Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
06.10.2020 14:33:01
|
|
|
ot: |
Huvitav mis teema neil närilistel kaablitega on. Ei söö nad ju tegelikult ei plastikut, vaske ega fiibrit, aga ikka on vaja närida |
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
06.10.2020 15:07:00
|
|
|
ongi närimise teema. neil kasvavad hambad kogu aeg ja nad peavad neid millegi suupärase otsa kulutama. rotid suudavad plastikust ja küünlavahast isegi mingisuguse elus püsimiseks vajaliku koguse toitaineid kätte saada. teine elus püsimiseks hädavajalik omadus närilisetl on urgudesse ronida. peenes torus kus on ainult juhtmed ongi närimine kui näriline mängus on. teine asjasse samamoodi mittepuutuv aspekt on see, et kuidas näriline leiab kaablite hulgast üles selle, mis teda ei tapa. sõbra õel oli jänes. see lasti aegajalt puurist välja ja aegajalt sattus ta arvutilaua taha juhtmetesse. hulk toiteid jooksis seal klaviatuuri ja hiirejuhtmetega pundis. toitejuhtmed olid puutumata aga ca 2m juhtmetest jäi lõpuks nii palju järgi, et hädapärast küündis lauapeale. sai neid juhtmeid seal lapitud ja aretatud.
sõbra suvekodus söödi talvega paljaks rulli keritud elektrikaabel, lasti sae ketiõlikanister tühjaks jms. kolm neli aastat söödi mürki enne kui seda hakkas panipaikadesse järgi jääma ja asjad terveks jääma hakkasid kui üle talve seisma pidid.
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.10.2020 15:27:11
|
|
|
Eks kõik algab teenindusest.
Ühe konkreetse ettevõtte teenuste kvaliteedi tagamiseks on juhtimiskeskus loodud.
Kui langeb ära teatud hulk kliente, teatud piirkonnas, läheb punane lamp põlema ja sellega tegeletakse koheselt.
Saadetakse välja tehnik või töövõtja kes tegeleb kas liini või toite või jaamaprobleemidega. Vastavalt lokatsioonile.
Samal ajal võib klient juba helistada oma operaatorile ning vastuseks on, oleme teadlikud piirkonna probleemist ja tegeleme.
Nüüd antud juhul oleks kiire edastus elektrilevile olnud võtmeküsimusega, samal päeval operaatori poolt tuvastatud rike elektrilevi valguskaabli võrgus, oleks pidanud lahenduse saama järgmise päeva jooksul. (antud juhul reedel)
Klient suhtleb alati oma teenusepakkujaga, edasine on operaatori ja võrgu omaniku vaheline tegevus ning lahendusest teavitab operaator.
Siiski, näiteks üksikjuhtumi puhul peab tegevus alguse saama kliendi kõnest, kliendi teavitus operaatorile, tehnik kohale võimalikult kiiresti (paraku kuni kaks tööpäeva) ning siis probleemi edastus elektrilevile. Üldiselt peaks probleem saama lahenduse kahe tööpäevaga kuid tõsi, reedel peale lõunat on kaablipartnerite tegevus juba piiratud kui tegemist on üksikkliendiga (suurema klientuuri korral, tegeletakse ka tööpäeva väliselt)
Samas toome veel kastaneid tulest, ühel teisel operaatoril on antud olukordadeks välja töötatud lahendus, kui kodune kaabliteenus on rikkes, siis samal ajal aktiviseeritakse piiramatu mahuga internet tema mobiiltelefonile millega saaks jätkata kodus teenuste kasutamist... vastavalt võimalustele ja oskustele.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
06.10.2020 15:34:35
|
|
|
indrpo, vanal heal starmani ajal olid suurtes linnades brigaadid valvel. (no on tänaseni) kes juhtimiskeskuse kõne peale laivi lendasid. kohati jäi tegevus toppama mingite juurdepääsude vms taha. kohati tuli mingi uppunud sidekaev tühjaks pumbata vms. lisaks on see, et see niiöelda magistraalvõrk on paberil juh ehitatud igasugu vigu arvestades ning selle arvestuse pinnalt siis võtab natukene aeaga enne kui volitatud tegelased sellele kallale saavad minna. mõni võib teile siin selgitada, kuik kaua peab ootama kooskõlastust mõne magistraalvõrgu svitsi rese tegemise jaoks.
minge tehke sellele sellile " telija ärikolli", teine on hädas, et keegi ei taha tema fifit korda teha.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=786759&highlight=
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.10.2020 15:52:39
|
|
|
laurx, Eelmainitud Elisa Elektrilevi aktsiooni kiirusest lähtuvalt arvan, et midagi oli ikkagi "katki" selle protsessi juhtimisega.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
06.10.2020 16:01:58
|
|
|
Eelmine nädal läks päeval korraks internet ära. Kohe tuli ka SMS, et ära muretse, tegeleme probleemiga. Sirka 30min. pärast oli nett tagasi.
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.10.2020 16:10:38
|
|
|
pois11 kirjutas: |
Eelmine nädal läks päeval korraks internet ära. Kohe tuli ka SMS, et ära muretse, tegeleme probleemiga. Sirka 30min. pärast oli nett tagasi. |
Automaatsüsteemide poolt tuvastatud üldrikke teavitused on paljudel ettevõtetel aktiivsed, Eesti Energia, Elisa, Telia ja vist isegi ka Tele2 jms.
Küsimus on nendes skeemides kus on partnervõrk käigus, nagu Elektrilevi fiiber jms. või on tegemist sellise piirkondliku kaablirikkega kus probleemiks ei ole tugijaam või jaam vaid mingi kaablilõik.
Neid alarme tuleb süsteemis kuvada juhtimiskeskusele kes siis lokaliseerib eemalt tõrke ning suunab tegevused vastavale brigaadile ning märgib süsteemis need seotud kliendid rikkega. Selle peale kas siis saadetakse teavitus kliendile või antakse teade kliendile kui ta ise helistab operaatorile.
Sealt läheb ahel edasi aga oluline on, et info kusagil ei seisaks.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
06.10.2020 22:09:39
|
|
|
Paljude probleemide puhul on see, et lõppkliendi jaoks määrab see, kellele ta maksab, teda ei huvitagi tihti see, et kes vastutab või kas probleem on lahendatav või mitte. Kui rääkida elektrilevi optilisest kaablist, siis ilmselgelt ei olegi Elisal võimalik nende rikkeid otseselt lahendada, see puudub nende pädevuses. Kui Elektrilevi on ikka möku ja muneb, mida Elisa teha saab sinna? Samuti, kui Kanal 2 ja Levira kokkuleppel mindi mux1 pealt mux6 peale ja sellest teavitati operaatorit 1 päev ette, siis reaalne vastutaja on ikka kanalitootja selles olukorras, aga kuna klient ei maksa otse kanalitootjale, siis teda see asi tihti ei huvita. Kõige raskem on viimase küsimuse puhul neil, kes on tehnikavõhikud, kes ei ole osanud oma lähedastega läbi saada või mingil muul põhjusel pole kedagi appi kutsuda, samas ei ole suutelised kuidagi pulti kasutama. Surnud ring.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.10.2020 22:23:51
|
|
|
DesertFox, Kuula hoolikalt, rike avaldus kliendil neljapäev. Kui teenusepakkuja märkab viga mitme kliendiga samas asukohas võrgus, on tal võimalus proaktiivselt tegeleda enne, kui klient seda märkab ning teavitada osapooli probleemist.
Pakun, et reede õhtuks oleks Elektrilevi fiiber taastatud olnud kui kõik tingimused oleks täidetud.
Aga taas, sõltuvalt operaatorist, kui rike kestab üle kahe tööpäeva, teenustasu vähendamine vastavate päevade osas automaatselt kui viga operaatori võrgu poolel, samuti tasuta 4G lisanett samaks ajaks.
Loomulikult ei tea täpselt asjaolusid konkreetsest juhtumist, mitu klienti või operaatorit olid mõjutatud, üksikjuhtumitega keeruline.
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
06.10.2020 22:33:22
|
|
|
indrpo kirjutas: |
DesertFox, Kuula hoolikalt, rike avaldus kliendil neljapäev. Kui teenusepakkuja märkab viga mitme kliendiga samas asukohas võrgus, on tal võimalus proaktiivselt tegeleda enne, kui klient seda märkab ning teavitada osapooli probleemist.
Pakun, et reede õhtuks oleks Elektrilevi fiiber taastatud olnud kui kõik tingimused oleks täidetud.
Aga taas, sõltuvalt operaatorist, kui rike kestab üle kahe tööpäeva, teenustasu vähendamine vastavate päevade osas automaatselt kui viga operaatori võrgu poolel, samuti tasuta 4G lisanett samaks ajaks.
Loomulikult ei tea täpselt asjaolusid konkreetsest juhtumist, mitu klienti või operaatorit olid mõjutatud, üksikjuhtumitega keeruline. |
Proaktiivselt on võimalik siis seda tuvastada, kui on mingi suurem piirkondlik rike, sest igal operaatoril on oma juhtimiskeskus või mingi sellelaadne osakond. Kui üksik modem on offline, see veel ei tähenda mingit riket, kuna ei saa eeldada, et on rike, sest vabalt võib isik ise oma seadmed vooluvõrgust välja võtta, kartes mingit äikest või midagi muud. Iga selle tegevuse peale ei hakata klienti tüütama. Kui samas piirkonnas kukub ära kriitiline arv seadmeid ja eriti üheaegselt, siis loomulikult reageeritakse sellele.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
06.10.2020 23:08:03
|
|
|
DesertFox kirjutas: |
Paljude probleemide puhul on see, et lõppkliendi jaoks määrab see, kellele ta maksab, teda ei huvitagi tihti see, et kes vastutab või kas probleem on lahendatav või mitte. Kui rääkida elektrilevi optilisest kaablist, siis ilmselgelt ei olegi Elisal võimalik nende rikkeid otseselt lahendada, see puudub nende pädevuses. Kui Elektrilevi on ikka möku ja muneb, mida Elisa teha saab sinna? Samuti, kui Kanal 2 ja Levira kokkuleppel mindi mux1 pealt mux6 peale ja sellest teavitati operaatorit 1 päev ette, siis reaalne vastutaja on ikka kanalitootja selles olukorras, aga kuna klient ei maksa otse kanalitootjale, siis teda see asi tihti ei huvita. Kõige raskem on viimase küsimuse puhul neil, kes on tehnikavõhikud, kes ei ole osanud oma lähedastega läbi saada või mingil muul põhjusel pole kedagi appi kutsuda, samas ei ole suutelised kuidagi pulti kasutama. Surnud ring. |
Klient peksabki seda, kelle käest teenust ostab. See on normaalne. Kust mina teadma peaks, kes süüdi on kui juhtmes on vaikus. See on ikka teenusepakkuja asi selline SLA sõlmida, et murede korral mõistliku ajaga reageeritakse. Saan ka aru, et iga probleemi ei saa minutite ega isegi mitte tundidega lahendada kui klient just rahapakkidega ei loobi, aga siis peaks tagasisidet andma, milles on probleem ja millal eeldatavalt korda saab.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
06.10.2020 23:14:24
|
|
|
DesertFox, Just.. seda ma kirjutasingi
|
|
Kommentaarid: 259 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
monomakk
HV kasutaja
liitunud: 18.01.2012
|
10.10.2020 14:58:42
|
|
|
Millal elisal uut boksi oodata on?
|
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
10.10.2020 15:01:29
|
|
|
Teepuru pealt ennustan hetkel, et vaevalt et käesoleval aastal, 2021 äkki?
Küsimus on, millisele teenusele uus boks tuleb?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
DjFreeze
HV kasutaja

liitunud: 30.03.2010
|
11.10.2020 13:58:14
|
|
|
jägaja kirjutas: |
Teepuru pealt ennustan hetkel, et vaevalt et käesoleval aastal, 2021 äkki?
Küsimus on, millisele teenusele uus boks tuleb? |
Osalesin mingi l küsitlusel kus oli näha et iseteenindused liidetakse ja tooteks saab uus elisa elamus
_________________ Hardcore Power https://fr33z3dj.wordpress.com/ |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
12.10.2020 08:27:27
|
|
|
DjFreeze kirjutas: |
jägaja kirjutas: |
Teepuru pealt ennustan hetkel, et vaevalt et käesoleval aastal, 2021 äkki?
Küsimus on, millisele teenusele uus boks tuleb? |
Osalesin mingi l küsitlusel kus oli näha et iseteenindused liidetakse ja tooteks saab uus elisa elamus |
See on igati mõistlik liigutus, liiga kirju on see erinevate teenuste värk neil seal. Vaevalt et nad isegi aru saavad, mida kliendlie täpselt pakuvad
Igati mõistlik on selline uus, kõigi "Elamustega" ühilduv digiboks ka turule tuua.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
12.10.2020 18:25:10
|
|
|
Et see uus box peab oskama siis kõiki kolme edastusstandardit, mida nad kasutavad?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
12.10.2020 22:00:51
|
|
|
avrn kirjutas: |
Et see uus box peab oskama siis kõiki kolme edastusstandardit, mida nad kasutavad? |
Mis need 3 on? Kaabliboks ja Binge peaks suht ühituvad olema. Katuseantenniga on vist keerulisem aga siiki vast mitte ületamatu..
laurx, antenniedastus oleks ka boonuseks, ma ei tea küll, kas ja kuidas nad CI osas toimivad, kas üle õhu teenust saavad pakkuda ilma kaardimajanduseta? Kaugel see tehnoloogiline areng olla võiks juba?
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
tofay
HV kasutaja
liitunud: 24.03.2009
|
12.10.2020 22:50:52
|
|
|
Pigem kaabli ja antenniboksid üks ja sama. Kaardid omavad eri võtmeid. Bingel on dvb-t tugi olemas? Lisanud veel c ja conaxi pesa.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
warwas
HV Guru

liitunud: 06.07.2003
|
12.10.2020 23:38:26
|
|
|
laurx kirjutas: |
Elisa optilise ärikliendi ühenduse tulemüürimisega on keegi tegelenud? Mis kiiksud olid? |
Ma nüüd ei teagi, kas neil on ärikaid mitmes erinevas kastmes, aga see üks, millega mul omal kokkupuude on, küll mingit erilist silitamist ei tahtnud. Kiud tuli kappi, sinna otsa torgati kõikse labasem meediakonverter ja sealt edasi oli juba vask, mida sai müürida omale meelepärase seadmega nii nagu heaks arvasid.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scott
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.08.2016
|
13.10.2020 01:01:31
|
|
|
DVB-T/T2 ja C on tehtav ühes pisikeses kiibis, lisaks kaardipesa krüptitud kanalite avamiseks (Conaxit ei saa kaardivabalt teha, nagu näiteks Verimatrix või Panaccess kodeeringut tehakse). Üle neti käiva osa juurdelisamine ka ning ongi universaalne multimeediaboks olemas. Alibabas pakutakse selliste barebone'sid paarikümne dollariga.
Boks peab kindlasti h265 toega olema, muidu on kohe vanaraud.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
|