Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
02.03.2022 15:05:26
|
|
|
See on eraisikust ostjale.
Võlaõigusseadus kehtib kui juriidiline isik ostab
Eraisikuna saad probleemide korral tarbijakaitsesse pöörduda, juriidilise isiku võib müüja puu taha saata ja ainuke võimalus midagi vaielda on kohtus.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
-steven--
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.11.2007
|
02.03.2022 16:18:10
|
|
|
ykshuntka kirjutas: |
Nagu mul see virtuaalne p*sk alles oleks.
Ametlik asi on ikka ostuarve. |
Tellimuse jälgimiskood ongi ostuarve peal kirjas. "Toote nimetus" rea kohal on tähtede ning numbrite jada.
GDPRi tõttu on süsteem selline, ostuarvete numbreid on väga lihtne aimata, kuna ostuarved on näiteks AR-22-XXXXX jne ning nii saaks sealt teiste isikute andmeid võtta. Jälgimiskood on random.
_________________ mees kes püüab kala teise mehe tiigist, võib sealt ka krabi püüda |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
02.03.2022 17:13:46
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Kas ei olnud nii, et garantii võib müüja ise määrata ja see võib ka 6 või 3 kuud olla? Et kui kirjas on "2 aastat garantiid", siis tähendab see tegelikult pretensioonide esitamise aega.
Seda parem kui see 1 aasta, mis asutuse jaoks tavaliselt on, on tegelikult garantii. St. ei pea tõestama, et ise ära ei lõhkunud. |
Pretensiooniesitamise õigus on eraisikust ostjal jur isikust müüja korral 2a. Seda ütleb seadus.
Esimesed 6 kuud eeldatakse, et ilmnenud puudus oli ostes olemas (müüja kes ei nõustu puudust kõrvaldama peab tõestama ostja süüd).
Viimased 1,5 aastat on tõendamiskohustus ostjal (kui müüja nõuab siis peab ostja näiteks ekspertiisi tellima, mis küll hüvitatakse, kui selgub, et ostja ei olnud midagi valesti teinud)
Garantii on tõesti midagi, mis on täiendav hüve, mida müüja või tootja oma tingimustel võib pakkuda ja see ei tohi kitsendada eraisikust ostja seaduslikke õiguseid nagu näiteks 2a pretensiooniesitamise õigus. St 6 kuulise garantii lõppedes saab sellest sõltumatult ikkagi pretens. esitamise õiguse alusel pöörduda.
Oluline on seega alati olla täpne, kas pöörduda garantii alusel või pret. õiguse alusel.
Lisaks on oluline, et pret. esitamise õiguse rakendamisel on seaduse järgi ostja ees probleemi lahendamise eest vastutav müüja, mitte hoolduskeskus või keegi kolmas.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
05.03.2022 18:02:45
|
|
|
Tegelikult jur. isiku puhul ilmselt VõS järgi saab ikka müüja vastu nõude esitada, ainult selle erinevusega et TTJA ei aita ehk tuleb asi ise kohtusse anda kui muul moel kokkuleppele ei saa.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Divisor
HV kasutaja
liitunud: 05.05.2013
|
11.03.2022 18:35:33
|
|
|
Küsimus, kas AT-s on võimalik proovida arvutihiirt enne ostmist? Teab keegi?
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
14.03.2022 11:32:37
|
|
|
Divisor kirjutas: |
Küsimus, kas AT-s on võimalik proovida arvutihiirt enne ostmist? Teab keegi? |
Ise olen kohapeal ainult käes istumist siiani saanud proovida (pakun oleneb hiirest-pakend, hinnatase... ala odavat Trusti plast pakendist vaevalt kääridega välja hakatakse lõikama).
Ühendamise poole pealt eeldan, et ei lubata (ala kasvõi see et USB pistik (kabla/resiiver) saab triibud peale)
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
14.03.2022 12:30:29
|
|
|
Divisor kirjutas: |
Küsimus, kas AT-s on võimalik proovida arvutihiirt enne ostmist? Teab keegi? |
Käisin ka proovimas aga tolku polnud midagi. Pikapeale saab aru, kuidas käes istub. Tegin hoopis järelturul vavetuse AHV-ga. Enda 2h kasutatud hiir sulaks ja selle asemel vähekasutatud esmapilgul täitsa vastukarva nimega hiir asemele.
Aga üldiselt võiks esinduses mõned suuremad nimed väljas olla küll. Nagunii maksad ju kohapeal rohkem, siis võiks kasu ka olla.
N Logitech, Corsair, Razer- kõigil on oma tunnetus ja kvaliteet, vahet ei ole mitu punkti ülevaadetes saab.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
14.03.2022 23:28:46
|
|
|
Suuremad Euronicsid on olnud kohta, kus kunagi oli päris mitmeid hiiri väljas katsumiseks. Valdavalt Logitechi toodang, kui õigesti mäletan.
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Delta
HV Guru
liitunud: 31.03.2004
|
|
Kommentaarid: 135 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
olafsand
HV Guru
liitunud: 07.09.2007
|
21.03.2022 22:00:28
|
|
|
Delta, hea lahendus, aga mõnes mõttes riskantne tegevus ka. Mina avatud karbiga klaverit näiteks osta ei tahaks (ei ole su näpujälgede vastu miskit, aga põhimõtteliselt).
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
24.03.2022 11:09:34
|
|
|
Enda kohta täpsustan, et oli suht kindel soov konkreetne hiir neilt osta mida proovida soovisin. "Proovimise" küsimise eesmärk suuresti oligi veenduda, et kui 1 toode poes siis kas tegi avatud pakendiga ning kui on siis kui palju "proovitud" (padjad kriimudega, näpurasvad... või kas ongi tagastatud "kuum kartul" ja uuel ringil)... minu puhul oldi nõus laskma proovida kuid kui kui teenindaja minu ees suletud pakki avama hakkas ütlesin, et las olla - ei ole vaja (kuna olin veendunud toote uueväärsuses).
Küll aga kallima otsa klappe enne ostu soovisin pähe proovida (suuremate kõrvadega tegelase probleemid ) - teenindaja konsulteeris tagaruumis ning peale loa saamist lubati mul proovida
Ise jälgin samuti, et ostetavat kaupa soovin saada kätte ikka nii nagu tootja seda oma tehasest on välja saatnud ja mõelnud ning pakendanud.
ot: |
Eks müüjale samuti riskantne -eks ka põhjus miks euronics oma Outlet lahenduse pidi tegema "Outletis pakume head valikut e-poe tagastusi, avatud või vigastatud pakendiga tooteid, aga ka väiksemate iluvigadega täiesti töökorras tooteid." |
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
ykshuntka
HV kasutaja
liitunud: 15.01.2007
|
29.03.2022 20:51:46
|
|
|
ykshuntka kirjutas: |
Ma tahan garantiiremonti 6kuud vastu pidanud seadmele. |
Vahetati välja uue seadme vastu
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Evil
Hull
liitunud: 23.12.2004
|
31.03.2022 23:51:22
|
|
|
Ma olen Arvutitarga vana klient. Kui nad veel kunagi Arvutikeskuse nime all tegutsesid Tartu maanteel enne keskturgu, siis ostsin Msi Radeon X1900XT Crossfire master kaardi. See oli esimene ost neilt. Olid ajad. Hinnad pole vist kõige paremad alati aga palju kraami on pidevalt kohal ja tellides pole petta saanud. Suht usaldusväärne ja positiivsed kogemused. Garantiijuhtumid on ka alati lahendatud normaalselt. Kui tegu oleks HV-kasutajaga, siis võiks positiivse profiili lükata küll.
|
|
Kommentaarid: 231 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
193 |
|
tagasi üles |
|
|
Dreamlover
HV Guru
liitunud: 21.02.2013
|
01.04.2022 06:23:12
|
|
|
kirjutasin kunagi, kuidas sai garanti kreedit arve ja pidid kolm kirja saatma ja avalduse täitma, et raha kontole saada.
20 ndal viisin ühed 2 päeva alla kahe aastased kõrvaklapid garantiisse, eile tuli kiri:
"Tere!
Teile on koostatud krediitarve (KR-22-xxxx) summas 48.90€.
Võibolla leiate meie tootevalikust midagi muud sobilikku asemele selle raha eest.
Meie valikuga saate tutvuda www.arvutitark.ee aga juhul kui soovite kreediti summa raha tagastust, siis ka see on võimalik - palume edastada meile oma pangarekvisiidid."
Tean, et see kreeditarve tagastamine on vaheke aeganõudvam töö raamatupidamises, aga kuna ma eos vihkan kõiki kinkekaarte ja rippujäänud summasid, siis usun et rahulolev klient on palju tähtsam, kui mõni euro maksev raamatupidamisteenus (arvestades, et asrvutitark pole kõige odavam koht kust osta.
_________________ Arvutite ja videokaartide hooldus ja remont
LAUARVUTID; Komponendid |
|
Kommentaarid: 1713 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
1219 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
01.04.2022 10:55:28
|
|
|
Ei mõista seda hinna üle nurisemist, nad ju odavamad ka mitmetest ainult e-poodi omavatest.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Dreamlover
HV Guru
liitunud: 21.02.2013
|
|
Kommentaarid: 1713 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
1219 |
|
tagasi üles |
|
|
smurfar
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.02.2010
|
13.05.2022 12:27:12
|
|
|
Ei tahaks ropendada aga mida tutti seal toimub? Läksin kindlat toodet ostma, kuid üritati poolilt keritud analoog midagi mainimata maha müüa.. Kui toode on otsas siis võikski nii öelda, et kahjuks meil artikkel läbi müüdud kuid on pakkuda analoog "sellise ja sellise" hinnaga. Hetkel oleks arvutikauge inimene saanud sama hinnaga kordades odavama toote.
Praegusel juhul jäeti ikka väga kahtlase poe mulje kuhu ei julge kedagi asjatundmatut saata, kuna on oht, et tõmmatakse häbitult pe**e lohku.
_________________ Parandan lõhutud küttepuid. Hind kokkuleppel |
|
Kommentaarid: 118 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkel.
HV Guru
liitunud: 16.06.2003
|
14.05.2022 00:53:50
|
|
|
Mis toode?
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
|
von Wu
HV Guru
liitunud: 12.10.2007
|
14.05.2022 00:58:52
|
|
|
Poolilt keritud? Mingi kaabel?
_________________ Haruldane Mazda oksjonil: link |
|
Kommentaarid: 867 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
654 |
|
tagasi üles |
|
|
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
14.05.2022 15:47:02
|
|
|
Dreamlover kirjutas: |
kirjutasin kunagi, kuidas sai garanti kreedit arve ja pidid kolm kirja saatma ja avalduse täitma, et raha kontole saada.
20 ndal viisin ühed 2 päeva alla kahe aastased kõrvaklapid garantiisse, eile tuli kiri:
"Tere!
Teile on koostatud krediitarve (KR-22-xxxx) summas 48.90€.
Võibolla leiate meie tootevalikust midagi muud sobilikku asemele selle raha eest.
Meie valikuga saate tutvuda www.arvutitark.ee aga juhul kui soovite kreediti summa raha tagastust, siis ka see on võimalik - palume edastada meile oma pangarekvisiidid."
Tean, et see kreeditarve tagastamine on vaheke aeganõudvam töö raamatupidamises, aga kuna ma eos vihkan kõiki kinkekaarte ja rippujäänud summasid, siis usun et rahulolev klient on palju tähtsam, kui mõni euro maksev raamatupidamisteenus (arvestades, et asrvutitark pole kõige odavam koht kust osta. |
Ma vastasin samale meilile lihtsalt et ei huvita see teie poe krediit ja tehti ülekanne.
|
|
Kommentaarid: 488 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
3 :: |
396 |
|
tagasi üles |
|
|
ninzor
HV veteran
liitunud: 15.06.2008
|
15.05.2022 12:46:33
|
|
|
Jaanuaris tellisin öösel arvuti korpuse. Hommikuks oli hind langenud paar eurot. Proovisin online chat lahendust (oli nädalavahetus, garantii/e-poe osakond vist puhkab see aeg) ning panin murena kirja, et kauba hind langes üleöö ning kas poe krediidina vahe oleks võimalik tagastada. Vajalikud andmed olid esimeses sõnumis olemas. Vähem kui minuti jooksul sõnumi saatmisest oli vastatud, et jah, saab poe krediiidina või soovi korral kirjutada e-mailile kui soov pangakontole otse saada.
Nii nädalakese loksus korpus esindusse, käisin järgi, kõik hästi.
Sellest pisut rohkem kui nädal hiljem märkasin lõuna paiku, et tundmatult numbrilt vastamata kõne. Helistasin paar katset tagasi, vastu ei võeta. Lõin numbri Google'sse, number kuulus AT esindusele kuhu korpuse tellisin. Tund-kaks hiljem tuli pangast e-mail, et ülekanne Arvutitargalt. Selgituses arve number ja "ENAMMAKSTUD SUMMA TAGASTUS". Sellest järeldasin, et sooviti helistada, et uurida kas olen poe krediidiga rahul või sooviksin tagasimakset.
Kuna umbes kuus korra ikka satun mõnest esindusest läbi, siis krediiti ei pelga aga sobis ka nii.
|
|
Kommentaarid: 206 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
178 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
18.05.2022 00:07:16
|
|
|
ninzor kirjutas: |
Jaanuaris tellisin öösel arvuti korpuse. Hommikuks oli hind langenud paar eurot. Proovisin online chat lahendust (oli nädalavahetus, garantii/e-poe osakond vist puhkab see aeg) ning panin murena kirja, et kauba hind langes üleöö ning kas poe krediidina vahe oleks võimalik tagastada. |
Oli sarnane olukord monitori ostuga. Kuid käituti vastupidiselt. Tuli toode "tagastada" ning teha uus tellimus uue hinnaga. Kästi kirjutada 14 päeva tagastus avaldus tootele-tellimusele mida nad ei ole mulle isegi veel saatnud - ehk tellimust tühistada väideti ei ole võimalik. Väga sus värk seal.
A tore kui osad on võrdsemad ja neile vastu tullakse...
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
18.05.2022 00:16:49
|
|
|
jtz, kui tellimuse värskelt tegid ja reaalselt töösse läinud polnud või kaup välja saadetud, siis peaks piisama "Tere! Soovin lepingust taganeda." meilist ja neil pole alust edasi täita.
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
jtz
HV kasutaja
liitunud: 22.09.2009
|
18.05.2022 09:10:56
|
|
|
rmc kirjutas: |
jtz, kui tellimuse värskelt tegid ja reaalselt töösse läinud polnud või kaup välja saadetud, siis peaks piisama "Tere! Soovin lepingust taganeda." meilist ja neil pole alust edasi täita. |
esimese monitori hind oli 560€ - järgmine päev samal tootel, sama link - hind 500€. Sai kohe nendega suheldud.
nende vastus oli:
tsitaat: |
Hind jääb alati selliseks, mis ostuhetkel oli ning hilisemad hinnamuutused ei mõjuta minevikku.
Kuna tegemist on värske ostuga tarbijale, siis vastavalt Võlaõigusseadusele võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. |
ehk tegevuste poolest - saatsin kirja, loeti seda. anti pakk DPD'le üle ja kirjutati et sorry saadetis on ju juba teel (ise just meelega regas DPDs koodi).
14 peäva tagastus avaldus oli ka üldsõnaline kuna reaalselt toodet mulle ei olnud veel otseselt müüdud - lõpuarvet koos SN'iga ei olnud. DPD's regatud takitarne ka tühistat iennem kui kuller paki oma valdusesse sai. Mul tunne, et kuna SN'i ei olnud ja reaalse poe/laokaubaga tegu siis kätte sain ikka sama monitori teise tellimusega mis mulle ka algselt esimesega mõeldud oli. Lisaks 14 päeva õigus hakkab kehtima peale kauba kättesaamist ja arve väljastamist - mingi teoreetilisele kaupleja poolt nende ettevõtte siseselt väljastamisele suunatud kauba üle pole mul ju mingit sõnaõigust. Aga ei viitsinud vaielda - võitu pole niikuinii ja molut oli kiirelt vaja.
Tagasikanne tehti hiljem kui 14 päeva (kolmanda nädala jooksul, vabandati - olid mingid põhjused)
Teine monitor peale kättesaamist läks järgmisel päeval kohe garantiisse = ekraan muljutud.
Sellega läks 5 nädalat (kuu ja peale) - tulemus vahetati välja teise vastu (SN järgi).
Igastahes mis siin vanu haavu lahti rebida.
Lühidalt krediidi või raha vahe kompenseerimist minule ei olnud. Sellepärast kirjutasin ka siia, et huvitav hinna kõikumise tõttu midagi kompenseerida.
aga olge mõnusad ning jätke jonn ja jätke viha
_________________ Inflation Nation |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
18.05.2022 09:27:14
|
|
|
Toidupoes käite ka vaheraha tagasi küsimas kui järgmine päev sai natuke odavam letis on?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
|