Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 270, 271, 272 ... 422, 423, 424  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 19.05.2022 15:41:15 vasta tsitaadiga

Leaf 2hel on käik D minimaalne regen. B korralik regen. Ilma regenita on vist ainult neutraliga võimalik.
e Pedal ei meeldi, kuna siis ei tea kui palju tegelikult regeni kasutatakse. B käiguga lasen alati, seega pärisklotse kasutan ainult siis, kui seisma vaja jääda.
Vabajooksu lasta ei kujuta ette, siis hakatakse signaalitama.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 19.05.2022 16:08:08 vasta tsitaadiga

Equinox kirjutas:
Loogiline oleks. Kuidas see vabajooks välja näeb, pannakse neutraali või lihtsalt regen miinimumi?


Vabajooks = gaasipedaal lahti.

tsitaat:
Vabajooksu lasta ei kujuta ette, siis hakatakse signaalitama.


Miks keegi signaalitama peaks ? Kui ees on ristmik ja punane tuli, või läheneb madalama kiiruspiiranguga tsoon, siis ei pea hakkama foori või märgi all pidurit tallama.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 19.05.2022 16:15:33 vasta tsitaadiga

Nii need pidurisadulad sul jälle ära mädanevad
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2022 16:42:01 vasta tsitaadiga

https://www.facebook.com/KerstiKaljulaid/posts/573497007471022

tsitaat:
Päris isesorti kogemus! Kultuurikatlas, Latitude59 konverentsi ühes nurgakeses asub arvutimängu meenutav juhtimiskeskus, mis on aga tegelikult märkimisväärne samm tuleviku liikluse suunas. Sest jah, rool ja pedaalid annavad käsklusi kõrval parklas seisvale ELMO Rent elektriautole. Ettevõte on oma arenduses juba nii kaugel, et koolitatud piloodid saavad sõita ka liikluses. Esialgu küll ohutuse mõttes ka ohutusjuhiga, kes vajadusel auto juhtimise üle võtab.
Mõte on selles, et rendiautoni kõndimise või sõitmise asemel võib auto endale koduukseni tellida, kusjuures auto sõidaks kohale "ise" selles mõttes, et juht istub arvutiekraani taga, mitte autos. Ja hoiab nõnda kõigi aega kokku. Lihtne! Ettevõtte plaan on samuti lihtne: toode on ette näidata, nüüd tuleb sellega maailma vallutada.
Turvalise ja kindlalt toimiva isejuhtimiseni läheb nähtavasti veel aega - vähemalt siinkandis, kus teeolud suure osa aastast on nigelad - ent Elmo pakutu on päris huvitav vaheetapp. Kindlasti võiksid kõik sellised autorenti lihtsustavad nipid vähendada autode omamist, mis vähendaks ju ka tarbetult seisvaid liiklusvahendeid.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
hkurujo88r
HV Guru

liitunud: 25.02.2011




sõnum 19.05.2022 21:51:25 vasta tsitaadiga

Cadillac on küll ilusa elektri pilli valmis teinud.

Link
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 112
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2022 06:15:17 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
https://www.facebook.com/KerstiKaljulaid/posts/573497007471022

tsitaat:
Päris isesorti kogemus! Kultuurikatlas, Latitude59 konverentsi ühes nurgakeses asub arvutimängu meenutav juhtimiskeskus, mis on aga tegelikult märkimisväärne samm tuleviku liikluse suunas. Sest jah, rool ja pedaalid annavad käsklusi kõrval parklas seisvale ELMO Rent elektriautole. Ettevõte on oma arenduses juba nii kaugel, et koolitatud piloodid saavad sõita ka liikluses. Esialgu küll ohutuse mõttes ka ohutusjuhiga, kes vajadusel auto juhtimise üle võtab.
Mõte on selles, et rendiautoni kõndimise või sõitmise asemel võib auto endale koduukseni tellida, kusjuures auto sõidaks kohale "ise" selles mõttes, et juht istub arvutiekraani taga, mitte autos. Ja hoiab nõnda kõigi aega kokku. Lihtne! Ettevõtte plaan on samuti lihtne: toode on ette näidata, nüüd tuleb sellega maailma vallutada.
Turvalise ja kindlalt toimiva isejuhtimiseni läheb nähtavasti veel aega - vähemalt siinkandis, kus teeolud suure osa aastast on nigelad - ent Elmo pakutu on päris huvitav vaheetapp. Kindlasti võiksid kõik sellised autorenti lihtsustavad nipid vähendada autode omamist, mis vähendaks ju ka tarbetult seisvaid liiklusvahendeid.


Lahe lahendus jep. Cleveronil juba tänavalegaalsed juhita sõidukid tänavatel testimises ja liikumises. Amet "kaugsõiduautojuht" saab niimoodi täiesti uue tähenduse. Üks kaugoperaator opereerib korraga näiteks 50 sõidukit ja sekkub vaid vajadusel?

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 20.05.2022 06:18:02 vasta tsitaadiga

Selle praeguse B-ga nagu veidi väheks jääb see regen, et enamuse ajast mugavalt ilma piduripedaali näppimata ja normaalselt selles üldiselt tõmblevas linnaliikluses lasta saaks. Neljarealistel lõikudel kusagil riia tänaval tipptunnil veel eriti, siis selle regenniga lastes peab ikka parajalt pikka vahet hoidma ja igast ahvid kohe pressivad igast suunast ette vahele ja nii sinna punaste fooride taha lõpuks jäädki. Tavalistel tänavatel ka kui mingi 90 kraadiseid pööranguid ristmikel teha, siis tuleb ikka eemalt juba see regen peale lasta ja siis ka kohati kipub kurvi liialt suure kiirusega jõudma, võibolla ma lihtsalt pikalt masuudipressidega sõitmisega harjunud ning pean arvet nendega liiklemise harjumuste järgi, aga jah hetkel tunnen et võiks teravam see asi olla ka madalatel kiirustel. Äkki on mingi tuunimise variant olemas, et ma ei tea ühendaks gaasipedaali täielikul vabastamisel sinna piduripedaali andurile tagasisidena ühenduse, mis justkui lubaks sellel regenil siis sama võimekalt toimetada, kui piduripedaali vajutades. Samas kogu see info käib nagunii läbi masina aju ja peaks olema mõistlikum variant softi kaudu lihtsalt seda seal seadistada, mingit olemasolevat lihtsat kõrvalust selle jaoks siis ilmselt vist pole nagu aru saan, selle jaoks peaks miski tõsisem tegelane masina tarkvara muutma tõenäoliselt, et sellise lisa külge saaks.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.05.2022 06:31:29 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
...mis justkui lubaks sellel regenil siis sama võimekalt toimetada, kui piduripedaali vajutades...

Olen nii aru saanud, et kui pidurit vajutad siis ei ole suurem regen vaid lihtsalt regen + klotsid.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 20.05.2022 12:02:22 vasta tsitaadiga

Vaata madalal kiirusel seda regen toodetud võimsust, lase niisama B peal gaas maas pidurdada ja siis vajuta õrnalt pidurit nii 20 km/h viimases lõpus. Võimsus ronib üles kohe ja mootori häälest ka kuulda, et midagi toimub seal swl hwtkel teravamalt.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2022 19:17:33 vasta tsitaadiga

Rasmus kirjutas:
Üks kaugoperaator opereerib korraga näiteks 50 sõidukit ja sekkub vaid vajadusel?

Ma ei kujuta väga ette, kuidas see kiiresti sõitvate autode puhul toimiks. Selleks, et millisekundite jooksul lihasmälust selliseid otsuseid teha, mis hiljaks ei jääks, peaks ikkagi konkreetsesse sõitu sisse elanud olema. Kohvitass näpus monitori tagant mitut isesõitvat masinat abistama valmistuda võib küll nende kõnniteedel uimerdavate kuukulguritega, mis ohu korral lihtsalt seisma jäävad, aga päris liikluses asjad nii ei käi. 50 on ikka korralik ulme. Keegi ei ole nii kõva multitasker.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2022 00:20:15 vasta tsitaadiga

Equinox kirjutas:
Netis käib lõputu vaidlus teemal kumb on ökom/efektiivsem viis sõita elektrikaga - kasutada palju regenni või pigem ainult coastida. Mis teie asjast arvate?


Vaielda saab ainult siis kui ei tea vastust. Aga kes teab, see teab. Vabajooksu (ilma regenita) kasutegur on kõrgem, 100%.
Regeni kasutegur on ala 60%.

Lihtsalt asi on selles, et elektriauto jääbki veerema, see on utoopia pärisliikluses. 100km/h pealt coastida... sõidab umbes 2km kalleteta teel ilma tuuleta.

Pidurisadulate mädanemine ei ole seotud sellega, et neid ei kasutata. 95% ajast pidurisadulad ei liigu üldse, kuna auto ei liigu. Kui ülejäänud paari protsendi jooksul ka ei liigu, siis see ei ole algne põhjus mädanemisele.

Leafi saab veerema ainult N abil, seda on kerge rakendada tegelikult sõidu ajal, lülitades R peale kiirusel üle 15km/h.

Piduriklotsideta elektriautot ei anna eriti peatada, tavatarkvaraga, see mis tehasest.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 23.05.2022 08:07:30 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
Lihtsalt asi on selles, et elektriauto jääbki veerema, see on utoopia pärisliikluses. 100km/h pealt coastida... sõidab umbes 2km kalleteta teel ilma tuuleta.

Ma ka ei saa aru mis Neutrali jutt. Proovige linnaliikluses neutraliga ja ei pidurda (ma ei vastuta icon_razz1.gif ). Sõitku parem 110 alas 120 asemel 115-ga ja säästad rohkem kui misiganes skeemitamisega.
Maanteelt ärakeeramisega võib ju proovida neutragiga 2km üle pideva joone tiksuda, mis isegi minu jaoks tundub sobimatu.
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 24.05.2022 10:34:18 vasta tsitaadiga

ABB korraldab 8.septembril Jüris elektrisõidukite teemapäeva. Lubatakse suuremat ja uhkemat kui eelmisel korral.
Link: https://auto.geenius.ee/sisuturundus/abb-korraldatav-elektrisoidukite-teemapaev-tuleb-taas/

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 24.05.2022 10:44:59 vasta tsitaadiga

Peaks pigem neilt küsima millal nad oma CCS laadija uuesti käima panevad. Seisab tühjalt juba pool a - raiskamine. Ei pea olema tasuta.
Järgmine lähim CCS on Tallinnas thumbs_down.gif
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 24.05.2022 10:59:52 vasta tsitaadiga

See on jah veider. Öeldakse, et autosid vähe, sellepärast ei panda laadijaid, et laadijad kallid. Samas, kust neid autosid siis peale tuleb kui laadijaid jälle pole. Jürile ja Kose kanti oleks vaja Tikupoisi sarnast laadimise võimalust (4-6 kohta korraga). Siis oleks süva talvel ka väiksema akuga autodel Tallinn-Tartu-Tallinn või Tartu-Tallinn-Tartut võimalik sõita. Peipsi äär on ka katmata. Otepääle öeldi, et tuleb vana ELMO kapi asemele CCS kuskil 1.5 a jooksul ja seegi 50kW. Tegemist oleks omajagu.
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
lauri
HV veteran
lauri

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.05.2022 11:00:01 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
Peaks pigem neilt küsima millal nad oma CCS laadija uuesti käima panevad. Seisab tühjalt juba pool a - raiskamine. Ei pea olema tasuta.
Järgmine lähim CCS on Tallinnas thumbs_down.gif

Jüri ABB oma on tegelikult töökorras, lihtsalt omatöötajatele. Kuskilt majast seest pidi kaardi saama, kui neid ka reaalselt külastad.

_________________
Powered by MacBook Pro.
The sh*t has hit the fan.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SideWinder
HV kasutaja
SideWinder

liitunud: 14.01.2002




sõnum 24.05.2022 15:33:40 vasta tsitaadiga

ABB paemaja ees olev 50 kW alalisvoolu laadija on hetkel välja lülitatud. Põhjust ei tea, kuid kuna tegemist on esimese CCS laadijaga, mis oli ka tasuta, siis kindlasti vajab ta mingit hooldust ja vist on laadija kallal ka vandaalitsetud.
Uuesti avamisega tasulisena ABB poolt on keeruline, kuna ABB tegeleb B2B põhimõttel ning eraisikutega tehinguid ei tee, kõik eraisikutele müüdavad tooteid turustatakse läbi edasimüüjate. Tehniliselt ilmselt oleks võimalik anda laadija üle Enefit Voltile, kes peaks tegema toite ümberühendamise. ABB elektrienergia edasimüügiga kindlasti tegelema ei hakka.

Laadimine on ABB-s korraldatud töötajatele ning ka külalistele hoone esiküljele paigaldatud 22kW Type 2 alalisvoolu laadijatega, mille aktiveerimiseks on vaja RFID kiipi. Külalised saavad kiibi küsida valvelauast.

_________________
Võib elu palju pakkuda, kui suudad p***et lakkuda!!! (R. Raigna)
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 24.05.2022 15:53:47 vasta tsitaadiga

Jaam on pime ja ekraan kuidagi imelik jah. Nagu kondents vms icon_rolleyes.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 24.05.2022 22:02:35 vasta tsitaadiga

Plugshare-ist vaadates, mingi hulk laadijaid (Tallinn) näitab "Restricted". Paistavad kõik autoesinduste omad olema peamiselt. Et seal nendes siis vabalt laadida ei saagi, ainult esinduse klientidele vms?

See ABB Jüri laadija seda näitab nagu käigus olevana, samas kommentaarides "PERMANENTLY CLOSED", "BROKEN HARDWARE" tagidega pandud. Samas miks ta seda seal üldse näitab avaliku laadijana, maha ei lasta võtta niisama vms?

Sama Mustakivi Terminali (100kW CCS + 100kW CCS and 60kW Chademo) laadija "PERMANENTLY CLOSED" aga pakub kenasti välja töötavana.

Päris palju rämpsu või uuendamata infot ikka, kui ennem ei vaata siis võib ikka paraja portsu otsa sattuda.

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
HDvurle
HV pensionär
HDvurle

liitunud: 03.04.2002




sõnum 26.05.2022 18:12:52 vasta tsitaadiga


Link

_________________
Teie küsimused on vastatavad, kuid meie vastused on küsitavad.
IT uudissõnad. Pihuarvuti - pihkar, pihuarvuti kasutaja - pihkur.
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2022 18:17:57 vasta tsitaadiga

Nagu säraküünal.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 26.05.2022 18:19:25 vasta tsitaadiga

Kohe tullakse öeldakse, et ICE autod lähevad samamoodi põlema
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netcat
Kreisi kasutaja
netcat

liitunud: 13.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2022 18:27:35 vasta tsitaadiga

Gah.
Nüüd mõtleme, kui see oleks tänava asemel kusagil kinnises kohas juhtunud... parvlaeval või parkimismajas... bussi panid, küla läks.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 26.05.2022 20:22:24 vasta tsitaadiga

netcat kirjutas:
Gah.
Nüüd mõtleme, kui see oleks tänava asemel kusagil kinnises kohas juhtunud... parvlaeval või parkimismajas... bussi panid, küla läks.


https://m.imdb.com/title/tt0445494/

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netcat
Kreisi kasutaja
netcat

liitunud: 13.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.05.2022 20:41:08 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
netcat kirjutas:
Gah.
Nüüd mõtleme, kui see oleks tänava asemel kusagil kinnises kohas juhtunud... parvlaeval või parkimismajas... bussi panid, küla läks.


https://m.imdb.com/title/tt0445494/


Oleks arvanud, et Felicity Ace on parem näide.. see vähemalt juhtus päriselt.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 270, 271, 272 ... 422, 423, 424  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.