Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 422, 423, 424  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Sold OUT
Aeg maha 1p
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 11.01.2021 21:14:05 vasta tsitaadiga

Pidurid valesti arvutatud. Aga jah, isegi f30 320d bmwel on juba launch tehaseseades olemas... Sport+ reziim, pidur tuugalt põhja, gaas ka põhja,hoiab ja syttib racing lipp armatuuris. Pidur pauguga lahti ja launchh
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2021 22:07:41 vasta tsitaadiga

Sõitke autoga sirgel teel, hoidke jalaga püsivat kiirust, näiteks 50km/h kandis. Siis vasaku jalaga lisada pidurit, vähe pidurit. Mis juhtub.

Point on selles, et Toyotadel oli tarkvaraline viga (võimalik et riistvaraline algus, täpselt nagu Boeing 737 MAX lennukidel), mis keeras mingi juhtimisparameetri aktsepteeritavas/realistlikus vahemikus katastroofiliselt ohtlikuks.
Toyotade puhul labidas põhja OLENEMATA gaasipedaali asendist. Must kast salvestab seda mida ta arvab juht pedaalidega teeb. Tegelikult juht ei hoia gaasi põhjas ja pedaal on reaalselt üleval.

Launch control on üks asi, seda tegevust saab tarkvaraliselt aga eristada.

Nendel autodel millel on lubatud mõlema pedaaliga opereerida korraga peab olema (vähemalt minu inseneri vaatevinkli ja BMW-de hingeelu teadmistega) 2 täiesti eraldiseisvat, eraldi juhtmestatud reostaati, mis on omavahel trigonomeetriliselt seotud.
Ühe reostaadi rike põhjustab rikketuluke süttimist, kuid ei ohusta autoga sõitmist. Arvatavasti piduripedaali vajutus/piduritulede süttimine tühistab TÄIELIKULT kiirenduspedaali teise, ainsa töötava reostaadi analoogsignaali.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2021 22:55:47 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
/../Must kast salvestab seda mida ta arvab juht pedaalidega teeb. Tegelikult juht ei hoia gaasi põhjas ja pedaal on reaalselt üleval./../
On see nüüd su arvamus või mingi reaalne näide juhtumist?

Must kast salvestab muidu selle info mis sinna saadetakse. Ma ei usu, et sinna saadetaks protsessitud infot väga. Pigem ikka võimalikult alginfo. Ehk pedaali puhul konkreetselt see signaal mis tuleb andurist mitte see väljund milleks tarkvara seda peab (muidugi võib ka mõlemad). Igasugu tagantjärgi debugimise jaoks on võimalikult täpsed algandmed siiski oluline info. Igasugu protsessitud data on lisaväärtus sinna peale - kust saab siis omakorda tarkvara vigu tuvastada.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 11.01.2021 23:13:54 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
raxz kirjutas:
Mul töötavad pidur ja gaas koos. Kui pidurit all hoida ja gaas ka põhja panna, siis tõusevad pöörded 3000 peale ning piduri vabastamisel auto sööstab.

Mingi launch süsteem või vaikimisi nii ongi? Natukenegi võimsama tagaveolisega hakkavad pidurit ja gaasi mõlemat tallates tagarattad ringi käima icon_biggrin.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Launch jah. icon_razz.gif
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2021 23:37:54 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
arnis kirjutas:
/../Must kast salvestab seda mida ta arvab juht pedaalidega teeb. Tegelikult juht ei hoia gaasi põhjas ja pedaal on reaalselt üleval./../
On see nüüd su arvamus või mingi reaalne näide juhtumist?

Must kast salvestab muidu selle info mis sinna saadetakse. Ma ei usu, et sinna saadetaks protsessitud infot väga. Pigem ikka võimalikult alginfo. Ehk pedaali puhul konkreetselt see signaal mis tuleb andurist mitte see väljund milleks tarkvara seda peab (muidugi võib ka mõlemad). Igasugu tagantjärgi debugimise jaoks on võimalikult täpsed algandmed siiski oluline info. Igasugu protsessitud data on lisaväärtus sinna peale - kust saab siis omakorda tarkvara vigu tuvastada.


Ja reostaadi rikke puhul saadetakse sinna millist infot? icon_razz1.gif

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 12.01.2021 00:15:59 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
Sõitke autoga sirgel teel, hoidke jalaga püsivat kiirust, näiteks 50km/h kandis. Siis vasaku jalaga lisada pidurit, vähe pidurit. Mis juhtub.



Oleneb kui kõvast vajutada, aga hoogu jääb vähemaks, muud midagi.

arnis kirjutas:

Point on selles, et Toyotadel oli tarkvaraline viga


Palun viidet sellele väitele. Ma leidsin, et mehaaniline viga oli.

arnis kirjutas:


Nendel autodel millel on lubatud mõlema pedaaliga opereerida korraga peab olema (vähemalt minu inseneri vaatevinkli ja BMW-de hingeelu teadmistega) 2 täiesti eraldiseisvat, eraldi juhtmestatud reostaati,


Mul on lauapeal praegu pedaali andur, 22 aastat vana, 2 potensiomeetriga, kas toyota oma 2009a. olid siis mingid algelised ühe potekaga?

Oskad sa välja tuua mõned konkreetsed margid ja mudelid millel ei saa kahte pedaali korraga vajutada?

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2021 01:23:42 vasta tsitaadiga

arnis kirjutas:
Renka kirjutas:
arnis kirjutas:
/../Must kast salvestab seda mida ta arvab juht pedaalidega teeb. Tegelikult juht ei hoia gaasi põhjas ja pedaal on reaalselt üleval./../
On see nüüd su arvamus või mingi reaalne näide juhtumist?

Must kast salvestab muidu selle info mis sinna saadetakse. Ma ei usu, et sinna saadetaks protsessitud infot väga. Pigem ikka võimalikult alginfo. Ehk pedaali puhul konkreetselt see signaal mis tuleb andurist mitte see väljund milleks tarkvara seda peab (muidugi võib ka mõlemad). Igasugu tagantjärgi debugimise jaoks on võimalikult täpsed algandmed siiski oluline info. Igasugu protsessitud data on lisaväärtus sinna peale - kust saab siis omakorda tarkvara vigu tuvastada.


Ja reostaadi rikke puhul saadetakse sinna millist infot? icon_razz1.gif
Mulle tundub endiselt, et sa räägid mingist oma peas välja mõeldud teooriast mitte millestki sellisest mis reaalselt gaasipedaali sensoriga/signaaliga juhtuda saab või juhtunud on. On mul õigus?

Niipalju kui ma gaasipedaali sensoritega tuttav olen on sinu teooria reaalsuses pullikaka ja ei saa juhtuda reaalsuses sinna sisse ehitatud failsafe disaini tõttu.

Seda arvamust ainult kinnitab sinu poolt mitmendat korda reostaadi mainimine. Ma ei ole küll automehhaanik ja reaalse maailma kogemused puuduvad eri autodega kuid niipalju kui tean siis ei kasutata reostaati pedaali asendi kontrollimiseks. Võibolla kunagi kasutati muidugi - tänapäeval hästi ei usu, et keegi kasutaks.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 12.01.2021 01:24:45 vasta tsitaadiga

Renka, reostaat on pigem jõuelektris aga see selleks. Söerajal labased potekad on vanemates autodes pedaali andurite sees täitsa kasutusel.
Moodsamad on muidugi magnetvälja baasil kus füüsiline kontakt puudub.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 12.01.2021 04:21:47 vasta tsitaadiga

Ma ei ole veel sõitnud autoga, millel juhtuks midagi muud peale seisma jäämise, kui sõidu ajal gaas ja pidur koos põhja vajutada.
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
Aeg maha 1p
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 12.01.2021 06:43:24 vasta tsitaadiga

Sõida millegi võimsaga icon_evil.gif
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 12.01.2021 11:02:10 vasta tsitaadiga

Kõik alates 2000 aasta diislid, millega ma sõitnud olen ja millel on "elekrooniline" gaasipedaal, tõmbavad mootori peale pikemat piduri vajutamist tühikäigule.

See tähendb, et vasaku jalaga saab pidurit ainult kergelt "tippida", muidu pead gaasipedaali uuesti lahti laskma ja veidi ootama, et vedu järele tuleks.

"Racing mode" omavate tänavamasinatega pole proovinud.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2021 21:35:05 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Mulle tundub endiselt, et sa räägid mingist oma peas välja mõeldud teooriast mitte millestki sellisest mis reaalselt gaasipedaali sensoriga/signaaliga juhtuda saab või juhtunud on. On mul õigus?


Et sinu arvates 737 MAX lennukid kukkusid ka operaatori vea tõttu taevast alla?
Need tunded siin teemades on tarbetud.
Signaali endaga ei juhtu midagi muud kui see, et füüsiline pedaal vs pingeväärtus või takistusväärtus ei klapi omavahel.
Kas siis elektriline rike või mehaaniline lüli pedaali ja asendianduri vahel ei ole korras, vahet ei ole.
Point on selles, et õigesti kirjutatud tarkvara võimaldab lihtsa vaevaga sõiduki peatamist ükskõik rikke puhul.
Järelikult tarkvara ei olnud ohutu.

Reostaat, potentsiomeeter, muuttakisti, heal lapsel mitu nime. Pote.

_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2021 21:42:05 vasta tsitaadiga

Sain siis lõpuks õigesti aru, et siiski sa räägid väljamõeldisest mitte reaalsusest?

Ausõna selle segapudru peale on igasugune järg ära kadunud mis juhtumist sa üldse räägid. Ja täiesti arusaamatu on miks 737 siin üldse mängu toodud on? Meelega teed arutelu segasemaks?

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
borru
HV veteran
borru

liitunud: 21.12.2003




sõnum 12.01.2021 21:47:55 vasta tsitaadiga

Auto saab olema samasugune tehnikavidin nagu nutitelefon.
HV hakkab hinnatabeleid tegema.
Foorumisse tekib eraldi elektriauto kategooria kus alamkategooriad raud ja trakvara.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2021 22:24:14 vasta tsitaadiga

Ilmselt valdavalt isegi auto-kui-teenus.
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 12.01.2021 23:34:26 vasta tsitaadiga

mella kirjutas:
Kõik alates 2000 aasta diislid, millega ma sõitnud olen ja millel on "elekrooniline" gaasipedaal, tõmbavad mootori peale pikemat piduri vajutamist tühikäigule.


Kui pikk on pikk? 1, 5, 10 sekundit?

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 13.01.2021 00:23:01 vasta tsitaadiga

misasja te siin vajutate neid pedaale. Võtke LEAF, e-Pedal ja asi lihtne.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 13.01.2021 18:13:14 vasta tsitaadiga

vw uuematel toodetel on 1s juba liiga pikk icon_sad.gif

KillFrenzy kirjutas:
mella kirjutas:
Kõik alates 2000 aasta diislid, millega ma sõitnud olen ja millel on "elekrooniline" gaasipedaal, tõmbavad mootori peale pikemat piduri vajutamist tühikäigule.


Kui pikk on pikk? 1, 5, 10 sekundit?
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 13.01.2021 19:16:39 vasta tsitaadiga

Sõitsin paarsada meetrit mõlemad pedaalid all. Ei kukkunud kuskile pöörded, sai tuuritada lausa. 2006 diisel premiummaastur. Mingit umbluud ajate siin
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 13.01.2021 19:25:07 vasta tsitaadiga

2014 sidrun ei arva ka sellest midagi, hoia pidurit kaua tahad.
Seega tarkvara veaks seda küll nimetada ei saa.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2021 19:42:23 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Sõitsin paarsada meetrit mõlemad pedaalid all. Ei kukkunud kuskile pöörded, sai tuuritada lausa. 2006 diisel premiummaastur. Mingit umbluud ajate siin

ABS ei seganud? MB S-400-ga kui rehvipõletust tegin, siis hakkas ABS segama.
Veojõu kontrolli sai nupust välja lülitada, aga see ABS hakkas põristama ja jõnksutama. Ei saanud sujuvalt. Või noh, ühe suraka vilet sai lasta, enne kui see ABS majandama hakkas. Võimalik, et see oli liikumiskiirusega seotud, vmi. maeitea. Kui rohkem ketsitada oleks tahtnud, siis oleks pidand kaitsmekarbist ABS-i kaitsme välja kiskuma. Siis oleks saand sujuvalt vilistada, kas-või kohapeal seistes.
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 13.01.2021 19:48:06 vasta tsitaadiga

Ei. Kõik rattad käisid ilusti ringi, sõitsin
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2021 19:53:49 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Ei. Kõik rattad käisid ilusti ringi, sõitsin

Kui 4WD siis miks pidurit all hoidsid?
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 13.01.2021 20:01:29 vasta tsitaadiga

Sest ma sain. Proovi kas saad ka
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2021 20:03:52 vasta tsitaadiga

Janis kirjutas:
Sest ma sain. Proovi kas saad ka

Juba kuues aasta sõidan esiveolisega. Ehk et mul ei ole autot millega proovida.
Kommentaarid: 308 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 145, 146, 147 ... 422, 423, 424  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.