praegune kellaaeg 16.06.2024 01:27:35
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kasutad rattakiivrit? |
Kasutan. |
|
44% |
[ 87 ] |
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas) |
|
8% |
[ 16 ] |
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe |
|
21% |
[ 42 ] |
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas) |
|
25% |
[ 50 ] |
|
hääli kokku : 195 |
|
autor |
sõnum |
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
16.06.2022 00:26:33
|
|
|
libe kirjutas: |
Osiris kirjutas: |
Kuna siinmail on suht ikaldus maanterataste saadavuse osas (XL raam) millel ka normaalne hind oleks siis kiikan bike-discount.de ja bike24.com poole.
On kogemusi garantii osas. Kui ikka mingi jama tekib siis kas ma pean tõesti terve ratta neile tagasi lohistama?
Eelmine aasta sai oma hübriidiga 10+ korda hawaiis käidud enne kui korda sai. Ei tahaks mõelda kui seal ka epaks selline pull tekkima. Või maksta see kõrgem hind ja saada kohapealset teenindust?
On siinmail peale Scoti kah miskit asjaliku saada? Mis reaalselt kohal oleks ja mis kuni 2500€ maksaks. |
mis kasvu oled
kasutatud rattast üks variant, mis silma hakkas
https://velo.clubbers.ee/viewtopic.php?f=143&t=87678&p=393896&hilit=mnt#p393896
890€
fb grupis on xl'e päris palju, hinnas 3,5k+ |
Viimasel mõõtmisel kasvu on 188.5.
Ma ka uurinud siit ja sealt rattaid. Kasutatud rattad nagu väärismetallist tehtud.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
20.06.2022 15:33:11
|
|
|
Kui kiiresti maastikurehvi asfaldi peal siledaks sõidab/kui halb see on?
Rattal tehasest all Maxxis Ikonid ehk üsna "knobbyd" ja kisavad asfalti peal tublisti. Nüüd lihtsalt avastasin, et meeldib maastiku kõrvalt asfaldi peal ka trenni jaoks kiiremini vurada ja jalga selleks tundub olevat, aga äkki peaksin mingid veidi leebema mustriga rehvid vaatama või mida soovitate? Tublisti üle poole sõidust ikka asfaldi peal, aga samas tahaks vajadusel maastikul ka head pidamist. Või on mingid hübriid/ 2in1 tüüpi rehvid pigem jama?
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
20.06.2022 17:30:34
|
|
|
Condamed kirjutas: |
Kui kiiresti maastikurehvi asfaldi peal siledaks sõidab/kui halb see on?
Rattal tehasest all Maxxis Ikonid ehk üsna "knobbyd" ja kisavad asfalti peal tublisti. Nüüd lihtsalt avastasin, et meeldib maastiku kõrvalt asfaldi peal ka trenni jaoks kiiremini vurada ja jalga selleks tundub olevat, aga äkki peaksin mingid veidi leebema mustriga rehvid vaatama või mida soovitate? Tublisti üle poole sõidust ikka asfaldi peal, aga samas tahaks vajadusel maastikul ka head pidamist. Või on mingid hübriid/ 2in1 tüüpi rehvid pigem jama? |
maastikurattaga sa ei saa piisavat kiirust taha, et pidurid lohasse ajaks - viimane on vast ainus viis, kuidas rehvid siledaks saada
varem olid mul continentali race kingid ja nood ei kulunud kunagi oluliselt maha, enne hakkas külgedelt pragunema
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Spacefly
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.11.2001
|
20.06.2022 20:38:37
|
|
|
Muidugi saab ka niisama veeredes rehvid siledaks ja asfalt kulutab kiiremini. Kõike koos aga ka ei saa. Kas tahad kiirust või pidamist või kulumiskindlust. Schwalbe topib ilusaid graafikuid oma toodete juurde. Kruti veidi allapoole ja mudelid reas, mis sobib asfaldile kulgejale ja mis metsas võistlejale.
Kiirelt võttes, siis hea kulumiskindlusega paistab see https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/marathon-plus-mtb
Aga kui paremat veeremist tahad, siis pead rohkem maksma ja ka kulub kiiremini, näiteks https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/racing-ralph
_________________ Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda. |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
20.06.2022 20:57:20
|
|
|
Spacefly, Racing Ralphid pea samad krokodillinahad nagu Ikonid ju
Kunagi olid Thunder Burdid mul kasutuses. Veeresid väga hästi. Lõpuni ei saanud kasutada, ratas pandi rotti.
Maxxis Tread Lite 29x2.10 sai ka mõni aasta tagasi 2 suve sõidetud. Juurikate otsas vähe kehvema pidamisega oli aga muul juhul 5+ rehv.
viimati muutis Alari A. 20.06.2022 22:03:33, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Spacefly
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.11.2001
|
20.06.2022 21:06:38
|
|
|
Ühel rattal on mul 2.25 Ikon all. Veereb üsna normaalselt, asfaldil liigun vähem, aga pinnase peal on hästi kulumisele vastu pidanud. Vajutades veeres ka asfaldil.
Värskelt on Thunder Burt 2.1, aga see tuli koos carbonrattaga ehk võrdlus pole kõige parem. Hetkel minek on nii ikonist parem ja nii hea, et hakkasin mõtlema juba linnasõidu ratta otstarbekuses (alu, slik 35mm, sirge lenksuga, maantegrupiga). Uriseb ikka samamoodi nagu ikon.
Kuskil vanast ajast vedeleb ka Noby Nic päris mudapeoks, aga pole juba aastaid piisavalt olusid olnud ,et neist puudust tunda.
_________________ Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda. |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
20.06.2022 21:55:53
|
|
|
milline on üks sile maastikurehv?
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Spacefly
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.11.2001
|
21.06.2022 10:03:21
|
|
|
Päris siledal pole pehmes mõtet. Enamasti on need siis kiilaneva mehe soenguga Keskelt see osa, mis asfaldil vastu puutub on lühike ja idee poolest pehmemasse vajudes vajuvad ka karvased servad sisse. Suvaline näide: https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/hurricane
Ausaltöelda ma ei ole neid ise proovinud. Linnas on slik ja metsas on karvane. Näiteks Harku metsa "suusaradu" pean suvel ka linnateeks ja sealt slikiga läbi minna pole probleem. Samas testid näitavad, et MTB on sama pingutuse juures seal veidi kiirem.
_________________ Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda. |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
ufo56
HV Guru
liitunud: 18.11.2004
|
21.06.2022 13:48:32
|
|
|
Maxxis Tread Lite 29x2.10 oleks siis hea ost kui 95% sõitudest kuival asfaltil ?
_________________ Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
28.06.2022 15:18:49
|
|
|
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain).
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
28.06.2022 15:27:05
|
|
|
see 900 on varasem 550-600 ratas ju...
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
28.06.2022 15:52:25
|
|
|
Magic kirjutas: |
see 900 on varasem 550-600 ratas ju... |
Olgu, ilmselt küll. Aga kas siis sellise hinnaklassi rattalt ei või eeldada, et vähemalt toimib sisuliselt uuena sujuvalt/ilma kõrvaliste helideta? Ma saan aru, kui kallimad osad vahetavad käike kiiremini, on mugavamad jms eelised, aga mingid kriuksud ja raginad uue asja puhul lihtsalt üllatasid veidi, muud midagi. Selles mõttes kahju, et hakkas see rattaga vuhamine jälle väga meeldima, aga tuhandeid küll selle alla matta ei ole.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.06.2022 16:07:53
|
|
|
Kehvasti kokku pandud vms. Vii regulli/hooldusesse
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
28.06.2022 19:05:41
|
|
|
Condamed kirjutas: |
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain). |
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika
kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis
võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt
keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada
oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti
aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.
muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta
selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
28.06.2022 20:40:07
|
|
|
Magic kirjutas: |
see 900 on varasem 550-600 ratas ju... |
Jah, tundub et rataste hinnad on viimaste aastatega oluliselt tõusnud.
Kui 2015 sai 1000 eur eest XT esi- ja tagavahetajaga ja õhkkahvliga 29" ratta, siis praegu tuleb ilmselt minimaalselt 1500 välja käia?
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
28.06.2022 21:36:55
|
|
|
Condamed, esmane hooldus on tehtud? Ja ära ise tee
|
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
29.06.2022 10:47:24
|
|
|
libe kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain). |
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika
kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis
võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt
keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada
oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti
aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.
muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta
selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html |
Taga on mul sellel ka 8 käiku (2x8 Shimano Alivio). Aga tänud info eest, uurin seda esimese reguleerimise asja. Vaevalt, et midagi tasuta saab muidugi. Ostes ei mainitud selle kohta midagi, küsisin, et kas peaksin midagi veel teadma, öeldi, et puhasta (ratast ja ketti) ja õlita (ketti). Ketti olen korra õlitanud.
Ma kasutan 90% ajast 3 kõige väiksemat hammakat taga, esimene on alati suurema peal. Nende 3 vahel vahetan käike suht palju.
Üldiselt, kui selle parema jalaga surumise ajal kostuva kõrina/krigina/ragina elaks veel üle, siis see viimasel sõidul tekkinud tugev kolks mõnda aega peale käiguvahetust (kui käik juba sees ja vaikselt jõudu lisada) tekitab küll muret.
Massi ei ole teabmis palju, tiba alla 90kg, aga sõidustiil on küll pigem selline intervallidega plahvatuslik kui ühtlane ja kulgev, võibolla oleks pidanud sissesõidu ajal rahulikumalt võtma ja mitte nii palju kiirendama. Kui nii, siis you live, you learn. Ausaltöeldes ei tulnud mõttessegi, et rattale peaks ka sissesõitu tegema.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
29.06.2022 17:16:13
|
|
|
sissesõit on pigem materjalide loksumine oma kohale
mingi rahulik sõitmine ei ole kuidagi targem, kui siis vaid selle vaid selle võrra, et mingi jama korral kohe kahju ei tooda
tuli meelde, et viimasel vokil oli kohe hooldusplaan, kui tihti peaks käima näitamas, et garantii kehtiks vist vms
esimene oli 1 kuu hooldus
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
29.06.2022 17:55:18
|
|
|
Isegi pm kõige odavama maastikurattaga anti tasuta hoolduse kaart vms kaasa ja soovitati mõne aja pärast tulla
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
29.06.2022 18:21:23
|
|
|
Kunagi Hawaiis töötasin siis oli mingi ajaline periood või x00 kmi läbimisel peale ostu oli garantii jaoks kohustuslik esmane hooldus ära teha. Condamed, suhtle foorumi asemel rattamüüjaga ja loe passist peenikest kirja. Ehk on midagi sarnast seal
|
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
pallri
HV kasutaja
liitunud: 19.09.2017
|
29.06.2022 18:29:49
|
|
|
Condamed kirjutas: |
libe kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain). |
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika
kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis
võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt
keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada
oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti
aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.
muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta
selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html |
Taga on mul sellel ka 8 käiku (2x8 Shimano Alivio). Aga tänud info eest, uurin seda esimese reguleerimise asja. Vaevalt, et midagi tasuta saab muidugi. Ostes ei mainitud selle kohta midagi, küsisin, et kas peaksin midagi veel teadma, öeldi, et puhasta (ratast ja ketti) ja õlita (ketti). Ketti olen korra õlitanud.
Ma kasutan 90% ajast 3 kõige väiksemat hammakat taga, esimene on alati suurema peal. Nende 3 vahel vahetan käike suht palju.
Üldiselt, kui selle parema jalaga surumise ajal kostuva kõrina/krigina/ragina elaks veel üle, siis see viimasel sõidul tekkinud tugev kolks mõnda aega peale käiguvahetust (kui käik juba sees ja vaikselt jõudu lisada) tekitab küll muret.
Massi ei ole teabmis palju, tiba alla 90kg, aga sõidustiil on küll pigem selline intervallidega plahvatuslik kui ühtlane ja kulgev, võibolla oleks pidanud sissesõidu ajal rahulikumalt võtma ja mitte nii palju kiirendama. Kui nii, siis you live, you learn. Ausaltöeldes ei tulnud mõttessegi, et rattale peaks ka sissesõitu tegema. |
Veidi off topic, aga mind siiralt huvitab, mis rattaga tegu on ja kust ostetud sai. Põhjus lihtne - 900 euri eest võiks minu teada juba Deore grupiga pille saada, Alivio jääb selle raha eest tiba mannetuks.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
29.06.2022 20:58:31
|
|
|
pallri, kui raam on "carbon" siis leiad igast juppe nende küljes
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Alari A.
HV Guru
liitunud: 19.12.2002
|
29.06.2022 21:14:12
|
|
|
libe kirjutas: |
pallri, kui raam on "carbon" siis leiad igast juppe nende küljes |
Condamed ostis uue ratta 900€. Infoks lihtsalt.
|
|
Kommentaarid: 649 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Condamed
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2011
|
30.06.2022 08:53:11
|
|
|
pallri kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
libe kirjutas: |
Condamed kirjutas: |
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain). |
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika
kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis
võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt
keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada
oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti
aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.
muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta
selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html |
Taga on mul sellel ka 8 käiku (2x8 Shimano Alivio). Aga tänud info eest, uurin seda esimese reguleerimise asja. Vaevalt, et midagi tasuta saab muidugi. Ostes ei mainitud selle kohta midagi, küsisin, et kas peaksin midagi veel teadma, öeldi, et puhasta (ratast ja ketti) ja õlita (ketti). Ketti olen korra õlitanud.
Ma kasutan 90% ajast 3 kõige väiksemat hammakat taga, esimene on alati suurema peal. Nende 3 vahel vahetan käike suht palju.
Üldiselt, kui selle parema jalaga surumise ajal kostuva kõrina/krigina/ragina elaks veel üle, siis see viimasel sõidul tekkinud tugev kolks mõnda aega peale käiguvahetust (kui käik juba sees ja vaikselt jõudu lisada) tekitab küll muret.
Massi ei ole teabmis palju, tiba alla 90kg, aga sõidustiil on küll pigem selline intervallidega plahvatuslik kui ühtlane ja kulgev, võibolla oleks pidanud sissesõidu ajal rahulikumalt võtma ja mitte nii palju kiirendama. Kui nii, siis you live, you learn. Ausaltöeldes ei tulnud mõttessegi, et rattale peaks ka sissesõitu tegema. |
Veidi off topic, aga mind siiralt huvitab, mis rattaga tegu on ja kust ostetud sai. Põhjus lihtne - 900 euri eest võiks minu teada juba Deore grupiga pille saada, Alivio jääb selle raha eest tiba mannetuks. |
https://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-merida-big-nine-100-2x-antratsiit-must-29-xxl-22-60332 - nüüd on muidugi soodukas ka, mul läks eriti hästi selle täishinnaga ostuga. Ei arvanud, et keset hooaega hakatakse mingeid alesid tegema.. Aga loen kodus selle rattapassi uuesti üle, ei mäleta küll, et seal midagi tasuta esmase hoolduse kohta kirjas oleks olnud, samas võibolla ei otsinud seda piisavalt esimene kord.
Muidu otsisin parema bang for the bucki jaoks kasutatud rattaid ka, aga kõige suurema raamiga isendeid liigub kahjuks väga vähe (ühte vanemat Meridat nägin XXL raamiga ja see oli ka kirve hinnaga müügis, arvestades millega tegu) ja kuna pikkust üle 2 siis muud varianti ei jäänud, kui poest võtta.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
30.06.2022 11:29:27
|
|
|
tsitaat: |
Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. |
Heh, mul oli Bianchil sama asi, hakkas suht kohe krigisema. Põhjuseks olid sadula kinnituskruvid, mis tuli lihtsalt üle pingutada. Jalgratas on nii imelihtne seadeldis, et soovitus "ära ise tee" on küll mehaanikakauge inimese oma, võibolla hüdrauliliste pidurite regullimine tahab tiba tutooriali saada küll jah.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|