Kas keegi kasutab bosch powerpack 400 laadijat? Kuidas pistikus juhtmed täpselt asetsevad? On olemas aku ilma laadijata ja tahaks kontrollida laadimist. Akul on + ja - peale märgitud, aga sealt ilmselt laadimist ei toimu.
kellelgi homme päeval uusi suuremahulisi 18650 pole Tallinna kandis (või hiljem Tartus/Võrus) üle?
Tahaks akupanka 4tk saada, ent oleks kohe vaja. Akupangast väljas käivad taskulampides.
Sai ka endale aku ja sinna juurde kast meisterdatud. 0.1mm vasest keevitatud jadaühendused, muu 0.2mm nikkel. Sony VTC6 elemendid. 72V nom. pinge ja 80A bms. 20s5p ja 1080Wh
Kast terasest, mis isoleeritud PVC-ga. Küljepaneel tuleb 3D prinditud aga vaja veel fusionis viimistleda.
https://imgur.com/a/6gpskRS
Minu tuleb nüüd teha kuni 20 toru akut oi kuidas ma ei salli neid. Proovi aku käis väljamaal kontrollis ja anti qc pass. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Nad tahavad ,et oleks LG MJ1 kogu asi on vist euroopast elemendid ja kõik saadatakse minule hungarist millegi pärast hiinlastega nad ei tegele. Ilmslelt hiinast tellida akusid liiga palju läheb maksma. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kui tahad 1kWh eest maksta 5€ siis lase käia... täiesti mõttetu värk. Kogu see jura pole mitte selleks, et keskkonda säästa, vaid selleks, et inimestelt raha välja rottida.
Viimasel ajal on tanklad hakanud laadimisvõimalusi vaikselt tegema. Uues Kilingi-Nõmme Olerexis on täiesti legit võimalus pinkide juures elektrikilbist laadida. See mõni sent elektrit küll kedagi vaesemaks ei tee.
DVDRW kirjutas:
link
Sellega peaks saama laadimisjaamades telefoni, eratast misiganes laadida?
Võtsin oma aku käsile 3 aastat vana kasutasin niikaua kui soc läks lvl2 peale probleem oli laadides läks ette nii 0.01v bms teatas volt diff errorist lvl2 kuigi probleemseks muutus kolme aastaga see element mis kõige kiirmini täis saab peab vahetama muidu hiljem ei suuda seda balannsida. Kontrollin takistuse ka ära igaks juhuks. Suht harva juhtub selliseid asju ,et on sattunud halb element kah. Need smart bmsid on üsna pädevad daly ja heyo üsna varakult saab ennetava paranduse ära teha.
Kuid igaühele smart bms ei sobi paljud ei jaga asjast midagi ja siis resettitakse parameetreid millega keeratakse veel rohkem aku kanni siis ideaalsed asjad need ei ole mida konfida annab teed küll aku ja paned parameetrid paika siis otsustavad factory resetti teha ja siis läheb päris perse ilma minule teada andmata. Paar sellist juhust on olnud. Järgimine kord ütlen sorry ise oled süüdi kui otsustavad muuta midagi mida mina pole ette näinud. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kuidas ma saaks kogu akupaki mahutuvuse ära mõõta? taimer + konstantse vooluga tarbija + voltmeeter ja kaamera, et ei peaks juures passima? Siin sõidavad vanad 20Ah akuga 80km ja mina ei saa 50-ki täis, midagi on nagu mäda, või siis mõjutabki see kuumus mootori efektiivsust?
a) maastikusõidurehv sileda maanteerehvi asemel - elektrikulu +15% umbes
b) rehvirõhk madal, 3atm asemel näiteks 1.5 või veel vähem - elektrikulu +20% umbes
c) lisaks ratta ristläbilõige, istumisasend jne. Siin on kümneid pisiasju mis võivad mõjutada elektrikulu.
d) SÕIDUKIIRUS!!!
e) väntamisest pole mõtet rääkidagi.
Kuumus nüüd küll mingit etfektiivsust oluliselt ei mõjuta, selles temperatuurivahemikus mis ilmad olla saavad on mõju kaduvväike ma pakun. Pole vaja üle ka mõelda siin. Küll mõjutab (madal) temperatuur aku võimekust ja oluliselt. +25C asemel 0C on 15-20% mahtuvusest läinud.
Minu susla sõidab 20Ah akuga ILMA VÄNTAMATA ära kiirusel 30km/h umbes 50km, seda IDEAALSETES tingimustes.
Mihkus kirjutas:
Kuidas ma saaks kogu akupaki mahutuvuse ära mõõta? taimer + konstantse vooluga tarbija + voltmeeter ja kaamera, et ei peaks juures passima? Siin sõidavad vanad 20Ah akuga 80km ja mina ei saa 50-ki täis, midagi on nagu mäda, või siis mõjutabki see kuumus mootori efektiivsust?
Tegin kunagi mõõtmised BBS-02 mootoriga rattaga, mille kaal koos juhiga 125kg. 17.5Ah 52V aku.
10-25km/h liikudes kulus 1km läbimiseks u 10Wh aga sealt edasi alagas üsna kiire tõus ning kiirusel 46 km/h oli kulu juba 22Wh/km. Arvutuslikult saaks akutäiega sõita 40km vs 90km, reaalselt mõlemad numbrid muidugi väiksemad.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.