Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Asjamees
HV kasutaja
liitunud: 07.04.2002
|
13.09.2020 09:12:51
|
|
|
mella kirjutas: |
Asjamees kirjutas: |
Auto generaator reguleerib küll voolu. Seda ergutusmähise abil. Töötava mootoriga dikteerib süsteemi pinge just aku laadimise reziim.
|
Kumba siis reguleerib? Voolu või pinget ;)
Siiamaani reguleeriti genekas asuva pingeregulaatori abil küll generaatori väljastatavat pinget, mille juhtots lähtub süsteemi pingest.
Jätame need keerulisema juhtimisega kaasaegsed genekad kõrvale. |
Kõik on õige. Reguleerib voolu pinge muutmisega. Ehk siis võib öelda ju ka, et reguleerib pinget voolu piiramiseks. Lähme nüüd teemaga elektrirataste juurde tagasi.
|
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
13.09.2020 10:33:46
|
|
|
Aku laadimiskontroller töötab samamaoodi aga sõltub mis aku laadimise reziim on valitud:
1) Püsivoolu korral kontroller hoiab voolu konstantsena
2) Püsipinge korral hoiab pinget konstantsena
Püsivoolu meetod on rohkem levinud, kuna ei kahjusta akude laadimisel liigvooluga. Ja seda on väga lihtne teha. Selle miinuseks on aku täissaamise korral ülelaadimine, mis kahjustab akusi. Li akudel põhjustab plahvatuse (need õnnetud Samsungi plahvatavad moblakud)
Püsipinge meetod on akudele parem - laetakse õige pingen ja ülelaadimine on välistatud. Kuid püsipingel just viimane lõpp võtab hästi kaua aega.
Kaasaegsed laadijad kasutavad mõlemat - tühjaks olles püsivoolu ja kui lõpp püsipingega. See meetod tagab akudele parima eluea ja LI maailmas pole ohtu akude plahvatuseks. Kaasaegsel laadijal on nii akupinge kui voolu mõõtmine reaalajas ja kõik sõltub sätestamisest.
Autogened on püsipinge reziimis.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
14.09.2020 08:34:35
|
|
|
Alles siin oli aliexpressi aku muutus tulekeraks kui pauk käis. PARTS käis ja oligi tuli taga alist tasuks pika kaarega mööda minna mis puudutab akusid. Kahtlase väärtusega elemendid. Päris mitu ali aKut uuesti teinud kus on tule jälgesid. Siiski nkoni kraam väga tuld ei viska kui tahakski.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Sahib
HV veteran
liitunud: 25.08.2003
|
20.09.2020 20:14:03
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
Minu projektikas.. Varsti juba pool aastat ehitanud aga progess on olematu. Tahaks jäigemat esiharki, 140mm käiguga saaks selja parajaks ja kannataks mõnusasti pikemat maad ka sõita, teiseks julgeks esipidurit kasutada. 203mm ketas ja veidi järsem sadul ka kindlasti.
Sai linnas üks tiir tehtud ja pidurite võimekus annab soovida. Kiirendab umbes samamoodi nagu närviline civic
|
Oskab keegi juhendada, kust kohast saab osta pildil oleva disainiga pakiraami?
_________________ Mõtet harutades võib jõuda mõttetuseni ... |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
20.09.2020 21:06:02
|
|
|
Sahib, kas su raamil on ka analoogsed kinnituskohad?
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
tagasi üles |
|
|
Sahib
HV veteran
liitunud: 25.08.2003
|
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
21.09.2020 08:19:02
|
|
|
Ei lähe, raamil seal 4 neetmutriga kohta kuhu see pakiraam kinnitub. Sain ta rattaga kaasa.
|
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
21.09.2020 09:35:48
|
|
|
Pildi järgi vaadates võiks seda saada ka kahepoolse teibi ja paari nipuka või metall sulguriga kinnitada samas.
Teip takistab libisemist ja nipukad või ketall klambrid hoiavad pinnad kontaktis...
_________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!| |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
21.09.2020 12:53:13
|
|
|
Ütleks, et üsna kehv pakiraam. Ise peale korra toetad, siis on vajub kössi
Aga disain on äge küll...
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
23.09.2020 12:17:46
|
|
|
minul on mingi selline raam
link
Sain rattaga kaasa 25kg kannatab kirjade järgi kuigi on tugevam kui vene rattal millepeal sai kunagi püsti seistud. Ilmselt need mutrid ei kannata sest pole võlli küljes vaid kõrgemal kahe väikese mutriga ilmselt sellepärast on 25kg.
Kas keegi omale laipu ei taha link
Hmm loen postist Took the test. charge 3.73-3.74. resistance16-18mom. With a load of 10 amps, the battery issued 100% capacities. Heating 50 degrees. At a load of 15 amps also issued completely its capacity, heating 65 degrees. great! 27 Apr 2020
Et elemdid lähevad +50c peale. See on juba surm nendele. Kallid on ka. Nkonist tuleks sama hinnaga mingid LG mudelid mis vaevalt +25c kui laadida. Aru ma ei saa kas nad kujutavad ette palju on tegelikult on 5C see on umbes 15 ampri jagu kui nad ei suuda 10ampri peal +30c laadada ja mahalaadida siis tegemist laipadega.
See takistus pole suurt oluline elektriratta puhul vabalt tulevad toime ka 40millioomi sisemise takistusega probleemivabalt. Kui elmendid juba 80millioomi sisemist takistust siis võib pidada juba kehvaks. Samas kui 10p aku on terve S kannatab palju rohkem seal korruta 40x10 ja kui element seal 80 peal istub korruta kümmnega see niipalju korrutad mitu P on. Millal terve S kanni läheb on taksistus palju suurem number. Kui mõõta tervet S takistust siis see number mis tuleb jagada P Saad enmjaolt teada iga elmendi takistuse kuid see ei ole päris tapne kuid võib arvestada.
Iwe kommist loen tollis saadeti tagasi keegi oli suvel tahtnud. Keegi eestlane sai tünga ,et toll hiina tagasi saaatis. Kõik sellised elmendid tuleks tagasi saata.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 23.09.2020 13:48:55, muudetud 15 korda |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
23.09.2020 12:59:18
|
|
|
Ega need vene raamid lähevad ka lõpuks kõveraks, mõtlesin sadulaposti ja pakiraami vahele väikse silla panna, siis kannatab oluliselt rohkem raskust. Pakiraami alla jääb veel nii palju ruumi, et saaks sinna veel ühe aku paigaldada...
|
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
23.09.2020 14:27:56
|
|
|
tsitaat: |
Ilmselt need mutrid ei kannata sest pole võlli küljes vaid kõrgemal kahe väikese mutriga ilmselt sellepärast on 25kg.
|
Pigem ikka antud pakiraami konstruktsioon ja materjalid - analoogsetel mudelitel on Achilleuse kannaks need alumised kinnitused.
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
02.10.2020 08:12:10
|
|
|
Mnjah, ei julgeks ühtki tundmatu brändi akut kasutusse võtta enne kui on põhjalikult sisse vaadatud.
Spoiler
|
|
tagasi üles |
|
|
devean
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.02.2003
|
02.10.2020 20:53:23
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Mnjah, ei julgeks ühtki tundmatu brändi akut kasutusse võtta enne kui on põhjalikult sisse vaadatud.
Spoiler
|
Sai ka kunagi paar aastat tagasi suure hurraaga esimene aku aliexpressist võetud. Aga kui olin vähe täpsemalt e-rataste skenega tutvunud, müüsin selle maha ja tellisin ka korraliku aku EM3EV.st.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
07.10.2020 13:27:57
|
|
|
Praegu vaatasin, et nkonis LG ICR18650-HE4 cellid päris odavalt (refurbished) võtsin kohe 80tk, teeb veel ühe aku millega talvel kihutada saab. 20A 2500mAh, pole üldse halb 1.90/tk eest.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.10.2020 10:34:34
|
|
|
Veel odavamad ja suuremad kui saab vähema vooluga hakkama:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size/lg-inr18650-mg1-2850mah-10a-refurbished.html
Kui 0-ist hakata tegema. Soovitage disaini, nippe ehitada elektrikas vihmas, lörtsis, libedaga sõiduks niiet ise ei saaks märjaks.
Vändad peavad olema. Kaherattaline. Iste võiks olla mugav ehk mitte sadul. Tõenäoliselt madal, nii et saab jalad igal ajal maha panna.
Või on asi ainult riietuses kinni?
|
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
13.10.2020 10:45:09
|
|
|
Midagi sellist või sellist pead siis ehitama
Muidu riided ikka jah. Eks porikas/rehv natuke muudab aga märjaks saad ikka.
_________________ ------ |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
13.10.2020 13:02:09
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Mnjah, ei julgeks ühtki tundmatu brändi akut kasutusse võtta enne kui on põhjalikult sisse vaadatud.
Spoiler
|
Eks ta ole jah. Ilmselt olid counterfeit elemendid. Mina ikkagi ei soovitaks paraleeli LI-ion akusid panna sest nendele ei meeldi kui pinge pidevalt peal on. Kui see vahetükk seal oli ilmselt ikkagi olid elemendid pinge all paraleelis. Niisama seistes need elmendid ei plahvata. Siis viimane oletus et olid counterfeidid. Asi mis selle akud põlenguni võs viia 1 element läks kanni ja teisest akust paraleelis hakkas pinge peale jooksma. Aga jah kui lugeda lg datasheete siis seal hoitakse elmente 24 tundi lühises ja ei miskit tuld. LG on suur firma seal on kontroll taga. Tihti need hiina akud veel ilma positiivse paberita kui nikkel sulab siis lähebki põlenguni. Paber võib päästa halvimast ja maksab kopikaid. Seda lihtstat paberit ignoreeritakse palju ja ka seal akudes mis eestis rattaga kaasa saad kui ostad.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 13.10.2020 13:15:09, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.10.2020 13:03:12
|
|
|
72V akud korjati müügilt ära pärast intsidenti.
Keegi võiks sealt osta ja Youtubes neid lahata
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
13.10.2020 13:12:29
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
72V akud korjati müügilt ära pärast intsidenti.
Keegi võiks sealt osta ja Youtubes neid lahata |
See oli videos jah ju ikkagi oli midagi mäda.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.10.2020 13:20:26
|
|
|
Päris mitmed majad maha põlend sealt ostetud akude pärast. Midagi peab olema nende akupakkide ehitamisel väga valesti. Huvitab mis.
|
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
13.10.2020 13:41:54
|
|
|
Margus kirjutas: |
DVDRW kirjutas: |
Mnjah, ei julgeks ühtki tundmatu brändi akut kasutusse võtta enne kui on põhjalikult sisse vaadatud.
Spoiler
|
Eks ta ole jah. Ilmselt olid counterfeit elemendid. Mina ikkagi ei soovitaks paraleeli LI-ion akusid panna sest nendele ei meeldi kui pinge pidevalt peal on. Kui see vahetükk seal oli ilmselt ikkagi olid elemendid pinge all paraleelis. Niisama seistes need elmendid ei plahvata. Siis viimane oletus et olid counterfeidid. Asi mis selle akud põlenguni võs viia 1 element läks kanni ja teisest akust paraleelis hakkas pinge peale jooksma. Aga jah kui lugeda lg datasheete siis seal hoitakse elmente 24 tundi lühises ja ei miskit tuld. LG on suur firma seal on kontroll taga. Tihti need hiina akud veel ilma positiivse paberita kui nikkel sulab siis lähebki põlenguni. Paber võib päästa halvimast ja maksab kopikaid. Seda lihtstat paberit ignoreeritakse palju ja ka seal akudes mis eestis rattaga kaasa saad kui ostad. |
Selle paberi all mõtled seda tumerohelist pappi? Ilmselt mul seda vaja ei lähe aga enamus akudes on see olemas... Just võtsin hunniku LG akusid
Muidugi mitte hiinast.
Kui akul sisemine isolatsioon saba annab, siis käib sealt korra särakas läbi mis läbi kihtide kõik söestab.. Sealt edasi on juba katastroof.
Aga alles nüüd sain aru, et rohelise papi isolaatorid, ehk need mis otstesse lähevad, nagu seibid. Neid mul hetkel polegi ja selline tunne, et nüüd on kriis käes
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
13.10.2020 13:48:22
|
|
|
Ise ootan juba mitu kuud oma 21700 pappseibe
EDIT: hundist räägin just tuli SMS, et pakk automaadis
viimati muutis DVDRW 13.10.2020 15:54:42, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
13.10.2020 13:53:03
|
|
|
Alist tulevad ainult asjad, mis ma enam kui 6 kuud tagasi tellisin. Koroonakriisi keskmes tulid mõned asjad nädalaga kohale... Aga seibid unustasin sootuks
|
|
tagasi üles |
|
|
|