Lugesin selle teema läbi alates mängu väljatulekust, siinse jutu järgi oleks kohe pool aastat edasi lükanud mängimise, kuid huvi pärast sai ära proovitud.
Üllatuseks jookseb mäng väga hästi, ühtegi bugi, mida kasutajad siin mainivad ma täheldanud ei ole.
Mäng jookseb sujuvalt 4k@60fpsi, vahepeal langeb fps 55 peale, kui mingi hullem koht on. Seaded panin kõik põhja, igasugu chromad, motion blurrid, film grainid ja depth of fieldid võtsin maha, mis
pilti halvemaks teevad. DLSS panin quality peale, ausalt öeldes vahet ei tee, quality või off, samas performance peal läheb pilt jube kehvaks. RTX panin välja, ei leidnud sobivaid seadeid, mis meeldiksid
ja tõmbab fpsi alla. Millegipärast RTX sisse lülitades läheb pilt jube heledaks, ei meeldinud, mingi paremate varjude ja valgustuse pärast ei tasu ära. Arvuti on 2080 Ti + 10900k.
Üldiselt väga cool mäng tundub, maailm jätab tunduvalt reaalsema mulje, kui GTA 5-s. Minu jaoks GOTY 2021!
See sama chan tegi ka GTA4 vs GTA5 physics ja realismi võrduse; GTA4 vist võitis. Eks toimub järjest taandareng, lihtsalt ilusam RTX läige ja higher texture. Kogu moos
See sama chan tegi ka GTA4 vs GTA5 physics ja realismi võrduse; GTA4 vist võitis. Eks toimub järjest taandareng, lihtsalt ilusam RTX läige ja higher texture. Kogu moos
Väljanägemine on ilmselgelt oluline ning pooldan seda täiega.
Ning kindlast CB2077 on parema mootori peal, kuid lihtsalt veider, et teatud asjad olid juba 2013 aastal olemas ning nüüd uues mängus ei ole. Võib-olla tuleb, mine tea. Ning arendusettevõtte suurus on kindlasti määrav - Rockstar on üpris pirakas.
Ning MOD-dega saab GTA 5 kohe ikka väga, väga, väga ilusaks - küll aga on keeruline MOD-dega muuta mootorit.
See video kas konsoolil või siis low end pc peal tehtud. Gta näeb cyberpunki kõrval välja nagu 7a vana mäng...mida ta täpselt ongi. Kahju et rockstar ei viitsi uusi mänge treida, sest raha jookseb vanadest pidevalt peale. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
LKits, Mnjah ma ise hakkasin ka oma peas mõtlema kuidas GTA's osad asjad olid elementaarsed aj normaalselt lahendatud/olemas just füüsikaomaduste osas. Cyberpunkis on selgelt näha, kuhu on rõhku pandud ja mis osa tehti lihtsalt "kuidagi" ära vesi ja sellega seonduvad vedelikud on hea näide. 2020 aastal oleks oodanud rohkem. Aga noh ju siis RT oli olulisem implementeerida kui elementaarsed füüsikalised ja visuaalne lahendus. Võttes kõike seda arvesse koos bugide ja metsa pandud kalkulatsioonidega skills ja item hetkeseisu, siis väga ei tahaks öelda, et GOTY vääriks. Mäng on hea aga liiga palju puudusi ja tegemata asju siiski. _________________ Sõim ja räuskamine läheb SIIA
GTA V näeb väga asjalik välja oma vanuse kohta. Muidugi nende eelis oli see, et see tuli välja konsoolidel enne ja selleks ajaks kui PC-le jõudis oli juba korralikult patchitud. Cyberpunk tuli korraga mingi viiele erinevale platvormile. Rohkematelegi kui lugeda iga konsooli eraldi platvormiks (sest raud pole 1:1).
Ilmselgelt PC versioon on hetkel kõige lihvitum. Olekski võinud sellest alustada. Siis Q1 2021 next gen konsoolid ja Q2 2021 legacy konsoolid. Ilmselt loodeti jõuluhulluse pealt teenida, et kõik korraga väljastati.
Ei maksa unustada ka RT lisamise töömahtu. Ega see, et mänguarendaja lisab RT ei tähenda, et ta ei peaks ikka käsitsi valgustust jms sättima. Seega tuleb teha topelt töö kuigi RT osa peaks olema vähem töömahukam piiratud effektide hulga ja lisamise kerguse tõttu.
Alles siis kui me hakkame 5-10 aasta pärast nägema täielikult path traced mänge (ainult PC'l ilmselt) saabub hetk kus arendaja saab kogu raster arenduse vahele jätta.
Samas see saab olema suur risk siiski. Umbes nagu Crysis omal ajal.
taandareng ikka jätkub mängudes. Mäletan kuidas paljud gta 5 kritiseerisid kuna osad efektid sittemad kui gta4. See totaalne poolik vigane värk siin. Aga peaasi, et valgustus äge ja seksikad eided mängus. Mida ps4 vennad ka ei näe _________________ zero
Keegi NVIDIA GeForce 460.89 drivereid kasutab? Peale drivu peale panekut on cyberpunk kuidagi bugine, textuurid ei lae, vilguvad kohati jne. Eelmise driveri versiooniga seda häda ei olnud. Kas viga minus või kellelgi sama kogemus? _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Ma mõtlengi, et oleks võind ikka jaanuaris tulla. Ol3ks paremas seisus olnud ning mimgi aasta lõpu DLCga/uu3ndusega GOTYks tõusta. Hetkel on jah hea mäng.
Kui sisu ja mängitavus poleks nii hea, siis oleks paras Anthem olnud;)
AGA nagu ma aru saan, siis vead hakkavad alles mängu keksel ehk 20_30h peal pead tõstma. Et kohe alustades ei tasu silda visata. Samas 20_30h on juba hea aeg et võib pre orderi tasuvaks lugeda.
CSPR puhul ongi see oluline, et vabandavad ja teevad endast kõik oleneva et korda saaks. Teised viskavad lihtsalt nurka ja kasseerivad bäätlediild 65osa pealt järgmised 80$...
taandareng ikka jätkub mängudes. Mäletan kuidas paljud gta 5 kritiseerisid kuna osad efektid sittemad kui gta4. See totaalne poolik vigane värk siin. Aga peaasi, et valgustus äge ja seksikad eided mängus. Mida ps4 vennad ka ei näe
Vaatasin selle GTA V vs Cyberpunk 2077 võrdluse ära. Ütleme nii, et mänguisu kadus küll ära...
Maailm tundub palju staatilisem kui 7.a. vanuses mängus.
Nii hea, et keegi sellest video tegi. Ostsin kah 10-ndal CB, suutsin 2,5h pelada ja siis hakkas lihtsalt vastu kogu maailma staatilisus ja ei ole siiamaani tekkinud mahti see uuesti tööle panna.
Zonerman, esimene pre order peale Mirrors Edge1 ja ei kahetse;)
Tehniliselt peaks vist kõik suuremad vead parandatavad olema.
-AI on vist kõige keerulisem, kui baas on all, siis muuta saab aga nii, et Tensor/AI tuumadel tegelased ringi hakkaks liikuma nagu päriselt. Väga ei looda.
- tekstuurid saab ka arvatavasti optimeerida.
- suurem osa buge on suht lihtsad, arvatavasti jaanuaris litsutakse suurem osa laiaks
- tegelase arendamine ja Hulkiks muutumise vastu peaks ka rohtu olema. Tasemetel kordaja mahatõmbamise küsimus. Peavad lihtsalt läbi mõtlema, et mis millega seotud on ja kordajasse lükkab. Vb tuleb isegi mod enne välja?
Kas Reshade üldse töötab selle mänguga? Tasub FakeHDR sisse lükata. Piisavalt aega juba alla maetud, ei taha ära ka enam mängu lõhkuda...
Ja kas selle Rzyzeni tuumade modi saaks avalehele pinnida?
Nii hea, et keegi sellest video tegi. Ostsin kah 10-ndal CB, suutsin 2,5h pelada ja siis hakkas lihtsalt vastu kogu maailma staatilisus ja ei ole siiamaani tekkinud mahti see uuesti tööle panna.
Ma võin nüüd eksida aga kas on eriti mõttekas võrrelda R' sugust meeskonda ja töötajate hulka CD PRoject red'i omaga? Ehk siis silmas pidades kummagi meeskonna kogemusi ja töövõimekust.
CD Red võttis väga suure suutäie täiesti tundmatusse (selles suhtes, et nad ei ole sedasorti mängu ennem teinud) . Või keegi teab, et palgati mängu välja töötamise juurde inimesi kes omasid ennem kogemusi sellise projektiga?
R* ketrab ühte ja sama mängu juba väga väga pikka aega. Loeme alguseks siis GTA 3, kuigi mingi loogika ja kogemus võiks GTA 1 juba tulla.
CD Red pani puuse, see on tõsi aga lähikuudel saab näha kas parandavad oma vead või mitte. Ja siit ka tõestus, et väiksel stuudiol ei ole mõtet kõik kõige peale korraga välja lasta. Küllap nõuti, et jõulud tulekul ja vaja igale purgile mäng peale pigistada ja nüüd on tulemus näha. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Ma võin nüüd eksida aga kas on eriti mõttekas võrrelda R' sugust meeskonda ja töötajate hulka CD PRoject red'i omaga? Ehk siis silmas pidades kummagi meeskonna kogemusi ja töövõimekust.
CD Red võttis väga suure suutäie täiesti tundmatusse (selles suhtes, et nad ei ole sedasorti mängu ennem teinud) . Või keegi teab, et palgati mängu välja töötamise juurde inimesi kes omasid ennem kogemusi sellise projektiga?
R* ketrab ühte ja sama mängu juba väga väga pikka aega. Loeme alguseks siis GTA 3, kuigi mingi loogika ja kogemus võiks GTA 1 juba tulla.
CD Red pani puuse, see on tõsi aga lähikuudel saab näha kas parandavad oma vead või mitte. Ja siit ka tõestus, et väiksel stuudiol ei ole mõtet kõik kõige peale korraga välja lasta. Küllap nõuti, et jõulud tulekul ja vaja igale purgile mäng peale pigistada ja nüüd on tulemus näha.
GTA'ga ei maksa jah võrrelda, sest CB on väga klassikaline RPG (nagu Witcher, Skyrim jne). Aga jutt on pigem maailmast mida nad loovad. Näiteks seesama rehvide puruks laskmine või vette tulistamine. Mind näiteks häiris väga ka see, et ma ei saa ilmselgelt lahtisi objekte kätte võtta, viia neid teise kohta. Seal maailmas on nii palju potentsiaali mis on minumeelest kasutamata jäetud (ja mida bugfixidega ei paranda). Graafika on... ilus (mängin pmcelt kõik põhjas 1440p, 3090 RTX'ga) aga kohati väääääga plastiline. Näiteks inimeste suu liikumine, pea liikumine, käitumine kui nad kõnnivad või sinuga suhtlevad on lihtsalt halb ja see toob mängust kohe välja ning sellisel juhul pole absoluutselt oluline kui ilusti mingi valgusvihk hajub või peegeldub tänu RTX'le. Veidike NC's ringi käia siis hakkab kõik visuaalselt korduma - tänaval kõndivad NPC'd, joogi- ja söögiautomaadid, prügi. Võib-olla teengi liiga ja tegemist polegi AAA tiitliga millest võiks üllatavalt dünaamilist maailma oodata, aga kogu see hype mängu ümber viitab vastupidisele. Võiks sellistest pisidetailidest mis mängus kõvasti häirisid korraliku kirjandi kirjutada - aga see võtab paraku rohkem aega kui ma mängule endale olen juba pühendanud.
Ma võin nüüd eksida aga kas on eriti mõttekas võrrelda R' sugust meeskonda ja töötajate hulka CD PRoject red'i omaga? Ehk siis silmas pidades kummagi meeskonna kogemusi ja töövõimekust.
CD Red võttis väga suure suutäie täiesti tundmatusse (selles suhtes, et nad ei ole sedasorti mängu ennem teinud) . Või keegi teab, et palgati mängu välja töötamise juurde inimesi kes omasid ennem kogemusi sellise projektiga?
R* ketrab ühte ja sama mängu juba väga väga pikka aega. Loeme alguseks siis GTA 3, kuigi mingi loogika ja kogemus võiks GTA 1 juba tulla.
CD Red pani puuse, see on tõsi aga lähikuudel saab näha kas parandavad oma vead või mitte. Ja siit ka tõestus, et väiksel stuudiol ei ole mõtet kõik kõige peale korraga välja lasta. Küllap nõuti, et jõulud tulekul ja vaja igale purgile mäng peale pigistada ja nüüd on tulemus näha.
GTA'ga ei maksa jah võrrelda, sest CB on väga klassikaline RPG (nagu Witcher, Skyrim jne). Aga jutt on pigem maailmast mida nad loovad. Näiteks seesama rehvide puruks laskmine või vette tulistamine. Mind näiteks häiris väga ka see, et ma ei saa ilmselgelt lahtisi objekte kätte võtta, viia neid teise kohta. Seal maailmas on nii palju potentsiaali mis on minumeelest kasutamata jäetud (ja mida bugfixidega ei paranda). Graafika on... ilus (mängin pmcelt kõik põhjas 1440p, 3090 RTX'ga) aga kohati väääääga plastiline. Näiteks inimeste suu liikumine, pea liikumine, käitumine kui nad kõnnivad või sinuga suhtlevad on lihtsalt halb ja see toob mängust kohe välja ning sellisel juhul pole absoluutselt oluline kui ilusti mingi valgusvihk hajub või peegeldub tänu RTX'le. Veidike NC's ringi käia siis hakkab kõik visuaalselt korduma - tänaval kõndivad NPC'd, joogi- ja söögiautomaadid, prügi. Võib-olla teengi liiga ja tegemist polegi AAA tiitliga millest võiks üllatavalt dünaamilist maailma oodata, aga kogu see hype mängu ümber viitab vastupidisele. Võiks sellistest pisidetailidest mis mängus kõvasti häirisid korraliku kirjandi kirjutada - aga see võtab paraku rohkem aega kui ma mängule endale olen juba pühendanud.
Nad ei saanud asja valmis. Juhtimise ämber vast? Näha on, et sisuliselt alfa versioon väljas. Detailidele ei ole jõutud väga palju tähelepanu pöörata. Väike stuudio üritab igale purgile asja välja lasta ja tulemus käes. Hea, et Nintendo switchile ei kästud veel teha
Aga mis muret: alles tuli Mafia 1 definitive edition välja kus inimesed kohati silma ei pilguta, ja jutt ei käi suvalisest NC vaid missiooni keskel oleva kõrval AI tegelasest kes sinuga koos ringi tõttab. Ja see on välja lastud firma poolt kellel peaks nagu kogemusi olema selles valdkonnas
See, et asjadele viimast lihvi ei anta ning esemed kinni naelutatud kõikjale on uue ajastu AAA mängude standard juba. Control on üks uusimaid mänge mida tean kus on asjad lahendatud täiesti teisiti. Pool tundi lase ainult erinevaid laudu pilbasteks ja imesta ja vaata kuidas laguneb _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Ma võin nüüd eksida aga kas on eriti mõttekas võrrelda R' sugust meeskonda ja töötajate hulka CD PRoject red'i omaga? Ehk siis silmas pidades kummagi meeskonna kogemusi ja töövõimekust.
CD Red võttis väga suure suutäie täiesti tundmatusse (selles suhtes, et nad ei ole sedasorti mängu ennem teinud) . Või keegi teab, et palgati mängu välja töötamise juurde inimesi kes omasid ennem kogemusi sellise projektiga?
R* ketrab ühte ja sama mängu juba väga väga pikka aega. Loeme alguseks siis GTA 3, kuigi mingi loogika ja kogemus võiks GTA 1 juba tulla.
CD Red pani puuse, see on tõsi aga lähikuudel saab näha kas parandavad oma vead või mitte. Ja siit ka tõestus, et väiksel stuudiol ei ole mõtet kõik kõige peale korraga välja lasta. Küllap nõuti, et jõulud tulekul ja vaja igale purgile mäng peale pigistada ja nüüd on tulemus näha.
GTA'ga ei maksa jah võrrelda, sest CB on väga klassikaline RPG (nagu Witcher, Skyrim jne). Aga jutt on pigem maailmast mida nad loovad. Näiteks seesama rehvide puruks laskmine või vette tulistamine. Mind näiteks häiris väga ka see, et ma ei saa ilmselgelt lahtisi objekte kätte võtta, viia neid teise kohta. Seal maailmas on nii palju potentsiaali mis on minumeelest kasutamata jäetud (ja mida bugfixidega ei paranda). Graafika on... ilus (mängin pmcelt kõik põhjas 1440p, 3090 RTX'ga) aga kohati väääääga plastiline. Näiteks inimeste suu liikumine, pea liikumine, käitumine kui nad kõnnivad või sinuga suhtlevad on lihtsalt halb ja see toob mängust kohe välja ning sellisel juhul pole absoluutselt oluline kui ilusti mingi valgusvihk hajub või peegeldub tänu RTX'le. Veidike NC's ringi käia siis hakkab kõik visuaalselt korduma - tänaval kõndivad NPC'd, joogi- ja söögiautomaadid, prügi. Võib-olla teengi liiga ja tegemist polegi AAA tiitliga millest võiks üllatavalt dünaamilist maailma oodata, aga kogu see hype mängu ümber viitab vastupidisele. Võiks sellistest pisidetailidest mis mängus kõvasti häirisid korraliku kirjandi kirjutada - aga see võtab paraku rohkem aega kui ma mängule endale olen juba pühendanud.
Kõik need pisidetailid tuleks ükshaaval valmis teha. Mingil hetkel tuleb leida tasakaal detailsuse ja töömahu suhtes ja muidugi ka kettaruumiga läheb mingil hetkel kitsaks.
Üle oma varju ei hüppa keegi, ilmselgelt võeti liiga suur tükk pureda, kuid teisalt, ega vähemate ambitsioonidega piisaval hulgal investeeringuid ligi ei meelita.
Ma tahaks loota, et varasem reputatsioon õigustab ennast ja nad teevad mängu ikkagi korda. Mäng ise on ju asjalik ja potentsiaal ilmne, lihtsalt vajab veel aega küpsemiseks.
Mis põhjusel välja toomisega kiirustati võib ju spekuleerida, kuid pole midagi harukordset, et projekti ellu jäämise nimel tuleb teha üsna ebapopulaarseid otsuseid ... _________________
kust ostast väljalaskmisega kiirustati kui lükati edasi kolm korda mäng pidavat nii katki olema et ei kannata mängida, samas ise olen igat tundi nautinud, müstika ju konsooliplebid ja potato pc-d vinguvad
Üle oma varju ei hüppa keegi, ilmselgelt võeti liiga suur tükk pureda, kuid teisalt, ega vähemate ambitsioonidega piisaval hulgal investeeringuid ligi ei meelita.
Ma tahaks loota, et varasem reputatsioon õigustab ennast ja nad teevad mängu ikkagi korda. Mäng ise on ju asjalik ja potentsiaal ilmne, lihtsalt vajab veel aega küpsemiseks.
Mis põhjusel välja toomisega kiirustati võib ju spekuleerida, kuid pole midagi harukordset, et projekti ellu jäämise nimel tuleb teha üsna ebapopulaarseid otsuseid ...
Eks neil on traditsioon juba selline, Wicher 1 oli välja tulles täiesti katki. Enne Enchanced Editioni väljatulekut eriti mängida ei kõlvanud. Aga lõpuks tegid korda ikka.
Sain 4K monitori kätte, rtx3090 võtab kenasti kooma Cyberpunk, kui enne 1440p peal oli videokaardi temp mõõdukalt undavate ventikatega 65-70c peal ja fps 80-90 kandis, siis nüüd samad settingud on 45-50 kandis ning temp 75c peal ja ventikad high peal. Peab vist waterblockile mõtlema hakkama. Ilma DLSS-ita ei ole 4K resoga küll midagi teha, täitsa imestan kuidas see üldse konsoolide peal toimida saab, kuigi seal vist pole ka 4K resolutsiooni?
LG CX OLED monitoril HDR annab päris palju juurde, eriti öösel ja vihmaga, kui Ray tracing sees, aga jah tuleb tunnistada et 3090 jääb 4K peal liiga aeglaseks Ray tracingu jaoks. Proovisin ühte ja teistmoodi. Lõpuks sain 70-80fps peale, kui DLSS-i perfomance panin ja Ray tracing medium ning RT varjud off. Aga eks see selline kompromiss lahendus ole kas Ray tracing maas või DLSS perfomance peal, hea meelega hoiaks seda quality peal. Alla 60fps-i on isegi gsynciga tuntav lag sees. _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
kust ostast väljalaskmisega kiirustati kui lükati edasi kolm korda mäng pidavat nii katki olema et ei kannata mängida, samas ise olen igat tundi nautinud, müstika ju konsooliplebid ja potato pc-d vinguvad
mul on potato PC, 9a vana arvuti, millel lihtsalt 1080ti sees
1080p jookseb täitsa mõnusalt ultraga, madalaim fps on 38 olnud, aga üldiselt 50+
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.