Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
22.10.2020 23:36:03
asus rog pg348q jukerdab. |
|
|
Tere täna hakkas mul monitor jamama.
Enam ei lase 100hz peale panna ja kui seda üritan teha, siis resetib kõik monitori sätted. Netist uurisin ja enamus on garantiisse saatnud.
Minu molul aga lõppes garantii kuu aega tagasi ja istun nüüd 60hz juures.
Ehk kellelgi kogemusi sellega.
Kas dp kaabel võib suvalisel ajal vigaseks minna?
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
22.10.2020 23:53:52
|
|
|
tsitaat: |
Kas dp kaabel võib suvalisel ajal vigaseks minna?
|
iga kaabel võib ..
_________________
 |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
298 |
|
tagasi üles |
|
 |
karusloom
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2004
|
23.10.2020 08:57:10
|
|
|
Oman sma monitori ja see on kahjuks monitori viga. Oli endal sama jama ja vahetati välja garantii ajal.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miccer
HV Guru

liitunud: 01.08.2004
|
23.10.2020 09:08:14
Re: asus rog pg348q jukerdab. |
|
|
marko38 kirjutas: |
Minu molul aga lõppes garantii kuu aega tagasi ja istun nüüd 60hz juures.
|
Tasub täpsustada kas täitus 2 või 3a.
Isegi kui 2a sai täis siis müügikoht vahendab selle kolmanda aasta ka ära.
|
|
Kommentaarid: 1567 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1080 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
09.11.2020 20:40:15
Re: asus rog pg348q jukerdab. |
|
|
nii sai kindlustuse poole mindud sellega
defekteerimisakt tehtud jne
0-1 aasta vanused seadmed, vähendus 0%
1-2aasta vanused 25%
2-3 aasta 50%
3a ja vanemad 75%
monitori hind võeti samaväärse müügiloleva monitori hinna alusel
+ kaks omavastutust 190+190
kuna monitor on 2+ vana siis 1150€ -50% = 575 ja millest veel lahutada kaks oma vastutust , ehk siis kindlustus korvab 195€
aeg vist kindlustust vahetada, sest sellise arvutuse käigus ei ole pmst majas midagi enam kindlustatud
väga pettunud seesamis!
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dreamlover
HV Guru

liitunud: 21.02.2013
|
|
Kommentaarid: 1822 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
1280 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miccer
HV Guru

liitunud: 01.08.2004
|
09.11.2020 20:57:42
|
|
|
Mis takistus siis tekkis, et garantisse saata ei saanud kui 3a asusel ja käib müüja kaudu?
_________________ M: Samsung 990 PRO 2TB NVME SSD |
|
Kommentaarid: 1567 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1080 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
09.11.2020 21:26:49
|
|
|
Dreamlover kirjutas: |
marko38, swedpanga kodukindlustus. Seal ei küsita liigseid küsimusi.
Aga miks kaks omavastutust? |
Mobiiltelefonide, arvutite, tahvelarvutite ja nendega seotud seadmetega toimunud
kahjujuhtumite korral rakendatakse poliisil märgitud omavastutuse kahekordset
määra
Nii on seal kirjas
ma kuskilt asuse lehelt kontrollisin garantii asja ja näitas expired
S/N: H7LMQS119476
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miccer
HV Guru

liitunud: 01.08.2004
|
09.11.2020 21:32:42
|
|
|
marko38, tehase garri kuupäeva määrab ikka müügiarve kuupäev +3a.
_________________ M: Samsung 990 PRO 2TB NVME SSD |
|
Kommentaarid: 1567 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1080 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
09.11.2020 21:42:10
|
|
|
Miccer kirjutas: |
marko38, tehase garri kuupäeva määrab ikka müügiarve kuupäev +3a.  |
arve on 19.12.2017
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dreamlover
HV Guru

liitunud: 21.02.2013
|
|
Kommentaarid: 1822 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
1280 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
10.11.2020 00:12:26
|
|
|
Dreamlover kirjutas: |
marko38, no siis vutt vutt cervisaasse. Kui joppab saad veel kreeditarve ja raha tagasi ( poodi viies võib pood skeemitama hakata)
Aga DP kaablit võid teist katsetada , või kas või sama kaabli otsad ümber tõsta, vahest aitab |
Model: PG348Q
Distributor: KOMPUTRONIK S.A.
Country:: PL
Warranty start date: 2017-09-21*
Warranty end date: 2020-09-20*
Warranty coverage would be fulfilled in United Kingdom
09.20 näitab, et sai läbi aga ostuarve järgi peaks siis veel ju kehtima ?
kui seda rma lehte hakkan täitma, siis seal riigiks saab panna ainult uk
ehk keegi oskab aidata?
kas võib olla selline koht nagu MTTC OÜ, kellega rääkima peaksin?
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miccer
HV Guru

liitunud: 01.08.2004
|
10.11.2020 10:40:08
|
|
|
No kust ostetud on sinna lähed.
Või siis otse Servica ICT tallinnas. http://servisaict.eu/et-ee/asus
_________________ M: Samsung 990 PRO 2TB NVME SSD |
|
Kommentaarid: 1567 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1080 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
10.11.2020 11:45:22
|
|
|
arvutitarka ma juba helistasin ja öeldi, et garantii läbi
nemad vahendasid 1a garantiid, kuna arve on firmale.
millal see tehasegarantii kehtima hakkab ?
kas kui monitor tehasest välja rändab või sellest kuupäevast, mis ostuarvel mul on ?
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miccer
HV Guru

liitunud: 01.08.2004
|
10.11.2020 13:17:17
|
|
|
Minu teada ikka arve kuupäevast (need tehased kes ilma arveta ka teevad siis arve puudumisel võetakse sn-ist tootmis aeg aluseks).
See ongi JOKK skeem eesti moodi et keegi ei viitsi tehase garantiiga tegelda. Tehas ütleb et vii poodi pood ütleb meid ei koti.
Tehase garri puhul minu arus ei ole mingit vahet kas firmale või erakale müüdud. See ei ole poe gar ja pood ei maksa omast midagi kinni, ainus mida nad tegema peavad oma asja posti panema.
Tehas kehtestab garantii pikkuse ja tark vahendab seda nii nagu kirjas on.
tsitaat: |
1. ÜLDIST
1.1. Arvutitark.ee vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantii protseduure, kuid ei teosta seadmetele garantiiremonti.
1.1.1 Arvutitark.ee vahendab tootja garantiid kuni 2 aastat. Peale 2 aastat on tootjagarantii vahendamine kokkuleppeline. Toodetele, millel on Eestis autoriseeritud hooldusesindus, soovitame klientidel toimetada vigane seade remonti iseseisvalt.
2. GARANTIIAEG
2.1. Garantiiperiood kehtib üleandmise hetkest, mis on märgitud arve/ saatelehele. Ostuarve tuleb alles hoida, ilma selleta tootjagarantii ei kehti.
3. GARANTII TEOSTAMINE
3.1. Garantiiremont teostatakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel teostatakse garantiiremont tootjatehase kaudu.
|
Eks sa proovi pöörduda siis otse servicase. Kuna aeg tiksub siis soovitavalt monitor näpus kohapeale või kõne. Meilile vastatakse ilmselt kuu aja pärast.
Kui sealt tuleb eitav vastus siis kaebus otse asuse klienditeenindusse (kui nad otse ei tee suunavad sind ikka tarka).
Ja targast saad nõuda tehase gar vahendust mitte nende pooleset garantiid.
Hetkel on sul küll firmasse ostetud aga no müü siis sealt filrmast monitor endale edasi siis on juba eraisiku arve ju
tark <b2b> sinu firma <> sina eraisikuna
kui see targa firma arve ühelegi osapoolele ei sobi siis esita see teine arve. Siis on JOKK JOKKi vastu
See on lihtsalt kliendi huiamine ja aja venitamine
Otse vastu võtavad asju üksikud tehased. Kõik kirjutavad oma lehel et reselleri vahendusel mööda müüdud ketti peab vigane toode tagasi tulema. Ei tohiks raske olla asja posti panna neil.
Ma marsiks uuesti tarka ka sellega.
Sorry Tark...
|
|
Kommentaarid: 1567 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1080 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dreamlover
HV Guru

liitunud: 21.02.2013
|
10.11.2020 13:20:26
|
|
|
Mine cervisasse. Mina olen seal korduvalt asuse asju saatnud otse Asuse leedu tootjagarantiisse (s.t. cervisa on saatnud)
pärast kreeditarvega on väikseid njuansse olnud pisemate poodidega, aga targast ja ordist olen kenasti kreeditarve paberiga raha tagasi saanud. (väiksematest ka, aga seal üritati)
EDIT: SA kaablit proovisid vahetada??? Äkki on asi lihtsam, kui siin kirjeldatud
_________________ Arvutite, komponentide ja videokaartide müük ja hooldus
Ryzen AM4/5 5,7, 9, Intel i5-13400f, i7-13700K |
|
Kommentaarid: 1822 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
1280 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
10.11.2020 13:48:18
|
|
|
Miccer kirjutas: |
Minu teada ikka arve kuupäevast (need tehased kes ilma arveta ka teevad siis arve puudumisel võetakse sn-ist tootmis aeg aluseks).
See ongi JOKK skeem eesti moodi et keegi ei viitsi tehase garantiiga tegelda. Tehas ütleb et vii poodi pood ütleb meid ei koti.
Tehase garri puhul minu arus ei ole mingit vahet kas firmale või erakale müüdud. See ei ole poe gar ja pood ei maksa omast midagi kinni, ainus mida nad tegema peavad oma asja posti panema.
Tehas kehtestab garantii pikkuse ja tark vahendab seda nii nagu kirjas on.
tsitaat: |
1. ÜLDIST
1.1. Arvutitark.ee vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantii protseduure, kuid ei teosta seadmetele garantiiremonti.
1.1.1 Arvutitark.ee vahendab tootja garantiid kuni 2 aastat. Peale 2 aastat on tootjagarantii vahendamine kokkuleppeline. Toodetele, millel on Eestis autoriseeritud hooldusesindus, soovitame klientidel toimetada vigane seade remonti iseseisvalt.
2. GARANTIIAEG
2.1. Garantiiperiood kehtib üleandmise hetkest, mis on märgitud arve/ saatelehele. Ostuarve tuleb alles hoida, ilma selleta tootjagarantii ei kehti.
3. GARANTII TEOSTAMINE
3.1. Garantiiremont teostatakse tootja hooldusesinduses. Autoriseeritud hooldusesinduse puudumisel teostatakse garantiiremont tootjatehase kaudu.
|
Eks sa proovi pöörduda siis otse servicase. Kuna aeg tiksub siis soovitavalt monitor näpus kohapeale või kõne. Meilile vastatakse ilmselt kuu aja pärast.
Kui sealt tuleb eitav vastus siis kaebus otse asuse klienditeenindusse (kui nad otse ei tee suunavad sind ikka tarka).
Ja targast saad nõuda tehase gar vahendust mitte nende pooleset garantiid.
Hetkel on sul küll firmasse ostetud aga no müü siis sealt filrmast monitor endale edasi siis on juba eraisiku arve ju
tark <b2b> sinu firma <> sina eraisikuna
kui see targa firma arve ühelegi osapoolele ei sobi siis esita see teine arve. Siis on JOKK JOKKi vastu
See on lihtsalt kliendi huiamine ja aja venitamine
Otse vastu võtavad asju üksikud tehased. Kõik kirjutavad oma lehel et reselleri vahendusel mööda müüdud ketti peab vigane toode tagasi tulema. Ei tohiks raske olla asja posti panna neil.
Ma marsiks uuesti tarka ka sellega.
Sorry Tark... |
Sain mttc vastuse, et tehase gar läbi ja midagi teha ei ole.
Tehase gar hakkab kehtima siis kui pmst monitor tehasest poodi saadetakse ja kui see poes 1aasta vedeleb, siis peale ostmist on alles vaid 2a tehase garantiid .
Kas keegi kogenum viitsiks vaevatasu eest sellega tegeleda ?
Minu lootused on küll kustunud selle monitori suhtes.
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miccer
HV Guru

liitunud: 01.08.2004
|
10.11.2020 13:59:19
|
|
|
Oh asus selle ma ei ostagi juba ammu asust
https://www.asus.com/support/images/upload/05922033-28b5-40a3-8ef2-314781c08f4d.pdf
This warranty applies for the period defined on the label sticker at the back of the Product (“Warranty
Period”). For example: 24M means 24 months, and 36M means 36 months from the date the Product
was first purchased by an end-customer (“Date Of Purchase”). If proof of purchase cannot be provided,
the manufacture date as recorded by ASUS will be deemed to be the start of Warranty Period.
Eesti värk kedagi ei koti
|
|
Kommentaarid: 1567 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1080 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
10.11.2020 14:14:05
|
|
|
Miccer kirjutas: |
Oh asus selle ma ei ostagi juba ammu asust
https://www.asus.com/support/images/upload/05922033-28b5-40a3-8ef2-314781c08f4d.pdf
This warranty applies for the period defined on the label sticker at the back of the Product (“Warranty
Period”). For example: 24M means 24 months, and 36M means 36 months from the date the Product
was first purchased by an end-customer (“Date Of Purchase”). If proof of purchase cannot be provided,
the manufacture date as recorded by ASUS will be deemed to be the start of Warranty Period.
Eesti värk kedagi ei koti  |
ok kas saan õigesti aru, et kui ostuarvet ei ole enam alles, siis kehtib tegasegarantii monitori taga oleva kleebise kuupäeva järgi ?
aga kui ostuarve olemas, siis peaks ikka ostuarve järgi toimima ?
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miccer
HV Guru

liitunud: 01.08.2004
|
10.11.2020 14:23:13
|
|
|
marko38 kirjutas: |
Miccer kirjutas: |
Oh asus selle ma ei ostagi juba ammu asust
https://www.asus.com/support/images/upload/05922033-28b5-40a3-8ef2-314781c08f4d.pdf
This warranty applies for the period defined on the label sticker at the back of the Product (“Warranty
Period”). For example: 24M means 24 months, and 36M means 36 months from the date the Product
was first purchased by an end-customer (“Date Of Purchase”). If proof of purchase cannot be provided,
the manufacture date as recorded by ASUS will be deemed to be the start of Warranty Period.
Eesti värk kedagi ei koti  |
ok kas saan õigesti aru, et kui ostuarvet ei ole enam alles, siis kehtib tegasegarantii monitori taga oleva kleebise kuupäeva järgi ?
aga kui ostuarve olemas, siis peaks ikka ostuarve järgi toimima ? |
Mina saan küll nii aru. Kõigil on nii alati olnud ka.
|
|
Kommentaarid: 1567 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1080 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
10.11.2020 14:59:21
|
|
|
Miccer kirjutas: |
marko38 kirjutas: |
Miccer kirjutas: |
Oh asus selle ma ei ostagi juba ammu asust
https://www.asus.com/support/images/upload/05922033-28b5-40a3-8ef2-314781c08f4d.pdf
This warranty applies for the period defined on the label sticker at the back of the Product (“Warranty
Period”). For example: 24M means 24 months, and 36M means 36 months from the date the Product
was first purchased by an end-customer (“Date Of Purchase”). If proof of purchase cannot be provided,
the manufacture date as recorded by ASUS will be deemed to be the start of Warranty Period.
Eesti värk kedagi ei koti  |
ok kas saan õigesti aru, et kui ostuarvet ei ole enam alles, siis kehtib tegasegarantii monitori taga oleva kleebise kuupäeva järgi ?
aga kui ostuarve olemas, siis peaks ikka ostuarve järgi toimima ? |
Mina saan küll nii aru. Kõigil on nii alati olnud ka. |
krt mida nad siis huiavad minuga
ostuarve olemas ju
selle järgi peaks siis garantiisse minema.
Helistasin arvutitarka jälle, soovitati võtta ühendust mttc oü, kellega ma juba olen kontaktis olnud.
helistasin nüüd siis ka sinna ja saatsin uuesti monitori ostuarve neile (hooldus.mttc.ee)
eks siis näeb, mis nüüd vastavad
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dreamlover
HV Guru

liitunud: 21.02.2013
|
|
Kommentaarid: 1822 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
1280 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
10.11.2020 15:21:51
|
|
|
finaly
Tere.
Tehniku sõnul võite proovida mingi teise kaabliga, kuna võib-olla see on kaabli viga.
Aga üldiselt garantii kehtib ostuarve alusel 19.12 kuupäevani.
Palume oma seade meile tuua või saata arvega koos.
ennem kui sealt uurisin siis öeldi, et garantii on läbi
nüüd tundub, et ikkagi saab asja korda.
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
Miccer
HV Guru

liitunud: 01.08.2004
|
10.11.2020 15:22:35
|
|
|
Esmalt pead ära tõestama, et sa ei ole kaamel siis vaatame
_________________ M: Samsung 990 PRO 2TB NVME SSD |
|
Kommentaarid: 1567 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1080 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko38
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.08.2010
|
11.11.2020 12:49:34
|
|
|
Miccer kirjutas: |
Esmalt pead ära tõestama, et sa ei ole kaamel siis vaatame  |
päris haige värk
vähemalt ise targem nüüd.
lähen lõpetan seesam kodukindlustusega ka diili ja võtan miskit muud asemele
Hakkab pihta!!!
monitori said nad täna kätte ilmselt.
Siis saadeti täma selline kiri kliendihalduri poolt
Tere,
"Kas soovite et tagastame teile selle monitori remontimata? Või leidsite te tõendi, et sellele kehtib veel garantii?"
Eile sai mttc hooldusega kokku räägitud, et garantii kehtib ostuarve alusel 12.19 ja et ma selle monitori sinna saadaksin, koos ostuarvega.
ja täna siis selline jutt juba.
ikka saatke tagasi tahtsingi lihtsalt, et monitor päälinna avastaks, ehk mõjub see värskendavalt ja hakkab jälle tööle
viimati muutis marko38 19.11.2020 11:29:59, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
 |
|