Ise sain ka vastuse küsimusele "kas 10GB mälu on piisav 1440p peal?" ja tundub, et ei ole enam. Mul masinas 3080 ja keset linna sõites jõudis videokaardi mälukasutus 10 giga peale ja muidu kõik põhjas (RT+DLSS) stock seadetega saan 60 fps'i (paaris kohas 40), siis nüüd kukkus 20-30 peale. Võib olla, et kaart jääb selle kvaliteedi sätte jaoks nõrgaks (vaatasin et fps ei läinud paremaks, kui mälu kasutus ka 500 mega allapoole kukkus, et ei tahaks kohe süüdistada ka gpu mälu täitumist).
Proovisin 3090-ga 4K peal kõik põhjas, ilma DLSS-ita jõudis 12GB kanti ning DLSS-iga jäi alla 10GB VRAM kasutus kõige karmimate kohtade peal. Samas võib ju nüüd kohe 3080 maha kanda paljude arvates, kuna sellel "ainult" 10GB VRAM-i, kuid isegi 3090-ga tähendas see fps-i mis kõikus 20-25fps-i juures ilma DLSS-ita, 3080 peal jääb see number alla 20 ning kui DLSS sisse lülitada quality peale, isegi siis jäi selle modi-ga alla 10GB VRAM kasutus. Ilma mod-ita on 8GB kandis ja fps 35-45 vahel, mida ei saa just väga mängitavaks nimetada. Teisisõnu 3080 10GB on täiesti piisav kõikide mängude jaoks ja sel hetkel, kui VRAM-ist tõesti puudus tuleb, selleks ajaks on fps nagunii kukkunud mitte-mängitavale tasemele.
Aga pilt läks muidu ilusamaks küll cinematix_RTX-ga. 1440p peal võibolla isegi kasutaks, kuid 4K peal ei jõua 3090 ära vedada ray tracingut korralikult ka ilma selleta.
Selle sama postituse all jäi silma, et mitmel kasutajal peale selle modi lisamist hakkas palju rohkem glitche mängu sisse viskama (Just letting you know that enabling this on my system caused the game to bug out to hell (npc's around be T-posing, faces glitching behind their heads etc.) võibolla ongi sinna koer maetud, et kui videokaart ei jõua ära vedada mängu, siis tekivad glitchid. See seletaks, miks osad kasutajad kurdavad pidevate jamade üle ja teised mitte. Ma ütleks, et 4K ekraaniga on mul ka neid vigu rohkem tekkima hakanud, kui 1440p peal oli. Framerate keskmine 4K peal on 60fps-i, 1440p peal oli 85fps-i. Need kellel siin palju igasugu jama on, mis teil mängus keskmine fps on, proovige graafika sätteid alla lasta ning 90 kanti fps saada, kas vead jäävad sama tihedaks? _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Ise sain ka vastuse küsimusele "kas 10GB mälu on piisav 1440p peal?" ja tundub, et ei ole enam. Mul masinas 3080 ja keset linna sõites jõudis videokaardi mälukasutus 10 giga peale ja muidu kõik põhjas (RT+DLSS) stock seadetega saan 60 fps'i (paaris kohas 40), siis nüüd kukkus 20-30 peale. Võib olla, et kaart jääb selle kvaliteedi sätte jaoks nõrgaks (vaatasin et fps ei läinud paremaks, kui mälu kasutus ka 500 mega allapoole kukkus, et ei tahaks kohe süüdistada ka gpu mälu täitumist).
Tuleb kasutada Afterburner proget, et näha palju per process VRAM kasutus on. Siis saad teada palju on reserveeritud ja palju kasutuses:
Seadete alt Monitoring tab > Active hardware monitoring graphs klõpsa kolme punkti > sealt GPU.dll aktiivseks ja OK
Siis tekib Monitoringu alla GPU dedicated mem usage mis peaks reaalset kasutust näitama (vähemalt lähedale)
See mäng on omadega täiesti piixsus. Pole vist kunagi nii alfa tasemel mängu mänginud, see ei ole isegi beta. Buge on nagu seeni peale vihma. Politsei AI on totaalselt katki (telepordivad suvalt lõpmatuseni) isegi 1.05 pätsiga. Osadel missioonidel vahe checkpointe ei ole seega saad 100x ühte ja sama dialoogi kuulata kuna skip puudub (konkreetselt missioon kus peab autot jälitama ja siis kellegi pokrist pettusega pääsenu kõrvaldama). Keset missiooni võib politsei vahele segada ja hakkab ümberingi spawnima.
Ilmastik on lampi keset missiooni muutunud 1x, autod kaovad ja tekivad, inimesed kaovad ja tekivad jne bugid ainult selle ühe missiooni ajal.
See mängu liiga vara välja laskmine ja enne mängu valmimist ülesse kiitmine asjadega, mida pole olemas CDPR näitab vaid negatiivses varjus, niipalju siis positiivsest kuvandist, mille nad aastatega ülesse ehitasid ja nüüd paari päevaga kolinal alla lasid.
Huvitav kas neil on plaan see mäng valmis ka teha või jätavad sinna maani ja võtavad uue projekti millest jõud üle käib
Keegi võiks mängu taskulambi mode'ida, nagu tont pimeduses otsi vahest asju ja muhvigi ei näe. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
viimati muutis angel 23.12.2020 03:08:37, muudetud 1 kord
kas perk punkte saad pärast iga skilli leveladmist või vaja leveldada rohkem skilli? ma ei mõtle level upi, sest level upiga saad 1 perk punkti garanteeritud, aga pärast skilli leveldamist peab saama perk punkti? või on vaja paar skilli leveldada ja siis saad tasuta perk punkti?
Sain LÄBI TEHTUD!
Holy fuck, mis bugid ikka põhi missioonides olid mul keda huvitab saab videotest hiljem vaadata..
Muidu lühidalt ma ütleks, et soliidne 8-9p 10-st mäng KUI bugid ära parandatakse!
Tegevust on kuhjaga ikka ja eriti sidemissioneid silmas pidades.
Põhilugu on minuarust aga sellise mängu jaoks ÜLIMALT lühike..
Kokku läks 22h midagi aga paari bossi tegin 1h ja olin LEVEL 22.
Mäng on niiii unbalanced kohati.. osad missioonid lebolaks aga osades saad lambi oneshotte.. bossid ka sellised, et kui sa omale korraliku relva enne sidemissionitest kätte ei saa siis GOOD LUCK
Nii unbalanced.. nad oleks pidanud mõtlema ja andma main missioneid tehes VIISAKA uue relva sulle, et mingi päris võimatu bosse teha poleks.. pluss armour ka ehk.
Jah mängisin HARD tasemel aga ikkagi ülimalt unbalanced mäng oli minuarust.
AHJAA.. checkpointi süsteem missioonides oli TÄIESTI PERSES. Osasi kohtasi pidin 5minutit vaatama unskippable dialooge, et tagasi kohta saada kus enne surma olin... kohutav oli see vahest.
Siiski väga huvitav story ja enamvähem aiman mida DLC-st oodata võib.
Ahjaa kõige suuremad bugid paari bossiga:
Spoiler
See vend, kes ründama tuleb läbi akna kui T-Bugi unpluggid.. seda pm kõditasin ja koguaeg jooksin minema kuni vend lihtsalt ära glitchis kuskile õhku lihtsalt kaugelt lasin venna maha. Ning lõpuboss.. see oli ULME raske.. mingi 1h+ tegin ja siis ka lõpus 25% elude peal vend glitchis seina külge ära ja sain suht lihtsalt viimased prossad ära lüüa.. ahjaa, relvast polnud kasu, kuule polnud ja tegi low dammi õnneks oli suvaline Katana eelmise bossi käest saadud ja sellega peksin venda.. kõige raskem oli lihtsalt alguses 50% peale saada, peale seda oli päris kerge aga vend ikkagi buggis seina külge ära ja ei saanud clean killi, ei viitsinud reloadi ka teha kuna juba mingi 1h+ olin proovinud
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
viimati muutis HDTanel 23.12.2020 11:39:13, muudetud 1 kord
Hakkas huvitama kuidas nad füüsiliste konsooliversioonide refunde protsessivad. Kirjutasin aadressile helpmerefund@cdprojektred.com, saatsid päev hiljem unikaalse koodi vastu, millega refund vorm ära täita. Vormi täites tuli teha pilt füüsilistest plaatidest (nende poolt saadetud kood ka pildil) ja ostuarvest. Peale seda pakuti refundi asemel võimalust saada endale Steam või GOG versioon mängust. Kuna ma seda ka ei tahtud, siis submittisin ära ja ootan mis nüüd edasi saab.
Ehk et PS4 füüsilisel plaadil mängu ostnutel on võimalus tasuta lisaks saada digitaalne PC versioon. Kasutage võimalust. _________________ Ma ei tee ettemaksu ega saada kaupa enne kasutajatele, kellel on väiksem tehingute ajalugu kui minul. Kui see ei sobi, siis ära minu müügiteemasse pakkumist tee või minu pakkumist oma müügiteemas arvesta!
dateight, Sa oleks pidanud alles hoidma. Paigaldama selle PS4 peale ja panema kapi otsa. Siis paari aasta pärast müüki paiskama 1000-2000€ eest - EXCLUSIVE UNPATCED CYBERPUNK 2077 ON PS4!
Oleks head raha saanud mõne käest kes tahab ultimate bug/lagfesti kogeda
Kuidas sa videoid postitad üldse sinna? Ma tahan mingi teema teha on instantly removed.
tsitaat:
Sorry, this post has been removed by the moderators of r/cyberpunkgame.
Moderators remove posts from feeds for a variety of reasons, including keeping communities safe, civil, and true to their purpose.
Kui sa seal ka samas stiilis postitad nagu siin foorumis , siis ei imesta üldse kui need kohe eemaldatakse. See mis on hea nooremale põlvkonnale suunatud youtube ärile ei pruugi üldse hea olla redit foorumites.
Vigade poolest paigutaks ma mängu falllout 4 klassi . Seda siis PC peal. Fallout 4-s on tänagi veel vigasid misvõivad main questi ära bugida.
Reeglina on RPG-d alati vigade rohkemad olnud kui mingid lihtsad shooterid või rallid.
Cyberpunk on veel üks kõige keerulisemid mänge mida ma näinud olen. Üks suur kaart, kohati 3-4 tasandit. Loading screene näed ainult siis kui kasutad fasttravelit või telepordid questi pärast. Hunnikus autosid ja npc-sid. Keerukas questide ja alamquestide süsteem.
Ma muidugi ei õigusta mängu olukorda. Sellisel kujul poleks mäng pidanud ilmuma. Teiselt poolt olen ma nõus mängu praeguses olukorras mängims. Selle asemel , et veel x kuud oodata. Kõige parem lahendus oleks olnud mingi early acess aeg.
Tundub , et ka CDprojekt on vaikselt muutumas ja selle seltskonna võimalused, kes mängu otseselt teevad, tunduvad olevat piiratud. Eks näis kas nad lõpuks lootboxideni ja virtuaalrahani ka jõuavad .
Kuidas sa videoid postitad üldse sinna? Ma tahan mingi teema teha on instantly removed.
tsitaat:
Sorry, this post has been removed by the moderators of r/cyberpunkgame.
Moderators remove posts from feeds for a variety of reasons, including keeping communities safe, civil, and true to their purpose.
Kui sa seal ka samas stiilis postitad nagu siin foorumis , siis ei imesta üldse kui need kohe eemaldatakse. See mis on hea nooremale põlvkonnale suunatud youtube ärile ei pruugi üldse hea olla redit foorumites.
Keegi loeb ka mida kirjutan? INSTANTLY removed. Nagu millisekundiga.
Võibolla tõesti mingi mode ban listis kuigi pole mitte kunagi Cyberpunki redditi teemasse midagi postitanud ega kirjutanud. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
SirAskAlot, Kui 7 aastat oodanud, siis paar kuud patchimist ei jõua enam oodata?
Bugine mäng mis väljastatakse liiga vara rikub pmst igaveseks mängu maine. Seda tagasi pöörata on väga raske. Esimene mulje loeb.
tsitaat:
A delayed game is eventually good, but a rushed game is forever bad.
Shigeru Miyamoto, Nintendo.
FF14 online
No Mans Sky
Kaks mängu mis kohe pähe tulevad mis olid tunduvalt viletsamas olukorras kui CP2077 ja mis on tänaseks ilmselt ühed parimad oma kategoorias.
Ma olen veel paari väehmtuntud mängu näinud mis on väljalastes olnud täiesti katki. Keskmiselt kulub 2 aastat , et sellest segadusest midagi tuleks.
Isegi Fallout 76 -st saab vist asja.
Küsimus on tihti selles kas tegija tahab mängu parandada. CP2077 on tegelikult suht heas seisus.
Hea õnnega on võimalik ju story osajuba täna nii läbi mängida, et vigu ei märkagi.
Aasta tööd +expansion + modide toetus taha + uus GPU-de põlvkond mis lubaks ka xx50 xx60 tasemel kaartidel kogu mängu ilu nautida. 2 aasta pärast kui mängu teistkorda läbimängid on mäng valmis.
mul peaks story üsna lõpukorral olema. pakun, et 45 midagi tundi. 1.04 ja 1.05 patchid tegid kiirelt suure vahe.
tehnilisest poolest silma jäänud asjadest on mängul memory leak, mis 5-6h järjest mängimise peale pead tõstab ja ka mängust korralikult väljumist takistab (läheb välja aga protsess jääb tööle, viimati jäi kasutama 5-6 giga mälu).
glitche olen näinud päris vähe. mõni üksik vähemoluline npc korraks tbone, korra tutorialis kukkusin läbi põranda (peale feilinud savekatseid), korra nihverdasin ennast ise kükitamise-slidega kuskile geomeetria alla kinni ja rohkemat vist polegi olnud.
tihedamalt aga ka vähem häirivalt jääb vahel mõni laip õhku või ei saa mingit vähemtähtsat mudru üles korjata.
palju häirivamad on storytelling bugid või mitteseletamised - braindancest saab välja vajutades x mida ei näidata tipina, too eelmise lehe tähtede vaatamise koht ja paar kohta on veel, kus olen pidanud lugema eelmist rida ja mõtlema, mida paganat nüüd teha tuleb.
see ei ole kaugeltki kõige halvemas tehnilises korras mäng, mis välja lastud. vähemalt pc-l. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
SirAskAlot, Seetõttu ma ütlesingi, et seda tagasi pöörata on väga raske. Mitte, et see võimatu oleks. Arendajast loeb siin palju muidugi. Oluline on käised üles käärida ja patch patchi järel teha. Selles suhtes arvan, et saab asja aga ma kahtlen, et nad AI muutma hakkavad. See tundub olevat nõrgim koht.
Minul jäi mäng väljumisel pea alati mälusse ja CPUd kasutama, aitas see, kui cloud save steamis kinni keerasin. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Liig agressivne culling. Kui selja pöörad kaovad ära. Autodel puudub AI täielikult jne. Vaieldamatult nõrgim koht mida patchidega naljalt ei muuda. Muud bugid saab patchidega korda teha ikka.
võibolla ongi sinna koer maetud, et kui videokaart ei jõua ära vedada mängu, siis tekivad glitchid. See seletaks, miks osad kasutajad kurdavad pidevate jamade üle ja teised mitte. Ma ütleks, et 4K ekraaniga on mul ka neid vigu rohkem tekkima hakanud, kui 1440p peal oli. Framerate keskmine 4K peal on 60fps-i, 1440p peal oli 85fps-i. Need kellel siin palju igasugu jama on, mis teil mängus keskmine fps on, proovige graafika sätteid alla lasta ning 90 kanti fps saada, kas vead jäävad sama tihedaks?
Technically, mul 1080ti ei suuda 1440p peal mängu ära vedada. 60 fps stabiilselt ei saa. Keskmiselt siiski 40 fps. T-pose olen paar korda näinud, ghostimist (tegelased kõnnivad üksteisest läbi), V auto sõidab läbi konteinerite kui sa teda enda juurde kutsud. Pole kordagi crashinud ega midagi täiesti katki läinud. Ma olen GOG peal, äkki probleemid mängus ja Steam on kuidagi korreleeritud (hüpotees) _________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud.
Liig agressivne culling. Kui selja pöörad kaovad ära. Autodel puudub AI täielikult jne. Vaieldamatult nõrgim koht mida patchidega naljalt ei muuda. Muud bugid saab patchidega korda teha ikka.
mis ime elukas see AI on, et seda patchida ei anna?
No võibolla oleks 3 aasta pärast valmis saanud, siis ja juba hetkelgi kindlasti lisati juurde asju, mida mängu alustades ei olnud plaanitud. Nii võib igavesti "viimistleda". Võibolla mitmed vead ongi põhjustatud sellest, et 3a tagasi otsustati lisada mõni funktsioon juurde. Täpselt sama juhtuks ka aasta pärast, kui oleks edasi viimistletud. Mida suurem avatud maailma mäng, seda rohkem võimalusi tekib vigade tekkeks, väga hea mäng on, hoolimata mõndadest vigadest. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.