Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
15.01.2021 22:18:08
|
|
|
tl;dw
rt efektide perf hitil on erinevad komponendid.
mõistlikum on rt jõudluse hitti vaadata lisanduva ms abil, mitte fps.
vaadates konkreetselt kiirte jälitamise osa asjast tundub, et 3080 on selles osas kuskile maale rohkem võimu.
ühel hetkel tuleb ka sellele kõva perf hit vastu aga rohkemate kiirte peale kui 6800xt-l.
perf hiti poolest shadows < reflections < gi
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
16.01.2021 12:02:13
|
|
|
londiste, wtf GI kõige suurema perf hitiga? Ja sellepärast CP77 avab ka GI võimaluse Psycho seades?
See on küll puhas devide laisk töö... BFV ja McFly RTGI oli ikka väga minimaalse perf hitiga.
Ja GI on just see, mis maailmale teise jume annab...
See kas aknas mingi langev puuleht peegeldub või mitte on juba väga teisejärguline.
GI saab väga edukalt optimeerida, RTGIs oli ka slider kiirte pikkuse ja arvu kohta. Ilusti sai min fps hittiga märgatava erinevuse...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
16.01.2021 12:30:14
|
|
|
pole küll otseselt rt, aga ikkagi äge.
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
16.01.2021 13:23:46
|
|
|
Vael, mcfly rtgi on screenspace. sellel on omajagu varjukülgi. põhiliselt see, et kasutatavaid andmeid oluliselt vähem ja kogu pildist välja jäävast ei tea üldse midagi.
aga jah, gi perf hit on suur ja cyberpunkis selle tõttu gi ka alles psychos on.
cyberpunkis on muidugi sama lugu, mis controlis, et seal on neid rt efekte lihtsalt väga palju. kui kõik peale keerata on vältimatult pupu
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
16.01.2021 17:46:58
|
|
|
Vael, Metro Exodus GI on samuti üsna nõudlik. Nii nõudlik, et see ongi ainus RT efekt mida see mäng kasutab. Varjud juurde panna (sest peegeldusi on selles mängus vähe), siis oleks Control 2.0
Olles ise nüüd 2080Ti peal, siis pole veel eriti RT jõudnud testida. DLSS ja VRS on küll asjalikud. Integer Scaling lülitasin küll sisse aga pole jõudnud veel testida - on kellelgi mingit head use case kus saaks seda võrrelda?
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
kuccu
HV kasutaja
liitunud: 11.09.2006
|
16.01.2021 20:14:24
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
pole küll otseselt rt, aga ikkagi äge.
Spoiler
|
Mäkerdad mängu sellega kokku ja saad RT põhja keerata
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
19.04.2021 18:12:18
|
|
|
Proovisin ka selle demo ära 1080Ti-ga. 1080p reso, RTX Off - 80fps ja RTX On - 8fps
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
19.04.2021 19:49:54
|
|
|
1080p kuskil 40fps kandis kui DLSS off ja RTX on. 80fps kandis kui DLSS sisse lüplitada. Parima fpsi sain kuskil 150 kanti kui RTX off ja DLSS on.
1440p olid numbrid veidi madalamad. 30fps kandis kui DLSS off ja RTX on. 65fps kandis kui RTX On ja DLSS on ja kuskil 110 kandis kui RTX off ja DLSS on.
2080 Ti siis.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
19.04.2021 22:12:00
|
|
|
rtx3070
1080p 65 fps, 95 fps dlssiga, 1440p 30 fps ja 70 fps dlssiga.
seda siis algses asukohas ja ~80% time of day, mis tundus kõige hullem kus light shaftid üle toa olid.
1440p dlss off 30fps tundub veider, seal vist on mingi muu asi piirav. kõige muuga sõltus fps time of dayst ja asukohast aga see oli praktiliselt locked 30.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Evil
Hull
liitunud: 23.12.2004
|
20.04.2021 01:38:33
|
|
|
Proovisin ka seda demot. Superpositioni benchmark on ka ilusam. Olen näinud paremat image qualityt 10 aastat vanadel mängudel. Ma saan aru, et üritatakse mingit uut tehnoloogiat demoda aga nahh see image quality nii s*tt seal on siis.
Mingi Metro 2033 annab ka visuaalselt parema elamuse.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
196 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
20.04.2021 06:36:53
|
|
|
Evil, Jep kui valguse peegldumine välja arvata, siis midagi kadestamisväärset just pole. Eriti märgatav on filtering artifaktid. Hetkel pole meeles kuidas seda nimetatakse.
Superposition eriti ei meeldi. Vanemad Valley ja Heaven on kõige ilusamad.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
29.04.2021 09:46:23
|
|
|
Metro exodus 2019 vs 2021
https://www.youtube.com/watch?v=NbpZCSf4_Yk&t=1087s
Kui keegi süveneda viitsib , siis on video üsna ülevaatlik. Kui süveneda ei viitsi, siis võib tõepärast pilti nautida.
Kas keegi teab kuidas witcher 3 remake tehakse ? Täielikult RT põhine või siis mingi kokkumixitud versioon ?
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
29.04.2021 09:58:08
|
|
|
SirAskAlot, Ei tea veel hetkel W3 osas. Kirjelduse järgi tundub olevat lihtsalt HD bump uutele konsoolidele.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
29.04.2021 16:01:26
|
|
|
SirAskAlot, tglt on see Metro ka veel "mixed hübriid"
Lihtsalt GI, peegeldused ja varjud on suures osas RT.
Ainult pa4h traced Monte Carlo stseen võttis 60sekundit 1 kaadri kohta, ehk pikk tee minna.
Iseenesest näeb mäng hea välja, kitsaskohad(N liiga pimedad nurgad päikse käes, mis sai ka väljatulekul ära märgitud) on ära parandatud. Eriti äge oli tule, gun flash jms vilkuvate valgusallikate poolt tekitatud valgusemäng äge. Polnud 200% zuumiga screenshot-lt vaja efekte taga otsida enam.
DLSS osani ei jõudnud hommikukohvi kõrvale vidept vaadates. Eks teise 20min peab järgi vaatama.
PS Video alguses mainis kohe ära, et ehitati mäng uuesti üles silmas pidades RT kunstnike abiga. Ehk on näha kuidas korralikult ehitatud RT mäng välja näeb vs 1-nupuvajutusega-pätsitud mäng. Pole need asjad midagi nii lihtsad nagu mõned siin väita üritasid...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
29.04.2021 17:39:27
|
|
|
Aga hea näha, et oma esialgse väga kehva RT ära parandasid. 1ray bounce ikka tegi väga väga pimedaks ja oli kordades kehvem kui RT off.
Nüüd võib isegi uuesti mängimise ettevõtta ja DLSS2.0 teeb asja väga mängitavaks kui enamus asju põhja keerata.
Tegelikult on päris hea idee, mingeid vanemaid mänge üle käia ja RT kõlbulikus tuunida. Mängiks heameelega mingit nostalgia hõngulist mängu norm fps'ga ja uue aja silmailuga.
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
193 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
30.04.2021 12:50:10
|
|
|
See võiks remake/remasteri juures täitsa hea müügiartikkel olla tegelikult.
Veel üks lisapõhjus uuesti ette võtta/osta.
ME tuleb esimesena pähe;) DXR/ Vulkan on ainult eelduseks ehk DX12 ajastu toega mängumootor?
Crysis tegi enda lahenduse, seega said ka vana 1 osa RTga tööle.
Samas kui McFly ja devid pead kokku paneks oleks RTGI täitsa teostatav ka vanemate mootorite peal...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
06.05.2021 00:06:23
|
|
|
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
06.05.2021 16:47:27
|
|
|
Korralikud RT mängud hakkavad tulema( nagu Metro lõpuks), siis RT on asjalik lisafunktsioon mida sisse keerata(N. Wicher ajal oli HBO kõva sõna, mis võttus nadist kaadrisagedusest oma lõivu)
Aga näiteks DigitalFoundry tuli just Super Mario64 RT ülevaatega välja. Ma vaatasin 2min ja siis läks kinni ära. Tehnilisest küljest võib ju huvitav olla, aga üldist pilti vaadata, siis 80ndate pikslimeri jääbki selleks. Vahet pole, mis tilulilu otsa keevitada... mu 2 kopikat.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
SirAskAlot
Kreisi kasutaja
liitunud: 19.03.2011
|
11.05.2021 17:08:49
|
|
|
8K Zelda Botw CEMU - Raytracing GI Revo Reshade
https://www.youtube.com/watch?v=12QO9WBE3iM&t=24s
PC standardite kohaselt pole ilmselt midagi erilist ja RT on ka reshade põhine.
Kuna tegu on Switchi mänguga, siis on tulemus siiski muljetavaldav.
Kui nüüd ainult see 8k ekraan, millega Nvidia oma 30xx seeriat reklaamis, kuskil toanurgas "vedeleks".
|
|
tagasi üles |
|
|
trip
HV Guru
liitunud: 15.03.2007
|
|
Kommentaarid: 405 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
302 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
193 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
14.05.2021 16:05:31
|
|
|
Viilutaja, ära üldse hakka pihta värvide ja kontrastiga. Mu jaoks näevad poeaknal OLED-d väga võltsid välja. Looduses inimsilm ei registreeri iial pilti nii selgelt nagu hdr1000000ga. Va. kui mingid ulmekallid päikseprillid pole, mis õigeid värve näitavad ja kontrasti hoiavad. Muidu läheb päikse käes silm kissi ja õhk tolmune ning pilt muutub kohe udusemaks...
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
|