Markos, kui sisepõlemismootor töötab vaid elektri tootmiseks, siis pannakse see tööle kõige efektiivsemas pööretevahemikus ja koormusel, ehk teisisõnu rezhiimil, kus võimsusühiku tootmiseks kulub vähim hulk kütust. hübriidindusel esineb sellist olukorda väga harva. näiteks kui mootor töötab 2500rpm juures ja toodab 50kW võimsust ning kulutab seejuures kütust 3l tunnis, 3000rpm juures toodab 70kW võimsust ja kulutab 6l tunnis ning 2000rpm juures toodab 25kW võimsust ja kulutab seejuures 2l tunnis näiteks, siis arvutusi tehes ongi mõistlik mootor panna tööle 2500rpm juures ja sellise koormusega, kus ta toodab 50kW. ainus asi, millega on võimalik midagi taolist saavutada, on cvt, igasugused manualid, klassikalised automaadid ja topelt siduriga automaadid võite eos ära unustada. aga ka cvt'ga ei ole võimalik saavutada sellist olukorda, kus mootor töötab oma kõige efektiivsematel pööretel ja koormusel.
Hübriididel see nii ongi, ainult kõige optimaalsem reziim sisepõlemismootori jaoks, ülejäänud vahemikus töötab ja abistab elektrimootor.
ei, ei ole, hübriidil kasutatakse elektrimootorit ainult linnakiirustel ja vaikselt kohaltvõtuks. niikohe kui lapatsit tugevamalt vajutada või maanteele minna, võetakse sisepõlemismootor kasutusse ja sellistes olukordades ei tööta sisepõlemismootor kaugeltki mitte kõige effektiivsemal rezhiimil. tee palun endale asjad selgeks. _________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Õige.Ma ise ka ei teadnud,mis asjad mulle alla kruvitakse ja poes ringi vaadates nägin ainult suht tundmatuid nimesid.Seega olin isegi meeldivalt üllatunud,et sailunid sain,aga noh kui head nad on seda ei tea, ehk on normaalsed. Ice Blazer WST3 siis
Ise nendega ringi uisutanud, võib rahule jääda küll _________________ ei toeta õigekirja
Markos, kui sisepõlemismootor töötab vaid elektri tootmiseks, siis pannakse see tööle kõige efektiivsemas pööretevahemikus ja koormusel, ehk teisisõnu rezhiimil, kus võimsusühiku tootmiseks kulub vähim hulk kütust. hübriidindusel esineb sellist olukorda väga harva. näiteks kui mootor töötab 2500rpm juures ja toodab 50kW võimsust ning kulutab seejuures kütust 3l tunnis, 3000rpm juures toodab 70kW võimsust ja kulutab 6l tunnis ning 2000rpm juures toodab 25kW võimsust ja kulutab seejuures 2l tunnis näiteks, siis arvutusi tehes ongi mõistlik mootor panna tööle 2500rpm juures ja sellise koormusega, kus ta toodab 50kW. ainus asi, millega on võimalik midagi taolist saavutada, on cvt, igasugused manualid, klassikalised automaadid ja topelt siduriga automaadid võite eos ära unustada. aga ka cvt'ga ei ole võimalik saavutada sellist olukorda, kus mootor töötab oma kõige efektiivsematel pööretel ja koormusel.
Hübriididel see nii ongi, ainult kõige optimaalsem reziim sisepõlemismootori jaoks, ülejäänud vahemikus töötab ja abistab elektrimootor.
ei, ei ole, hübriidil kasutatakse elektrimootorit ainult linnakiirustel ja vaikselt kohaltvõtuks. niikohe kui lapatsit tugevamalt vajutada või maanteele minna, võetakse sisepõlemismootor kasutusse ja sellistes olukordades ei tööta sisepõlemismootor kaugeltki mitte kõige effektiivsemal rezhiimil. tee palun endale asjad selgeks.
Õige vastus on, et kasutatakse koguaeg, sellel e-cvt tööpõhimõte seisnebki. Ainult EV mode on kõigest üks võimalikest reziimidest.
jah, nagu ma juba kirjutasin, cvt on parim võimalik käigukast sisepõlemismootorile, kuid mootori poolt toodetav võimsus (koormus) ja pöörded on siiski varieeruvad ja ei ole 100% maksimaalse efektiivsuse juures. olgu selle variaatori nimi cvt, ecvt, aicvt või mis iganes, mootor annab ikka välja täpselt nii palju võimsust, kui rataste liigutamiseks vaja on. _________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
jah, nagu ma juba kirjutasin, cvt on parim võimalik käigukast sisepõlemismootorile, kuid mootori poolt toodetav võimsus (koormus) ja pöörded on siiski varieeruvad ja ei ole 100% maksimaalse efektiivsuse juures. olgu selle variaatori nimi cvt, ecvt, aicvt või mis iganes, mootor annab ikka välja täpselt nii palju võimsust, kui rataste liigutamiseks vaja on.
Ning seal, kus ice'l on ebaefektiivne tööpiirkond, võetakse el mootor appi. E-CVT'l puudub igasugune seos tavalise cvt'ga, neid ei tasu segamini ajada.
Markos, kulla mees, cvt on cvt, vahet ei ole, milliseid tähti, millises järjekorras, kui palju ja kuhu kohta sa topid, tegemist on ikkagi sujuvalt muutuva ülekandega. ülekande ühes otsas on rattad, mis tarvitavad võimsust pöörlemiseks ja teisest otsas mootor, mis seda võimsust toodab. kui rataste ringi ajamiseseks kulub mingi muu hulk võimsust, mis on mootori kõige efektiivsem piirkond, siis on kütusekulu ja võimsuse suhe ikkagi kehvem, kui parim võimalik. _________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik
Markos, kulla mees, cvt on cvt, vahet ei ole, milliseid tähti, millises järjekorras, kui palju ja kuhu kohta sa topid, tegemist on ikkagi sujuvalt muutuva ülekandega. ülekande ühes otsas on rattad, mis tarvitavad võimsust pöörlemiseks ja teisest otsas mootor, mis seda võimsust toodab. kui rataste ringi ajamiseseks kulub mingi muu hulk võimsust, mis on mootori kõige efektiivsem piirkond, siis on kütusekulu ja võimsuse suhe ikkagi kehvem, kui parim võimalik.
Käisin diisliga ülevaatusel, piirmäärani ruumi veel küll, saab mitte haiseda liikluses. DPF on all ja toimetab, ei ole probleemide korral välja lõiganud vaid otsinud lahendusi, on vaja olnud mõned rõhuandurid ära vahetada...
Saab ka tuunitud haisva pdfita diisliga edukalt läbi. Haiseb küll, aga normis. Keegi ei näe kas pdf on tühi seest või mitte... _________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
No jah, vabandus, kasutasin laurx kõnepruuki, pidanuks jutumärke kasutama. Aga 0.03 tuli sellest, et just enne ülevaatust tegi dpf oma puhastustsükli läbi…
ajuNolk, a miks see oluline on? Kui filter täis saama hakkab siis tuleb rohkem tahma tagant välja? _________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Ilma DPF-ta väidetavalt jääb ka alla 0,05 (Euro 4 piirnorm), kui auto on tehniliselt korras. Mõned tüübid on saanud ilma DPF-ta 0,02 või 0,03. Mul Audi Euro 5, aga TÜV-is vaadatakse Euro 3 piirnormi (1,5) - mingi seadusemuudatus võiks olla, et Euro 4 masinatel on Euro 4 piirnorm, Euro 5 masinatel Euro 5 piirnorm jne, siis pooled VAG masinad ei läbiks TÜV-i.
Mul sõber hiljuti ostis Saksast bemmi, esimese asjana lõi EGR + DPF vahelt välja. Enne bemmi oli tal Volvo, millel oli pidevalt probleem DPF-iga (mõned korrad tehti DPF-ile läbipesu), lõpuks mootor jooksis kotti.
Järgmisel nädalal piduriklotsid vahetusse ja naastud alla, siis saab hakata karestama uut 2+2 teelõiku Tartu-Kärevere vahel.
Kellel veel rehvid ingi löömata, siis tundub, et Tallinnas saab selle teenuse 25-30 euriga https://chilli.ee/#sk_rehvivahetus
Vbla tehakse kriimud peale kahh, ei tea _________________ Hapud viinamarjad
Kellel veel rehvid ingi löömata, siis tundub, et Tallinnas saab selle teenuse 25-30 euriga https://chilli.ee/#sk_rehvivahetus
Vbla tehakse kriimud peale kahh, ei tea
Allpool on kirjas eritasud. Soodne ainult siis, kui kärurattaid vahetad vms.
Mõttekam juba esindusse minna kui kusagile Dimka angaari Lasnas.
Soovitage mingit head lahendust autost niiskuse välja saamiseks.
Ei viitsi sõita puhurid kuuma peal sadu kilomeetreid ning "niiskusvaba garaaži" ka kahjuks pole.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.