Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
11.01.2021 21:14:05
|
|
|
Pidurid valesti arvutatud. Aga jah, isegi f30 320d bmwel on juba launch tehaseseades olemas... Sport+ reziim, pidur tuugalt põhja, gaas ka põhja,hoiab ja syttib racing lipp armatuuris. Pidur pauguga lahti ja launchh
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
11.01.2021 22:07:41
|
|
|
Sõitke autoga sirgel teel, hoidke jalaga püsivat kiirust, näiteks 50km/h kandis. Siis vasaku jalaga lisada pidurit, vähe pidurit. Mis juhtub.
Point on selles, et Toyotadel oli tarkvaraline viga (võimalik et riistvaraline algus, täpselt nagu Boeing 737 MAX lennukidel), mis keeras mingi juhtimisparameetri aktsepteeritavas/realistlikus vahemikus katastroofiliselt ohtlikuks.
Toyotade puhul labidas põhja OLENEMATA gaasipedaali asendist. Must kast salvestab seda mida ta arvab juht pedaalidega teeb. Tegelikult juht ei hoia gaasi põhjas ja pedaal on reaalselt üleval.
Launch control on üks asi, seda tegevust saab tarkvaraliselt aga eristada.
Nendel autodel millel on lubatud mõlema pedaaliga opereerida korraga peab olema (vähemalt minu inseneri vaatevinkli ja BMW-de hingeelu teadmistega) 2 täiesti eraldiseisvat, eraldi juhtmestatud reostaati, mis on omavahel trigonomeetriliselt seotud.
Ühe reostaadi rike põhjustab rikketuluke süttimist, kuid ei ohusta autoga sõitmist. Arvatavasti piduripedaali vajutus/piduritulede süttimine tühistab TÄIELIKULT kiirenduspedaali teise, ainsa töötava reostaadi analoogsignaali.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
11.01.2021 22:55:47
|
|
|
arnis kirjutas: |
/../Must kast salvestab seda mida ta arvab juht pedaalidega teeb. Tegelikult juht ei hoia gaasi põhjas ja pedaal on reaalselt üleval./../ |
On see nüüd su arvamus või mingi reaalne näide juhtumist?
Must kast salvestab muidu selle info mis sinna saadetakse. Ma ei usu, et sinna saadetaks protsessitud infot väga. Pigem ikka võimalikult alginfo. Ehk pedaali puhul konkreetselt see signaal mis tuleb andurist mitte see väljund milleks tarkvara seda peab (muidugi võib ka mõlemad). Igasugu tagantjärgi debugimise jaoks on võimalikult täpsed algandmed siiski oluline info. Igasugu protsessitud data on lisaväärtus sinna peale - kust saab siis omakorda tarkvara vigu tuvastada.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
11.01.2021 23:13:54
|
|
|
Tanel kirjutas: |
raxz kirjutas: |
Mul töötavad pidur ja gaas koos. Kui pidurit all hoida ja gaas ka põhja panna, siis tõusevad pöörded 3000 peale ning piduri vabastamisel auto sööstab. |
Mingi launch süsteem või vaikimisi nii ongi? Natukenegi võimsama tagaveolisega hakkavad pidurit ja gaasi mõlemat tallates tagarattad ringi käima
Spoiler
|
Launch jah.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
11.01.2021 23:37:54
|
|
|
Renka kirjutas: |
arnis kirjutas: |
/../Must kast salvestab seda mida ta arvab juht pedaalidega teeb. Tegelikult juht ei hoia gaasi põhjas ja pedaal on reaalselt üleval./../ |
On see nüüd su arvamus või mingi reaalne näide juhtumist?
Must kast salvestab muidu selle info mis sinna saadetakse. Ma ei usu, et sinna saadetaks protsessitud infot väga. Pigem ikka võimalikult alginfo. Ehk pedaali puhul konkreetselt see signaal mis tuleb andurist mitte see väljund milleks tarkvara seda peab (muidugi võib ka mõlemad). Igasugu tagantjärgi debugimise jaoks on võimalikult täpsed algandmed siiski oluline info. Igasugu protsessitud data on lisaväärtus sinna peale - kust saab siis omakorda tarkvara vigu tuvastada. |
Ja reostaadi rikke puhul saadetakse sinna millist infot?
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
12.01.2021 00:15:59
|
|
|
arnis kirjutas: |
Sõitke autoga sirgel teel, hoidke jalaga püsivat kiirust, näiteks 50km/h kandis. Siis vasaku jalaga lisada pidurit, vähe pidurit. Mis juhtub.
|
Oleneb kui kõvast vajutada, aga hoogu jääb vähemaks, muud midagi.
arnis kirjutas: |
Point on selles, et Toyotadel oli tarkvaraline viga |
Palun viidet sellele väitele. Ma leidsin, et mehaaniline viga oli.
arnis kirjutas: |
Nendel autodel millel on lubatud mõlema pedaaliga opereerida korraga peab olema (vähemalt minu inseneri vaatevinkli ja BMW-de hingeelu teadmistega) 2 täiesti eraldiseisvat, eraldi juhtmestatud reostaati, |
Mul on lauapeal praegu pedaali andur, 22 aastat vana, 2 potensiomeetriga, kas toyota oma 2009a. olid siis mingid algelised ühe potekaga?
Oskad sa välja tuua mõned konkreetsed margid ja mudelid millel ei saa kahte pedaali korraga vajutada?
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
12.01.2021 01:23:42
|
|
|
arnis kirjutas: |
Renka kirjutas: |
arnis kirjutas: |
/../Must kast salvestab seda mida ta arvab juht pedaalidega teeb. Tegelikult juht ei hoia gaasi põhjas ja pedaal on reaalselt üleval./../ |
On see nüüd su arvamus või mingi reaalne näide juhtumist?
Must kast salvestab muidu selle info mis sinna saadetakse. Ma ei usu, et sinna saadetaks protsessitud infot väga. Pigem ikka võimalikult alginfo. Ehk pedaali puhul konkreetselt see signaal mis tuleb andurist mitte see väljund milleks tarkvara seda peab (muidugi võib ka mõlemad). Igasugu tagantjärgi debugimise jaoks on võimalikult täpsed algandmed siiski oluline info. Igasugu protsessitud data on lisaväärtus sinna peale - kust saab siis omakorda tarkvara vigu tuvastada. |
Ja reostaadi rikke puhul saadetakse sinna millist infot? |
Mulle tundub endiselt, et sa räägid mingist oma peas välja mõeldud teooriast mitte millestki sellisest mis reaalselt gaasipedaali sensoriga/signaaliga juhtuda saab või juhtunud on. On mul õigus?
Niipalju kui ma gaasipedaali sensoritega tuttav olen on sinu teooria reaalsuses pullikaka ja ei saa juhtuda reaalsuses sinna sisse ehitatud failsafe disaini tõttu.
Seda arvamust ainult kinnitab sinu poolt mitmendat korda reostaadi mainimine. Ma ei ole küll automehhaanik ja reaalse maailma kogemused puuduvad eri autodega kuid niipalju kui tean siis ei kasutata reostaati pedaali asendi kontrollimiseks. Võibolla kunagi kasutati muidugi - tänapäeval hästi ei usu, et keegi kasutaks.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
12.01.2021 01:24:45
|
|
|
Renka, reostaat on pigem jõuelektris aga see selleks. Söerajal labased potekad on vanemates autodes pedaali andurite sees täitsa kasutusel.
Moodsamad on muidugi magnetvälja baasil kus füüsiline kontakt puudub.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
12.01.2021 04:21:47
|
|
|
Ma ei ole veel sõitnud autoga, millel juhtuks midagi muud peale seisma jäämise, kui sõidu ajal gaas ja pidur koos põhja vajutada.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
12.01.2021 06:43:24
|
|
|
Sõida millegi võimsaga
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
12.01.2021 11:02:10
|
|
|
Kõik alates 2000 aasta diislid, millega ma sõitnud olen ja millel on "elekrooniline" gaasipedaal, tõmbavad mootori peale pikemat piduri vajutamist tühikäigule.
See tähendb, et vasaku jalaga saab pidurit ainult kergelt "tippida", muidu pead gaasipedaali uuesti lahti laskma ja veidi ootama, et vedu järele tuleks.
"Racing mode" omavate tänavamasinatega pole proovinud.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
12.01.2021 21:35:05
|
|
|
Renka kirjutas: |
Mulle tundub endiselt, et sa räägid mingist oma peas välja mõeldud teooriast mitte millestki sellisest mis reaalselt gaasipedaali sensoriga/signaaliga juhtuda saab või juhtunud on. On mul õigus?
|
Et sinu arvates 737 MAX lennukid kukkusid ka operaatori vea tõttu taevast alla?
Need tunded siin teemades on tarbetud.
Signaali endaga ei juhtu midagi muud kui see, et füüsiline pedaal vs pingeväärtus või takistusväärtus ei klapi omavahel.
Kas siis elektriline rike või mehaaniline lüli pedaali ja asendianduri vahel ei ole korras, vahet ei ole.
Point on selles, et õigesti kirjutatud tarkvara võimaldab lihtsa vaevaga sõiduki peatamist ükskõik rikke puhul.
Järelikult tarkvara ei olnud ohutu.
Reostaat, potentsiomeeter, muuttakisti, heal lapsel mitu nime. Pote.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
12.01.2021 21:42:05
|
|
|
Sain siis lõpuks õigesti aru, et siiski sa räägid väljamõeldisest mitte reaalsusest?
Ausõna selle segapudru peale on igasugune järg ära kadunud mis juhtumist sa üldse räägid. Ja täiesti arusaamatu on miks 737 siin üldse mängu toodud on? Meelega teed arutelu segasemaks?
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
borru
HV veteran
liitunud: 21.12.2003
|
12.01.2021 21:47:55
|
|
|
Auto saab olema samasugune tehnikavidin nagu nutitelefon.
HV hakkab hinnatabeleid tegema.
Foorumisse tekib eraldi elektriauto kategooria kus alamkategooriad raud ja trakvara.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
12.01.2021 22:24:14
|
|
|
Ilmselt valdavalt isegi auto-kui-teenus.
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
12.01.2021 23:34:26
|
|
|
mella kirjutas: |
Kõik alates 2000 aasta diislid, millega ma sõitnud olen ja millel on "elekrooniline" gaasipedaal, tõmbavad mootori peale pikemat piduri vajutamist tühikäigule.
|
Kui pikk on pikk? 1, 5, 10 sekundit?
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
13.01.2021 00:23:01
|
|
|
misasja te siin vajutate neid pedaale. Võtke LEAF, e-Pedal ja asi lihtne.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
13.01.2021 18:13:14
|
|
|
vw uuematel toodetel on 1s juba liiga pikk
KillFrenzy kirjutas: |
mella kirjutas: |
Kõik alates 2000 aasta diislid, millega ma sõitnud olen ja millel on "elekrooniline" gaasipedaal, tõmbavad mootori peale pikemat piduri vajutamist tühikäigule.
|
Kui pikk on pikk? 1, 5, 10 sekundit? |
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
13.01.2021 19:16:39
|
|
|
Sõitsin paarsada meetrit mõlemad pedaalid all. Ei kukkunud kuskile pöörded, sai tuuritada lausa. 2006 diisel premiummaastur. Mingit umbluud ajate siin
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
KillFrenzy
HV Guru
liitunud: 05.04.2003
|
13.01.2021 19:25:07
|
|
|
2014 sidrun ei arva ka sellest midagi, hoia pidurit kaua tahad.
Seega tarkvara veaks seda küll nimetada ei saa.
_________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€ |
|
Kommentaarid: 151 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
133 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
13.01.2021 19:42:23
|
|
|
Janis kirjutas: |
Sõitsin paarsada meetrit mõlemad pedaalid all. Ei kukkunud kuskile pöörded, sai tuuritada lausa. 2006 diisel premiummaastur. Mingit umbluud ajate siin |
ABS ei seganud? MB S-400-ga kui rehvipõletust tegin, siis hakkas ABS segama.
Veojõu kontrolli sai nupust välja lülitada, aga see ABS hakkas põristama ja jõnksutama. Ei saanud sujuvalt. Või noh, ühe suraka vilet sai lasta, enne kui see ABS majandama hakkas. Võimalik, et see oli liikumiskiirusega seotud, vmi. maeitea. Kui rohkem ketsitada oleks tahtnud, siis oleks pidand kaitsmekarbist ABS-i kaitsme välja kiskuma. Siis oleks saand sujuvalt vilistada, kas-või kohapeal seistes.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
13.01.2021 19:48:06
|
|
|
Ei. Kõik rattad käisid ilusti ringi, sõitsin
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
13.01.2021 19:53:49
|
|
|
Janis kirjutas: |
Ei. Kõik rattad käisid ilusti ringi, sõitsin |
Kui 4WD siis miks pidurit all hoidsid?
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
13.01.2021 20:01:29
|
|
|
Sest ma sain. Proovi kas saad ka
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
13.01.2021 20:03:52
|
|
|
Janis kirjutas: |
Sest ma sain. Proovi kas saad ka |
Juba kuues aasta sõidan esiveolisega. Ehk et mul ei ole autot millega proovida.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
|