Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
tondu
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2005
|
28.10.2020 23:51:02
|
|
|
nvidia left the chat
intel left the chat
_________________ Passiivselt müüa:
i5 3570k @ 4,2(4,8) + nzxt 63 AIO jahutus sellele, ASRock Z77, 4x4GB 1600mhz CL9, Seasonic 750W
SSD leiab kui vaja... Asjad valges ATX korpuses, mis kõlbab kasutada/vaadata! Küsi pilte!!! |
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
29.10.2020 00:18:43
|
|
|
jutud käivad et 6800xt RT jõudlus on parem kui 2080. Kuidas laiatarbe shaderi tuum võistelda sisuliselt ASICuga? RT tuum pidavat 20x paremini oma töö ära tegema.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
rmc
Aeg maha 1p
liitunud: 28.06.2005
|
29.10.2020 00:18:47
|
|
|
Killhoven kirjutas: |
Launch date / MSRP:
RX 6800 nov 18 / 579$
RX 6800 XT nov 18 / 649$
RX 6900 XT dets 8 / 999$ |
+
CPU-de teemast:
Hea neid kõrvutada.
BTW. slaidide endnotes-ist nähtub, et 2x8GB 3200MHz DDR4 kasutuses...
Prosedena: 5900X pea igalpool ning 3600X cache'i ja voolutarbimise demonstreerimises...
Muarust üpris tülikas - slaidide allosas võiks masinate conf lihtsalt kirjas olla ning demod võiks olla stabiilselt tehtud, ühtlased. St. sama setupiga näidatud kõik asjad. Aganoh, 3rd party to the rescue - millal GPU-de NDA lift? Release date-il?
Panin perfi numbrid ka kohakuti:
6800 vs. 6800XT 1440p
6800 vs. 6800XT vs 6900XT 4K
BTW. Endnotes-is on märkuseid rohkemate stsenaariumite kohta, nt. PUBG DX11 @ 1080P 6800XT vs. 2080Ti, ent seda slaidi (RX-557) ei näidatud.
_________________
|
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
|
flake
HV veteran
liitunud: 01.05.2003
|
29.10.2020 00:30:24
|
|
|
londiste kirjutas: |
selles mõttes, et mida uut tehniliselt selle taga on?
vram on piisavalt samas aadressiruumis olnud juba mõnda aega ja muud viisi peale pci-e cpu ja gpu ühendamiseks ju ei ole.
mälukontrollerid on erinevad, siinid on erinevad, konsoolidega paralleel on kõigi eelduste kohaselt puhas urundus. |
no ilmselt paari päeva pärast on selge, aga küllap AMD midagi kavalat leidis..
_________________ ..||.. |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
majooro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2011
|
29.10.2020 00:33:35
|
|
|
Veel vähemalt kolm nädalat ootamist.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
29.10.2020 08:39:08
|
|
|
Ei pea ootama, võib kohe kolmanda geni RTX-i võtta ju.. Oh wait
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
flake
HV veteran
liitunud: 01.05.2003
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Kristoferr
HV Guru
liitunud: 26.11.2006
|
29.10.2020 09:34:22
|
|
|
See SAM on ju päris tore edasiarendus videomälu kasutamisest, kui juba praegu võimaldab osades mängudes +6% fps. Potentsiaali peaks olema.
|
|
Kommentaarid: 251 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
4 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
29.10.2020 09:42:51
|
|
|
https://twitter.com/IanCutress/status/1321501914299834368
tsitaat: |
If AMD uses 6T SRAM for Infinity Cache, then:
128 MB Inf-Cache
* 8 bits/byte
* 6 transistors/bit
128 MB = 6.14 B transistors.
Plus some for overhead/yield.
That's a large chunk of the die to spend just on cache - must be sizeable uplift in perf/power vs a wider GDDR6 bus
|
https://twitter.com/IanCutress/status/1321502460456935424
tsitaat: |
It would make Infinity Cache 23% of the die (6.14 B out of 26.8 B).
AMD could have added +20% CUs instead, making 96 CUs / 6144 SPs, but it's always about balance. |
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
flake
HV veteran
liitunud: 01.05.2003
|
29.10.2020 09:55:04
|
|
|
Kristoferr kirjutas: |
See SAM on ju päris tore edasiarendus videomälu kasutamisest, kui juba praegu võimaldab osades mängudes +6% fps. Potentsiaali peaks olema. |
just, ma usun et aasta/kahe pärast on võimalik perf gain SAMist päris korralik. ning jah, ma olen täiesti teadlik et tegemist on AMD viisiga rohkem oma tooteid müüa, aga kui neil see võimalus on asjad koos toimima panna siis loll oleks seda mitte ära kasutada
_________________ ..||.. |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Evil
Hull
liitunud: 23.12.2004
|
29.10.2020 10:08:39
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
Ei pea ootama, võib kohe kolmanda geni RTX-i võtta ju.. Oh wait |
Kolmanda gen-ini läheb ikka aega veel ju. Aga teine gen jah. Hea saadavus neil ning hinnad on ka ülihead.
|
|
Kommentaarid: 231 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
193 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
29.10.2020 10:15:45
|
|
|
degreal kirjutas: |
jutud käivad et 6800xt RT jõudlus on parem kui 2080. Kuidas laiatarbe shaderi tuum võistelda sisuliselt ASICuga? RT tuum pidavat 20x paremini oma töö ära tegema. |
amd-l on ju ka nüüd osa rt-d rauas.
eeldades, et 6800xt on sama kiire kui 3080, siis 2080 on 50% aeglasem gpu...
Spoiler
forza horizon 4 ultra nightmare
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
29.10.2020 10:31:45
|
|
|
AMD Radeon RX 6000 “RDNA 2 Big Navi” GPU Ray Tracing Performance Detailed – NVIDIA’s RTX 3080 With RT Cores 33% Faster Than AMD’s Ray Accelerator Cores
https://wccftech.com/amd-radeon-rx-6000-rdna-2-big-navi-graphics-cards-ray-tracing-performance-detailed/
tsitaat: |
Comparing to NVIDIA's first generation ray-tracing implementation, the GeForce RTX 2080 scores around 308 FPS. This means that the AMD RDNA 2 based Radeon RX 6000 series graphics card scores a 50% lead over NVIDIA's first generation RTX graphics card. The GeForce RTX 2080 Ti scores around 390 FPS which puts the AMD Radeon RX 6000 graphics card 20% ahead. |
tsitaat: |
A user on AMD's subreddit posted the score of his stock ASUS GeForce RTX 3080 TUF Gaming graphics card which delivered 630 FPS in the same benchmark. This shows the 2nd Generation RT cores at around 33% faster than AMD's 1st Gen Ray Accelerator cores. My own GeForce RTX 3090 scores around 750 FPS which is around 50% faster than what AMD's Radeon RX 6000 graphics card scored in the same benchmark. |
RT perf 20% kiirem kui 2080 Ti (50% vs 2080) ja 33% aeglasem kui 3080 ja 50% aeglasem kui 3090.
Seega kes kindlalt tahab parimat võimalikku RT perfi peab Ampere poole vaatama. Need kes korraks sisse lülitavad, et proovida või keda RT hetkel üldse ei huvita, siis neid ei puuduta see 33-50% üldse.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
majooro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2011
|
29.10.2020 10:36:10
|
|
|
NVIDIA jaoks on nii hävitav lüüasaamine Ultra Nightmare Ilmselt siiski Doom Eternal sätted pandi ekslikult Forza reale. Alati paneb imestama, et kuidas saavad sellised näpuvead sisse tulla. Slaide paneb kuskil keldris kokku mingi muldvana Powerpoint guru, kes mängudest pole kuulnudki midagi?
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
IceUul
Sinu Ema
liitunud: 14.11.2001
|
29.10.2020 10:37:07
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
RT perf 20% kiirem kui 2080 Ti (50% vs 2080) ja 33% aeglasem kui 3080 ja 50% aeglasem kui 3090.
Seega kes kindlalt tahab parimat võimalikku RT perfi peab Ampere poole vaatama. Need kes korraks sisse lülitavad, et proovida või keda RT hetkel üldse ei huvita, siis neid ei puuduta see 33-50% üldse. |
Ei huvita oleks vist vale sõna, pigem õige oleks kasutavad appe/mänge, mis RT-d ei toeta. Ma näiteks pole ühtegi mängu pikemalt mänginud, kus oleks RT tugi, et siis põhimõtteliselt hektel suht suva, võib-olla
paari aasta pärast on enamus mängudel RT tugi olemas, siis teine teema.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
29.10.2020 10:43:47
|
|
|
IceUul, Jep sama siin. Hetkel ainult kolm mängu mille vastu mul mingigi huvi kus RT või DLSS sees: uusim TR, F1 ja Control. CP2077 võibolla aga enne peab vaatama kuidas see ilma selleta jookseb ja mida RT üldse visuaalselt juurde annab seal.
Vanemad mängud mida mängin ei oma ega ilmselt saagi neid tehnoloogiaid omama.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
majooro
HV kasutaja
liitunud: 17.02.2011
|
29.10.2020 10:56:59
|
|
|
Pole ju teada, mis kaardi bench'iga tegu. Võib ju vabalt eeldada, et tegemist kõige aeglasema RX 6800'ga, kuna just selle perfi Lisa Su näitas Zen 3 presentatsioonil.
Graafikul on ta ka kenasti RTX 3070'ga samal joonel, mis lisab sellisele oletusele loogikat.
Kuna uued konsoolid samuti kasutavad AMD RA tuumasid, siis võiks eeldada, et uued mängud peaksid nende tarbeks üsna hästi optimeeritud olema.
Ainus RT-mäng, mille mängisin otsast lõpuni kiirtega, oli Modern Warfare 2019. Eks ta kindlasti kenam oli.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
29.10.2020 11:00:13
|
|
|
majooro, Zen3 presentatstsioonil oli ikkagi 6800XT mitte non-XT mudel. Seda kinnitati ka eilses video veelkord kusjuures perf numbrid olid tõusnud võrreldes eelmise demoga.
Spoiler
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Optimist
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.11.2008
|
29.10.2020 11:22:48
|
|
|
3070 mudelil oleks nüüd hädasti vaja 16G editioni, 8G jääb juba täna 4K+eyecandy seades Doom Eternali peal väheks. Eile veel tundus, et selle võib andeks anda aga 6800* valguses enam mitte. Lisaks olukord muutub ajaga aina hullemaks.
viimati muutis Optimist 29.10.2020 12:23:24, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
29.10.2020 11:26:23
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
IceUul, Jep sama siin. Hetkel ainult kolm mängu mille vastu mul mingigi huvi kus RT või DLSS sees: uusim TR, F1 ja Control. CP2077 võibolla aga enne peab vaatama kuidas see ilma selleta jookseb ja mida RT üldse visuaalselt juurde annab seal.
Vanemad mängud mida mängin ei oma ega ilmselt saagi neid tehnoloogiaid omama. |
Mulle just pigem pakuks RT rohkem huvi kui need tuleks vanematele mängudele, et siis neid nostalgia mõttes uuesti läbi mängida, kuid parema pildiga, kuna aega on päris palju mõõda läinud.
Kui uued mängud tehtaks puhtalt tänapäevase mootori peal ja 8K textuuridega, siis on sisuliselt minimaalne vahe kas seal on RT peal või mitte. Annab 5% silmailule juurde ja võtab ära 40% perfist.
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
29.10.2020 11:29:38
|
|
|
Spoiler
Natuke huumorit ka vahele.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
mauro
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.04.2006
|
29.10.2020 11:42:37
|
|
|
6900xt on pigem nagu 3080ti konkurent, kui see eksisteeriks.
Mälu vähem, natuke aeglasem aga 500$ odavam.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Optimist
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.11.2008
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Zonerman
HV veteran
liitunud: 03.06.2003
|
29.10.2020 13:38:19
|
|
|
Rääkides AMD "uuest" Rage mode'ist, siis tegelikult mindi tagasi juurte juurde
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
29.10.2020 14:30:37
|
|
|
Viilutaja kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
IceUul, Jep sama siin. Hetkel ainult kolm mängu mille vastu mul mingigi huvi kus RT või DLSS sees: uusim TR, F1 ja Control. CP2077 võibolla aga enne peab vaatama kuidas see ilma selleta jookseb ja mida RT üldse visuaalselt juurde annab seal.
Vanemad mängud mida mängin ei oma ega ilmselt saagi neid tehnoloogiaid omama. |
Mulle just pigem pakuks RT rohkem huvi kui need tuleks vanematele mängudele, et siis neid nostalgia mõttes uuesti läbi mängida, kuid parema pildiga, kuna aega on päris palju mõõda läinud.
Kui uued mängud tehtaks puhtalt tänapäevase mootori peal ja 8K textuuridega, siis on sisuliselt minimaalne vahe kas seal on RT peal või mitte. Annab 5% silmailule juurde ja võtab ära 40% perfist. |
Selles mõttes jah, et vanematel mängudel on piisavalt perf headroomi, et RT sisse lülitades ikka mängitav kaadrisagedus saada. Isegi ilma DLSS-ta. Eks sõltub mängust kah. Kui on väga tuntud vana mäng ja arendaja veel eksisteerib, siis on võimalik a'la Quake II RTX või Crysis Remastered.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
|