Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
24.01.2023 16:01:51
|
|
|
Algallikast: https://www.heise.de/news/Elektromobilitaet-Norwegische-Faehrgesellschaft-befoerdert-keine-E-Autos-mehr-7463572.html
tsitaat: |
The company decided to do this based on a commissioned risk analysis. In it, the consulting agency specializing in risk and crisis management in general, and fire and explosion risk assessment in particular, concluded that electric car fires would require an outsized rescue operation. |
tsitaat: |
A fire in conventionally powered cars can be kept in check. The result of the risk analysis shows that a possible fire in fossil fuel vehicles can be managed by the systems and crew we have on board. |
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
24.01.2023 16:20:13
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Akust saab ikka korraliku tulevärgi kui see lühisesse lasta või liigselt kuuma saab. Kui suure tõenäosusega see juhtub, on juba omaette teema. Ilmselt on tootjad vastavad meetmed kasutusele võtnud, et seda riski miinimumini viia. |
Kui 60L bena süttib peaks ka saama korraliku tulesamba. |
Seisevast bensukast tulevärgi väljameelitamine nõuab et kütusepaak on purunenud ja kütus välja voolanud. Loodetavasti ülevaatus leiab läbiroostetanud kütusepaagid ja torud üles enne kui need lõplikult järgi annavad. Ja kui annavadki järgi siis on see lõhna ja loigu järgi lihtsasti tuvastatav.
Akupõleng tuleb kui välk selgest taevast ja seda pole võimalik kustutada.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
24.01.2023 16:25:31
|
|
|
Süütama peab ka seda lekkinud kütust kuidagi. Ei ole nii, et koni peale juba tuli taga.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
24.01.2023 19:08:55
|
|
|
Benaautod lähevad samamoodi enamasti elektrilühisest. 7 seeria bemmidel oli mingi aeg komme süttida, sest pagasinikus asuva aku plussjuhe armastas ennast vastu keret katki hõõruda.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
24.01.2023 19:10:02
|
|
|
See pole ainult 7. seeria mure, teistel oli ka
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003
|
24.01.2023 19:15:26
|
|
|
See oli levinud e60-ga, UM vist siiamaani tasuta vahetab ära kui pole eelnevalt tehtud
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
24.01.2023 19:20:09
|
|
|
tsitaat: |
UM vist siiamaani tasuta vahetab ära kui pole eelnevalt tehtud
|
jep, paar aastat tagasi sai tehtud
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
24.01.2023 19:41:54
|
|
|
Akupõleng nõuab (üldjuhul), et moodulil oleks läbiv vigastus. Kõik elektriautod on ehitatud nii, et selle juhtumise tõenäosus on ülimadal ning see paistab ka statistikas välja.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
24.01.2023 19:57:19
|
|
|
On praamil väga vahet? Kui üks auto süttib, lähevad järjest kõik autod anyway enne kui kustutama jõuab hakata?
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
24.01.2023 19:58:14
|
|
|
Kumba kergem kustutada?
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
24.01.2023 20:05:27
|
|
|
tsitaat: |
Joao Mendes Cabecas, who is the commanding officer of the port on the island, predicted that the fire would be difficult to fight successfully. According to Reuter´s news agency, he stated a few days into the fire that the lithium-ion batteries in the cars would "keep the fire alive". |
Eks te rääkige praamifirmale ja kindlustusfirmadele oma juttu.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
24.01.2023 20:16:41
|
|
|
https://en.wikipedia.org/wiki/Felicity_Ace
tsitaat: |
Contrary to speculations in the media, it is unknown whether an electric car caused the initial fire.
|
Linnalegendid ja oletused ei ole kahjuks tõestust leidnud siiani. Kui meeskond algse tulekahju kontrollimisega hakkama ei saanud siis on probleem mujal kui elektriautos.
Lamborghinid põlevad ka väga ereda leegiga ja üsna pikalt.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Superman21
HV vaatleja
liitunud: 14.03.2021
|
24.01.2023 20:28:41
|
|
|
anubis kirjutas: |
https://en.wikipedia.org/wiki/Felicity_Ace
tsitaat: |
Contrary to speculations in the media, it is unknown whether an electric car caused the initial fire.
|
Linnalegendid ja oletused ei ole kahjuks tõestust leidnud siiani. Kui meeskond algse tulekahju kontrollimisega hakkama ei saanud siis on probleem mujal kui elektriautos.
Lamborghinid põlevad ka väga ereda leegiga ja üsna pikalt. |
Point on ju see, et elektriautode tõttu oli raskem põlengut kontrolli alla saada. Sa hakkad hoopis teise aspekti üle vaidlema.
Ja btw Taneli lingil on samamoodi mainitud järgnev:
tsitaat: |
It was not clear whether the batteries first sparked the fire. |
|
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
24.01.2023 20:40:11
|
|
|
Jah, nagu ma kirjutasin siis kui tulekahjul lastakse kontrollimatult levida siis pole mõtet selles elektriautosid süüdistada.
Kontrollimatult põlevad laevad lähevad põhja, on alati läinud.
viimati muutis anubis 24.01.2023 20:40:50, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
24.01.2023 20:40:37
|
|
|
Miks te kaitsete neid elektriautosid? Tahaksite ise sõita sellisega iga päev?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
24.01.2023 21:01:07
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Miks te kaitsete neid elektriautosid? Tahaksite ise sõita sellisega iga päev? |
Kujutad ette, sõidangi ja üldse ei muretse mingi süttimise pärast, sest ma ei sõida sellega suure terava kivi otsa, mis aku pilbasteks lõhuks ja lühist tekitaks.
Kaitsemise osas polegi asi niiväga elektriautode kaitsemises, kui idiootsuste leviku peatamises. Enamus negatiivset teksti mis elektriautode kohta käib on lihtsalt väärinfo ja väärinfo levikut ei saa kuidagi soosida.
Mis sellesse Norra praami ettevõttesse puutub, siis palju enam räägid teema kohta see, et konkurendid on sama analüüsi teinud ja leidnud, et kõik vajalik tuleohu riski maandamiseks on olemas ja tulekahju tekkimise korral on varustus olemas, et see kontrolli alla saada. (https://www.nrk.no/nordland/havila-kystruten-stanser-frakt-av-elbiler-i-frykt-for-brann-1.16256402)
Kui üks ettevõte soovib vabatahtlikult oma sissetulekuid piirata, siis see on nende vaba valik. Keskonnas, kus iga aastaselt jääb nende endi poolt seatud piirangute tõttu kliente vähemaks on vaid kaks varianti. Nad kas lõpetavad mingi hetk tegevuse või siis võtavad konkurentide riskianalüüsi tulemused ka endale kasutusele ja rõõmsasti sõidutavad elektriautosid.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
24.01.2023 21:05:25
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Miks te kaitsete neid elektriautosid? Tahaksite ise sõita sellisega iga päev? |
Hea meelega sõidaks kui oleks mugav võimalus laadida. Kui probleemid laadimisega välja arvata, siis on elektrilisel ju ainult eelised - talvel annab kohe sooja, õlivahetusega muret pole, särtsakam kui ICE jne.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Bilderberg
HV kasutaja
liitunud: 26.08.2009
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
25.01.2023 10:29:20
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Sold OUT kirjutas: |
Miks te kaitsete neid elektriautosid? Tahaksite ise sõita sellisega iga päev? |
Hea meelega sõidaks kui oleks mugav võimalus laadida. Kui probleemid laadimisega välja arvata, siis on elektrilisel ju ainult eelised - talvel annab kohe sooja, õlivahetusega muret pole, särtsakam kui ICE jne. |
Enne peab see hind ikka samaks jõudma ehk aku hind peab jõudma mingi 1.5L bensuka tasemele.
Väikestel mootoritel on juba täna ju elektriline soojendus. See pole mingi imeasi meie kliimas. Seda enam, et selle kulu ju näiteks diislil olematu (nagunii võimsam aku ja võimsam kütteelement ei maksa suures pildis midagi)
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.01.2023 10:32:24
|
|
|
Aku vist äkki on isegi odavam praegu kui see bensumootor
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
25.01.2023 10:35:45
|
|
|
Magic kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Sold OUT kirjutas: |
Miks te kaitsete neid elektriautosid? Tahaksite ise sõita sellisega iga päev? |
Hea meelega sõidaks kui oleks mugav võimalus laadida. Kui probleemid laadimisega välja arvata, siis on elektrilisel ju ainult eelised - talvel annab kohe sooja, õlivahetusega muret pole, särtsakam kui ICE jne. |
Enne peab see hind ikka samaks jõudma ehk aku hind peab jõudma mingi 1.5L bensuka tasemele.
Väikestel mootoritel on juba täna ju elektriline soojendus. See pole mingi imeasi meie kliimas. Seda enam, et selle kulu ju näiteks diislil olematu (nagunii võimsam aku ja võimsam kütteelement ei maksa suures pildis midagi) |
Ostuhind ei pea samaks jõudma, püsikulu peab samaks jõudma (liising+kasko jms + kütus/elekter).
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
25.01.2023 10:45:18
|
|
|
Magic kirjutas: |
Enne peab see hind ikka samaks jõudma ehk aku hind peab jõudma mingi 1.5L bensuka tasemele. |
Kas see saab nii võimalik olla, käis kuskil eespool läbi Eesti automüüja uudis, kus ICE-d võtavad hinnas jõudsalt elektriautodele järgi.
Suurem teema, mis ICE-de müüki piirama hakkab on ikkagi rohepöörde nõuded autotootjatele, kes peavad järgima oma toodangus seda saastebilanssi, ehk ICE autosid tootes ei ole seda neil võimalik täita ja paratamatult tuleb ICE tootmist kärpida ja elektrikaid ning hübriide rohkem toota. Mida see turul kaasa toob kui kõik tahaksid osta ICE-id aga neid ei toodeta ja tarnita piisavas mahus - defitsiidi olukord kipub tähendama hinnatõusu.. või ehk ka aina enam hakkab tunduma hübriid või isegi elektrikas ka hinna osas mõistlik ost.
Kuna Eesti ei oma transpordisuveräänsust&julgeolekut ehk meie autostumine sõltub ainult sisseostetavatest sõidukitest ning EL-i liikmelisus määrab reeglid, jääb üle uskuda euroopa asjapulkade juttu, kelle plaanide järgi kümnendi vahetuseks on ICE-de tootmise&müügi osas hapnik kinni tõmmatud ja ka Eesti autofanaatik peab leppima sel juhul kas peetud vanade sõidukitega või tõenäolisem, et toimub kohanemine ja ka siinsed petrolheadid käivad kümne aasta pärast samuti salongis elektrikaid patsutamas
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
|