Volkswageni Id-dega millel 3.1 tarkvara ning siis valitud laadijate ketiga saab kasutada Plug & Charge-i..ehk nagu Tesala, pistad londi sappa ja hakkab laadima automaatselt
Maksumüüri taga. _________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines."
Kas 2030 on võimalik osta sellise akuga autot? Kui mitte, siis pigem mõttetu selle teema kontekstis. Neid uusi ja enneolematuid akutehnoloogiaid on juba 30 aastat nagu Vändrast saelaudu tulnud. _________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
sakinaga, sakinaga küsib kas 2030 saab osta sellise enneolematu akutehnoloogiaga autoto, mis SKG, lingil, akusepts vastab, et "LiFePo4 on täitsa laialdaselt kasutuses"
Samalajal:
anubis kirjutas:
Sa pole ikka lugema õppinud? Päris raske tekstipõhises meediumis selliste mõttetu trolliga argumenteerida.
Teen lühidalt, su tähelepanu on hullem kui kuldkalal (kuigi mõned testid on näidanud, et nood on üsna targad kui neile piisavalt korrata asju - üsna oluline erinevus vrd sinuga).
Liitiumaku on tõesti uus ja enneolematu akutehnoloogia
Kui tuhm peab olema, et jutt käib sellest, et pidevalt on mingid uudisnupud, et avastati uus ja enneolematu akutehnoloogia, aga päriselusse ei jõua need pea, et mitte kunagi.
Laboris võib toimida, aga majanduslikult või tööstulikult ei ole võimalik toota neid asju.
Laboris võib toimida, aga majanduslikult või tööstulikult ei ole võimalik toota neid asju.
Asi polegi alati selles, et poleks võimalik toota või poleks majanduslikult konkureeriv (kuigi väike seeria tootmine enamasti ei ole majanduslikult konkureeriv) vaid pigem ond arendus protsess labori ja müüdava seadme vahel päris pikk ja aega ning raha nõudev protsess ja investeeringud märkimisväärsetes summades sellesse protsessi on alles viimased aastad märgatavates kogustes realiseerunud. Mistõttu enamik neist jõuavad reaalelulistesse seadmetesse alles mitmete aastate pärast kus neil on ees päris arvestatav konkurents praeguste NCM/LiPo/LFP/... akude näol tulenevalt tootmis tsüklite inertsist.
Ei käi just kergekäeliselt terve mudeliseeria või platvormi akutehnoloogia väljavahetamine. See on samuti aastate pikkune protsess.
Autotootjatel on tahkisakud käes olnud juba mõnda aega (aastaid kui mälu ei peta, valideerimis ja katsetamis eesmärgil väiksemates kogustes kui seeria tootmiseks piisaks) aga esimesed reaalsed tarbijateni jõudvad mudelid on ikkagi alles aastate pärast tulemas.
Täna oli Jüris elektrisõidukite teemapäev. Kõige parema mulje jättis: Tesla Model 3, Polestar 2 ja Hyundai Ioniq 5. Mainiks ära veel: Cupra Born ja Nissan Aryia. Kõige kehvema mulje jättis võibolla Mercedes EQE. _________________ raamatupidamine | laadakalender
Täna oli Jüris elektrisõidukite teemapäev. Kõige parema mulje jättis: Tesla Model 3, Polestar 2 ja Hyundai Ioniq 5. Mainiks ära veel: Cupra Born ja Nissan Aryia. Kõige kehvema mulje jättis võibolla Mercedes EQE.
Lihtsalt huvist, et miks sulle just Model 3 kõige parema mulje jättis? _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kas renee kontson ka kohal oli? Või teised ambassadorid _________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Lihtsalt huvist, et miks sulle just Model 3 kõige parema mulje jättis?
Minu TOP3 täitsa suvalises järjekorras. Jõudsin 12 autot proovida. Need jäid kõige rohkem meelde
ja kui peaks täna elektriauto ostma, siis valiks nende kolme seast. Mingit tabelit ja analüüsi ei teinud
- lihtsalt silmailu ja tagumiku tunnetuse järgi valisin need. Nt Polestari armatuur/näidikud meeldisid
kõige rohkem. Teslal oli roolitunnetus kõige parem. Ioniq tundus kõige suurem seest. Välimuselt
meeldis Polestar kõige rohkem.
lauri kirjutas:
ja mis EQE juures häiris?
Olin kunagi suur mersu-fänn. Võibolla lasin sellest liiga palju mõjutada. Ei jätnud 110+k€ maksva
auto muljet. Toon kohe näiteks ukselingid Kõrge keskkonsool tegi istumise kuidagi kitsaks. Rool
pisike ja nuppude paigutus imelik. Keskmine ekraan oli hästi lai ja oli ebamugav kasutada - minu
jaoks imeliku nurga all ka. Võibolla kahe ekraaniga variant mugavam. Välimus ka mitte midagi erilist. _________________ raamatupidamine | laadakalender
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.