Avaleht
uus teema   vasta Vaidlused »  Võitlustanner »  AMD vs. nVidia (küsitlus nullitud 28.12.2015) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 90, 91, 92
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

AMD vs nVIDIA
AMD
45%
 45%  [ 153 ]
nVIDIA
54%
 54%  [ 180 ]
hääli kokku : 333

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.07.2021 14:04 vasta tsitaadiga

Ma ütleks, et 81% on Intel, 14% Nvidia ja 5% AMD.
Seega jah, kitsale turule on OK öelda. FSR töötab kõigil kaartidel sisuliselt.
DLSS ainult sellel Nvidia turuosal.
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.07.2021 14:24 vasta tsitaadiga

Scart, ...dGPU turust mis on väike osa üldisest GPU turust. dGPU on siiski nišivärk ja kui hinnad aasta-aastalt tõusevad (AMD siin samuti süüdi), siis kunagi võime jõuda seisu kus videokaarte ostavad üksikud a'la nagu helikaarte tänapäeval ostetakse vähe ja need on high end mudelid ,kuna enamusele on integreeritud piisavalt hea.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.07.2021 00:54 vasta tsitaadiga

Hakkab looma vaikselt thumbs_up.gif
https://www.tomshardware.com/news/fsr-works-in-steamvr-and-vulkan-games

Kommentaar ka lingilt, seoses vanemate AMD ja Nvidia kaartidega, kui need peaks fsr'ii kasutama.
Umbes 7% kiiruse kadu on näha vs uuemad mudelid.


Spoiler Spoiler Spoiler


Ei ole suurem VR kogemusega, kuid kas SteamVR’i töötamine FSR’ga ei tähenda seda, et näiteks Half-Life Alyx mängus fpsi peaks saama nüüd boostida ja veelgi kõregmal resol mängida?
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.07.2021 10:44 vasta tsitaadiga

VR headsetil vast native resu ikka kasutusel kogu aeg, ise pole küll seda kunagi indexil muutnud. Jõudlusekasv jah kui saab FSR nüüd kasutada
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 28.07.2021 11:17 vasta tsitaadiga

AMD Q2 2021 kasum on väga korralik juba. Mis muidugi imestama ei pane.
https://finance.yahoo.com/news/amd-reports-second-quarter-2021-201500785.html
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.08.2021 07:20 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/oy1922/nvidia_introduced_driverlevel_fsr_years_ago_with/

Oh snap.

tsitaat:
Currently, the following limitations apply:

Scaling is not supported on MSHybrid systems.
HDR displays driven by pre-Turing GPUs will not support scaling
Scaling will not work with VR
Scaling will not work with displays using YUV420 format.
Scaling uses aspect ration scaling and will not use integer scaling
Sharpening will not work with HDR displays
GPU scaling engages when games are played only in full-screen mode, and not in windowed or borderless windowed mode.
Some G-SYNC displays have a 6-tap/64-phase scaler which scales better than that offered by Turing's 5-tap/32-phase scaler.
To avoid accidentally triggering scaling by applications or DWM, first change to the desired (<native) resolution from the NVIDIA Control Panel and then launch the application.
Turing's 5-tap upscaler may not engage on certain monitors, based on the monitor's vblank timing.
Turing's 5-tap upscaler may not engage if the input resolution is greater than 2560px in either the x or y dimension.
Scaling is turned off automatically when switching display devices.
"Restore Defaults" option in the control panel currently does not revert the upscaling resolution.

https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4920/~/how-to-enable-image-sharpening-in-the-nvidia-control-panel
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2021 08:18 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
Scart kirjutas:
https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/oy1922/nvidia_introduced_driverlevel_fsr_years_ago_with/

Oh snap.

tsitaat:
Currently, the following limitations apply:

Scaling is not supported on MSHybrid systems.
HDR displays driven by pre-Turing GPUs will not support scaling
Scaling will not work with VR
Scaling will not work with displays using YUV420 format.
Scaling uses aspect ration scaling and will not use integer scaling
Sharpening will not work with HDR displays
GPU scaling engages when games are played only in full-screen mode, and not in windowed or borderless windowed mode.
Some G-SYNC displays have a 6-tap/64-phase scaler which scales better than that offered by Turing's 5-tap/32-phase scaler.
To avoid accidentally triggering scaling by applications or DWM, first change to the desired (<native) resolution from the NVIDIA Control Panel and then launch the application.
Turing's 5-tap upscaler may not engage on certain monitors, based on the monitor's vblank timing.
Turing's 5-tap upscaler may not engage if the input resolution is greater than 2560px in either the x or y dimension.
Scaling is turned off automatically when switching display devices.
"Restore Defaults" option in the control panel currently does not revert the upscaling resolution.

https://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4920/~/how-to-enable-image-sharpening-in-the-nvidia-control-panel


Ehk siis sama kasulik nagu FSR ise a.ka. plastiliinisäte pimedatele thumbs_up.gif
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2021 08:41 vasta tsitaadiga

Tomorrow, samal ajal on tegemist mängudeülese lahendusega (siinjuures tehniliselt fsr-iga sama lanczos + sharpening), mis on rakendatav laiemalt kui fsr. natukene on fsr parema tulemusega, sest cas on veidi parem tech kui tavaline sharpening.
sinu tsiteeritud nimekirja asemel on olulisem vahe pigem seal, et fsr peaks olema rakendatud omal kohal pipelines - enne ui-d ja efekte.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 235 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2021 08:53 vasta tsitaadiga

londiste, FSR eelis on see, et see on per game implementeeritud mitte kuskilt kontrollpaneelist tuimalt pealekeeratav säte. See, et tegu on mängudeülese asjaga ei tähenda, et see probleemivaba või parem oleks kui FSR. Hetkel ei meenu mis mäng aga üks mäng keeldus mul käivitumast kui kasutasin seda teravus sätet mingi aeg tagasi. Ja ilmselgelt see pole kuigi hea kui nii kaua aega läks, etsee avastataks üldse.

EDIT:

Third-Party Tool Allows Any Game to Use AMD FSR
https://www.tomshardware.com/news/magpie-run-amd-fsr-on-any-game
https://github.com/Blinue/Magpie

Üsna kahtlane. Mingi hiinakeelne äpp.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 03.11.2021 23:48 vasta tsitaadiga

FarCry 6 ning 30+ kaardi võrdlus.

Link


TLDR:
Pascal imeb täiega. Vega56 oli samal pulgal GTX1080Ti'ga! icon_smile.gif
RX5700XT ruulib.

Update:

TPU tegi 50 mängu testi RX6800XT vs RTX3080
https://www.techpowerup.com/review/geforce-rtx-3080-vs-radeon-rx-6800-xt-megabench/

Päris palju statistikat. Ka sellest, et mis aastal tehtud mängud jooksid paremini ühe tootja kaardi peal.
2020 ja uuemad oli AMD kindel liider 2019 suhteliselt sama, kuid varasemad mängud olid NVidia pärusmaa jällegi
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 05.11.2021 12:48 vasta tsitaadiga

nvm, post ülalpool juba mainitud see 50 mängu test,
_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™


viimati muutis Killhoven 05.11.2021 16:23, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 368 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 05.11.2021 14:20 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
50 Games Tested: GeForce RTX 3080 vs. Radeon RX 6800 XT
tl:dr nagu reliisi ajal siis ka nüüd vägagi võrdse jõudlsuega kaardid.


See sama teema, mis ma oma eelmise postituse lõppu juba UPDATE'na panin.
Kuid erinevus tundub olevat selles, et uuemad mängud jooksevad veits paremini AMD kaardil. Kas uutest konsoolidest tulenev järelkaja, kuna need ka AMD peal? icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.11.2021 09:30 vasta tsitaadiga

NVIDIA Image Scaling ‘Best-in-Class’ Spatial Upscaler and ICAT IQ Comparison Tool Available Now
https://wccftech.com/nvidia-image-scaling-best-in-class-upscaler-and-icat-iq-comparison-tool-available-now/

NVIDIA Talks DLSS 2.3 & Compares It To AMD’s FSR, Calling It Superior Than ‘Spatial Upscaling’ Methods
https://wccftech.com/nvidia-talks-dlss-2-3-compares-it-to-amds-fsr-calling-it-superior-than-spatial-upscaling-methods/

Nvidia alternatiiv FSR-le siis.
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.11.2021 09:54 vasta tsitaadiga

tehniliselt tundub, et üsna laisalt tehtud frontend sellele varem viidatud dsr/control panel featuurile. vähemalt nvidia control paneli osas laisalt, see jutt lisaresodest. geforce experience ja automaagilised settingud töötavad vast paremini.

nvidia enda kirjutis algab dlss 2.3 jutuga aga image scaling jutt on natukene alla kerides.
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-image-scaler-dlss-rtx-november-2021-updates/

tsitaat:
Do note that AMD's FSR is based on an upgraded & refined version of the Lanczos upscaler as discussed before.
irw. iirc oli see üsna standard lanczos ja pigem mitte selle parem iteratsioon vaid kasutatud lahendus on jõudlusele optimeeritud. tehniliselt korrektne, et 'upgraded & refined' aga kasutatud sõnastus loob lugedes veidi teistugust arusaama. ilmselt kehtib sama ka nvidia image scaling puhul, mis kasutab samamoodi lanczost.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 235 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 210
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 27.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 25.11.2021 14:57 vasta tsitaadiga

Jarrod tegi video ülevaate kõikidest AMD ja NVIDIA läpaka GPU'dest ja lisas järjekorda.
AMD ja Nvidia tipp on 14 mängu kokkuvõttes identsed.

Link
Kommentaarid: 203 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 175
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Vaidlused »  Võitlustanner »  AMD vs. nVidia (küsitlus nullitud 28.12.2015) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 90, 91, 92
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.