Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003

|
06.05.2022 09:34:40
|
|
|
Leaf 2 test 36km 15% linnasõit. 85% Maanteel.
17,4 kWh/100km Aja kulu 25 min. (Maanteel 110km/h)
13,6 kWh/100km Aja kulu 28 min. (Maanteel 90km/h)
Kui sõita ots 3 minutit kiiremini, kulub energiat 28% rohkem.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
06.05.2022 15:09:57
|
|
|
Tuuletakistus ilmselt niipalju siis juba suureneb Leafil 90vs110?
Krt sinna Tikupoissi võiks isegi proovima minna aga tõenäoliselt ei pääse löögile, raudselt rahvast pungil täis seal.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
06.05.2022 15:16:10
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Krt sinna Tikupoissi võiks isegi proovima minna aga tõenäoliselt ei pääse löögile, raudselt rahvast pungil täis seal. |
Suht mõttetu minna jah. Samas sõidan sealt homme mingi 13 ajal mööda.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
06.05.2022 15:39:02
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Tuuletakistus ilmselt niipalju siis juba suureneb Leafil 90vs110?
|
Nii lihtsalt ongi, takistus tõuseb ruudus võrreldes kiirusega.
Vana leafi 0.29 oli pigem hea näitaja.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
06.05.2022 21:00:01
|
|
|
rmc kirjutas: |
Indrek67 kirjutas: |
Miks üldse vaja sõbra juures mingit laadimist nuruda? Sama kui sõidad bensukaga sõbra juurde ja siis voolik ning kanku näpus nurud bensiini tema paagist, et hiljem koju tagasi sõita  |
Äkki teeks nii, et jätaks inimeste omavahelised suhted ja kulude jaotused inimeste enda asjaks ja ei möliseks asjatult teemas?
|
Mida sa põrkad? Eks kirjutan järgmine kord alla ääremärkuse, et tegemist sõbraliku tögamisega ja mitte millegi enamaga(eeldasin, et teksti lõppu pandud LOL märk on piisavaks indikaatoriks, aga ei üks lumehelbeke peab seda ikka mölisemiseks(kole sõna) pidama).
Või on härra meelest antud teema mingite kuivade faktide edastamiseks ainult ja muud juttu ajada ei tohi?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
06.05.2022 23:31:53
|
|
|
Indrek67, see uhhuuust roojabot aastaid kujutab endale ette asju, moded ta juba ignolisti lisanud ja isegi foorumi omanik on korduvalt öelnud, et tehku omale enda foorum ja reeglid, aga ara ta sellest ei saa, vaja ikka inspektor kukekest mängida.
-----------
Jäi lõustaraamus ette. Elektrisiks.
https://zevgarage.com/ezql/

|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
07.05.2022 00:32:35
|
|
|
Jagaks veidi oma keskmise kulu näitajaid, nüüdseks elektriautot omanud kuus kuud ja valikuga siiamaani väga rahul.
Keskmine kulu november kuni aprill tuli 30,3 kWh/100km, läbisõit sellel perioodil 4000km, ainult Tallinn.
Keskmine kulu aprill kuni mai(eilne kuupäev) 24,4 kWh/100km, läbisõit sellel perioodil 1100km, ainult Tallinn.
Kuluandmed pardakompuutrist, kliimasätted AUTO peal(22kraadi) ja vastavalt vajadusele istmesoojendust ja roolisoojendust kasutanud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
07.05.2022 01:00:24
|
|
|
Indrek67, Ee, noo number ununes lisamata. Palju siis see 100 km tuli?
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
07.05.2022 01:39:21
|
|
|
Tahaks isegi proovida, palju minu sõidustiili juures GT energiakulu tuleb. Ioniq 5 andis 10% akust tunnise linnasõiduga ära. Bensiini läheb linnas 12-15 liitrit sajale.
30kWh on suht palju ja isegi 24ga vist Tallinn-Tartu-Tallinn ära ei sõida?
SSD kirjutas: |
Indrek67, Ee, noo number ununes lisamata. Palju siis see 100 km tuli? |
Mul oli kuu keskmine vist 13 senti kWh. 100km maksaks 30kWh kuluga seega alla 4€.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
07.05.2022 01:43:42
|
|
|
raxz, Odav siis. Mul peamiselt linnasõit kja keskmine tuleb 6. Maanteel jah, 4 või vähem. Üldiselt mind kütusekulu ei huvita. Kindlustused võiksid soodsamad olla.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
07.05.2022 02:20:54
|
|
|
Pole ise veel Tallinnast autoga välja jõudnud, ei kujuta ettegi mis trassikulu olla võiks. Sõber käis hiljuti oma E-Tron maasturiga Riias, sellel tuli edasi/tagasi keskmiseks kuluks 23kWh/100km, kiirlaadijates laadides oli sõidu maksumus olnud 42,78€.
Tegelt jätsin nimme enne rahalise kulu kirjutamata, see suht individuaalne, kes laeb kodus, kes kiirlaadijas. Omal isiklikult fix paketiga 11,7s/kWh võrgust. Aprilli vältel enam vähem kogu laadimine kodus päikesepaneelidest(laadija võimsus piiratud 7kw peale, igakord kui kodus olin ja toodangumaht piisav, siis panin saba taha).
30kWh on minu otsa pikkuseid arvestades vist ok(võrdlusmoment muidugi puudub endal isiklikult), eelneva salongi soojendamisega väga ei tegelenud, külma autosse istud hakkab soojendus täiega kohe huugama, sõidad oma 10km otsa ära ja enne kui uuesti sõita vaja salong jälle külm, see tõstab märgatavalt keskmist kulu. Eks võib ju oponeerida, et mingi muu elektriautoga saab ka 2x madalamate numbritega hakkama..., aga las see pigem jääda, ise olen rahul, tulles ise auto pealt mille kulu linnas ikkagi 20+L/100km oli, siis saan ikka puhta muidu liigelda .
Kui peaks lõpuks maanteele sattuma, siis jagan ka maanteel tulevaid kulunumbreid, aga ausalt öeldes ei oleks enda jaoks probleemiks see kiire vahepeatus teha, et mingilt suunalt tagasi tulles akudesse veidi voolu juurde anda.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
07.05.2022 04:04:52
|
|
|
Zev ja nende projektid on ägedad, a sait on minuarust küll üpris kohutav...
Aga sisulises mõttes sarnast asja: https://www.electricclassiccars.co.uk/
_________________

viimati muutis rmc 07.05.2022 13:38:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri
HV veteran

liitunud: 05.11.2001
|
07.05.2022 08:29:13
|
|
|
Indrek67 kirjutas: |
E-Tron maasturiga Riias, sellel tuli edasi/tagasi keskmiseks kuluks 23kWh/100km |
Kui ökotada, siis saab jah midagi sinnakanti. Talvel üldiselt ikka pigem 28-30.
Mul on viimase 62 842 km keskmine 26,7 kWh/100km
_________________ The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocky-b
Kreisi kasutaja

liitunud: 06.06.2010
|
07.05.2022 09:21:19
|
|
|
Indrek67 kirjutas: |
rmc kirjutas: |
Indrek67 kirjutas: |
Miks üldse vaja sõbra juures mingit laadimist nuruda? Sama kui sõidad bensukaga sõbra juurde ja siis voolik ning kanku näpus nurud bensiini tema paagist, et hiljem koju tagasi sõita  |
Äkki teeks nii, et jätaks inimeste omavahelised suhted ja kulude jaotused inimeste enda asjaks ja ei möliseks asjatult teemas?
|
Või on härra meelest antud teema mingite kuivade faktide edastamiseks ainult ja muud juttu ajada ei tohi? |
Ainult linke võib koos kolmesõnalise kokkuvõttega postitada, kõik muu on teiste inimeste kius ja solvamine.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Equinox
HV veteran

liitunud: 05.04.2002

|
07.05.2022 10:01:14
|
|
|
Viimases Autolehes on Tarmo Tähepõld avastanud enda jaoks pistikhübriidid, kus laadimine muutus peaaegu hasardiks ning sõbra juurde jõudes asub alati kohe laadima!
Ei ole midagi uut siin maailmas
tsitaat: |
Pistikhübriidi idee on ju tegelikult geniaalne. Kõige saastavamates oludes ehk linnas, kus on rohkelt
kiirendusi ja pidurdust, tuhanded autod paiskavad õhku kahjulikke mikroosakesi, mida me sisse hingame,
ja kus kütusekulu on suurem, pakutakse võimlust elektriga sõita. Isegi suure linnamaasturi omanik
saab anda oma mikropanuse puhtamase elukeskkonda.
Selleks "paigaldasin" testi ajaks omale koju laadija, et olukorda maksimaalselt ära kasutada. see tähendab siis autoga kaasas
olnud laadimiskaabli paigutamist mugavalt ukse kõrvale, et see iga kord koju saabudes auto külge ühendada.
Milline rahulolu, kui isegi tunnikese pärast sõitma minnes oli näiteks 5 kilomeetrit sõiduulatust juurde
tulnud. Täpselt ühe poeskäigu jagu! Lõpuks muutus laadimine peaegu hasardiks: ka sõbra juurde jõudes oli
kohe vaja kaabel võrku ühendada, et elektrilisi kilomeetreid juurde saada.
|
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003

|
07.05.2022 11:33:44
|
|
|
Indrek67 kirjutas: |
Keskmine kulu aprill kuni mai(eilne kuupäev) 24,4 kWh/100km, läbisõit sellel perioodil 1100km, ainult Tallinn. |
Uh, päris hull.
Leaf 2 85% maantee (90 km/h):
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
07.05.2022 11:44:44
|
|
|
Sama hea kui võrdled micrat Q7'ga ja ütled päris hull.
Täiesti teisest klassist sõidukid ju. Kaaluvahe on juba rohkem kui tonn.
Lisaks võrdled 1100 vs 35km keskmist.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003

|
07.05.2022 14:13:27
|
|
|
Mis selle E-troni eelised on siis Leafi ees? Kas jään milleski ilma?
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
07.05.2022 14:27:44
|
|
|
DVDRW, leaf on odav ebamugav plastik kärakas etroni kõrval.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
 |
etk
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2006
|
07.05.2022 14:49:18
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
DVDRW, leaf on odav ebamugav plastik kärakas etroni kõrval. |
Võrdleks siis Enyaq-ga. Palju sarnasemad loomad.
Tarbimine viimase ~3k (aprill) km peale oli seinast võttes ~24kWh/100km, auto näidiku järgi 20. See lisa 4 on siis kaod ja graafiku järgne salongi küte hommikuti.
Täna sai sõidetud siis oli sinna 16kWh/100km kanti.
(Pole ainult linnas sõit niiet maantee sõit nö solgib ära numbrid)
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
07.05.2022 15:06:51
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Mis selle E-troni eelised on siis Leafi ees? Kas jään milleski ilma? |
Ei jää sa millestki ilma, E-Tron GT’l on ka neli ratast, rool ja istmed. Kuna pole ühegi Leafiga sõitma juhtunud, siis ei tea rääkida kas E-Tronil selle ees mingeid eeliseid on, lihtsalt endale meeldib see ja kõik.
etk kirjutas: |
hkurujo88r kirjutas: |
DVDRW, leaf on odav ebamugav plastik kärakas etroni kõrval. |
Võrdleks siis Enyaq-ga. Palju sarnasemad loomad.
Tarbimine viimase ~3k (aprill) km peale oli seinast võttes ~24kWh/100km, auto näidiku järgi 20. See lisa 4 on siis kaod ja graafiku järgne salongi küte hommikuti.
Täna sai sõidetud siis oli sinna 16kWh/100km kanti.
(Pole ainult linnas sõit niiet maantee sõit nö solgib ära numbrid) |
Ma tõin lihtsalt välja oma pikemaajalisema kulu koos piirkonnaga, sõitsin ka eile linna vahel 45km ja oli kuluks 20,3kWh/100km, aga jah mingil ühel päeval X tingimustes sõidetud kilomeetrid ei näita suures pildis midagi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003
|
07.05.2022 15:08:45
|
|
|
Sama kaader kes rekka taga 85km/h nullib näidu ära ja siis kaagutab, et mnt kulu 3 liitrit.
|
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
 |
lauri
HV veteran

liitunud: 05.11.2001
|
08.05.2022 21:28:11
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Mis selle E-troni eelised on siis Leafi ees? Kas jään milleski ilma? |
Mul on mõlemad. Leafi ei mahu viisakalt kogu pere ära.
_________________ The sh*t has hit the fan. |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
08.05.2022 22:55:03
|
|
|
Minu 180 (ja veidi peale) pikkuse juures pidin Leaf-s juhiistme äärmisse asendisse lükkama et end istmel enamvähem mugevalt tunda. Ja ma istun veel suht sirgelt. Lebotajad, kes armastavad sõita nii, et silmad vaevu rooli pealt üle näevad, end kindlasti Leaf-i ei mahuta.
Leaf on paras 2-3 inimese jaoks.
(ei oma aga käisin proovimas)
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|