See laksu saaminine oleneb pigem teistest kui endast.
Et tesla ostuga tuleb selline Õnn kaasa kuidagi? Ostad tesla ja millegipärast 2-5x vähem laksatakse sulle sisse, huvitav teooria
Need on päris andmed, sõitvate autode kohta.
Kuni ei ole vähemalt ringi sõitev prototüüp, suhtugem kriitiliselt ja skeptiliselt ning ärme anna liigselt tähelepanu ega sharemisi. Sest neid väiteid on kümme+ aastat pidevalt lahmitud.
OK, tjah, need google otsingud pole ka kõige asjakohasemad.
Mitmed on kritiseerinud, et tulemuste kvaliteet on viimasel ajal alla läinud.
Eks jääb üle vaid oodata, kui uus tehnoloogia on end tõestanud. _________________ HV valuutakalkulaator
Oh jah. Here we go again.
Nagu vanasti olid regulaarselt optiliste plaatide kohta sellised uudised, et kohe kohe tuleb laiatarbesse odav holodisk 300GB jne jne.
Reaalsus on, et akumaailmas pole märkimisväärset läbimurret toimunud ~30 aastat.
Eleven states require automakers sell a certain percentage of zero-emissions vehicles by 2025. If they can't, the automakers have to buy regulatory credits from another automaker that meets those requirements — such as Tesla, which exclusively sells electric cars. It's a lucrative business for Tesla — bringing in $3.3 billion over the course of the last five years, nearly half of that in 2020 alone. The $1.6 billion in regulatory credits it received last year far outweighed Tesla's net income of $721 million — meaning Tesla would have otherwise posted a net loss in 2020. "These guys are losing money selling cars. They're making money selling credits. And the credits are going away," said Gordon Johnson of GLJ Research and one of the biggest bears on Tesla shares...
Eleven states require automakers sell a certain percentage of zero-emissions vehicles by 2025. If they can't, the automakers have to buy regulatory credits from another automaker that meets those requirements — such as Tesla, which exclusively sells electric cars. It's a lucrative business for Tesla — bringing in $3.3 billion over the course of the last five years, nearly half of that in 2020 alone. The $1.6 billion in regulatory credits it received last year far outweighed Tesla's net income of $721 million — meaning Tesla would have otherwise posted a net loss in 2020. "These guys are losing money selling cars. They're making money selling credits. And the credits are going away," said Gordon Johnson of GLJ Research and one of the biggest bears on Tesla shares...
"Kui sa oleks ehitanud uut maja kuid sul ei oleks olnud su praegust sissetulekut siis sa oleksid olnud miinuses!!"
No shit sherlock, laiendan ja ehitan oma tulusid arvestades. Pointless jutt ja ise teavad ka, ei räägita püsikuludest.
Tesla spend a billion dollars on factory in china, thats producing 250 000 cars a year.
~40k average selling price per car -> 25% margin
2.5 billions a year off the 1 billion spent making the factory.
raxz, ei tule ju. Ainult leather saab tellida lisaks.
tsitaat:
Erihind: 40 990 €
Tavahind 46 990 € (allahindlus 6000 €)
Mudel „Style Limited Edition 20“ pakub 10,25-tollist värvilist puuteekraani ja Supervisioni näidikuplokki, navigatsioonisüsteemi ja KRELLi Premium-helisüsteemi. Bluelink®-i telemaatikasüsteem võimaldab kasutada kaugjuhitavat kliimaseadet ja programmeeritava laadimise võimalusi.
Sellel mudelil on intelligentne kiirushoidik koos Stop & Go süsteemiga, esikokkupõrke vältimise abisüsteem (sõiduki, jalakäija ja jalgratturi tuvastamisega), pimenurga jälgijaga kokkupõrke vältimise abisüsteem ja tagumise põikisuunalise liikluse kokkupõrke vältimise abisüsteem, mitmetahulise reflektoriga LED-esituled ja kaugtulede automaatlülituse süsteem, tark võtmepult kaugkäivitusega, roolisoojendus, tagurduskaamera dünaamilise parkimisjuhendiga, sõiduraja jälgimise abisüsteem, telefoni juhtmevaba laadija, mitme nutiseadme üheaegselt ühendamise võimalusega Multi Bluetooth, eCall jpm.
Saadaval on 4 kerevärvi: Phantom Black, Polar White, Shimmering Silver ja Sunset Red.
Seda ma ka mainisin, et hetkel mingi kampaania. Oma viga kui kampaania ajal ei osta
Või siis muul ajal 5k€ vahet. Lisavarustuse nimekiri ikkagi suht lühike, võrreldes euroopa autodega. Nagu sa ise juba pakkusid, et kas koos lisavarustega hind üle 60k. _________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
KillFrenzy, artikli lõpus: "Uus KONA Electric saabus müügile eile hinnaga alates 31 990 eurot, see käib versiooni Hyundai Kona Electric 39 kWh 136 hj Fresh MY21 kohta."
Agajah, enne ise ka vaatasin, et veidi jabur see hinnaosa info... _________________
Siis igav. Pean masuudipressiga edasi sõitma.
Täna oli Õismäel tore neid lumiseid ringe lasta...
Quattro ja nelivedu oleks hea. Aga nii palju mul ka elektriautot vaja ei ole praegu.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.