Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 214, 215, 216 ... 640, 641, 642  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Mitut autot oled elu jooksul omanud? Arvesta ainult nendega, mida omad või oled omanud
Mul on alles esimene auto
2%
 2%  [ 2 ]
2-3
26%
 26%  [ 24 ]
4-6
32%
 32%  [ 30 ]
7-10
21%
 21%  [ 20 ]
11-15
3%
 3%  [ 3 ]
16-20
3%
 3%  [ 3 ]
21-30
2%
 2%  [ 2 ]
31-40
4%
 4%  [ 4 ]
41-50
0%
 0%  [ 0 ]
Rohkem kui 50
3%
 3%  [ 3 ]
hääli kokku : 91

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 11.11.2022 00:27:06 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
NATAS999 kirjutas:
Markos, kui sisepõlemismootor töötab vaid elektri tootmiseks, siis pannakse see tööle kõige efektiivsemas pööretevahemikus ja koormusel, ehk teisisõnu rezhiimil, kus võimsusühiku tootmiseks kulub vähim hulk kütust. hübriidindusel esineb sellist olukorda väga harva. näiteks kui mootor töötab 2500rpm juures ja toodab 50kW võimsust ning kulutab seejuures kütust 3l tunnis, 3000rpm juures toodab 70kW võimsust ja kulutab 6l tunnis ning 2000rpm juures toodab 25kW võimsust ja kulutab seejuures 2l tunnis näiteks, siis arvutusi tehes ongi mõistlik mootor panna tööle 2500rpm juures ja sellise koormusega, kus ta toodab 50kW. ainus asi, millega on võimalik midagi taolist saavutada, on cvt, igasugused manualid, klassikalised automaadid ja topelt siduriga automaadid võite eos ära unustada. aga ka cvt'ga ei ole võimalik saavutada sellist olukorda, kus mootor töötab oma kõige efektiivsematel pööretel ja koormusel.


Hübriididel see nii ongi, ainult kõige optimaalsem reziim sisepõlemismootori jaoks, ülejäänud vahemikus töötab ja abistab elektrimootor.
ei, ei ole, hübriidil kasutatakse elektrimootorit ainult linnakiirustel ja vaikselt kohaltvõtuks. niikohe kui lapatsit tugevamalt vajutada või maanteele minna, võetakse sisepõlemismootor kasutusse ja sellistes olukordades ei tööta sisepõlemismootor kaugeltki mitte kõige effektiivsemal rezhiimil. tee palun endale asjad selgeks.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elka
HV kasutaja
elka

liitunud: 30.12.2005




sõnum 11.11.2022 08:14:19 vasta tsitaadiga

pistyk kirjutas:
hkurujo88r kirjutas:
Sailun


Õige.Ma ise ka ei teadnud,mis asjad mulle alla kruvitakse ja poes ringi vaadates nägin ainult suht tundmatuid nimesid.Seega olin isegi meeldivalt üllatunud,et sailunid sain,aga noh kui head nad on seda ei tea, ehk on normaalsed. Ice Blazer WST3 siis


Ise nendega ringi uisutanud, võib rahule jääda küll thumbs_up.gif

_________________
ei toeta õigekirja
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.11.2022 10:39:33 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
Markos kirjutas:
NATAS999 kirjutas:
Markos, kui sisepõlemismootor töötab vaid elektri tootmiseks, siis pannakse see tööle kõige efektiivsemas pööretevahemikus ja koormusel, ehk teisisõnu rezhiimil, kus võimsusühiku tootmiseks kulub vähim hulk kütust. hübriidindusel esineb sellist olukorda väga harva. näiteks kui mootor töötab 2500rpm juures ja toodab 50kW võimsust ning kulutab seejuures kütust 3l tunnis, 3000rpm juures toodab 70kW võimsust ja kulutab 6l tunnis ning 2000rpm juures toodab 25kW võimsust ja kulutab seejuures 2l tunnis näiteks, siis arvutusi tehes ongi mõistlik mootor panna tööle 2500rpm juures ja sellise koormusega, kus ta toodab 50kW. ainus asi, millega on võimalik midagi taolist saavutada, on cvt, igasugused manualid, klassikalised automaadid ja topelt siduriga automaadid võite eos ära unustada. aga ka cvt'ga ei ole võimalik saavutada sellist olukorda, kus mootor töötab oma kõige efektiivsematel pööretel ja koormusel.


Hübriididel see nii ongi, ainult kõige optimaalsem reziim sisepõlemismootori jaoks, ülejäänud vahemikus töötab ja abistab elektrimootor.
ei, ei ole, hübriidil kasutatakse elektrimootorit ainult linnakiirustel ja vaikselt kohaltvõtuks. niikohe kui lapatsit tugevamalt vajutada või maanteele minna, võetakse sisepõlemismootor kasutusse ja sellistes olukordades ei tööta sisepõlemismootor kaugeltki mitte kõige effektiivsemal rezhiimil. tee palun endale asjad selgeks.


Õige vastus on, et kasutatakse koguaeg, sellel e-cvt tööpõhimõte seisnebki. Ainult EV mode on kõigest üks võimalikest reziimidest.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 11.11.2022 10:52:02 vasta tsitaadiga

jah, nagu ma juba kirjutasin, cvt on parim võimalik käigukast sisepõlemismootorile, kuid mootori poolt toodetav võimsus (koormus) ja pöörded on siiski varieeruvad ja ei ole 100% maksimaalse efektiivsuse juures. olgu selle variaatori nimi cvt, ecvt, aicvt või mis iganes, mootor annab ikka välja täpselt nii palju võimsust, kui rataste liigutamiseks vaja on.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.11.2022 10:56:11 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
jah, nagu ma juba kirjutasin, cvt on parim võimalik käigukast sisepõlemismootorile, kuid mootori poolt toodetav võimsus (koormus) ja pöörded on siiski varieeruvad ja ei ole 100% maksimaalse efektiivsuse juures. olgu selle variaatori nimi cvt, ecvt, aicvt või mis iganes, mootor annab ikka välja täpselt nii palju võimsust, kui rataste liigutamiseks vaja on.


Ning seal, kus ice'l on ebaefektiivne tööpiirkond, võetakse el mootor appi. E-CVT'l puudub igasugune seos tavalise cvt'ga, neid ei tasu segamini ajada.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 11.11.2022 11:39:45 vasta tsitaadiga

Markos, kulla mees, cvt on cvt, vahet ei ole, milliseid tähti, millises järjekorras, kui palju ja kuhu kohta sa topid, tegemist on ikkagi sujuvalt muutuva ülekandega. ülekande ühes otsas on rattad, mis tarvitavad võimsust pöörlemiseks ja teisest otsas mootor, mis seda võimsust toodab. kui rataste ringi ajamiseseks kulub mingi muu hulk võimsust, mis on mootori kõige efektiivsem piirkond, siis on kütusekulu ja võimsuse suhe ikkagi kehvem, kui parim võimalik.
_________________
"Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 11.11.2022 12:53:09 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
Markos, kulla mees, cvt on cvt, vahet ei ole, milliseid tähti, millises järjekorras, kui palju ja kuhu kohta sa topid, tegemist on ikkagi sujuvalt muutuva ülekandega. ülekande ühes otsas on rattad, mis tarvitavad võimsust pöörlemiseks ja teisest otsas mootor, mis seda võimsust toodab. kui rataste ringi ajamiseseks kulub mingi muu hulk võimsust, mis on mootori kõige efektiivsem piirkond, siis on kütusekulu ja võimsuse suhe ikkagi kehvem, kui parim võimalik.


Puust ja punaseks õppevideo:
Link
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 11.11.2022 12:54:54 vasta tsitaadiga

Krt see variaator on ikka jube hääl.
Pigem võtaks siis elektrika juba icon_rolleyes.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 11.11.2022 13:40:26 vasta tsitaadiga

100% naaste?
https://www.auto24.ee/products/rehvid/continental-conti-ice-contact-3-nagu-uus-100-naaste/2252147/
Ses mõttes, et kus need naelad kadusid nii korralikel rehvidel või ma näen valesti ja ongi 100 prosa naaste?

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.11.2022 13:48:10 vasta tsitaadiga

No panevad sisse kui tahad
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kyrvas
HV vaatleja

liitunud: 25.05.2005




sõnum 11.11.2022 13:58:19 vasta tsitaadiga

Aga väljenda ennast vääääga korrektselt.
Muidu võib peoks minna.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 11.11.2022 15:22:10 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler

Käisin diisliga ülevaatusel, piirmäärani ruumi veel küll, saab mitte haiseda liikluses. DPF on all ja toimetab, ei ole probleemide korral välja lõiganud vaid otsinud lahendusi, on vaja olnud mõned rõhuandurid ära vahetada...
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.11.2022 15:49:11 vasta tsitaadiga

See ei tähenda, et ei haiseks
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 11.11.2022 20:04:40 vasta tsitaadiga

Saab ka tuunitud haisva pdfita diisliga edukalt läbi. Haiseb küll, aga normis. Keegi ei näe kas pdf on tühi seest või mitte...
_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2022 22:29:41 vasta tsitaadiga

See on kuulda, turbo vile jookseb läbi.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 177 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 11.11.2022 23:00:18 vasta tsitaadiga

No jah, vabandus, kasutasin laurx kõnepruuki, pidanuks jutumärke kasutama. Aga 0.03 tuli sellest, et just enne ülevaatust tegi dpf oma puhastustsükli läbi…
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2022 23:04:34 vasta tsitaadiga

ajuNolk, a miks see oluline on? Kui filter täis saama hakkab siis tuleb rohkem tahma tagant välja?
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ajuNolk
HV veteran
ajuNolk

liitunud: 10.07.2003




sõnum 11.11.2022 23:37:55 vasta tsitaadiga

Võib tulla kui ökomökutada piisavalt. Vaatamata filtrile tuleb kerge must tagant kui korra torud puhtaks lüüa peale ökotamist…
Kommentaarid: 125 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maty
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2022 00:49:23 vasta tsitaadiga

Enda Audi


Ilma DPF-ta väidetavalt jääb ka alla 0,05 (Euro 4 piirnorm), kui auto on tehniliselt korras. Mõned tüübid on saanud ilma DPF-ta 0,02 või 0,03. Mul Audi Euro 5, aga TÜV-is vaadatakse Euro 3 piirnormi (1,5) - mingi seadusemuudatus võiks olla, et Euro 4 masinatel on Euro 4 piirnorm, Euro 5 masinatel Euro 5 piirnorm jne, siis pooled VAG masinad ei läbiks TÜV-i.

Mul sõber hiljuti ostis Saksast bemmi, esimese asjana lõi EGR + DPF vahelt välja. Enne bemmi oli tal Volvo, millel oli pidevalt probleem DPF-iga (mõned korrad tehti DPF-ile läbipesu), lõpuks mootor jooksis kotti.

Järgmisel nädalal piduriklotsid vahetusse ja naastud alla, siis saab hakata karestama uut 2+2 teelõiku Tartu-Kärevere vahel.
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002




sõnum 12.11.2022 20:01:09 vasta tsitaadiga

Kellel veel rehvid ingi löömata, siis tundub, et Tallinnas saab selle teenuse 25-30 euriga https://chilli.ee/#sk_rehvivahetus
Vbla tehakse kriimud peale kahh, ei tea icon_confused.gif

_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 645 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 502
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2022 20:28:01 vasta tsitaadiga

selline sait nagu chilli veel eksisteerib icon_eek.gif
_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2022 20:46:22 vasta tsitaadiga

Hiid kirjutas:
Kellel veel rehvid ingi löömata, siis tundub, et Tallinnas saab selle teenuse 25-30 euriga https://chilli.ee/#sk_rehvivahetus
Vbla tehakse kriimud peale kahh, ei tea icon_confused.gif

Allpool on kirjas eritasud. Soodne ainult siis, kui kärurattaid vahetad vms.
Mõttekam juba esindusse minna kui kusagile Dimka angaari Lasnas.
Kommentaarid: 688 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.11.2022 23:22:14 vasta tsitaadiga

https://www.nettiauto.com/lada/1200/13255853
Loodus võtab võimust icon_eek.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 14.11.2022 07:30:47 vasta tsitaadiga

Soovitage mingit head lahendust autost niiskuse välja saamiseks.
Ei viitsi sõita puhurid kuuma peal sadu kilomeetreid ning "niiskusvaba garaaži" ka kahjuks pole.

_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
rocky-b
Kreisi kasutaja
rocky-b

liitunud: 06.06.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.11.2022 10:09:12 vasta tsitaadiga

LKits kirjutas:
Soovitage mingit head lahendust autost niiskuse välja saamiseks.
Ei viitsi sõita puhurid kuuma peal sadu kilomeetreid ning "niiskusvaba garaaži" ka kahjuks pole.


Panin just kaks sellist autosse - eks näis kas toimivad ka. https://www.motonet.ee/et/toode/5000609/Kuivatatav-niiskusekoguja-350-g

EDIT: juba väljamüüdud rsk.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.7 (Küsitlus: Mitut autot oled elu jooksul omanud?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 214, 215, 216 ... 640, 641, 642  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.