Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
26.10.2020 15:36:20
|
|
|
Kuskil siin foorumis oli juttu kontrollerite modifitseerimisest... Tahaks 14A kontrolleri võimekust tõsta, kas piisab ainult lõputransistorite lisamisest / vahetamisest paremate vastu?
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
26.10.2020 18:05:11
|
|
|
Vabalt saad 15ampri peale panna kui mootor lubab minuarust ampreid annab mootorisse need transid contras. Kui tahad 20 peale panna siis peab juba uurima kas see mootor kannatab niipalju. On 250w mootoreid ka 20 ampriga ilmselt on 350neseid mis kah kannatavad 15amprit ainult. Kui speed sensor läbi lõigata siis enam pole tegemist 250w. Mootor imeb watte päris hulga Kui piirist üle minna kuigi tapvaks ei saa mitte wattid vaid amprid. Kui mootor hulga watte võtab siis imeb aku päris siva lohku. 25kmh loksuda siis saad pikema vahemaa.
Minu poe rattal oli pas sensor üsna varakult peale ostu kannis kui mootor hakkab jouajoua kõvasti tegema siis pas sensor jukerdas. Sõitsin pool suve vigase asjaga kuniks teepeale otsustas jääda Vahepeal sain korda kuid uus sensor alist 2 eurone jupsin laseb vaikselt siidi.
Alist on hea osta nad võivad saata pistiku lahti ühendatult siis paned nagu kontrollerist tulevad kuigi nendel värvidel standardit pole mis värvi juhe peab olema. Kui leiad keegi alis müüb sama asja siis enamjaolt on andmed mis värvi juhe mida teeb. Kui pas sensor osta siis tuleb koos magnetidega võtta ei tasu eraldi need magnetid on erinevad ja ei sobi kokku. Võib juhtuda ,et pedaalid tagurpidi sõidab edasi siis tuleb magnetid ringi keerata. Need nooled seal magnetite peal ei ole tõde mõne teise kontrolleriga.
Kui magnetid ei vaheta siis esimene proovimine võib juhtuda wtf
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 26.10.2020 18:06:18, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
26.10.2020 18:05:28
|
|
|
Vaata mosfetide võimekus üle ja lisa šuntile paralleeli teine šunt ja peakski tehtud olema.
Mootori enda pärast üldiselt pole vaja muretseda.
Akuga peaks küll arvestama, ega need ju lõputult voolu ei võimalda.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
27.10.2020 14:10:18
|
|
|
Ilmselt vahetan 2x võimsamate vastu ja shunti modin ka umbes 2x juhtivamaks. Pole kahju kui suitsu välja laseb.
Ei tea mis hea pärast peavad need kontrollerid nii kuradi suured olema?
Seda aku võimekust sain kuu-kaks tagasi proovida, pidin uue aku ehitama
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
27.10.2020 14:21:04
|
|
|
Ei teagi kus see piir ette tuleb. Võtad ~15€ kontrolleri ja vahetad: toite, FETi-d ja korpuse ära ~30€ ja ongi 300€ kontroller olemas.
|
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
27.10.2020 15:22:06
|
|
|
Eks need väiksed asjad ole, mis võivad oluliseks osutuda/hinda tõsta.
Võiks rajad ka üle vaadata ja vajadusel n.ö tugevdada.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
27.10.2020 16:36:20
|
|
|
Tahaks juba kihutada, enne vist tuleb talv peale kui päris valmis ta saan. Ainult ühe sõidu sain 45A-ga teha... Kuradi äge oli kui aus olla.
https://youtu.be/QWmmo-pzWXw
See tee pikalt mäkke, selline 1-2% tõusu
|
|
tagasi üles |
|
 |
new1
HV kasutaja
liitunud: 02.06.2007
|
27.10.2020 19:01:34
|
|
|
Samas kõva tuul tundub ka tagant olevat videos. Miski suva madalapingelisel kontrolleril ei pruugi asi nii lihtsalt käia ,et viskan aga kõrgema pingega tuegvamad FET-d asemele ja ongi olemas. Fet-ide juhtahel peab ka selle kõrgema pinge suutma ära kannatada, lisaks veel madalpinge muundur plokisisene, kõiksugu konded jnejne. Lisaks veel, et shundile ei pea ehk isegi silda peale viskama, seal peab olema miski tagasisideahel ka ja võibolla paar pisikest takki seal ümber arvutama/peale jootma ja toimib. Ise olen mõelnud enda kontrollerile seal shundile poteka lisada, et äkki kannatab hoopis maha keerata vajadusel powerit, siis oleks hea vaadata kuidas liigutab ja kiirendab näiteks 5A vooluga. Hetkel 14S aku ja ca 30A voolupiiramine, kiirendab üsna magusalt ja kiirelt sinna 50km/h kanti ära ja siis vool kukub, kuna pöörded/pinge piir tuleb ette. Mul 3P aku ka ainult, 18650, kirjade järgi 30A cell, ent siiski põhjagaasiga lajatada koguaeg järjest, siis on miski 15 mintsaga aku tühi ka umbes, sõiduulatus jääb ka sedasi umbes 15 kiltsa tuuri ja aku läheb omajagu soojaks selle käigus.vahest kruiisida tahaks, siis oleks hea, kui lükkaks 5 või 10A peale ja las veab sellega põhjagaasiga nii palju kui suudab ja sisi hea vaadata, kuidas tuul/mäkketõus, kaasavõntamine jms mõju avaldavad
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
27.10.2020 21:53:44
|
|
|
Sain katsetamiseks kokku visatud...
See 50km/h tuleb üsna kerge vaevaga kätte. Mis siis, et mootor 250W...
Kahjuks ei luba mootor päris lõputult sellise koormusega kihutada, 35-40km/h jookseb ilma, et isegi soojaks läheks.
Õnneks mul controlleril voolupiiraja korras, saab valida kas 25 50 või 75%
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
27.10.2020 22:32:16
|
|
|
8P on overkill 36v akupeal + saab kena korpuse pole mingi mega monster. Näeb kenam välja. Lihtne kanda tuppa sooja külmal ajal. Nendest sildadest on rohkem kui küll 15 ampri kohta.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
27.10.2020 23:09:29
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
Tahaks juba kihutada, enne vist tuleb talv peale kui päris valmis ta saan. Ainult ühe sõidu sain 45A-ga teha... Kuradi äge oli kui aus olla.
https://youtu.be/QWmmo-pzWXw
See tee pikalt mäkke, selline 1-2% tõusu |
Meenub, et olin sama õhinas kui 2001 sügisel esimesi sõite proovisin. Wow, saan nüüd sõita igale poole ja tasuta!
Paljud ei mõista seda, et see asendab mul autot, mitte jalgratast. Kui 104V (28S) aku valmis saan, siis peaks saama 110km/h tagantuulega panna
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
28.10.2020 00:00:18
|
|
|
Minul oma kulgur asendab autot jah ja saab kiiremini käidud kui bussiga. Ühe akuga linnapiirile siis teine kogu linn läbi kuhu vaja tagasi linna piirile ja aku vahetus. Akusid vahetan sest ei viitsi pedaalida kogu aeg on särtsakas minek.
Hetkel on tee ehitus nehatu juures mitte mingi imega läbi ei saa kuskilt kust sai enne.
Kui vaadata auto sõitu väikesed otsad siis tuleb kallis lõbu see ratas teenib tasa siva enda spidol juba 2k ees. Kuski 2800 on tegelik kuna mõõdiku panin hiljem ise peale. Esimene aasta ei julgenud palju lasta kuid ilmselt pidurid ja kummid ja veljed on kulutuseks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 28.10.2020 00:02:18, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
28.10.2020 00:06:20
|
|
|
Praegu jah vist ainuke variant Kostivere tee -> Lagedi -> Suur-Sõjamäe kaudu linna minna.
Mul üle 100km päevane kogus suht tavapärane. Autoga oleks see ~10€.
Seeaasta 8260km
Suured vihmad ja rasked talved on mõistlik ikka autoga läbida.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
28.10.2020 16:10:02
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Mihkus kirjutas: |
Tahaks juba kihutada, enne vist tuleb talv peale kui päris valmis ta saan. Ainult ühe sõidu sain 45A-ga teha... Kuradi äge oli kui aus olla.
https://youtu.be/QWmmo-pzWXw
See tee pikalt mäkke, selline 1-2% tõusu |
Meenub, et olin sama õhinas kui 2001 sügisel esimesi sõite proovisin. Wow, saan nüüd sõita igale poole ja tasuta!
Paljud ei mõista seda, et see asendab mul autot, mitte jalgratast. Kui 104V (28S) aku valmis saan, siis peaks saama 110km/h tagantuulega panna  |
Ja elektrirattaga on vabadus liigelda kus iganes. Kõnniteed või matkarajad, kasvõi maantee serv. Muidugi autojuhtidele tuleb end nähtavaks teha.
Õige riietusega võib talvel ka kihutada, ainult et akudele külm ei meeldi... Kas tasub neid väliskeskonnast isoleerida?
|
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
28.10.2020 18:14:35
|
|
|
Akud võiks enne laadima panekut lihtsalt toas soojeneda. Muidu ei tohiks küll midagi häda olla.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
28.10.2020 19:18:34
|
|
|
Kui sõites ise soojenevad, siis poleks nagu vaja?
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
28.10.2020 20:05:28
|
|
|
Väga nad ei soene tänase ilmaga tagasitulles oli aku juba maha jahtunud pidi kiirust vähendama sa võid sõita ka miinus kraadidega kuid aku peab enne laadimist lasta soeneda toatemperatuurile. Talvised sõidud on lühemad ka ja harvemad. Külma akut laadides riskid oma aku ja varaga kui see tulekeraks lendab. 0c laadimine suht keelatud alla selle. Siis mina soovitan ikkagi kui on +15c up kuni +23c kuid liiga palavaga ka ei tasu laadida.
1 asi veel kellel on regen siis peab mõtlema sellele ,et ratsut mitte külmaga kasutada. Ma olen juba seedinud seda regeni siis aku jaoks see ei ole hea külmemal ajal. Üldiselt mina regeni ei soovita kuna kallis lõbu aku kestvuse mõttes.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
28.10.2020 20:15:10
|
|
|
Mul 10A PF elemendiga sõites 1,5A-ga (0,5C) maha pool mahutavusest on kotis pärast mõnusalt soe. Pakun, et element paki sees on palju rohkem soojem.
Aku peab ikka väga üledimensioneeritud olema, et üldse sõites ei soeneks.
Tegelikult peaks BMS selleeest hoolitsema, et külma ja kuumaga ei laeks.
Soojana muidugi parem sõitu alustada. Väiksem energiakadu.
Aga et pärast pikka sõitu (üle poole aku mahutavusest) akutemp alla 0°C on ei tahaks hästi uskuda. Kui just -30°C ga ei sõida.
Lihtsalt arvan, mõõtnud pole ja BMSi ka ei kasuta (ohutum)
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
28.10.2020 20:49:52
|
|
|
bmsid ignoreerivad 0c saad ka -15 peal laadida kui kui võtta suurfirmad ja data sheedid elmentide omad siis no charge 0c alla on keelatud makita kah ei luba laadida 0c lihtsalt igalpool ei ütelda seda välja siis mingi ports inimesi ei osta enam neid tooteid. Garantii lehel on akukohta need asjad välja toodud mida teha ei tohi. Mina oma ratta ostsin siis kah oli laadimine 0c keelatud aku paberil. Kui laed siis ise tead kui kanni keerad. On ka neid elemente mida võib ka miinusega laadida kuid need on kuskil -5c Siis ikkagi in rohkem safty peale mindud ja 0c märgitud et onnid ikkagi püsti jääks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
29.10.2020 16:15:01
|
|
|
Hetkel minu on tulemas 160tk lg m29 kõik on nkonist ära ostetud lol.
1kw jah kuid 25kmh peab kulgema siis mina eriti e näe pointi 1kw riistaga kulgeda 25kmh 250w saab kah hakkama selle kiirusega.
Nigunii panete rattale peeglid külge ja lasete külateedel täiega või kus kedagi pole. Linnas isegi 25kmh on palju lasete ikka seal vaiksemalt ,et kellelegi otsa ei pane. Märgistatud aladel on ka 25 rahuldav. See Tallinn pole kah teab mis suur kui isegi seal 25ga lasta. Õhtused tunnid on linn jumalast surnud. Kaheksa aeg suvel juba kõik kodus linn vaikne.
Enamus ratastel on 25kmh setting ka olemas kolm kiiruse valikut või neli mingi setting ikka laseb 25ga. Särtsukad on kange jooksuga siva kukub 25 peale kui kahtlus.
Ilmselt varsti ei pea väga monster akusid tegema.
Mina näen igati point ,et on 25 õigustatud ja seda linnas seal on ikkagi suur oht kellelegi otsa kühveldada. Kuigi mina ei näe pointi 10km pikkusel kergliiklus teel see 10 kühveldada maha 25ga kus ei liigu kedagi ja kuskil metsavahel sõidab mööda ainult 1 auto terve matka ajal. Sport jalgrattad lasevad 35kmh siis kohati see 25 tundub narr linnas ok kuid neid rattureid on rohkem kes igalpool 35kmh kihutavad ja seda sõiduteel Ja need ratturid lasevad 35ga veel kergliikus teedel ka kimavad inimeste vahel. Need küll sul inmesest mööda ei sõida 6kmh. Tõukerattad ok las kulgevad 25ga seal on raskem pidurdada see kiirus maha kui jalgrattal tugevasti vajutada siis praktiliselt seisad kohe nii ,et must jutt jääb maha. Kahte pidurit vajutada korraga sis mina ei näe probleemi miks peaks otsa kühveldama kellelegi ja seda enam jalgrattaga kui keegi koeraga, lastega siis ei ole mõstlik jah hakata täiega läbi kimama see koer võib ka ette hüpata. Ma arvan ,et tulevad varsti numbrid ja load nendele elektri riistadele. Ilmselt tuleb hakata kah ülevaatusel käima ,et mingi kannis pidurisüsteemiga ei kulge. Ilmselt kunagi see jõuab sinnamaale. Mida rohken õnnetusi tekkima hakkab ja nende piiramiseks seduseid juurede tekkima hakkab kohe kindlasti.
Hetkel vist üldse jalgrattad panevad kokku omavahel kui seda ,et kellegi otsa põrutatakse.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 29.10.2020 16:22:13, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
29.10.2020 16:15:28
|
|
|
Seal metsavahel arvatavasti ei koti siiski ilmselt mitte kedagi kui kiiresti sa seal kihutad. Kui just tegu pole üldkasutatava spordi/matkarajaga.
25km/h võiks jääda asulasisesesse alasse, väljaspool linnapiiri võiks mingi muu piirang olla, nt 50km/h.
Loodan, et mingit ülevaatus ja liikluskindlustuse jura keegi läbi suruma ei hakka...
|
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
29.10.2020 16:34:02
|
|
|
Ma arvan et ikkagi elektri jalgratta max kiiruseks jääb 49cc piirang kui see üldse peaks päevakorda tekkima. See kiirus eeldab korras pidurisüsteemi ilmselt jalgrattal. Asula sees on 25 täiesti õigustatud. Kohati seegi on palju sest on palju nugataguseid kuhu pole näha kui sealt peaks keegi ette kargama. Linnas mina küll näiteks ei julge isegi 25ga lasta kõnniteel iga maja ääeres on pime auk tee ristumised, hekkid, sissesõidu kohad. Märgistatud ratta teed on kah 25 paras sest ristuvad ristmike ja foorideaga see värv on ka libedam kui asfalt siis 25ga on seal täiest paras autode vahel. Jalgratturi jaoks on isegi foorid pandud madalamale. Inimesed ei julge neid omaks võtta ja lasevad inimeste vahel kui selleasemel mägistatud alal sõita ristmiku ületamseks on sulle veel foor ka pandud.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 29.10.2020 16:54:00, muudetud 4 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
29.10.2020 16:42:47
|
|
|
25km/h poolt aga jah mingi 4-realisel kilomeetriteviisi sirgel maanteel tiksumiseks võiks nagu rohkem lubatud olla küll.
|
|
tagasi üles |
|
 |
kolinkoff
HV vaatleja

liitunud: 27.01.2011
|
29.10.2020 21:58:01
|
|
|
Näiteks sõidan 25 asemel sõidan 35km/h kergliiklusteel, järsku võsast hüppab turske mees ja peab mind kinni, mis edasi? Mismoodi kontrolli teostatakse, et tõesti elektrijõul niipalju välja võtsin? Ma ei usu, et poltiseid on koolitatud ja peale vaadates ütleb kohe ära kui võimas mootor sul on?
Ainuke loogiline asi mis juhtuda oleks, ratas käest võtta, ekspertiisi ja siis seal siis tehakse kindlaks, et mootor on lubatust rohkem, kiirusepiiraja puudub jpm.
Muuseas sel suvel teostati kontrolli kord nädalas tavaliste jalgratastele populaarsematel teedel. Kas helkur on jne.
https://www.err.ee/1124329/politsei-poorab-onnetuste-arvu-kasvu-tottu-jalgratturitele-suuremat-tahelepanu
Muidu olen täiesti nõus, linnas keskmine kiirus jääb mul alla 25, niipalju asju mis võib juhtuda kui kiirustada. Linnast välja panen niipalju kui saab ja on võimalik tehniliselt.
Prantsusmaal on eriti hull, kui poest ostetud rattast hakkad muutma kiiremaks ja vahele jääd siis aastane vangistus või 30k eurone trahv.
https://ebike-mtb.com/en/france-bans-illegal-emtb-tuning/
_________________ 7Endine elektrirataste vihkaja, nüüdseks mitme elektriratta omanik, elektriratastega läbitud kokku (total ~70 000+ km aastast 2018)
viimati muutis kolinkoff 31.10.2020 01:09:18, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
|