Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 06.09.2010 14:13 vasta tsitaadiga

Kahjuks on väga kurvad uudised, "käigukasti needus" on tagasi.

Eile käisime Audiclubi dragil ja juba enne võistlust testides saime teada et käigukastil puudub teine käik. Tõmmates esimeselt teisele ei muutunud mitte midagi, nii esimese kui teisega kohaltvõttes oli minek samasugune. Helistasin tqhq foorumist kasutaja Fog'ile kes hästi automaatkaste tunneb ja jõudsime arusaamale et katki see supper tugevdatud racing jupp. 750hp my *ss.

Kuna esimene ja kolmas töötasid testides veel korralikult , proovisime ikkagi startida. Stage's transbrake vajutades oli olukord küll teine, masin hakkas tagurdama. Kadunud oli selleks momendiks ka need käigud.

Olen viimasel ajal tundnud ennast nagu papa Kiir Suve filmis, et nüüd kus oleme nii palju kahju saanud, ei saa enam pooleli jätta. Aga järjest ja järjest tuleb uusi jamasid ja see mäe tipp mida ületada oleme proovinud, mis siiani on tundunud kohekohe tulemas on silmapiirilt üldse ära kadunud. Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.

Igatahes supper suured tänud kõigile sponsoritele, inimestele kes on nõu ja jõuga aidanud ja kõigile neile kes on projektile kaasa elanud ja raja ääres pöialt hoidnud.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matzz007
HV veteran
matzz007

liitunud: 12.06.2006




sõnum 06.09.2010 19:20 vasta tsitaadiga

Käisin ise vaatamas asja siis tartus Legends-il, seal oli küll ikka kõva vaatepilt. Sellist juttu on küll väga kahju kuulda, väga lahe projekt on minumeelest. Loodame, et siiski liigub asi positiivses suunas ning ei jää asi seisma vaid ehitate edasi, kas või tasapisi.

Terv Madis.

_________________
Project Wooden Case
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 25.09.2010 08:58 vasta tsitaadiga

See nädalavahetus on võimalik Kopikat näha Tartu Motoshow'l, Speedesti boksis, C-Hallis. Homme olen seal päev otsa kohapeal kopikasracingu särk seljas(seal ka suurelt hinnavaatlus.ee). Tulge kindlasti ligi, saan tutvustada boksis asuvaid autosid ja vastata küsimustele.

See aasta seal vaadata väga palju, tuuninguala eile avatud küll veel ei olnud, aga sinna saabus järjest vingeid autosid. Veel on uute autode ala, ning väljas Lada mudeli valik, drifti autod ja sõitmine, caraudio jm.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 30.09.2010 22:44 vasta tsitaadiga

Motoshow edukalt seljataga. See aasta oli külastajaid pea kaks korda rohkem kui mullu s.t ca 11 500 inimest.
Üks pilt ka Speedesti boksist.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Trwind55
Kreisi kasutaja
Trwind55

liitunud: 21.04.2003




sõnum 01.10.2010 01:10 vasta tsitaadiga

Nägin kah..


_________________
möhhh..
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2010 01:12 vasta tsitaadiga

tsitaat:

jõudsime arusaamale et katki see super tugevdatud racing jupp

palju see jupp ja vahetamine maksma lähevad?

_________________
HV valuutakalkulaator
HV kasutajate autode tabel
Kommentaarid: 451 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 347
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 01.10.2010 12:06 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
tsitaat:

jõudsime arusaamale et katki see super tugevdatud racing jupp

palju see jupp ja vahetamine maksma lähevad?


Korda tegemine läheks umbkaudu 10k kanti: uus racing jupp 4k, kasti tegemine 3k, uued kettad 2k ja õli 1k.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sant
HV veteran


liitunud: 04.08.2003




sõnum 27.12.2010 05:38 vasta tsitaadiga

valdz kirjutas:
Tanel kirjutas:
tsitaat:

jõudsime arusaamale et katki see super tugevdatud racing jupp

palju see jupp ja vahetamine maksma lähevad?


Korda tegemine läheks umbkaudu 10k kanti: uus racing jupp 4k, kasti tegemine 3k, uued kettad 2k ja õli 1k.
See ju pääris odav, arvestades sellega et mu v8 mustangi atmkasti remont läks aledega ja tutvuste kaudu ~13 kilo maksma mulle. Ja see 350+ heppa tugevdatud sisu kõigest. Norm hind oleks 20+ olnud. Kergesti andsite alla küll siis icon_neutral.gif kui halvad emotsioonid on üle läinud, siis soovitan projektiga ikka edasi minna beer_yum.gif Mainin lisaks ära mis mulle on selgeks tehtud, et eestis ei ole ühtegi lõpuni pädevat atm kasti ehitajat thumbs_down.gif mulle tegelt soovitati soomes kasti teha lasta, aga kuna mul lahja v8 ja tänava auto, siis ma ei näinud mingit vajadust selle järgi. Ja ega need sommid muga rääkida kah eriti ei viitsinud, neil seal see rasismi probleem jalus thumbs_down.gif
_________________
So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alliance
freelancer

liitunud: 23.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.12.2010 05:45 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Ja ega need sommid muga rääkida kah eriti ei viitsinud, neil seal see rasismi probleem jalus
wtf? lase siis kellelgi teisel rääkida
_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Juiced
HV kasutaja

liitunud: 29.03.2008




sõnum 30.12.2010 18:29 vasta tsitaadiga

Järgmine aasta sõidate B klassis, kui üldse sõidate? Seal väike reeglimuudatus sees.
Kopipeist:

1. Osaleda on lubatud vaid sõidukiga, mis ei sõida kiiremini kui 10.000 sek.
2. Täisslikk-rehvide (nt. Mickey Thompson „ET Drag“) kasutamine ei ole lubatud.
3. DOT-märgistusega tänavaslikk-rehvide (nt. Mickey Thompson „ET Street“ jms.)
kontaktpinna laius võib olla maksimaalselt 10.5".
4. Kontaktpinna laius võib ületada 10.5“ juhul, kui tegemist on sõiduki valmistaja poolt ette
nähtud rehvimõõduga tänavasõidu rehvidega.
5. Originaalse tagavedrustuse asendamine „4-link“ ja „ladder-bar“ tüüpi vedrustusega on
keelatud
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sant
HV veteran


liitunud: 04.08.2003




sõnum 31.12.2010 05:30 vasta tsitaadiga

tsitaat:

B-klass:
Vabalthingavad mootorid töömahuga 4001...7000 cm3, välja arvatud „Big
Block“ ja ülelaadimisega mootorid töömahuga kuni 4000 cm3.


See siis vana reegel. B klass kastreeriti sellepärast ära et B klass eestis läks nii pädevaks ja brutaalseks kätte,
et c klassi tegijad oleks võinud reaalselt kaotada B klassi tegijatele. Eesti vanameister Kuriks lasi ju eestist jalga konkreetselt
oma ~1200 heppa keemiliselt ülelaetud ~9L v8 paugupilliga icon_biggrin.gif Isegi Maximi 3L mehaaniliselt ülelaetud supra tõusis ~1250 heppa juurde juba ammu.
Kirju supra võimsust enam ei mäleta, aga pärast seda kui maxim seda kirjut suprat oma dünos nägi, otsustas ta oma mootori võimust suurendada icon_biggrin.gif
Konkurents on alati hea asi thumbs_up.gif Aga jah see uus reeglistik on täis porno imo thumbs_down.gif isegi mu hobiauto oma tagasihoidliku turbo motoga seal300 heppa ümber,
läheks uue reeglistiku kohaselt c klassi outlaw pillide kõrvale icon_lol.gif Eesti on eesti thumbs_up.gif ei mingit ausust.

_________________
So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity...
Kommentaarid: 62 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 19.01.2011 23:55 vasta tsitaadiga

Sant sul täitsa õigus, mulle endal ka hakanud tunduma et tuleb käigukasti osas igaksjuhuks Soome variante uurida. Isegi kui see hooaeg ei sõida siis kergeks allaandmiseks seda ise ei nimetaks. Eelmine aasta sai pea 4 kuud iga jummala õhtu 19-24 garaazis oldud ja autot ehitatud + juurde puhkused ja nädalavahetused. Kui võtta Lada vanasõna - kui tund aega parandad saad tund aega sõita, siis selle masinaga on see väääga kaugel icon_biggrin.gif

See aasta reeglitest muutus õnneks ainult rehvi tüüp, nüüd peab Street klassis sõitma DOT märgistusega "tänavalegaalsete" rehvidega. Täis slikk on keelatud, aga DOT märgistus on juba rehvidel millel pikisooned sees. Segu on neil täis slikiga täpselt sama.


4 link vedrustus on Ladal juba originaalis, see õnneks takistusi ei too.


Praegu ootame BHRA käigukasti erandi otsust sellele hooajale, enne ei julge ja hetkel ka pole aega masinaga tegeleda.
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Allrait
Anna vin
Allrait

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.01.2011 01:30 vasta tsitaadiga

kergelt OT, kuid samas kattub teemaga - nimelt kui rehvi kohta antakse parameetrid "33 x 18.5 x 15 E.T. street slick", siis mida mis nr tähistab?
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 22.01.2011 12:31 vasta tsitaadiga

Ei ole üldse OT, kui arvate et oskan aidata mingites dragi alastes küsimustes kindlasti küsige siin või saatke PM.




Minu arusaamist mööda ei tähenda see number laias laastus midagi. Kui seda numbrit võrrelda erinevate rehvi tüüpide (täis ja dot slick) rehvide mõõdetud numbritega siis mõnikord erinevad need väga palju.

Kataloogi numbrid sellele rehvile on:
MT ET Street
Part # : 3780
Size : 33X18.50-15LT
Appx. Weight : 43
Compound : M5
Suggested tube : 9558
Measuring rim : 14
Sidewall Width : 18.8
Thread Width : 15.8
Overall Diameter : 33.3
Circ. : 104

Siit siis näha et kui mõõdetud 14" laia velje peal (ette antud standard), siis rehvi laius on 18.8" ja kontakt pind (ehk see mis on piiratud 10.5" peale Street klassides) on 15.8", diameeter 33.3" ja ümbermõõt 104".

Mina küll soovitaksin Hoosieri rehve dragis kasutada, on pidanud väga hästi ning "mustrit" on neil rohkem kui MT'tel.


Terv,
Indrek
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 07.02.2011 14:20 vasta tsitaadiga

Täna tuli see hea uudis, BHRA kinnitas erandi taotluse. thumbs_up.gif

http://www.bhra.ee/index.php/page,2
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.02.2011 16:46 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif thumbs_up.gif
_________________
HV valuutakalkulaator
HV kasutajate autode tabel
Kommentaarid: 451 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 11 :: 7 :: 347
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
craven
HV vaatleja
craven

liitunud: 20.12.2004




sõnum 09.04.2020 10:55 vasta tsitaadiga

Naised saunas rääkisid, et kuskil miskit vaikselt jälle toimub icon_wink.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matzz007
HV veteran
matzz007

liitunud: 12.06.2006




sõnum 10.04.2020 07:46 vasta tsitaadiga

Valdz ilmselt ikka tegeleb teemaga, nüüd ehk vähe rohkem aega ka icon_wink.gif Minuteada pidavat sinna vähe suurem loom nüüd Fiati mootori asemele minema. Loodetavasti tuleb ka siia uut infot siis varsti.
_________________
Project Wooden Case
Kommentaarid: 107 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
pohmakas,
käed värisevad
pohmakas,

liitunud: 11.06.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.09.2020 13:49 vasta tsitaadiga

Märgatud Haapsalus
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 125
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valdz
HV vaatleja

liitunud: 28.10.2004




sõnum 18.09.2020 20:29 vasta tsitaadiga

Sattusin enda postituste peale ja nägin, et see teema veel alles ja ka mõned uued postitused tekkinud icon_smile.gif Räägin natuke tausta.

Ehitasin seda vahetevahel ja sai sinna ostetud LS v8 5.3l mootor, mis oli siis mõte bi-turbona käima panna ja kasutada automaatkasti seal otsas, kuna kõik kinnitused sobivad ideaalselt.
Aga mingi aeg tuli ilge kass peale ning jaks sai otsa ja müüsin kõik juppidena maha.

Kere aga läks õnneks Mairo Järvele, kelle isaga Tarvo Järvega ma selle auto kunagi koos ehitasime. Nad võtsid ja ehitasid selle hullumeelse mõtte valmis ja palju korralikumalt kui ma oleks suutnud.

Praegune setup siis:
5,7l LS v8, 2x Holset hx40, BMW manual kast koos spets adapteriga. See mootori setup peaks ilusti 1000-1500 hobujõudu vsatu pidama.
See pilt Haapsalust oli Mairo esimene testimine. Ehitamise aega jäi nagu ikka natuke puudu, aga sõitma sai ja esimesed triibud tehtud. Head aega veel erinevate sünnumurede pärast kirja ei saanud, parimaks jäi 11.9, mis siiski parem kui mina oma Fiati moootoriga.icon_smile.gif
Aga see setup võiks rahumeeli 9 sekundeid sõita kui kõik asjad jonksu saab.

Õnneks nägin kuidas Mairol oli sära silmis ja hakkamist täis ehk sellest autost on veel palju asju oodata.
Loodan et varsti tuleb muuta ka siin teema pealkiri, et "HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 2 sekundiga nullist sajani läheb."

Veel tänan Tanelit ja HV-d kes aitas seda autot edasi minu ajal ja samuti pani õla alla et see masin uuesti sõitma sai.

Tervitades,
valdz
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV üritused »  HV ja Kopikas Racing ehk kuidas Lada alla 4 sekundiga nullist sajani läheb. mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.