|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
| autor |
|
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
08.11.2022 23:02:46
|
|
|
Enne seda kui parkimiskohal oleks laadimine, peab olema parkimiskoht.
Ehk ühistutel pole niiväga variante, pigem peaks hakkama laduma parkimismaju kus ühtlasi ka vool sees oleks.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
| Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
152 |
|
| tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 11.10.2007
|
08.11.2022 23:12:50
|
|
|
| etk kirjutas: |
| Ostutoetusest saaks aru veel kui see oleks piiratud neile, kel suur läbisõit aga sissetulek piisavalt väike, et pangad liisingut ei taha anda. |
Mis see kõige odavam uus elektriauto praegu Eestis on? Leaf alates 30460€ ?
Sel juhul peaks ostutoetus ikka tunduvalt suurem olema kui 5000€.
|
|
| Kommentaarid: 890 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
669 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 30.09.2001

|
|
| Kommentaarid: 472 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
13 :: |
7 :: |
359 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.11.2022 07:23:44
|
|
|
| von Wu kirjutas: |
| etk kirjutas: |
| Ostutoetusest saaks aru veel kui see oleks piiratud neile, kel suur läbisõit aga sissetulek piisavalt väike, et pangad liisingut ei taha anda. |
Mis see kõige odavam uus elektriauto praegu Eestis on? Leaf alates 30460€ ?
Sel juhul peaks ostutoetus ikka tunduvalt suurem olema kui 5000€. |
Mõttetu jah see toetus praegu. Kunagi oli kuni 18k eur see
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.11.2022 08:57:28
|
|
|
| Riigid peaks võtma suuna, et lubavad ostutoetuse alla vaid need kellel ka tootja lubab autot akupangana kasutada ehk võrku tagasi müüa.
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 07.06.2002
|
09.11.2022 09:11:49
|
|
|
| Riikliku energiajulgeoleku vaatest on elektriautode toetus väga odav meede. Elektrit on võimalik toota n+1 allikast ja igal pool, vedelkütuse eest makstakse väga kitsale ringile nende dikteeritud hinda ja kui veel maksud ka maha võetakse siis jääb tagajärgedega tegelemine lisaks 100% maksumaksjate kaela.
|
|
| Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
283 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.11.2022 09:14:07
|
|
|
| Benssu saab ka igalt poolt
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.11.2022 09:22:53
|
|
|
n+1 ehk tere vene gaas elektrijaamades
Suurim looduskahju, suurim majanduslik kahju ja suurim tragöödia Ukrainale. Kõlab nagu plaan
Kuidas küll mõni plaat saab järjepidevalt nii katki olla
Lisaks mul ju disla 90% vähema CO2-ga nagunii(Neste MY), seega 10 aasta vaates looduslikum kui elektrika laadimine kui sa seda otse päikese või tuule otsast ei tee
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 07.06.2002
|
09.11.2022 09:30:29
|
|
|
Ahah, vene gaas on ainus millega elektrit saab toota ja elektriautod ei võimalda, näiteks, tsükliliste allikate toodangut kuidagi pikema aja peale ära jaotada kui veidi lahendusi timmida.
Selge.
Näiteks Saksamaa on elektritootmises selle aasta seisuga 51% peal, võib jälle välja tuua.
https://energy-charts.info/charts/renewable_share/chart.htm?l=en&c=DE&interval=year
viimati muutis anubis 09.11.2022 09:33:21, muudetud 1 kord |
|
| Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
283 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.11.2022 09:31:49
|
|
|
| Tore et aru said lõpuks
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
09.11.2022 09:49:57
|
|
|
Unustasin veel vene söe, mis moodustas sõltuvalt tarnijast 80%
Sealt 50% pealt edasi saada on neil väga raske, keskne võrk on 10 aastat plaanist maas.
Gaas, süsi või õli jäävad jätkuvalt peak jaamadeks. Tuuma ju neile ei meeldi, õieti selle konkurentsivõime tambiti vene gaasi ja rohelobiga mutta.
Mul poleks elektriauto vastu midagi kui meil oleks tuumajaam
|
|
| Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
09.11.2022 10:05:53
|
|
|
| von Wu kirjutas: |
| etk kirjutas: |
| Ostutoetusest saaks aru veel kui see oleks piiratud neile, kel suur läbisõit aga sissetulek piisavalt väike, et pangad liisingut ei taha anda. |
Mis see kõige odavam uus elektriauto praegu Eestis on? Leaf alates 30460€ ?
Sel juhul peaks ostutoetus ikka tunduvalt suurem olema kui 5000€. |
See peaks olema odavaim uus auto:
https://www.dacia.ee/ee/cars/new-spring/home.html
Mingid sidruni amid olid vist ka odavad, aga need rohkem rolleri mõõtu.
|
|
| Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.11.2022 10:07:40
|
|
|
| Spece vaadates on see dacia ka pigem roller
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
09.11.2022 10:16:50
|
|
|
| Janis kirjutas: |
| Spece vaadates on see dacia ka pigem roller |
Eks ta linna sobiv ostukäru pigem on või linnalähedalt töölkäimiseks, kuid pingutusega mahutab ka väiksema pere ära.
Üksi või kahekesi on ka pagasiruum piisav (allalastud tagaistmega).
|
|
| Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
| tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 07.06.2002
|
09.11.2022 10:21:19
|
|
|
| Magic kirjutas: |
Unustasin veel vene söe, mis moodustas sõltuvalt tarnijast 80%
Sealt 50% pealt edasi saada on neil väga raske, keskne võrk on 10 aastat plaanist maas.
Gaas, süsi või õli jäävad jätkuvalt peak jaamadeks. Tuuma ju neile ei meeldi, õieti selle konkurentsivõime tambiti vene gaasi ja rohelobiga mutta.
Mul poleks elektriauto vastu midagi kui meil oleks tuumajaam  |
Hmm. 50% peale on nad elektritootmises jõudnud orgaanilise kasvuga viimase kahekümne aasta jooksul, täiesti teadlik ja süsteemne tegevus.
Aga ära ennast jätkuvalt numbritest segada lase.
https://energy-charts.info/charts/energy/chart.htm?l=en&c=DE&chartColumnSorting=default&interval=year&source=total
Kui midagi ei tee siis ei muutugi midagi, kuid vinguda saab siis korralikult.
|
|
| Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
283 |
|
| tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
09.11.2022 10:37:04
|
|
|
| Magic kirjutas: |
| Gaas, süsi või õli jäävad jätkuvalt peak jaamadeks. Tuuma ju neile ei meeldi, õieti selle konkurentsivõime tambiti vene gaasi ja rohelobiga mutta. |
Tuumajaam on baastootmiseks, mitte peakide katmiseks, töötab 24/7 100% peal, vastasel korral ei tasu majanduslikult ära.
|
|
| Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
| tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
09.11.2022 13:50:25
|
|
|
| anubis kirjutas: |
| Riikliku energiajulgeoleku vaatest on elektriautode toetus väga odav meede. Elektrit on võimalik toota n+1 allikast ja igal pool, vedelkütuse eest makstakse väga kitsale ringile nende dikteeritud hinda ja kui veel maksud ka maha võetakse siis jääb tagajärgedega tegelemine lisaks 100% maksumaksjate kaela. |
Kärakat saab ajada peaaegu igast bioloogilisest ollusest, räägitakse et vangid olevat seda isegi s_tast ajanud. Ja sellest kärakast saab bioetanooli teha, mida auto kütuseks kasutada.
Ei ta kuidas asi elektriga laheneb, aga praegu meil seda ka ülemäära palju pole. Ehk sama teema, et teoorias võib kasvõi oma kümme kassi ratast ringi ajama panna ja mingi koguse elektrit toota, aga praktikas pole see asi nii lihtne.
|
|
| Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
| tagasi üles |
|
 |
anubis
HV Guru

liitunud: 07.06.2002
|
09.11.2022 14:00:55
|
|
|
| Praktikas on probleem salvestuses. Autod on üks täiesti reaalne tükk selle probleemi lahendusest.
|
|
| Kommentaarid: 337 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
283 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 29.07.2002
|
09.11.2022 16:04:05
|
|
|
Kui kõik eesti autod oleks elektrilised siis kuluks vaid 30% rohkem elektrit
_________________ Every version of the garment appears to be sold out online, with prospective shoppers given the opportunity to join a waitlist.
Müüa korter |
|
| Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
| tagasi üles |
|
 |
k-d.k
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.07.2010
|
|
| Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
44 |
|
| tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
09.11.2022 18:10:28
|
|
|
| Draqula kirjutas: |
| Janis kirjutas: |
| Spece vaadates on see dacia ka pigem roller |
Eks ta linna sobiv ostukäru pigem on või linnalähedalt töölkäimiseks, kuid pingutusega mahutab ka väiksema pere ära.
Üksi või kahekesi on ka pagasiruum piisav (allalastud tagaistmega). |
Ilma pingutuseta oli Yaris 3-liikmelisel perel mitu aastat kasutada.
Mis suuri asju on vaja pidevalt vedada, et pingutada vaja?
Isegi 55" teler koos telerilauaga, mida lahti ei votnud, mahtus sisse ja sai kolitud sellega.
_________________ MÜÜA: PlayStation 3 Slim 160GB (UUS) |
|
| Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
| tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 11.10.2007
|
09.11.2022 18:36:11
|
|
|
Kaheliikmeline pere kasutab Ford Ka-d:
Spoiler 
~170 km "otsad" on üsna sagedased.
Renault Thalia on ka, aga see põhiliselt käru vedamiseks.
Pagasiruumist rääkides. Saab 900-ga vedasin 120x160 cm plaadi ja elektriliselt reguleeritavate jalgadega (suured, rasked, jämedad) kirjutuslauda. Plaat sai muidugi jalgade pealt maha võetud.
Kuigi päris kitsas oli küll. 200x90 ust vedades oli juhikohal rohkem ruumi.
Spoiler 
|
|
| Kommentaarid: 890 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
669 |
|
| tagasi üles |
|
 |
netcat
Kreisi kasutaja

liitunud: 13.01.2010
|
09.11.2022 19:22:27
|
|
|
| SKG kirjutas: |
Ilma pingutuseta oli Yaris 3-liikmelisel perel mitu aastat kasutada.
Mis suuri asju on vaja pidevalt vedada, et pingutada vaja?
Isegi 55" teler koos telerilauaga, mida lahti ei votnud, mahtus sisse ja sai kolitud sellega. |
Oleneb. Kui perel on suur koer, siis tänapäeval oleks kohane küsimus, et kas turvapuur mahub sisse? Sa ei vea ju oma lemmiklooma ebaturvaliselt ja lahtiselt salongis?
|
|
| Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
| tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
09.11.2022 19:25:17
|
|
|
Koeravõrk on selleks, puuri pole vaja. Paljudel ka juba tehasest olemas see
Aga yaris 3 liikmelise perega, See, et kuidagi hakkama saad, ei tähenda, et see normaalne oleks
|
|
| Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
5 :: |
172 |
|
| tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
09.11.2022 19:37:51
|
|
|
| netcat kirjutas: |
| SKG kirjutas: |
Ilma pingutuseta oli Yaris 3-liikmelisel perel mitu aastat kasutada.
Mis suuri asju on vaja pidevalt vedada, et pingutada vaja?
Isegi 55" teler koos telerilauaga, mida lahti ei votnud, mahtus sisse ja sai kolitud sellega. |
Oleneb. Kui perel on suur koer, siis tänapäeval oleks kohane küsimus, et kas turvapuur mahub sisse? Sa ei vea ju oma lemmiklooma ebaturvaliselt ja lahtiselt salongis? |
Jah, olenebki. Suur koer on "mahult" juba pereliige ja see kooslus ei liigitu enam väikese pere alla
_________________ MÜÜA: PlayStation 3 Slim 160GB (UUS) |
|
| Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
| tagasi üles |
|
 |
|