Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Millised rehvid lähevad suveks alla? |
Uued suverehvid |
|
33% |
[ 3 ] |
Vähekasutatud suverehvid |
|
55% |
[ 5 ] |
Viimase lubatud piirini kasutatud suverehvid |
|
11% |
[ 1 ] |
Uued lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
Kasutatud lamellrehvid |
|
0% |
[ 0 ] |
|
hääli kokku : 9 |
|
autor |
|
warkriss
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.05.2007
|
28.02.2021 11:59:59
|
|
|
Tänud, siis ei pea kaugelt vaatama, võtan käigu Sirklisse ette!
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
28.02.2021 12:00:03
|
|
|
Markos kirjutas: |
metskotkas kirjutas: |
w222 S500 saaks 32K eest juba vist kätte, kui viitsimist otsida on. Eestist küll mitte, aga siiski.
Eestis üks selline asi, mis peaaegu eelarvesse mahuks https://www.auto24.ee/used/3470953 Ütleme nii, et reaalselt ma ei ostaks seda, kui 32K tuleks auto alla panna. Aga kindlasti ei läheks tutika skoda või sidruni teed. |
Reaalselt ei ostaks sa seda põhjusel, et liisingusse 8a vanust masinat soodsatel tingimustel ei saa, pluss jääkväärtus tuleks üsna madal, elik su kuumakse oleks ebameeldivalt kõrge. "Ma võiksin, aga ei taha" sullis ostjatest jutumehi ennegi nähtud. |
jääkväärtuse pealt ei ole imo pointi intressi maksta. 0 jääk way to go.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
28.02.2021 12:01:18
|
|
|
Ess klassiga prussi ei vea. Boilerit samamoodi. Okei ämma pakib taha istmele ära. Universaal octavia see eest. Viskab prussid pagassi. Boileri kah. Ämm mahub ka taha istmele ära.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
28.02.2021 12:01:56
|
|
|
prussi ja boilerit vead citybee kaubikuga, ämm võtab bolti või sõidab oma autoga.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
28.02.2021 12:09:04
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
prussi ja boilerit vead citybee kaubikuga, ämm võtab bolti või sõidab oma autoga. |
Pärnu on ääremaa ja Citybeel on siin ainult väikesed autod.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
28.02.2021 12:27:20
|
|
|
hkurujo88r kirjutas: |
laurx kirjutas: |
Tahad odavalt autot saada, võtad soome oksjonid lahti, otsid sealt kerge laksuga aga vähese läbisõiduga asja, viid tuttava keremege juurde ja peale kabetamist jääb siin müües veel u2k ga plussi. Nähtud paar kuud tagasi ühe 81k sõitnud lõvi peal. Katki olid tuli, stange ja tiib. |
Sealt hea mingi rikkega ka osta. Arvatakse, et hull viga ja remont kallis ning müüakse odavalt. |
ongi kallis. esinduselaks. tulevad need käigukastirikkega fordid ühel müüjal, 1. õlivahetus, 2. uued adaptsioonid esinduse arvutiga ja on tööle hakanud. reaalne ls on neil olnud 120-160k.
avariiline tähendab enamasti seda, et ostatakse masin, millel plastik , tuli ja tiib või mõni uks kergelt sees on. tussikut pole mõtet teha aga kuna tussikuid on vähe, ei lähe nende autode hinnad kõrgeks ka.
siiras on lugeda, et poisid tahavad hakata rikka mehe autojuhiks oma " long " idega. selles autos sõidab omanik taga.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
viimati muutis laurx 28.02.2021 12:28:59, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
28.02.2021 12:28:28
|
|
|
Seletage mulle lollile ära, et miks see jäägiga liising hea on? See nagu kunstlikult madalama kuumakse näitamiseks?
0% jäägiga on viimane õige liising
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
mihkel7
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.10.2012
|
28.02.2021 12:45:04
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Seletage mulle lollile ära, et miks see jäägiga liising hea on? See nagu kunstlikult madalama kuumakse näitamiseks?
0% jäägiga on viimane õige liising |
Ma saan aru, et paljud kasutavad üldse kasutusliisingut ja jääkväärtusega auto läheb sissemaksuks uuele autole. Ei ole väga uurinud asja.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
28.02.2021 12:46:15
|
|
|
Black66 kirjutas: |
No pane siis uue motoploki raha valmis või saada vana motoplokk Hollandisse alusili.
Mehed on neid mootoreid remontinud ja ega alla 5000€ kuidagi välja ei taha mängida. Eluiga jääb sinna 75-150k km vahele. Oleneb, kas on raatsitud iga 10k km tagant õli vahetada või mitte.
Nende m278 koodiga mootoritega poolsurnud s-classe on kõik turud täis. |
Kas M278 kasutas kuni tootmise lõpuni silicat või vahetus see mingi hetk nanoslide'i vastu? M157 vist nanoslide'i peal toomise algusest? Omal olnud kaks isendit M278 mootoriga(üks on siiamaani suveautoks) ja kaks M157 mootoriga isendit(pere teise autona kasutusel), isiklikult ei saa midagi halba öelda, väga hea dünaamikaga mootorid.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
28.02.2021 12:56:18
|
|
|
Sold OUT kirjutas: |
Seletage mulle lollile ära, et miks see jäägiga liising hea on? See nagu kunstlikult madalama kuumakse näitamiseks?
0% jäägiga on viimane õige liising |
Maksad 30 sisse ja jätad 30 jäägi, siis saab foorumis uhkustada et 150 eurot kuumakse.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
28.02.2021 13:36:04
|
|
|
Indrek67 kirjutas: |
Black66 kirjutas: |
No pane siis uue motoploki raha valmis või saada vana motoplokk Hollandisse alusili.
Mehed on neid mootoreid remontinud ja ega alla 5000€ kuidagi välja ei taha mängida. Eluiga jääb sinna 75-150k km vahele. Oleneb, kas on raatsitud iga 10k km tagant õli vahetada või mitte.
Nende m278 koodiga mootoritega poolsurnud s-classe on kõik turud täis. |
Kas M278 kasutas kuni tootmise lõpuni silicat või vahetus see mingi hetk nanoslide'i vastu? M157 vist nanoslide'i peal toomise algusest? Omal olnud kaks isendit M278 mootoriga(üks on siiamaani suveautoks) ja kaks M157 mootoriga isendit(pere teise autona kasutusel), isiklikult ei saa midagi halba öelda, väga hea dünaamikaga mootorid. |
M278 kuni 2016 kindlasti silicat. Edasi ei tea, pole ise kokku puutunud.
M157 algusest peale nanoslide, peaks justkui parem olema, aga eks seda näitab pikemas perspektiivis aeg. Soomemaal on paar mootorit õhtale lastud, millel oli jõudu juurde keeratud. 5. silinder hakkas tõrkuma, sest kõige lähem silinder turbole ja saab meeletult kuuma. M157 tahab ka tihti küünalde vahetust, kui seda ignoreerida, pidi kah kiiremini otsad andma. Läbisõidud olid mõlemal mootoril alla 100tuhande km.
Need mootorid ongi niikaua head, kui neid remontima/vahetama ei pea. Aga kui me räägime turu alumise otsa hinnaga w222 s-classidest näituseks, siis paraku on need kõik juba sent surmale võlgu m278 motod, mis teevad viimaseid hingetõmbeid või on juba hukule määratud.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
Indrek67
HV vaatleja
liitunud: 29.04.2007
|
28.02.2021 14:00:32
|
|
|
Nagu aru võib saada, siis paljude probleemide tekkeallikas ikka puudulik hooldus. M157 küünalde vahetusvälp tehase manuali järgi 50tkm, kas peaks seda veelgi lühendama?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
28.02.2021 14:03:35
|
|
|
Kas saksa mobile on hea koht auto turuhinna määramiseks?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
28.02.2021 14:04:08
|
|
|
Indrek67 kirjutas: |
Nagu aru võib saada, siis paljude probleemide tekkeallikas ikka puudulik hooldus. M157 küünalde vahetusvälp tehase manuali järgi 50tkm, kas peaks seda veelgi lühendama? |
Pigem jah, isiklikult teeks 25-30k km tagant, pole nii suur kulu kui võtta võrdluseks mootoriremont.
Mersuklubis mingi GL500 vend kah täna hommikul postitanud sellesama 5. sil murega jutu, M278 mootor. Ilmselt terendab tal ees mootori remont või vahetus.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
28.02.2021 15:44:22
|
|
|
Miks japsidel ei saa aknaid üles-alla lasta, kui süüdet sees pole?
Jube tüütu, lähed autost eemale, näed aken lahti.
Akent üles ei saa muud moodi, kui autosse tagasi ja mootor käima (CX-3 keyless).
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
viimati muutis Tanel 28.02.2021 15:46:23, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
28.02.2021 15:44:44
|
|
|
tsitaat: |
jääkväärtuse pealt ei ole imo pointi intressi maksta. 0 jääk way to go. |
See on küll huvitav mõttekäik praegust. Kui sa laenad summa X, siis annuiteedi järgi arvestatakse intressi ikkagi täissumma pealt, vahet pole, on seal lõpus bullet või mitte. Bulletmakse (ehk jäägi) tõttu on sul kuumakse väiksem põhiosa võrra, mis jääb täissumma ja jäägi vahele. 0% jäägiga on enamasti ka kapitalirendid, ja seal on juba km arvestuse põhimõtetes vahe sees (km tuleb maksta korraga, mitte jupikaupa nagu kasutusrendi puhul) ja see liising on intressi mõistes KALLIM. Kunagi olid ka jäägiga kapitalirendid, kuid neist on tasapisi loobutud, kuna kliendid kipuvad oma maksevõimet üle hindama.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oliverk
HV veteran
liitunud: 31.12.2003
|
28.02.2021 15:47:39
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Miks japsidel ei saa aknaid üles-alla lasta, kui süüdet sees pole?
Jube tüütu, lähed autost eemale, näed aken lahti.
Akent üles ei saa muud moodi, kui autosse tagasi ja mootor käima (CX-3 keyless). |
Sest neil enmasti kliima töötab ja keegi aknaid lahti ei tee.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
28.02.2021 15:57:25
|
|
|
Markos kirjutas: |
Reaalselt ei ostaks sa seda põhjusel, et liisingusse 8a vanust masinat soodsatel tingimustel ei saa, pluss jääkväärtus tuleks üsna madal, elik su kuumakse oleks ebameeldivalt kõrge. "Ma võiksin, aga ei taha" sullis ostjatest jutumehi ennegi nähtud. |
Kes võtab 8a vanuse auto üldse kasutusrenti/jääkväärtusega liisingusse?
mihkel7 kirjutas: |
Ma saan aru, et paljud kasutavad üldse kasutusliisingut ja jääkväärtusega auto läheb sissemaksuks uuele autole. Ei ole väga uurinud asja. |
Kapitalirendi e ilma jäägita liisinguga saad ka ju enne liisingu lõppu auto uue sissemakseks anda.
Kasutusrendi puhul on osadele päris väike läbisõidupiirang pandud lepingus ja liisingi lõpus võib (olen mitmelt tuttavalt kuulnud) läbisõidu ületamise trahvisumma selle jäägist saadava vahe kenasti ära süüa, nii et hoolega peale maksta vaja.
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
28.02.2021 16:08:52
|
|
|
tsitaat: |
Läbisõidud olid mõlemal mootoril alla 100tuhande km.
|
fakin peldikud. selles valguses on mu "kuzi" ikka minemnni kestvuspill. vaheta ainult mahlasid. nagu kunagi "kõrgklassi koertekoolidega" oli - maksa palju tahad, ikka pead viimases lõpus oma loenguid peda keeltemaja sööklas või fuajees läbi viima.
turbot pole puutunud,
egr i pole puutunud
eelsüüteküünlaid pole puutunud - mis siin oli -25 ei näidanud selleks ka vajadust.
minu käes kuus aastat , kaks kuud, ~135k km.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
28.02.2021 16:40:37
|
|
|
Markos kirjutas: |
tsitaat: |
jääkväärtuse pealt ei ole imo pointi intressi maksta. 0 jääk way to go. |
See on küll huvitav mõttekäik praegust. Kui sa laenad summa X, siis annuiteedi järgi arvestatakse intressi ikkagi täissumma pealt, vahet pole, on seal lõpus bullet või mitte. Bulletmakse (ehk jäägi) tõttu on sul kuumakse väiksem põhiosa võrra, mis jääb täissumma ja jäägi vahele. 0% jäägiga on enamasti ka kapitalirendid, ja seal on juba km arvestuse põhimõtetes vahe sees (km tuleb maksta korraga, mitte jupikaupa nagu kasutusrendi puhul) ja see liising on intressi mõistes KALLIM. Kunagi olid ka jäägiga kapitalirendid, kuid neist on tasapisi loobutud, kuna kliendid kipuvad oma maksevõimet üle hindama. |
Kapitalirendist jutt - jäägi pealt maksad lõpuni välja intressi, null jäägiga põhiosa vähenemise pealt maksad vähem intressi.
20k/10% sisse/60 kuud/3% arvutus on nt 20% jäägiga ~290 euri rohkem intressi ja lõpuks pead veel plekki välja käima, et auto endale saada või hakkama mõtlema, mis üldse teed selle juraga.
Krt antikondori alfa paistis maanteel kaugelt silma. Vähe on selliseid erksaid autosid liikumas
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
28.02.2021 16:42:40
|
|
|
See peab küll huvitav auto olema, et 5a kõlbab sõita ja maksta ning siis muutub momentaanselt "juraks".
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
28.02.2021 16:45:45
|
|
|
ei, auto on ostes juba jura
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
somnambuul
HV veteran
liitunud: 22.03.2004

|
28.02.2021 16:47:30
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Miks japsidel ei saa aknaid üles-alla lasta, kui süüdet sees pole?
Jube tüütu, lähed autost eemale, näed aken lahti.
Akent üles ei saa muud moodi, kui autosse tagasi ja mootor käima (CX-3 keyless). |
Hondal mingi aeg peale süüte väljavõtmist saab aknad üles lasta. Kui oled lukku pannud ja avastad, et aken lahti, siis peab jah uuesti süüte sisse panema, et aken üles lasta. Lisana sai puldist kinnipandavaid aknaid.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
antikondor
Kreisi kasutaja

liitunud: 18.07.2005
|
28.02.2021 17:19:01
|
|
|
piraat262 kirjutas: |
Krt antikondori alfa paistis maanteel kaugelt silma. Vähe on selliseid erksaid autosid liikumas  |
ot: |
Ma loodan, et mingi erilise liiklusdebiilsusega silma ei paistnud vähemalt. Oli ilus ilm veidi ringi sõitmiseks |
_________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
|