Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
23.02.2022 01:06:42
|
|
|
Margus kirjutas: |
...Youtuubis on ka videod kus sorgitakse ja lähevad põlema akud... |
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
23.02.2022 13:08:33
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
XiaoXiang BMS ile uus äpp play storesse tekkinud:
|
See on küll vahvapoolne uudis, peab testima.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
23.02.2022 15:34:37
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
XiaoXiang BMS ile uus äpp play storesse tekkinud:
|
Kahjuks hetkel pole jbd kasutusel kuid too on hea uudis.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
kris
HV kasutaja
liitunud: 24.09.2003
|
23.02.2022 17:50:34
|
|
|
Otsustasin ka lõpuks BT BMS-i hankida aga mõned teemad on veidi segased .
Enamus Aliexpressi BMS-e tundub töötavat XiaoXiang äpiga. Kas on ka mingi teine tüüp/standard, on see millegipoolest parem?
Kas enamus BMS-del on arvuti mooduli ja BT jaoks üks ühendusport elik kui tahan arvutiga ligi minna siis pean esmalt BT mooduli lahti võtma? Või piisab n.ö. tavakasutuses ka BT mooduli funktsioonidest?
Kas tasuks veidi võimsama vooluga BMS võtta, peavad paremini vastu? Reaalselt kasutan 25/30A. Tasuks 40A või 60A võtta?
Tänud juba ette .
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
23.02.2022 22:13:59
|
|
|
Arvutiga ühenad peab jah bt lahti ühendama BMS võib võimsam olla, kontroller on määrav palju ampreid võtab.
Aku tüüpi ei tasu näppida lõppeb uue bmsi ostuga kui liiga uudisimulik oled sest li-ioni peale tagasi ei saa, Ära puutu seda mida ei tea. Muuta tasub end cutoff 3.1v 3.2v ja laadimise cutoff näiteks 4.15-4.18v ja rohkem mittemidagi puutuda ei tasu. Ampertunnid võid ka paika panna ja kogulugu. Kui põlevat akut ei taha paned laadimise temperatuuri ka paika näiteks +10c laadima hakkab siis kui temperatuur saavutatud automaatselt. Balansimis aega võid ka muuta.
Daly bmsil on factori reset kui midagi kanni läks, kuid on vaja kõigil muuta cutoffi. Muidu default settingutega võid oma aku kanni keerata. Need bmsi settingud enamasti hiina elementide jaoks tuntud tootjate elemendid neid cutoffe ei kannata mis seal ilutsevad.
Kui mingi tõrge on siis asi ei ole parameetrites mis seal on. Kas temperatuur pole saavutatud, seeria paigast, juhe lahti jne. Tavaliselt kui bms midagi ei luba siis kohe hakatakse parameetreid näppima nagu hullud ja sellega asjad kanni keeratakse.
Li-ionil on teised discharge parameetrid kui seal listi valikud. Ei tasu sinna settingusse näppu panna ega vaadata mis LIpo aku conf on.
Daly bmsil saad kõik äppiga teha mis on natuke parem kui jbd. Sleep võimalus on ka.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
06.03.2022 22:10:24
|
|
|
Mul ei õnnestu kuidagi selle äpi kaudu logida, ega ka end registreerida. Vana versoga saan.
PAUKA kirjutas: |
Mihkus kirjutas: |
XiaoXiang BMS ile uus äpp play storesse tekkinud:
|
See on küll vahvapoolne uudis, peab testima. |
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
07.03.2022 20:31:32
|
|
|
Mul ikka õnnestus mingi konto sinna luua. Sain ka ilma ära ühendada. Samasugune sitanikerdis nagu see eelmine kui mitte hullem...
|
|
tagasi üles |
|
|
Slazenger
HV veteran
liitunud: 10.01.2006
|
09.03.2022 13:09:24
|
|
|
turg on jube kirju ja variante on palju - kas keegi oskab soovitada mingit DIY kit-i, mida tasuks kaaluda? Tahaks vana maastikuratta ümber ehitada, et saaks aidata vanemal taastuda raskemast haigusest. Kasutus oleks siis, et alguses pea täiesmahus sõita elektri abiga ja hiljem panna väntamise osakaalu suuremaks.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
12.03.2022 00:52:54
|
|
|
Valik on kirju jah. Alist ehk midagi vaadata.
Ei teand ka, et mitte vahetatava akuga rattaid on ka olemas.
Pm ostad 5000€ elektrika ja kui aku ~aastaga läbi siis viska ratas minema
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
12.03.2022 17:56:09
|
|
|
Ei usu ,et nii läheb keegi selliseid rattaid siis ei osta ka. Kaheks, kolmeks aastaks ratas osta is no go eriti veel kui garantiiliseks läheb vaheta kogu ratas ära kuskile peab viima ja saatma. Kui on nii tehtud kui makita siis jah pole vahetatav. Kuid on teisi lahendusi ka hiinast osta akukorpus koos kleebistega seda see seadus ei sega kui isegi kontrollitakse kuskil teeservas. Need hilongid saad terve ilusa korpuse koos kleebistega. Mina üle 36v ei hakka minema akud kobakad kui midagi 48v peale tahad ja aku mingi 30km peale on liiga vähe. Üks ratas peaks suutma kaks akut vastu edasine on juba mõttekas uus ratas osta 10 aastat peaksid need velod vastu pidama. Akusid jah võid kulutada mitu ära. Osde elektikate akudesse on bituumen valatud kuid see ei sega uut vaadata. Kui juba ratta kontrollerid muutuvad targaks siis jah pead vana süsteemi pealt viskama ja uus hiinast ostma.
See converison jääb veel pikaks ajaks kuniks hakkavad tollist tagasi minema. Ilmselt mitte eestis neid elektrirattaid liikumas maruvähe. Probleem on ilmselt elemendi tootjad kes ei taha vastutada ja sama ratta tootjad kui kuskil peaks sussima minema. Emnamuse põlengutest on teadmatus ja aku sorkimine no äkki annab parandada. Kui juba 5 aastat möödas on asja koht prügimägi. Naljapärast ei ole elementidel tootmisekuupäev peal.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
16.03.2022 07:47:43
|
|
|
BOSCH - elektrirataste Apple
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
18.03.2022 11:37:27
|
|
|
Boschi tööriistade ja kodumasinate hulka lisandusid siis nüüd elektrirattad ka, kõik viimane saast
|
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
18.03.2022 13:45:11
|
|
|
Keegi teab kedagi kes viitsib/oskab elektri rattale hooldust teha.
Mul sügisel lõppes viimane sõit nii, et ratas jäi sõbra juurde, sest lambist edasi ei sõitnud.
Panin panipaika ära, aga nüüd võiks välja võtta, aga tahaks kellelegi oskajale anda kontrolli.
Miinuspool on see muidugi, et ratas on ise ehitatud.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
19.03.2022 15:19:48
|
|
|
kas voolu võtab sisse ja edasi ei liigu? Kas pas sensor on olemas?
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
21.03.2022 10:27:46
|
|
|
Pean ta panipaigast välja võtma, et kontrollida, läheb natuke aega.
PAS ei ole peal.
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
21.03.2022 20:45:55
|
|
|
Kui PASiga peaks asi tegelikult vedama siis jamab gaas. Kui lcd migit veakoodi ei näita pead sobiva gaasi leidma sa pead olemasoleva gaasi värve teadma mis seal on ja midagi analoogset vaatama uue kuigi seal võib olla juhtme asetus ja värvid seinast seina. Osades poodides on pinout välja toodud. Punane juhe tavaliselt + MUST kui on on negatiivne siis seda kolmandat juhet pole raske mõelda mis peab olema data kui ,aga on veidrad värvid siis tuleb poode lapata. Kui gaasil on kaks juhet siis veel lihtsam. See gaas midagi rohkem muud pole kui potekas mida annab testriga kontrollida kui lahti võtta. Kui on 3 juhet siis on asi keerulisem.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Kassmees
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.01.2007
|
23.03.2022 04:43:18
|
|
|
Mõttega ehitada edasi oma paar aastat tagasi alustatud elektriabiveoga ratta projekti uurin: kui odavalt saaks elektroonika? Mootor on rattal juba olemas.
Kriteeriumid: Pinge 24 või 36 V. Võimsus - võib olla väike, alla 200 W. Akust las piisab ainult elektriga sõites esialgu ka ainult 5 km jaoks. Ilma pedaaliandurita. Hind kuni 200 eurot.
Ei pea olema lisavidinaid nagu tulede toide, igasugused näidud jne. Eesmärk on saada lihtsalt abivedu, mis vajadusel hästi kergelt kaasa aitab ja mida saaks rohkem rakendada tõusudel.
Teeks liikuri, millega saaks käia poes ja teha muid vajalikke asjatoimetusi. Niisama liikumiseks on mul üks suvajuppidest kokku pandud kerge singlespeed ja Yedoo 4 tõukekas. Variant 2 oleks see "e-ratta" projekt kukele saata ja panna elektriga sõitma hoopis tõukeratas. Aga siis tuleb hankida ka miskine rummumootor ette või taha ning see mootor peab võimaldama jalaga lükkamist ilma voolu abita.
|
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.03.2022 07:03:58
|
|
|
Ei saa väga aru, mida täpselt siis üldse vajad ja miks ei osta lihtsalt mõnda kasutatud tõuksi 200 eest? nendega saab ju vabalt poes käidud.
mingi väikse võimusega kontrolleri saab ilmselt kätte ka alla 100euri, või mis muud elektroonikat silmas pead? link
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
29.03.2022 08:04:18
|
|
|
See 5 km aku läheb kalliks seal vaja mingit 2p vähemalt 15-20 amrit elementi kasutada millel pole mahtuvust ja kooleb ruttu ära. Täna on juba elemendid nii lakke aetud hinnaga summa läheb nii suureks ,et ei tasu vaeva näha väikese akuga. Hiina elemendid juba 3 euri tk
Paljalt mootori jõul annad akule molli see 2p nikerdis ei kannata seda kauaks. 5km peab küll vastu kuid pikka pidu pole. Ma ütlen kohe täna saad selle 2p aku mis on 5km kuu, paaripärast tahad juba mis peaks 60km vastu. Selline 2p nikerdis sellise natuke nullilähedaste ilmadega tekib ka pinge langus millega annad molli oma akule siva.
Kas keegi ei taha akut 3p13s 64Ah
Spoiler
Tegelikult on 3p discharge max 15 amprit sest 1 niit nikklit.
Ja nüüd kaval part asi maksab 2235 + shipping 866eur ja reklaamivad veel ,et ikkagi aku on 12p kuid mina näen 3p. Lubavad laadida 4.25v peale seeriad. Kuid kõik me teame 4.25v on palju kui tulekera ei taha saada.
Päris rikkaks võiks saada kui sellist soga hakkaks ebays müüma 2235 ja shipping 866 veel lisaks. See 12p on jagatud võrdlevad kui oleks 18650.
1ks aku pakk 3000eur kas keegi ei taha konkureerima hakata easy pick. Ebays võid sama jama ajada kui seal ali lehelgi. BMSi ei pea külge panema aninult balanss juhtme ,et oleks ilusam ja hakkad müüma 3k per aku pakk. Paber kannatab kõike.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
29.03.2022 19:19:10
|
|
|
5km eesmärgiga on etem juba tõukeratas valmis kujul võtta.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
Maidor
HV kasutaja
liitunud: 20.08.2013
|
30.03.2022 07:23:58
|
|
|
Kui keegi vajab kiirelt bmsi 24s, siis võib postkasti kirjutada.
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
31.03.2022 13:13:25
|
|
|
Ma vajaks 14S ja 100A või rohkem bmsi. Bluetooth kindlasti.
|
|
tagasi üles |
|
|
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
31.03.2022 21:50:51
|
|
|
PAUKA kirjutas: |
Ma vajaks 14S ja 100A või rohkem bmsi. Bluetooth kindlasti. |
Ise lappa väljakaid mõnele suvalisele vähem ampreid taluvale lisaks/eraldi uue grupina, kui sobivat ei leia. Ülekoormustakistiga sama teema, kui seda ülekoormuskaitset üldse vaja ongi, kui pole siis lihtsalt vahelt minema.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
01.04.2022 08:26:49
|
|
|
Targa BMS-iga vast see nii lihtne pole. Hakkab aiateibaid näitama ja pead peas koguaeg ümber arvutama voolutugevusi jms.
Ja kui shunti ei muuda suuremaks, siis lihtsalt lülitab ennast välja.
|
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
01.04.2022 16:19:01
|
|
|
Soovitage elemente 48V LiFePO4 jaoks ja BMS sinna juurde.
Mootor 4kW
Ruumi on 300x265x145mm
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
tagasi üles |
|
|
|