Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Jalgrattavaatlus [esimeses postituses info lukkude & varguste kohta] märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 369, 370, 371 ... 379, 380, 381  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kasutad rattakiivrit?
Kasutan.
44%
 44%  [ 87 ]
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas)
8%
 8%  [ 16 ]
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe
21%
 21%  [ 42 ]
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas)
25%
 25%  [ 50 ]
hääli kokku : 195

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.06.2022 00:26:33 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
Osiris kirjutas:
Kuna siinmail on suht ikaldus maanterataste saadavuse osas (XL raam) millel ka normaalne hind oleks siis kiikan bike-discount.de ja bike24.com poole.

On kogemusi garantii osas. Kui ikka mingi jama tekib siis kas ma pean tõesti terve ratta neile tagasi lohistama?

Eelmine aasta sai oma hübriidiga 10+ korda hawaiis käidud enne kui korda sai. Ei tahaks mõelda kui seal ka epaks selline pull tekkima. Või maksta see kõrgem hind ja saada kohapealset teenindust?

On siinmail peale Scoti kah miskit asjaliku saada? Mis reaalselt kohal oleks ja mis kuni 2500€ maksaks.
mis kasvu oled

kasutatud rattast üks variant, mis silma hakkas

https://velo.clubbers.ee/viewtopic.php?f=143&t=87678&p=393896&hilit=mnt#p393896
890€

fb grupis on xl'e päris palju, hinnas 3,5k+ icon_lol.gif


Viimasel mõõtmisel kasvu on 188.5.

Ma ka uurinud siit ja sealt rattaid. Kasutatud rattad nagu väärismetallist tehtud.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2022 15:33:11 vasta tsitaadiga

Kui kiiresti maastikurehvi asfaldi peal siledaks sõidab/kui halb see on?
Rattal tehasest all Maxxis Ikonid ehk üsna "knobbyd" ja kisavad asfalti peal tublisti. icon_biggrin.gif Nüüd lihtsalt avastasin, et meeldib maastiku kõrvalt asfaldi peal ka trenni jaoks kiiremini vurada ja jalga selleks tundub olevat, aga äkki peaksin mingid veidi leebema mustriga rehvid vaatama või mida soovitate? Tublisti üle poole sõidust ikka asfaldi peal, aga samas tahaks vajadusel maastikul ka head pidamist. Või on mingid hübriid/ 2in1 tüüpi rehvid pigem jama?
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 20.06.2022 17:30:34 vasta tsitaadiga

Condamed kirjutas:
Kui kiiresti maastikurehvi asfaldi peal siledaks sõidab/kui halb see on?
Rattal tehasest all Maxxis Ikonid ehk üsna "knobbyd" ja kisavad asfalti peal tublisti. icon_biggrin.gif Nüüd lihtsalt avastasin, et meeldib maastiku kõrvalt asfaldi peal ka trenni jaoks kiiremini vurada ja jalga selleks tundub olevat, aga äkki peaksin mingid veidi leebema mustriga rehvid vaatama või mida soovitate? Tublisti üle poole sõidust ikka asfaldi peal, aga samas tahaks vajadusel maastikul ka head pidamist. Või on mingid hübriid/ 2in1 tüüpi rehvid pigem jama?
maastikurattaga sa ei saa piisavat kiirust taha, et pidurid lohasse ajaks - viimane on vast ainus viis, kuidas rehvid siledaks saada
varem olid mul continentali race kingid ja nood ei kulunud kunagi oluliselt maha, enne hakkas külgedelt pragunema

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spacefly
Kreisi kasutaja
Spacefly

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2022 20:38:37 vasta tsitaadiga

Muidugi saab ka niisama veeredes rehvid siledaks ja asfalt kulutab kiiremini. Kõike koos aga ka ei saa. Kas tahad kiirust või pidamist või kulumiskindlust. Schwalbe topib ilusaid graafikuid oma toodete juurde. Kruti veidi allapoole ja mudelid reas, mis sobib asfaldile kulgejale ja mis metsas võistlejale.
Kiirelt võttes, siis hea kulumiskindlusega paistab see https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/marathon-plus-mtb
Aga kui paremat veeremist tahad, siis pead rohkem maksma ja ka kulub kiiremini, näiteks https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/racing-ralph

_________________
Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alari A.
HV Guru

liitunud: 19.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2022 20:57:20 vasta tsitaadiga

Spacefly, Racing Ralphid pea samad krokodillinahad nagu Ikonid ju icon_rolleyes.gif
Kunagi olid Thunder Burdid mul kasutuses. Veeresid väga hästi. Lõpuni ei saanud kasutada, ratas pandi rotti.
Maxxis Tread Lite 29x2.10 sai ka mõni aasta tagasi 2 suve sõidetud. Juurikate otsas vähe kehvema pidamisega oli aga muul juhul 5+ rehv.


viimati muutis Alari A. 20.06.2022 22:03:33, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 649 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spacefly
Kreisi kasutaja
Spacefly

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.06.2022 21:06:38 vasta tsitaadiga

Ühel rattal on mul 2.25 Ikon all. Veereb üsna normaalselt, asfaldil liigun vähem, aga pinnase peal on hästi kulumisele vastu pidanud. Vajutades veeres ka asfaldil.
Värskelt on Thunder Burt 2.1, aga see tuli koos carbonrattaga ehk võrdlus pole kõige parem. Hetkel minek on nii ikonist parem ja nii hea, et hakkasin mõtlema juba linnasõidu ratta otstarbekuses (alu, slik 35mm, sirge lenksuga, maantegrupiga). Uriseb ikka samamoodi nagu ikon.
Kuskil vanast ajast vedeleb ka Noby Nic päris mudapeoks, aga pole juba aastaid piisavalt olusid olnud ,et neist puudust tunda.

_________________
Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 20.06.2022 21:55:53 vasta tsitaadiga

milline on üks sile maastikurehv? icon_rolleyes.gif
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spacefly
Kreisi kasutaja
Spacefly

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.06.2022 10:03:21 vasta tsitaadiga

Päris siledal pole pehmes mõtet. Enamasti on need siis kiilaneva mehe soenguga icon_smile.gif Keskelt see osa, mis asfaldil vastu puutub on lühike ja idee poolest pehmemasse vajudes vajuvad ka karvased servad sisse. Suvaline näide: https://www.schwalbe.com/en/mtb-reader/hurricane
Ausaltöelda ma ei ole neid ise proovinud. Linnas on slik ja metsas on karvane. Näiteks Harku metsa "suusaradu" pean suvel ka linnateeks ja sealt slikiga läbi minna pole probleem. Samas testid näitavad, et MTB on sama pingutuse juures seal veidi kiirem.

_________________
Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.06.2022 13:48:32 vasta tsitaadiga

Maxxis Tread Lite 29x2.10 oleks siis hea ost kui 95% sõitudest kuival asfaltil ?
_________________
 Lae pildid -> pilt.io
Kommentaarid: 77 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2022 15:18:49 vasta tsitaadiga

Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. icon_confused.gif Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? icon_biggrin.gif Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain).
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 28.06.2022 15:27:05 vasta tsitaadiga

see 900 on varasem 550-600 ratas ju...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2022 15:52:25 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
see 900 on varasem 550-600 ratas ju...


Olgu, ilmselt küll. Aga kas siis sellise hinnaklassi rattalt ei või eeldada, et vähemalt toimib sisuliselt uuena sujuvalt/ilma kõrvaliste helideta? Ma saan aru, kui kallimad osad vahetavad käike kiiremini, on mugavamad jms eelised, aga mingid kriuksud ja raginad uue asja puhul lihtsalt üllatasid veidi, muud midagi. Selles mõttes kahju, et hakkas see rattaga vuhamine jälle väga meeldima, aga tuhandeid küll selle alla matta ei ole.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 28.06.2022 16:07:53 vasta tsitaadiga

Kehvasti kokku pandud vms. Vii regulli/hooldusesse
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 28.06.2022 19:05:41 vasta tsitaadiga

Condamed kirjutas:
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. icon_confused.gif Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? icon_biggrin.gif Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain).
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika

kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis


võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt

keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada

oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti

aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.


muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta

selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2022 20:40:07 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
see 900 on varasem 550-600 ratas ju...

Jah, tundub et rataste hinnad on viimaste aastatega oluliselt tõusnud.
Kui 2015 sai 1000 eur eest XT esi- ja tagavahetajaga ja õhkkahvliga 29" ratta, siis praegu tuleb ilmselt minimaalselt 1500 välja käia? icon_neutral.gif

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alari A.
HV Guru

liitunud: 19.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2022 21:36:55 vasta tsitaadiga

Condamed, esmane hooldus on tehtud? Ja ära ise tee thumbs_up.gif
Kommentaarid: 649 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2022 10:47:24 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
Condamed kirjutas:
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. icon_confused.gif Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? icon_biggrin.gif Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain).
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika

kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis


võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt

keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada

oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti

aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.


muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta

selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html


Taga on mul sellel ka 8 käiku (2x8 Shimano Alivio). Aga tänud info eest, uurin seda esimese reguleerimise asja. Vaevalt, et midagi tasuta saab muidugi. icon_biggrin.gif Ostes ei mainitud selle kohta midagi, küsisin, et kas peaksin midagi veel teadma, öeldi, et puhasta (ratast ja ketti) ja õlita (ketti). Ketti olen korra õlitanud.

Ma kasutan 90% ajast 3 kõige väiksemat hammakat taga, esimene on alati suurema peal. Nende 3 vahel vahetan käike suht palju.
Üldiselt, kui selle parema jalaga surumise ajal kostuva kõrina/krigina/ragina elaks veel üle, siis see viimasel sõidul tekkinud tugev kolks mõnda aega peale käiguvahetust (kui käik juba sees ja vaikselt jõudu lisada) tekitab küll muret.

Massi ei ole teabmis palju, tiba alla 90kg, aga sõidustiil on küll pigem selline intervallidega plahvatuslik kui ühtlane ja kulgev, võibolla oleks pidanud sissesõidu ajal rahulikumalt võtma ja mitte nii palju kiirendama. Kui nii, siis you live, you learn. icon_biggrin.gif Ausaltöeldes ei tulnud mõttessegi, et rattale peaks ka sissesõitu tegema.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 29.06.2022 17:16:13 vasta tsitaadiga

sissesõit on pigem materjalide loksumine oma kohale
mingi rahulik sõitmine ei ole kuidagi targem, kui siis vaid selle vaid selle võrra, et mingi jama korral kohe kahju ei tooda


tuli meelde, et viimasel vokil oli kohe hooldusplaan, kui tihti peaks käima näitamas, et garantii kehtiks vist vms
esimene oli 1 kuu hooldus

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 29.06.2022 17:55:18 vasta tsitaadiga

Isegi pm kõige odavama maastikurattaga anti tasuta hoolduse kaart vms kaasa ja soovitati mõne aja pärast tulla
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alari A.
HV Guru

liitunud: 19.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2022 18:21:23 vasta tsitaadiga

Kunagi Hawaiis töötasin siis oli mingi ajaline periood või x00 kmi läbimisel peale ostu oli garantii jaoks kohustuslik esmane hooldus ära teha. Condamed, suhtle foorumi asemel rattamüüjaga ja loe passist peenikest kirja. Ehk on midagi sarnast seal thumbs_up.gif
Kommentaarid: 649 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pallri
HV kasutaja

liitunud: 19.09.2017



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2022 18:29:49 vasta tsitaadiga

Condamed kirjutas:
libe kirjutas:
Condamed kirjutas:
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. icon_confused.gif Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? icon_biggrin.gif Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain).
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika

kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis


võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt

keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada

oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti

aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.


muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta

selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html


Taga on mul sellel ka 8 käiku (2x8 Shimano Alivio). Aga tänud info eest, uurin seda esimese reguleerimise asja. Vaevalt, et midagi tasuta saab muidugi. icon_biggrin.gif Ostes ei mainitud selle kohta midagi, küsisin, et kas peaksin midagi veel teadma, öeldi, et puhasta (ratast ja ketti) ja õlita (ketti). Ketti olen korra õlitanud.

Ma kasutan 90% ajast 3 kõige väiksemat hammakat taga, esimene on alati suurema peal. Nende 3 vahel vahetan käike suht palju.
Üldiselt, kui selle parema jalaga surumise ajal kostuva kõrina/krigina/ragina elaks veel üle, siis see viimasel sõidul tekkinud tugev kolks mõnda aega peale käiguvahetust (kui käik juba sees ja vaikselt jõudu lisada) tekitab küll muret.

Massi ei ole teabmis palju, tiba alla 90kg, aga sõidustiil on küll pigem selline intervallidega plahvatuslik kui ühtlane ja kulgev, võibolla oleks pidanud sissesõidu ajal rahulikumalt võtma ja mitte nii palju kiirendama. Kui nii, siis you live, you learn. icon_biggrin.gif Ausaltöeldes ei tulnud mõttessegi, et rattale peaks ka sissesõitu tegema.


Veidi off topic, aga mind siiralt huvitab, mis rattaga tegu on ja kust ostetud sai. Põhjus lihtne - 900 euri eest võiks minu teada juba Deore grupiga pille saada, Alivio jääb selle raha eest tiba mannetuks.
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 19
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 29.06.2022 20:58:31 vasta tsitaadiga

pallri, kui raam on "carbon" siis leiad igast juppe nende küljes
_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Alari A.
HV Guru

liitunud: 19.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.06.2022 21:14:12 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
pallri, kui raam on "carbon" siis leiad igast juppe nende küljes

Condamed ostis uue ratta 900€. Infoks lihtsalt.
Kommentaarid: 649 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Condamed
Kreisi kasutaja
Condamed

liitunud: 04.12.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2022 08:53:11 vasta tsitaadiga

pallri kirjutas:
Condamed kirjutas:
libe kirjutas:
Condamed kirjutas:
Veidike pettunud ikka selles rattavärgis.. icon_confused.gif Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi. Lisaks käigud justkui vahetaksid aina kehvemini ja viimase sõidu ajal tekkis selline asi, et kui käik juba vahetatud ja jõud taha panna, siis käib vahepeal mingi tugev kõlks. Olen üritanud terve vähene kasutusaeg käike mitte ragistada ja täie jõu ajal vahetada. Alguses arvasin, et minul ei vedanud ja sain mingi tehase käki, aga sõber ostis hiljuti sama ratta ja samuti kohe algusest mingid veidrad helid küljes. Ei eelda mingit perfektsust, aga 900€ maksev ratas võiks ikka paari kuu vanuselt (või koguni uuena) vähemalt sujuvalt käia? Või peabki ostma 3000€ racing ratta, kui selline soov on? icon_biggrin.gif Mõtlen siin, et kuidas krt need 300€ vms uuena rattad käivad. Või on nagu tehnikaga, et tänapäeval lihtsalt toodetakse saasta mis ei kesta või on juba uuena poolpidune? Enda mäletamist mööda toimis mu kooliaja vana Scott ka mõnes mõttes paremini, ja see oli ratas, mis sai tohutult retsi (sisuliselt 0 hooldusi, pidev tagarattal sõitmine, ketti määrisin oliiviõliga kui kriuksuma hakkas liialt jne ja see oli juba 10 aastat vana ratas selleks hetkeks, kui ta sain).
ei ole isegi kehvasti kokku pandud, kuid tühipaljas mehaanika
kunagi ostsin mingi ratta, kus oli lausa klausel, et peale mingeid kilomeetreid tasuta reguleerimine, kuna koormusel asjad loksuvad paika

kangematel juppidel on täpselt samad hädad, kuid seal peab kiiremini reageerima ja mitte laskma loha, muidu lihtsalt lõiv liiga kallis


võrreldes vana rattaga, kus sul taga ilmselt mingi 7 käiku ja täna 11 käiku, siis tolerantsid on oluliselt täpsemad, ketid kitsamad ja hammakate vahe kitsam, esialgne sissesõitmine on olulisem
ja need odavad sõidavad niikuinii kehvasti ja nendel oled juba vaimselt sedasi meelestatud, samuti käike vähem ja vahetad neid vähem aktiivselt

keti kulumisega ajas annab ka käiguvahetus kenasti tunda ja kitsamate tolerantsidega võid omal liiga hõreda hooldusvälbaga suurt kulu põhjustada

oma ultegra groupsetiga saan sisuliselt 5000-6000km sõita, see siis pisut üle aasta ja kõik hooajad iga ilmaga.
väga kulukas ettevõtmine, kulub selle peale 3 ketti

aga uuel rattal on alati sissetöötamine ja sõltub kõik sul massist ja jõust, mida peale väänad
selline lihtne reguleerimine ei tohiks käiguvahetusel üle jõu käia, kui just käiguvahetaja kõrv ei ole kogemata kuskil paugu saanud.


muus osas, tellisin omale bike24'st uued kaunad, aga krt oleks pidanud internetist juurde otsima
mingi tundmatu pood minu jaoks, kuid müüb samu kaune 25€ odavamalt ja saatmine eestisse tasuta

selline pood siis
https://www.maciag-offroad.com/scott-bike-shoes-shr-alp-boa-evo-tuned-matte-blue-black-sid144214.html


Taga on mul sellel ka 8 käiku (2x8 Shimano Alivio). Aga tänud info eest, uurin seda esimese reguleerimise asja. Vaevalt, et midagi tasuta saab muidugi. icon_biggrin.gif Ostes ei mainitud selle kohta midagi, küsisin, et kas peaksin midagi veel teadma, öeldi, et puhasta (ratast ja ketti) ja õlita (ketti). Ketti olen korra õlitanud.

Ma kasutan 90% ajast 3 kõige väiksemat hammakat taga, esimene on alati suurema peal. Nende 3 vahel vahetan käike suht palju.
Üldiselt, kui selle parema jalaga surumise ajal kostuva kõrina/krigina/ragina elaks veel üle, siis see viimasel sõidul tekkinud tugev kolks mõnda aega peale käiguvahetust (kui käik juba sees ja vaikselt jõudu lisada) tekitab küll muret.

Massi ei ole teabmis palju, tiba alla 90kg, aga sõidustiil on küll pigem selline intervallidega plahvatuslik kui ühtlane ja kulgev, võibolla oleks pidanud sissesõidu ajal rahulikumalt võtma ja mitte nii palju kiirendama. Kui nii, siis you live, you learn. icon_biggrin.gif Ausaltöeldes ei tulnud mõttessegi, et rattale peaks ka sissesõitu tegema.


Veidi off topic, aga mind siiralt huvitab, mis rattaga tegu on ja kust ostetud sai. Põhjus lihtne - 900 euri eest võiks minu teada juba Deore grupiga pille saada, Alivio jääb selle raha eest tiba mannetuks.


https://www.veloplus.ee/et/toode/ratas-merida-big-nine-100-2x-antratsiit-must-29-xxl-22-60332 - nüüd on muidugi soodukas ka, mul läks eriti hästi selle täishinnaga ostuga. icon_mad.gif icon_lol.gif Ei arvanud, et keset hooaega hakatakse mingeid alesid tegema.. Aga loen kodus selle rattapassi uuesti üle, ei mäleta küll, et seal midagi tasuta esmase hoolduse kohta kirjas oleks olnud, samas võibolla ei otsinud seda piisavalt esimene kord.

Muidu otsisin parema bang for the bucki jaoks kasutatud rattaid ka, aga kõige suurema raamiga isendeid liigub kahjuks väga vähe (ühte vanemat Meridat nägin XXL raamiga ja see oli ka kirve hinnaga müügis, arvestades millega tegu) ja kuna pikkust üle 2 siis muud varianti ei jäänud, kui poest võtta.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 30.06.2022 11:29:27 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Nimelt, mai alguses ostetud rattal krigiseb midagi iga parema jalavajatuse ajal, alguses oli juba kuulda, aga pigem vaikne, nüüd juba ajab veidi närvi.


Heh, mul oli Bianchil sama asi, hakkas suht kohe krigisema. Põhjuseks olid sadula kinnituskruvid, mis tuli lihtsalt üle pingutada. Jalgratas on nii imelihtne seadeldis, et soovitus "ära ise tee" on küll mehaanikakauge inimese oma, võibolla hüdrauliliste pidurite regullimine tahab tiba tutooriali saada küll jah.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Jalgrattavaatlus [esimeses postituses info lukkude & varguste kohta] mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 369, 370, 371 ... 379, 380, 381  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.