Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 300, 301, 302 ... 516, 517, 518  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 05.10.2022 11:41:43 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:

Naljakas äärmus, tegelased ei adu et see elektriauto pole ainuke tarbija mis peab selle eeldusliku 2-3 soodsa tunni sisse mahtuma.
Küte, mõnel ka akupank ju elavad täpselt selle sama teema otsas ehk ilma suure peakaitsmeta ei tee sa sellist hetketarbimist.


3 aastat elektriautoga, keskmine kuu läbisõit ~3k km, tarbitud vaid öist elektrit. Maja peakaitse 20A. Kogu maja elektri peal, nii maasoojuspump (3F), vent, vesi, serverid jne. Seni pole hätta jäänud. Ei ole vaja mingeid ulme peakaitsmeid.
Aa, ja tänu GridIO-le laen põhimõtteliselt ainult odavatel öö tundidel. (Sama periood kuhu pesumasinad, ja küte suunatud niipalju kui võimalik)

Nagu öeldud, praktika puudub ja imed kehvast teooriast saasta välja.


viimati muutis etk 05.10.2022 11:44:22, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 05.10.2022 11:42:07 vasta tsitaadiga

Yep, eks ta nii ongi. Kes päevas tahab/peab pikalt sõitma ega sellel diislist pääsu ilmselt põle. See GridIO on täitsa põnev asi..kahju muidugi kui enamus masinaid seda ei toeta või siis peab ise nikerdama miski süsteemi mis oskab laadimist juhtida börsihinda jälgides. Samas kellel fiks või universaalteenus neid see vist väga ei loksuta.
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 05.10.2022 11:49:02 vasta tsitaadiga

Equinox kirjutas:
Yep, eks ta nii ongi. Kes päevas tahab/peab pikalt sõitma ega sellel diislist pääsu ilmselt põle. See GridIO on täitsa põnev asi..kahju muidugi kui enamus masinaid seda ei toeta või siis peab ise nikerdama miski süsteemi mis oskab laadimist juhtida börsihinda jälgides. Samas kellel fiks või universaalteenus neid see vist väga ei loksuta.

Diislit on sul tarvis, kui rahakott ei võimalda EV-d, mis 500km laadimisega teeb (ning puudub päevasel ajal võimalus vajalik lisa kusagilt juurde laadida sel ajal kui auto seisab nagunii) või kelle päevane sõiduvajadus tõesti sinna 700+km kanti ulatub ehk põhimõtteliselt kogu tööpäeva roolis istub.

GridIO toimib üle autode masinliidese mis võrguga ühendatud. Kui autotootja sellele liidesele ligipääsu ei anna, siis pole suurt midagi võimalik teha. Jääb üle vaid laadija kaudu asja juhtida. Seal on kohati asi aprem kuna neid laadijaid, mis võimaldavad üle mingi masinliidese end juhtida on rohkem. Ja neid kodu automatiseerimis lahendusi, mis börsi oskavad jälgida on ka põhimõtteliselt riiulist võtta. Aga jah, mugavus tase on aste või paar allpool plug-and-play lahendusest. Ikkagi vaja ise natuke nokitseda.
Puusalt pannes ütleks, et paari tunni vaeva ning kuni 100€ targalt paigutamisega võib saada börsi jälgiva lahenduse. Olgu see 100€ siis nutika relee/pistiku hankimine või parema laadija valimine. Vb ka mingi RaaspberryPi saranse koduserveri hankimine.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 05.10.2022 11:53:31 vasta tsitaadiga

Equinox kirjutas:
.. GridIO on täitsa põnev asi..kahju muidugi kui enamus masinaid seda ei toeta ..

https://www.gridio.io/faq
tsitaat:
Gridio Smart Charge is currently only available for Tesla, Volkswagen ID., Škoda Enyaq, Hyundai, Kia, Ford Mach-E, Cupra and SEAT electric vehicle owners. But do not worry - we will soon add new brands to our app in orderbring Smart Charging to as many electric vehicle owners as possible.

Palju sealt veel puudu on, Eesti puhul vast levinud Nissan Leafid ja Mitsubishi i-MiEV-id..

_________________
---
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 20
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 05.10.2022 17:17:04 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Magic kirjutas:

Naljakas äärmus, tegelased ei adu et see elektriauto pole ainuke tarbija mis peab selle eeldusliku 2-3 soodsa tunni sisse mahtuma.
Küte, mõnel ka akupank ju elavad täpselt selle sama teema otsas ehk ilma suure peakaitsmeta ei tee sa sellist hetketarbimist.


3 aastat elektriautoga, keskmine kuu läbisõit ~3k km, tarbitud vaid öist elektrit. Maja peakaitse 20A. Kogu maja elektri peal, nii maasoojuspump (3F), vent, vesi, serverid jne. Seni pole hätta jäänud. Ei ole vaja mingeid ulme peakaitsmeid.
Aa, ja tänu GridIO-le laen põhimõtteliselt ainult odavatel öö tundidel. (Sama periood kuhu pesumasinad, ja küte suunatud niipalju kui võimalik)

Nagu öeldud, praktika puudub ja imed kehvast teooriast saasta välja.


Ilmselge möga kui laed täisvõimsusega ehk 11kW või 16 ampriga. Kui sa just tikutopsis ei ela, siis see vabaks jääv 4 amprit ei tee samaegselt muid asju icon_lol.gif
Ilmselt tegeled mingi paraolupiaga ehk tegelikult ei tee neid kõiki asju samaaegselt ehk jälle ei päde see jutt soodsaimate tundide juhtimisest.
Alles siin üks nuttis, et talle 1F 100A vaja ja nüüd selline mees kelle maasoojuspump saab hakkama 4 ampriga icon_lol.gif
Sooda ajajad thumbs_down.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 05.10.2022 17:29:28 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:

Ilmselge möga kui laed täisvõimsusega ehk 11kW või 16 ampriga.
...
Sooda ajajad thumbs_down.gif


Kas kirjutasin kusagil, et ma 11kW võimsusega laen? Selle jaoks on endal kasutusel dünaamiline koormus jaotur. Eilse öö põhjal laadis auto kahel odavaimal tunnil ööst, et ~100km sõiduulatust juurde laadida. Ju oli piisavalt ressurssi üle sel ajal muust tarbimisest.

Aga jamh, eks enda teooria põhjal teksti ajamine ongi lihtam kui kellegi reaalse praktikaga inimese kogemuse usaldamine. Jätab tugevalt mulje, et mõnel lihtsalt "confirmation bias" lööb tugevalt välja ehk kõik, mis ei toeta eelarvamust on kohe möga.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 05.10.2022 17:31:15 vasta tsitaadiga

mis praktika, küsimus oli selle 2-3 soodsa tunni omakasuks pööramine. Selle järgnes, aga mingi arulage loetelu mida kõike teed sa neil tundidel.
Jätkuvalt mingi soodapuhujate kokkutulek thumbs_down.gif

Nüüd juba räägitakse võimsuse piiramisest ja väiksema koormusega laadimisest, on ju paraolümpia icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 05.10.2022 19:04:17 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
mis praktika, küsimus oli selle 2-3 soodsa tunni omakasuks pööramine. Selle järgnes, aga mingi arulage loetelu mida kõike teed sa neil tundidel.
Jätkuvalt mingi soodapuhujate kokkutulek thumbs_down.gif

Nüüd juba räägitakse võimsuse piiramisest ja väiksema koormusega laadimisest, on ju paraolümpia icon_lol.gif


Ega jah, kui ise tahta näha korvpalli, siis näeb ka soos krooksuvat konna kui korvpalli.

Niih, riigis on keskmine päevane läbisõit alla 50km. Selle läbimiseks kulub keskmisel elektriautol 5-10kWh, sõltuvalt autost ja sõidukeskkonnast.
Öösel odavatel tundidel (mitmuses, äkki muidu ei märka, ei saa aru) selle ära laadimiseks on vaja kas a) (2-3)x 3.6kW võimsusega tundi või b) 1x11kW võimsusega tundi. (Või mingi võimsus number seal vahel)
Mõlemad variandid on ka 20 amprise peakaitsega teostatavad.
Et see arvutus praktikaga siduda, siis enda reaalelulise näite puhul saan vajalikud 60-100km sõiduulatust muude tarbijate kõrvalt laetud just nende paari odavima tunniga. Seda viimased mitu aastat (tõsi, mitte kõik see aeg dünaamilise juhtimisega).

Ehk siis sinu "tarkus" on samahea kui see mille hommikul vetsupotist alla lasin, kõlbab vaid väetamiseks.

Teinekord soovid endast targemat muljet jätta, kui lauajalg, siis küsi parem küsimusi ja kuula targemaid, mitte ära kuku lahmima olematu teadmisega.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2022 19:14:46 vasta tsitaadiga

Et nagu laadite see 50-70km sõiduulatust ära ja kui see on otsas, siis hakkate vaatama, et kust järgmise 50-70km laadida saab, äkki alles järgmine öö? icon_lol.gif

See elekter teil ajud pehmeks teinud

Kui tahad normaalselt ringi sõita, siis pead iga päev mitu tundi laadima. Diisel ja bens way parem ju. 3minutit ja 1000 km ranget jälle ees. Ja laadid alles järgmine nädal oma paaki

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrek67
HV vaatleja

liitunud: 29.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2022 19:37:02 vasta tsitaadiga

Pole päevas 1000km range'iga isiklikult midagi peale hakata, tulen koju panen laadija sappa, tahan ära minna võtan laadijast välja(seda isegi mitte igapäevaselt), enda puhul 32A peakaitsme korral pole mingist koormuse juhtimisest ka puudust tundnud, samaaegne laadimine, sauna kütmine, õhksoojuspumba kasutamine ja toidu valmistamine pole midagi veel välja löönud.

See muidugi kaldub esialgsest teemaarendusest kõrvale kuna ei oma börsipaketti, ei viitsiks jälgida, suht mõttetu lisa stressiallikas(ennast tundes jälgiks ja nikerdaks senti nii mis kole kui börsipaketi peal oleks, niiet lihtsam fixi maksta icon_lol.gif )
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 05.10.2022 19:40:23 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
Et nagu laadite see 50-70km sõiduulatust ära ja kui see on otsas, siis hakkate vaatama, et kust järgmise 50-70km laadida saab, äkki alles järgmine öö? icon_lol.gif

See elekter teil ajud pehmeks teinud

Kui tahad normaalselt ringi sõita, siis pead iga päev mitu tundi laadima. Diisel ja bens way parem ju. 3minutit ja 1000 km ranget jälle ees. Ja laadid alles järgmine nädal oma paaki

Noh, eks see ole harjumise asi. Sina sõidad oma teelt paremal juhul kõrval asuvasse tanklasse, kehvemal juhul mitu km kõrvale. Seisad siis seal 5+ minutit (sest vooliku võtmine ja maksmine jne võtab ka aega) ning siis naased oma teele, eeldusel, et sa ekstra ei sõitnud tankima.

Mina, teen oma tavalise päeva sõidu, pargin nagu tavaliselt, võtan seinalt juhtme ja panen autokülge, ajakulu 3-10 sekundit, seejärel lähen oma eluga edasi. Hommikul võtan juhtme lahti, 3-10 sekundit ja sõidan minema. Ajakulu kokku 6-20 sekundit. Sõidan päevas 10 km või 310 km, vahet pole ajakulu ikka 6-20 sekundit.

Ja ega see 50-70km ei ole kogu masina sõiduulatus, see on lihtsalt see mis päriselt on vaja tagasi laadida sest igapäev ei sõida 300+km, et oleks tarvis öö jooksul 100% laadida.
Endal tavaliselt alla 60% aku ei lange ja üldjuhul pole põhjust ka üle 90% laadida. Koguaeg varu olemas, et Tartu sõita kui tahta.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 05.10.2022 19:40:51 vasta tsitaadiga

Indrek67 kirjutas:
Pole päevas 1000km range'iga isiklikult midagi peale hakata, tulen koju panen laadija sappa, tahan ära minna võtan laadijast välja(seda isegi mitte igapäevaselt), enda puhul 32A peakaitsme korral pole mingist koormuse juhtimisest ka puudust tundnud, samaaegne laadimine, sauna kütmine, õhksoojuspumba kasutamine ja toidu valmistamine pole midagi veel välja löönud.

See muidugi kaldub esialgsest teemaarendusest kõrvale kuna ei oma börsipaketti, ei viitsiks jälgida, suht mõttetu lisa stressiallikas(ennast tundes jälgiks ja nikerdaks senti nii mis kole kui börsipaketi peal oleks, niiet lihtsam fixi maksta icon_lol.gif )


No see on arukas loogika, aga mingit tegelased tulid kohe kõvatama, et kuidas nad kõik optimeerivad välja, tegelikult tuleb välja, et optimeerivad hoopis sõiduulatuse olematuks icon_lol.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
somnambuul
HV veteran

liitunud: 22.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 05.10.2022 19:52:56 vasta tsitaadiga

https://arileht.delfi.ee/artikkel/120078314/ool-vastu-homset-saab-elektrit-pea-tasuta

Homme saab tasuta sõita.
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.10.2022 19:53:30 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Sold OUT kirjutas:
Et nagu laadite see 50-70km sõiduulatust ära ja kui see on otsas, siis hakkate vaatama, et kust järgmise 50-70km laadida saab, äkki alles järgmine öö? icon_lol.gif

See elekter teil ajud pehmeks teinud

Kui tahad normaalselt ringi sõita, siis pead iga päev mitu tundi laadima. Diisel ja bens way parem ju. 3minutit ja 1000 km ranget jälle ees. Ja laadid alles järgmine nädal oma paaki

Noh, eks see ole harjumise asi. Sina sõidad oma teelt paremal juhul kõrval asuvasse tanklasse, kehvemal juhul mitu km kõrvale. Seisad siis seal 5+ minutit (sest vooliku võtmine ja maksmine jne võtab ka aega) ning siis naased oma teele, eeldusel, et sa ekstra ei sõitnud tankima.

Mina, teen oma tavalise päeva sõidu, pargin nagu tavaliselt, võtan seinalt juhtme ja panen autokülge, ajakulu 3-10 sekundit, seejärel lähen oma eluga edasi. Hommikul võtan juhtme lahti, 3-10 sekundit ja sõidan minema. Ajakulu kokku 6-20 sekundit. Sõidan päevas 10 km või 310 km, vahet pole ajakulu ikka 6-20 sekundit.

Ja ega see 50-70km ei ole kogu masina sõiduulatus, see on lihtsalt see mis päriselt on vaja tagasi laadida sest igapäev ei sõida 300+km, et oleks tarvis öö jooksul 100% laadida.
Endal tavaliselt alla 60% aku ei lange ja üldjuhul pole põhjust ka üle 90% laadida. Koguaeg varu olemas, et Tartu sõita kui tahta.


Ei tea, tundub keeruline see elektrivärk. Esimene asi: kuhu pistikusse ma ta pistaks? Kas üldelektri omasse. Kas teised kortermaja elanikud ei saa pahaseks?

Vaata, mul paak täis, ei pea mingit juhet enne sõitmist lahti võtma dga peale sõitmist kulutama see 10 sekundit. Astun auto juurde pult taskus ja ta juba tervitab mind ning paneb tuled põlema. 💕

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 05.10.2022 20:41:23 vasta tsitaadiga

SKG kirjutas:
Kas laadijatel või on autodel endal sees taimer, kus saab reguleerida, millises ajavahemikus laadimine toimub?

Tapsustan, minu kusimus oli ajendatud sellest, et siin riigis pakutakse elektriauto omanikele spetsiaalset paketti, kus oosel 2-5 vahel on elekter vaga odav, moeldud laadimiseks.

Kas auto voi laadija saab seadistada nii, et ta igal oosel automaatselt kell 2 laadima hakkaks ja laeks naiteks ainult kella 5-ni voi laeks kuni aku on tais? On selline funktsionaalsus juba autos-laadijas sees voi tuleb EV omanikul endal mingit taimer hankida ja vahele panna?

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 05.10.2022 21:12:49 vasta tsitaadiga

SKG kirjutas:
Kas auto voi laadija saab seadistada nii, et ta igal oosel automaatselt kell 2 laadima hakkaks ja laeks naiteks ainult kella 5-ni voi laeks kuni aku on tais? On selline funktsionaalsus juba autos-laadijas sees voi tuleb EV omanikul endal mingit taimer hankida ja vahele panna?

Leaf 2-hel saab auto menüüs seadistada 2x start ja stop kellaajad taimerit. Mul nt 10:00 start ja 17:00 stop (paneelidest). Usun, et siis kõikidel teistel EV-del on ka midagi sellist võimalik.

Usakad peavad tihti 110V-ga (Level 1) hakkama saama.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 05.10.2022 21:14:47 vasta tsitaadiga

DVDRW, tanud vastuse eest, seda tahtsingi teada.
_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 05.10.2022 22:18:30 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:

Ei tea, tundub keeruline see elektrivärk. Esimene asi: kuhu pistikusse ma ta pistaks? Kas üldelektri omasse. Kas teised kortermaja elanikud ei saa pahaseks?

Vaata, mul paak täis, ei pea mingit juhet enne sõitmist lahti võtma dga peale sõitmist kulutama see 10 sekundit. Astun auto juurde pult taskus ja ta juba tervitab mind ning paneb tuled põlema. 💕

ma ei tea, ma ei soovitaks varastada elektrit. Üldiselt viisakad inimesed ikka paigaldavad endale laadija või pistiku selle jaoks. Aga noh, kõigil vist ei paista olema seda loogikat/arusaama kust energia tuleb. Egas midagi, sinu naaber olla ei tahaks, võib veel juhtuda, et kütusepaak öösel tühjaks imetud....

Sa siin kõvatad oma kiire tankimisega, 3k kuus läbimiseks tangid vähemalt 3 korda. Iga kord 5 minutit ehk veerand tundi ära põletatud, rohkem kui tankla teele ei jää. Mina halvimal juhul pean 30x 20 sekundit kulutama, 10 minutit. Paremal juhul saaks 8-10 laadimisega hakkama ning pigem 6 sekundit kokku ehk minutijagu ajakulu.
Sina tangid aastas 4 tundi oma autot, mina "tangin" aastas veerand tundi oma autot. Tõsine ajavõit sul tõesti....

Magic kirjutas:

No see on arukas loogika, aga mingit tegelased tulid kohe kõvatama, et kuidas nad kõik optimeerivad välja, tegelikult tuleb välja, et optimeerivad hoopis sõiduulatuse olematuks icon_lol.gif


Optimeerimine on inimese oma valik nagu Indrek välja tõi. Kellele sobib, kellele mitte. Võimalus on olemas.
Ning sina olid see, kes vihjas öistele odavaimatele tundidele. Sind oli vaid vaja harida kui palju on võimalik nendega tehtud saada.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 05.10.2022 22:50:00 vasta tsitaadiga

https://arstechnica.com/cars/2022/10/after-cutting-radar-tesla-now-dropping-ultrasonic-sensors-from-its-evs/
tsitaat:
Tesla says that its systems will improve in performance over time and that Models 3 and Y that arrive without the ultrasonic sensors will not be capable of parking assist, autopark, summon, or smart summon. Tesla claims that these functions will be restored once its vision-only system has achieved parity with the old ultrasonic sensors.


Parajad kärud need Teslad, isegi parkimissensoreid pole icon_lol.gif
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.10.2022 06:20:08 vasta tsitaadiga

etk, vale loogika sul ju. Kaua sul läheb, kui 200km vaja sõita ja aku tühi?
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 06.10.2022 08:47:56 vasta tsitaadiga

Sold OUT kirjutas:
etk, vale loogika sul ju. Kaua sul läheb, kui 200km vaja sõita ja aku tühi?

Ei ole vale loogika, sest mul on iga hommik aku täis icon_wink.gif
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.10.2022 08:58:44 vasta tsitaadiga

Sul sama jutt nagu Agnesrannastel
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.10.2022 10:06:09 vasta tsitaadiga

sakinaga kirjutas:
https://arstechnica.com/cars/2022/10/after-cutting-radar-tesla-now-dropping-ultrasonic-sensors-from-its-evs/
tsitaat:
Tesla says that its systems will improve in performance over time and that Models 3 and Y that arrive without the ultrasonic sensors will not be capable of parking assist, autopark, summon, or smart summon. Tesla claims that these functions will be restored once its vision-only system has achieved parity with the old ultrasonic sensors.

Parajad kärud need Teslad, isegi parkimissensoreid pole icon_lol.gif

Leaf on parem siis thumbs_up.gif
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 06.10.2022 10:36:13 vasta tsitaadiga

Lennujaama juures tesla katki, hea käkk, ei oskagi avariid ära hoida
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 06.10.2022 16:45:36 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Lennujaama juures tesla katki, hea käkk, ei oskagi avariid ära hoida

See oli võibolla lisadeta Tesla icon_razz1.gif

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 300, 301, 302 ... 516, 517, 518  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.