Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
09.02.2023 13:44:59
|
|
|
Arvata on, test toimus 1.5A koormusega, suurema koormusega on mahtuvus kindlasti oopis teine.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
09.02.2023 15:35:01
|
|
|
Sa võid vaadata mis ajal elemendid toodetud https://batterybro.com/pages/18650-date-code-lookup-tool rohelises kastis see number elemendil. Ma kipun arvama ,et aku on teadmatusest ära lõhutud kliima pärast. Kui seal on 70% ainult järgi siis jah laip ei sõida kuhugi.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
16.02.2023 22:03:08
|
|
|
Milles võib probleem olla? 60v 3f rolleri otseveo mootor teeb vahel koormuse all veidrat krõginat ja jõud kaob, kuid edasi liigub. Kas viga mootoris või kontrolleris?
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
16.02.2023 22:15:49
|
|
|
Mul oli ka kunagi. Halli anduri 5-pin juhe ei andnud hästi ühendust. Variant on ka mootoris halli andur(id) hakkavad otsi andma.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
16.02.2023 22:48:46
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Mul oli ka kunagi. Halli anduri 5-pin juhe ei andnud hästi ühendust. Variant on ka mootoris halli andur(id) hakkavad otsi andma. |
See oli ka mu mõte, et juhtme pistik, aga need on korralikud ja pole isegi mitte vett saanud. Ilmselt siis ikkagi mootori seest.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
17.02.2023 21:30:07
|
|
|
need hall andurid suht odavalt saada ei pea uut mootorit ostma. Saad teha väikese kontrolli ka ära kas korras.Suht lebolt käivad lahti. Need andurid peksad välja liimid uue tagasi joodad juhtmeid ja kokku.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
18.02.2023 19:11:58
|
|
|
Mul on talvise seismisega vist akul BMS otsad andnud.
aku on 13s, bms 13s 100A ja väljundis hetkel pinge 49V
Ilma koormuseta on pinge kenasti olemas. Niipea, kui mingi väiksemagi koormuse külge panen, kukub BMS väljund ära, BMS sisendis kenasti jätkuvalt 51V.
Katsetasin 40W 220V hõõgpirniga.
Sügisel jäi täiesti töötavana seisma peale laadimist.
On kellelgi sarnast juhtumit ette tulnud?
|
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
19.02.2023 01:28:13
|
|
|
Korra laadimisega ergutamist oled ilmselt proovinud? Elementide pinged kõik kenasti võrdsed ja paigas? Võimalik, et mõni element pakis hoopis omadega küpse ja lekib ning BMS on mingi elemendi alapinge tõttu häires üldse hetkel ja teeb mida ta tegema peabki.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
20.02.2023 17:36:04
|
|
|
vabalt võib kuskil on pingelangus.
Täna oli 2 akut panasonicute BD toodetud 2017 suvel nüüdseks olid pekkis. Ütleme 2018 ostetud 4-5 aastat. Siis jumalast vahet pole mis elementi ostad kõik nad laibastuvad võiksid olla ikka rohkem vastupidavamad. Pigem lõhutakse ise ära mida nendega üldse teha ei tohi on laadimine külma ja külmas hoiustamine. Seda hinda mis täna küsitakse nende eest on palju. Pigem tundub et elementide tootjad on kokku leppinud palju peaks elemendid vastu. Ebareaalne, et sony, panasonic, lg, samsung, kõigil 4-5 aastat. Ma usun ,et isegi hiinlased peavad vastu samapalju. See et tsükklid täis saavad ei tasu karta ennem lähvad pekki ükskõik mida teed.
Siis nagu pole pointi tootjaid eelistada hiinlasaed odavalt sisse ja tuld. 8 aastat tagasi võisid olla kvaliteetsemad brändid kuid jah kadus point ära rohkem maksta.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
21.02.2023 11:10:24
|
|
|
Palju seal paralleelis oli neil?
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
22.02.2023 14:18:58
|
|
|
1p3s Polnud mõtet pusida läksid uued samad sisse. Panasonic võib olla parem kui lg kuid jah ei tasu ülehinnata. Samsungid ei vääri seda rahi üldse kui aastake rohkem peab vastu. E5 üritab scalpida kuid jah ei ole mingit vahet kelle bränd on. Kui hiinlased isegi 4 aastat peavad on ka in kuid jah õigeid hiinlased mujalt riskivabalt ei leia kui nkon. Element hakkab degreeruma tootmise kuupäevast. Aeguv kraam. Odavamad LGd peavad vastu 4 aastat kolmanda aastaga võib tekkida probleem kui isegi peale remonti saad venitada siis igavene ei ole. Tegelt terve see li-ion akundus on porno küll tootjad panevad bmsi oma atmel junniga mida lihtsalt renoveerida ei anna ja uus aku kordades kallim samas nkonist elemendid ostes ka riskiga kõik ei priuugi tomima jääda kauemaks läheb 1 seeria rivist või lõhutakse lihtsalt ära. Kui neid facebooki aku pilte vaadtata siis tegelt hakkab kahju kui ebaturivaliselt neid kokku laotakse ja odava rauaga mis saab vett ja siis microshortib seeriad ära ja lihtsalt läheb kanni hiljem. Tegelt süüdi jääb kasutaja ise kui akusse vee laseb või pole korrekselt karbis.
Sellepärast ma ei pooldagi kolakaid akusid kliimapärast. Neid on raske transportida talvel tassi nagu kass poegi. Kui tahad ,et kauem vastu peavad. Suvel ilmselget ka praetakse. Akud lähevad rutem sellega ka kanni näiteks tavel kui tahetakse sõita nagu suvel. Alla 0c on ikkagi ekstreemsed tingimused aku jaoks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
22.02.2023 14:41:07
|
|
|
See elektriaudode maailm vajub varsti kokku ma kardan... Akutehnoloogia jääb tuumasünteesile üsna pea jalgu
mõttekam ongi vist ehitada mitu väiksemat akut, siis vähemalt ka see suur pluss, et sa ei jää aku riknemise pärast jalameheks
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
22.02.2023 15:00:26
|
|
|
Kõige parem kui majal aku (tänapäeval vast kõigil juba, elektrihinna silumiseks jms) Siis sealt saab tükike sõiduks või misiganes otstarbeks laenata ja tagasi panna. Tühjalt ei seisa siis kunagi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
22.02.2023 21:59:56
tma |
|
|
Targem oleks jah elektrirattal hilong suuremat pole küll vaja ja teine pakiraami minul on hilong mis veab 60 kilti maha ei ole matkafänn ka. Linna lähen on 2 akut kaasas. 1 aku teatud maa jaoks siis viskan pistikuid ringi ja edasi kui tõesti 1 peaks kanni teepeal minema saan koju tagasi. Muidugi suvel on hea linna käia. Vanema aku probleemideks on veel pistikud soovitan tavotti sisse pressida ei hakka nöökima niiruttu. Isegi 15A sulatab metalli ära kui seal sädeleb just vibreerides, plastik sulab ja ongi laiali. Neid pistikuid tehti ka jamasid mingiaeg uued on paksemad juba. Akusid võib ka kotis kaasa vedada igaljuhtul veavad ära kuhu vaja. Kott ratta külge neid on igasuguseid. Need 60 elementi hilongi pole just palju kuid mingiaeg hakkavad ka needki nöökima. Siis remondid saad jälle sõitma kuid jah aku ei ole asi mis kinni ja lahti pidevalt tahab mingihetk remontiminegi ei tasu ära kui 200mah otsast degreerunud elemendi kohta.
Talvel on ka mitu akut in sest kohe kui väljast tuled ei tohi laadida alati on 1 aku laetud millega minna.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
22.02.2023 23:33:21
|
|
|
Jeebus küll, kas tõesti on palju palutud kirjavahemärke kasutada. Silmist pritsib verd ..
|
|
tagasi üles |
|
 |
mega
HV Guru

liitunud: 12.02.2004
|
23.02.2023 11:30:36
|
|
|
Spezz kirjutas: |
Jeebus küll, kas tõesti on palju palutud kirjavahemärke kasutada. Silmist pritsib verd .. |
Spezz, ära pahanda kasutajaga, tal on selleks tegelikult päriselt põhjus, miks ta nii kirjutab. Ta on sellest siin kusagil ka teada andnud. Loomulikult ei saa eeldada, et kõigile on see teada, aga lihtsalt lepi sellega. Kui ei suuda lugeda, ära loe, või siis varu lisaverd...
_________________ - censored - |
|
tagasi üles |
|
 |
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
26.02.2023 14:01:11
|
|
|
Jõudsin selle paki torkimisega nii kaugele, et 13s pakis on 12 sektsiooni kenasti 4,19V ja kõige viimane 1,2V.
Tekib küsimus miks, kui sügisel tundus kõik OK olema ja välisel vaatlusel ka see sektsioon tundub teistega samalaadne nii ühenduste kui seisukorra poolest.
Kas võib olla, et BMS ise toitub viimasest sektsioonist ja koormab viimase maha?
new1 kirjutas: |
Korra laadimisega ergutamist oled ilmselt proovinud? Elementide pinged kõik kenasti võrdsed ja paigas? Võimalik, et mõni element pakis hoopis omadega küpse ja lekib ning BMS on mingi elemendi alapinge tõttu häires üldse hetkel ja teeb mida ta tegema peabki. |
|
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
26.02.2023 20:31:09
|
|
|
Ei usu, et ta otseselt ühest sektsioonist rohkem tarbima disainitud, ent mingit viga ei saa välistada BMS-l. Samale pingele "S" tagasi laadida, algul väga väikese vooluga ja siis oleks hea kui BMS väljavõtted pistikuga lahti ühendada saaks kõik ja uuesti seisma jätta mõneks ajaks, siis saab ehk selguse, kas mõni element ise lekib või BMS vigane. Samas kui balansseerimisahel ka seal BMS-le külge disainitud, siis kurat seda hiinlaste aretust teab ja võibolla tarbibki ühest sektorist rohkem ning ongi mõeldud tihedama kasutuse korral pidevalt teiste kanalite balansseerimise rakendumise kaudu asja uuesti paika viima, päris välistada ei julgeks sedagi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
27.02.2023 09:41:59
|
|
|
Pigem lihtsalt seal grupis üks või enam akusid hapuks läinud seismisega... Ma oma laipa päris kaua juba elus hoidnud sellega, et laen ühte gruppi eraldi, sest normaalolukorras see lihtsalt jookseb umbes kuu aja jooksul tühjaks
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
27.02.2023 14:00:21
|
|
|
Pigem 1 element kui juba 1 seeria kõik alla 2.5v läinud siis pead seeria vahetama kuid elementide vanusepärast ja Ranki pärast ideaalseks ei saa. Jääbki kas ette minema või maha jääma.
Terve seeria tuleb lammutada ja laadijast charge, discharge, charge ja seisma mis hapu vahtead kui nädalapärast selgunud mis juhtunud seistes. Kui 1 laadija siis kulub operatsiooniks ikka nädalaid.
Kui kohe seal midagi kuumemaks läheb kui +30c siis pole mõtet jännata isegi 1he ampriga pekkis elmendid kuumenevad vaata ega nad pole saanud vett mis põhjusel seeria kanni läks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 27.02.2023 14:07:15, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
27.02.2023 14:07:51
|
|
|
Trelliakudega on nii juhtund, et just äärmine element imetakse enne tühjaks kui vääga pikalt seisab. Selle pealt siis tarkus töötab.
Et see tühi eraldi ära laadida ja siis paar tsüklit akule näitab kas on suss või läheb jälle käima. Enne ei hakkaks lahti lõhkuma.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
27.02.2023 14:43:19
|
|
|
Kui imetakse tühjaks ,et kasutada ei saa pead ja uued pulgad samasugused saama sinna seeriasse. Kui 4 aastat vana aku siis targem juba kõik pulgad, kui on 2p vabalt võid panna 25r samsungid 2500mah.
Ilselt jah see viimane positiivne imeb aku enamasti kukub positiivse poolepealt. Kas lähevad 0v või mis iganes on ka keskelt kuid ikkagi positiivse poolde. Kui elemendid vanad siis lööb negatiivse 0v kui äkki hullult retsida. ALi kraam kukub enamasti kas negatiivse või positiivse otsast kuigi keskel on ok.
Kui nii vaadata siis jah bms võtab viimase positiivsega rohkem viimane balanss juhe kui ühendad positiivse hakkab bms tööle korralikult nende jbd bmsidega on näha.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
27.02.2023 19:34:59
|
|
|
Kas on teada mingi reegel, mitu % C-st hakkab aku täitudes mingil pingel sisse võtma või peaks aku võtma kuni 4,2V-ni maksimumi, mis speccides lubatud?
Ma praegu vaatasin, et 1S11P puhul on mul hetkel laadijal lubatud 1,5A, kuid kusagil alates 4,1V pealt pakk ei taha nii palju ja hetkel 4,11V juures küsib see 0,9A, mis teeb ca 90mA elemendi kohta.
Pole varem spetsiaalselt vaadanud, kas kogu paki laadimisel vool enne laadimise lõppu ka vähenema hakkab.
|
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
27.02.2023 19:53:05
|
|
|
See ikka laadijas kinni mitte akus. See käib sul lihtsalt madalama pinge peal, nt on juhe pikk ja peenike, mõõda laadija poolsest otsast ka.
Aku eluea suhtes muidugi positiivne
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
 |
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
27.02.2023 20:17:46
|
|
|
Miks see laadijas kinni peaks olema? enne 4,10V saavutamist näitas kenasti 1,5 A, kui 2A panin, siis ka 2A. Aga nimetatud voltide saabumisel kukkus alla 1A, kuigi lubatud on 1,5A seadistuses.
Juhe on 0,75mm2 ja 20cm pikk, seega sellise voolu jaoks üsna piisav. Laadija ise seda pinget ja voolu näitabki. Opus C3100 on küljes.
elukaz kirjutas: |
See ikka laadijas kinni mitte akus. See käib sul lihtsalt madalama pinge peal, nt on juhe pikk ja peenike, mõõda laadija poolsest otsast ka.
Aku eluea suhtes muidugi positiivne  |
new1: oligi 1 sektsiooni alalaetuse viga. Niipea kui sektsiooni enamvähem täis laadisin, jäi väljundis koormusega pinge püsima. Ilmselt BMS sai aru, et pole mõtet koormust taluda, kui parameetrid ei vasta. Nüüd tuleb hakata välja selgitama, kas pinge jääb püsima ilma koormuseta ning mis koormuse all juhtuma hakkab.
Proovisin läbi BMS-i ka laadida ja hakkas ka sektsiooni pinge tõusma ning mingid sinised tulukesed BMS sees vilkuma. Kuna juhend puudu, pole teada, mida see vilkumine tähendab. Ilmselt balansseerimise info.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|