Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 179, 180, 181  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
bpuhnja
HV kasutaja
bpuhnja

liitunud: 12.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.02.2021 14:16:24 vasta tsitaadiga

bpuhnja kirjutas:
Oleks pidanud seda teemat varem lugema. Isegi tooted, mis on kohapeal olemas kümnetes poodides, tulevad kulleriga juba üle nädala. thumbs_down.gif


Kui kritiseerisin AT-d ennist siis oleks paslik ka kiita natukene.
Toodete tarne kohta arvamus jääb aga vähemalt on veebis klienditugi abivalmis ja otsib lahendusi. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AlvinL
Kreisi kasutaja
AlvinL

liitunud: 04.03.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 09:39:25 vasta tsitaadiga

Tellisin, ca. päeva pärast oli "Kaup valmis pakkimiseks" ja nüüd siis mitu päeva lihtsalt selles staatuses olnud. Shake my head

Did I ever tell you the definition of insanity..?

_________________
Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 10:08:34 vasta tsitaadiga

AlvinL kirjutas:
Tellisin, ca. päeva pärast oli "Kaup valmis pakkimiseks" ja nüüd siis mitu päeva lihtsalt selles staatuses olnud. Shake my head

Did I ever tell you the definition of insanity..?

Mul oli parem juhus. 05.02 tellisin. 08.02 oli märge kullerile üle antud ja 09.02 asi käes.

Seega kuidas juhtub. Võib oleneda kes tööl sel hetkel on.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jtz
HV kasutaja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 11.02.2021 10:30:30 vasta tsitaadiga

Hinnad muutuvad kiiremini kui mehed silte kleebivad.
Naine käis 5900x ostmas (majanduslikult ebamõtekas kuid ta murdus kuna juba novembrist ootab seda, hinnaralli tuli lihtsalt peale).
Rääkis, et ikka mega kallis, ning küsis neilt misk nii. Edasi uuris kas alla ei saa natuke. Öeldi, et no vaatame vb saab. Siis vastati, et ei ikka ei saa kuna tootel ongi selline hind (749). Samas pakendil on hind 729. Ja arve vormistatigi 749... ja nüüd on tunne, et ala nagu toidupoodides kus saalis on üks hind ja kassas scämmitakse maksena mingi muu hind...
Ehk alla saamine polnud eesmärk ja ei vaeva.
Kuid öelda, et see ongi orig. hind ja odavaim millega müüvad kui just eelmine päev neil oli süsteemis odavam (ja nädal-kaks varem veel odavam) ja isegi siltidel on hinnad jäetud muutmata ja siililegi selge kuidas lihtsalt elatakse välja või kehtestataske ennast kliendi najal.
Ega teenindajal ka muud teha polnud kui edasi silmsidet vältida.

Selline elamus/arvamus. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dev Grex
HV Guru

liitunud: 29.07.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 10:33:28 vasta tsitaadiga

Kust kohast on tekkinud üldse selline arusaam, et iga suvaline klienditeenindaja saab tehnikapoes allahindlust teha?
Kommentaarid: 343 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 10:35:06 vasta tsitaadiga

Aga see ongi ju tavapärane. Kui sul uus kaup tuleb 769 € peale, siis üritad tasandada lossi.
Kui sul just eelnevalt kokkulepitud pole mingi kindla hinnaga, siis see silt tootel ei loegi midagi.
Mitte keegi ei sunni ostma toodet kallima hinnaga, turg ongi lihtsalt selline.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.02.2021 10:39:59 vasta tsitaadiga

Kahju, et kauplejad peavad sellistega teglema... Teistes teemades ka tihti näidatakse oma lollust ja laimatakse tuimalt ettevõtteid.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 10:41:21 vasta tsitaadiga

Ükski ettevõtja ei taha vabatahtlikult kahjumit sisse võtta.
_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
jtz
HV kasutaja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 11.02.2021 10:50:13 vasta tsitaadiga

Seega kumb hind on kehtiv?
Tootele märgitud letihind (saali hind) või kliendi eest varjatud "süsteemis" olev hind (kassa hind) mis tuleb välja makstes?
(allahindluse kohta ütlesin, et polnud teemaks icon_rolleyes.gif )
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.02.2021 10:51:15 vasta tsitaadiga

Süsteemis olev hind loeb. Sama nagu toidupoes. Kui ei sobi, võid ära jalutada.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mega
HV Guru
mega

liitunud: 12.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 11:00:15 vasta tsitaadiga

Peaks sildi välja panema: "kaupadel olevad hinnad on informatiivsed" icon_smile.gif Nagu USA-s, tõde selgub kassas...
_________________
- censored -
Kommentaarid: 267 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 234
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dev Grex
HV Guru

liitunud: 29.07.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 11:02:56 vasta tsitaadiga

Kui seadust lugeda, siis kaupmees võib müügist taganeda peaaegu mis tahes põhjusel. See, et füüsiline ja süsteemis olev hind on erinev, ei kohusta kaupmeest müüma soodsama hinnaga.
Kommentaarid: 343 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 293
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.02.2021 11:03:02 vasta tsitaadiga

Digitaalsed sildid nagu selveris tuleks kasutusele võtta thumbs_up.gif
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jtz
HV kasutaja

liitunud: 22.09.2009




sõnum 11.02.2021 11:15:21 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Süsteemis olev hind loeb. Sama nagu toidupoes. Kui ei sobi, võid ära jalutada.


icon_rolleyes.gif praktika näitab ka midagi muud - kui leti hind kõrgem kui "süsteemis"/veebis siis saad arve letihinnaga. Mitu juhtumit eelmisest aastast (Magistrali AT vaatan sinu otsa). Ja nendel juhtudel külla vabandati ja lahendati olukord kliendile soodsamat teed pidi minekuga.

Aga täitsa nõus ja see on õige - kui ei sobi võib ära jalutada. Või hilisemal avastamisel tehingu kohta pretensiooni avaldus kauplejale ja loobuda tehingust. Kohustust müüa või osta pole.

Aga, et selline olukord tekib kui esinduse letil on 1-2 isendit on lihtsalt totter. Lihtsalt olge tähelepanelikud icon_smile.gif suvaline igapäevane ost võib käppelt keeruliseks muutuda...

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.02.2021 11:16:40 vasta tsitaadiga

Mind ajab hoopis närvi see asi seal, et valid leti taga endale jubina ära, tüüp juba toob kassasse ära ja tahaks maksta aga siis ütleb, et sorry, ei saa müüa, broneeritud. Mingi aeg juhtus seda väga tihti. Ja tegu polnud videokaartidega.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 11:32:38 vasta tsitaadiga

Janis, Keri paar lehte tagasi ja näed näited, kus broneeringutest on üle sõidetud ja ära müüdud broneeritud tooted.
Ma siiski arvan, et broneeritud toote müümisest keeldumine on täitsa okei, kuna olen ka ise kunagi teeninduses töötanud, siis alati ei jõua kohe kõike silma alt ära korjata. Eks ta ilmselt mõruda maigu korraks jätab, aga see on ausam lahendus kui keegi broneerib, sõidab kohale ja siis öeldaks, et sorry, my bad, maha müüsin.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.02.2021 11:33:50 vasta tsitaadiga

Jaa, broneering, saan aru küll. Aga siis võiks jah pigem selle letist ära korjata. Ma paar korda olen seal vitriini taga ikka googeldanud ja toodet võrrelnud ja pärast otsustamist saan teada, et krt ei saagi osta.
Nüüd olen ise ka broneerima hoopis hakanud chati kaudu.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 11:35:26 vasta tsitaadiga

Janis, Proovi ise paar aastat teeninduses ja saad aru miks juhtub selliseid olukordi icon_wink.gif
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 11.02.2021 11:35:58 vasta tsitaadiga

Aastaid seda teinud, a mitte letikaubaga muidugi...
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 12:41:41 vasta tsitaadiga

Foxxx kirjutas:
Janis, Keri paar lehte tagasi ja näed näited, kus broneeringutest on üle sõidetud ja ära müüdud broneeritud tooted.
Ma siiski arvan, et broneeritud toote müümisest keeldumine on täitsa okei, kuna olen ka ise kunagi teeninduses töötanud, siis alati ei jõua kohe kõike silma alt ära korjata. Eks ta ilmselt mõruda maigu korraks jätab, aga see on ausam lahendus kui keegi broneerib, sõidab kohale ja siis öeldaks, et sorry, my bad, maha müüsin.

Mis asi on broneering? Kui selle all peate silmas seda, et keegi on antud toote enne teid netist ostnud ja ära maksnud, siis see ei ole broneering. Ja teenindaja ei saagi seda enne teada, kui toote kohapeal sisse skaneerib.
Ja kui pead silmas seda juhtumit, siis... no comment. Pool jutust oli väljamõeldis.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=10617740#10617740
Kommentaarid: 689 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ninzor
HV veteran

liitunud: 15.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 12:52:22 vasta tsitaadiga

Reeglina valin kauba e-poest välja ning lähen esindusse kohale ostma. Iga kord ütlen, et e-poe hinnaga sooviksin. Kui see meeles, alati meeldiv olnud. thumbs_up.gif

Lugedes siin kuidas väljasaatmine kaubal vahepeal venis, proovisin ise ka ära:
Kõik tellitud tooted olid kohal aga erinevates esindustes, rohkem kui ühes linnas.
24.01 hilisõhtul tellimus esitatud ja makstud, eeldatav tarne 29.01
26.01 16:00 paiku olid tooted kohal ning valmis pakendamiseks
04.02 kaup kullerile üle antud
05.02 kaup kohal

Rohkem vist ei proovi kojutoimetamist. Siiani esindustesse tellimine ja ise järgi käimine on toiminud aegsasti.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 178
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archibald
HV veteran
Archibald

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 13:44:35 vasta tsitaadiga

Betamax kirjutas:
Foxxx kirjutas:
Janis, Keri paar lehte tagasi ja näed näited, kus broneeringutest on üle sõidetud ja ära müüdud broneeritud tooted.
Ma siiski arvan, et broneeritud toote müümisest keeldumine on täitsa okei, kuna olen ka ise kunagi teeninduses töötanud, siis alati ei jõua kohe kõike silma alt ära korjata. Eks ta ilmselt mõruda maigu korraks jätab, aga see on ausam lahendus kui keegi broneerib, sõidab kohale ja siis öeldaks, et sorry, my bad, maha müüsin.

Mis asi on broneering? Kui selle all peate silmas seda, et keegi on antud toote enne teid netist ostnud ja ära maksnud, siis see ei ole broneering. Ja teenindaja ei saagi seda enne teada, kui toote kohapeal sisse skaneerib.
Ja kui pead silmas seda juhtumit, siis... no comment. Pool jutust oli väljamõeldis.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=10617740#10617740


Eile oli vaja krediitarve asemele võtta muu kaupa. Valisin, helistasin igaks juhuks ja ütlesin, pange paariks tunniks bronni (viimane tükk oli), varsti tulen. Ütles, et jah, broneeris ja see tähendas seda, et enne järgmist päeva keegi poleks saanud tellida esindusest e-poest (müüja sõnad, oleks võinud huvipärast kontrollida, kas Rocca esinduse saadavus kadus ära või mitte, nüüd hilja). Samas juhtus ka see variant, et tahtsin jahutust, peale triipkoodi lugemist tuli välja on läbi interneti juba ostetud. No mis seal ikka icon_smile.gif
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 153
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 13:50:04 vasta tsitaadiga

Betamax, Olen ise ühe 3070 ostnud nii, et telefoni teel bronnisin. Ma ei hakka poole tunnist sõitu tegema selleks, et jõuda kohale ja avastada, et kõik läinud.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.02.2021 13:58:31 vasta tsitaadiga

Võid ju seda teha, aga siis pead arvestama, et kui keegi selle poole tunni sees enne sind poodi jalutab ja ära ostab, siis oled ilma. Aasta tagasi sai ühes Arvutitarga poes (vist oli see Kaubamaja oma) uuritud selle broneerimise kohta. Müüja ütles, et võivad broneerida küll, aga kui keegi enne mind sisse jalutab ja osta tahab, siis nad müüvad talle. Väga palju pidi olema tegelasi, kes helistavad ja tahavad broneerida, aga kohale ei ilmu. Teine kontingent on see, kes tuleb poodi, sest veebis näitab, et konkreetne toode on olemas, aga kukub pröökama, kui kuuleb, et kellelegi "broneeritud".
Seega, kui tahad, et see kaup oleks kindlalt sinu, siis teed internetist ostu ära, valid vastava esinduse kättesaamiskohaks ja saad sealt kätte.
Kommentaarid: 689 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002



Online

sõnum 11.02.2021 14:12:58 vasta tsitaadiga

Täpselt, mina nii talitangi. Lihtne ja kindel, milleks teha oma elu raskeks. Loomulikult mul on natukse sedaviisi talitamiseks soodus alus loodud - nimelt - Arvutitarga pood on mu elamise lähedal icon_lol.gif
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 179, 180, 181  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.