:52
|
|
|
Piltidel pole kirjas, milline leping on tehtud võrguettevõtjaga. Äkki leiad lepingus (elektrilevi.ee logi sisse ja vaata ampreid).
Alternatiivsena leia ülesse enda kaugloetav arvesti ja seal kõrval on sinu PEAKAITSE, 3-ne lüliti, Loe sealt pealt või tee pilt sellest.
Kas on C 63A tõesti? Või on C 25A C32A või midagi sellist.
Aga jah, saab kodus autot laadida, vaja võibolla veidi nutikam laadimisseade, mis maksab pea 1000€
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
19.03.2023 13:26:46
|
|
|
Klooose kirjutas: |
Natuke teemaväline, aga äkki keegi targem oskab nende kahe pildi põhjal öelda, kas sellise elektrisüsteemiga oleks võimalik koju ka mingisugune laadija paigaldada? Tööjuures küll saab laadida, aga kuna töökohad ei ole igavesed, siis oleks kodus ka võimalusel hea laadida. |
Kui sul kodus elektrisüsteem kannatab veekeedukannu, siis saad ka autot laadida. Igal autol on mingisugune kodulaadija ka kaasas. Investeering 0€. Ööga laed 100km+
Kui kodus vaja laadida kiiremini ja mugavamalt, siis jah mingeid väljaminekuid vaja teha.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
19.03.2023 13:44:09
|
|
|
Rasmus kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Mingit arutelu ei ole, lihtsalt üks tugitooliinsener on otsutanud, et see on saast ja ülejäänud on lollid. |
Tegelikkuses on arutelu siiski olemas, aga millegipärast tõlgendad sa nii siin, kui ka teistes foorumiteemades arutelusid omasoodu. |
See kui üks tüüp esitab absurseid väited või valesid absoluutse tõena teema kohta, millest mitte midagi ei jaga, ei ole mingi arutelu.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
19.03.2023 22:51:33
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Rasmus kirjutas: |
Sold OUT kirjutas: |
Kas need 18-22k Leafid on head autod? |
Ka sina, Brutus! |
Kas reetsin sind? |
Reetsid põhimõtted! Väga halb! Nüüd vaatan teise pilguga.
KillFrenzy kirjutas: |
Rasmus kirjutas: |
KillFrenzy kirjutas: |
Mingit arutelu ei ole, lihtsalt üks tugitooliinsener on otsutanud, et see on saast ja ülejäänud on lollid. |
Tegelikkuses on arutelu siiski olemas, aga millegipärast tõlgendad sa nii siin, kui ka teistes foorumiteemades arutelusid omasoodu. |
See kui üks tüüp esitab absurseid väited või valesid absoluutse tõena teema kohta, millest mitte midagi ei jaga, ei ole mingi arutelu. |
Ja see annab sulle õiguse teisi kasutajaid isiklikult rünnata ja sõimama hakata? Võta nüüd hoogu ikka maha.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
19.03.2023 23:07:40
|
|
|
Rasmus, tugitooliinsener on nüüd keelatud foorumis?
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005

|
19.03.2023 23:29:01
|
|
|
Mis on Eesti vabariigi kõige suurem impordiartikkel väärtuselt? Rafineeritud kütused. Pole ime, et tahetakse elektri peale üle minna naftasaaduste pealt.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis ja rehvide tellimine üle Eesti. www.rsrehvid.ee 55 684 121 |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
 |
|