Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 109, 110, 111  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
arnis
HV veteran
arnis

liitunud: 18.07.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.08.2020 10:58:12 vasta tsitaadiga

Nominaalvõimsus ei ole see mis loeb. Tesla Model S P90DL on 66kW, aga tundub veits parem või mis icon_razz.gif
_________________
Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused.
Kommentaarid: 120 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 117
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 31.08.2020 11:23:37 vasta tsitaadiga

No fakt on see, et vaata kasvõi yt videosi. Kallakust üles ja niivõinaa raskemapoolse sõitja viib m365pro kiiremini edasi.

Kirjalikult siis kopipasta ühest reviewst. Siin on stock firmwarega aparaadid. Ja xiaomi saab custom firmwarega palju kiiremaks kui es4'ja.

The guys at First Canary Wharf performed some great tests with different weights. Both scooters were tested with different load weights while driving uphill.

They found out that the Ninebot ES4 has better acceleration when carrying up to 65 kg (143 lbs), however it starts losing to the Xiaomi M365 PRO when it has to carry a heavier weight. The difference is pretty noticeable – not only the M365 reaches a higher top speed of 20 km/h (12.4 mph) (compared to the 19 km/h of the ES4), it also does that 2 seconds faster than the ES4.

Add 5 more kg (11 lbs) of weight and the difference becomes even more obvious. The M365 still has the same acceleration and top speed, while the ES4 top speed now drops all the way down to 16 km/h (10 mph).

Ja ilmselt vähemalt siin teemas keskmine sõitja on 80+ kg

Ninebot maxiga võrreldes sama lugu aga aja ja kiiruse vahed väiksemad. Max kiirendab nii tasasel teel kui mäkke aeglasemalt ja aeglasema lõppkiirusega kui m365pro kuna max on niipalju raskem juba ise.
Küll aga jah - m365pro ei sõida iialgi mitte mingi valemiga nii kaugele kui max. Samuti öihtsalt firmwarega ei pane maxi ka 35km/h sõitma - selleks vaja lisaakusi. Max muidugi pole ka hinnas võrdne.

Loomulikult on dualtronid ja igasugused asjad kiiremad, võimsamad ja kauem kestvamad aga alla 500eur eest pole olemas paremat valikut kui xiaomi.


viimati muutis M8T0 31.08.2020 11:24:20, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 31.08.2020 11:23:52 vasta tsitaadiga

Mind hakkas jälle huvitama, et mis see järgmine hea valik võiks olla, kui tollest Ninebot Max'ist edasi minna?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 31.08.2020 11:25:44 vasta tsitaadiga

Suva see kiirendus. Kui ketaspidurit pole, siis on saast.
Enda tõuksi andsin ära, see aasta mingi 10km äkki kokku jõudnud sõita max icon_smile.gif
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 31.08.2020 11:30:15 vasta tsitaadiga

No aga xiaomil ju on ketaspidur.

Aga mis parem kui max - ükspäev vaatasin ise ka mis eestis saadaval on ja ega palju ei leidnud mis oleks ainult mõistlikult kallim (mitte 2tuhat euri+) ja poleks nii palju raskem , sest ma tõesti ei viitsi toa ja autopagassi vahet ning trepist tassida 40 kilost asja.

https://voltride.com/et/elektriline-toukeratas-speedway-4/ see vist on selline 1300€ eest täitsa tore . 60km max raadius mingil x kiirusel? ja piiratud max kiirus 45kmh seega kindlasti muditav. sealjuures 24kg

https://voltride.com/et/elektriline-toukeratas-speedway-5/ see on juba 31kg aga 75km raadius ja 60km/h piiratud. kuid kui võtta seda, et kaalub sama mis 2x xiaomi ja enamgi veel - no ei tea...
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 31.08.2020 11:47:07 vasta tsitaadiga

Jah, on, seda mõtlesingi. Ise sai ka selle pärast just xiaomi ostetud eelmisel aastal.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxfox04
HV veteran

liitunud: 08.02.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.08.2020 21:41:06 vasta tsitaadiga

Kui sõidu ulatus on väga oluline, siis saab ka m365-le lisaaku paigaldada. YT on neid täis, nii DIY kui ka valmis KIT-ina.
_________________
Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3.
Kommentaarid: 296 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 218
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 31.08.2020 21:58:51 vasta tsitaadiga

Tuulest nii palju, et sama rahaga on paremat keerukas leida.
_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lancelot
HV vaatleja

liitunud: 13.01.2012




sõnum 31.08.2020 23:36:24 vasta tsitaadiga

'SSD', tegid Ninebot Max G30 näol hea ostu. thumbs_up.gif

Olen isegi mõtelnud järgnevat asja.

Nimelt milline oleks Ninebot Max G30 alternatiiv?

Siin on varem kergelt juttu olnud uuest elektritõuksi mudelist Inmotion L9:
https://www.indiegogo.com/projects/inmotion-l9-cruise-in-style#/

Inmotion L9 on lootust andev elektritõuks ainult et minu arvates nii mõnedki asjad annavad soovida. Inetu, justkui pooliku disainiga "laboritoode", kohutav telliskivi laadne pardakompuuter, tõuks kaalub mingi 24kg ja tõuksil polevat tarkvaralist äppi. Väidetakse sedagi et selle tõuksiga ei saa sõita 'cruise mode' režiimis ehk siis näpp peab olema pidevalt staatiliselt gaasil. Head asjad selle tõuksi puhul on läbisõit 80km, amordid ja pöördel automaatsed suunatuled.

Kui vaadata Youtube'st Inmotion L9 videosid siis on tõuksil üks anomaalia. Nimelt ülekuumenedes tõuksi mootor blokeerub ja seiskub. Tuleb oodata mootori jahtumist. Pidavat olema ülekuumenemise kaitse. Kuigi minu arvates tehnoloogiliselt kuidagi kummastav kaitse.

Teised elektritõuksid (Xiaomi, Ninebot Max) näiteks jäävad liiga järsul mäkke tõusul lihtsalt seisma mitte ei kuumene mootor üle.

Kas keegi omab Inmotion L9 elektritõuksi ja millised on kogemused ning elamused? icon_smile.gif

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 01.09.2020 19:02:00 vasta tsitaadiga

Inmotioni tõuksi lõplikku versiooni ei saa veel kellelgi olemas olla, kuna see projekt on jäänud venima ja alles hakatakse Hiina tehasest esimestele ühisrahastuse bäkkeritele merekonteineriga laadungit saatma. Vabamüüki jõuab ilmselt alles kuu hiljem.
Nii et reaalselt saaks kasutama hakata alles uuel hooajal, aga selleks ajaks ilmselt uuemad paremad valikud turul.
Sama teema oli aasta tagasi Ninebot Max-i valmimisega. Ka selle Indiegogo projekt kippus venima ja mõned letilt ostjad said oma tõuksi varem kätte kui rahastajad.

Speedway 4 60km on tõenäoliselt saavutatav ka ECO seadest kiiremini liikudes, kui kehakaal liiga suur ei ole. Selle 1352Wh aku on oluliselt mahukam kui Max-i 551Wh ja Inmotion L9 675Wh.
Suure aku tõttu ka ülipikk laadimisaeg, aga ööga laeb ära
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 01.09.2020 19:15:31 vasta tsitaadiga

Surfan netis ja vaatan tõukse, ja silma jäi selline asi et SEGWAY-NINEBOT MAX G30LP on max kiirus 30km/h aga lihtaslt G30 MAX-il 25km/h. Mootorid samavõimsad, sel LP-l on isegi aku lahjem, aga kiirus suurem. Äkki see 25 on seepärast, et on sedasi piiratud? Ja kas see Voltes on okei veebipood? https://www.voltes.nl/en/segway-ninebot-kickscooter-max-g30lp.html
Kommentaarid: 312 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 266
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.09.2020 21:42:21 vasta tsitaadiga

Kuidas M365 lohvi ventiiliosa veljest kätte saab? Maru pikk on, taguots läheb juba vastu ranti, kui velje sees on ikka veel mingi 5-6 mm jagu ja taguotsa üles pöörata ei lase. Mingites hiinlaste videotes võtavad sekundiga maha, ei saa hetkel väga pihta, kuidas seda lohvi korralikult ära retsimata teha?
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 02.09.2020 21:52:38 vasta tsitaadiga

Kruvi külg maha, saad mingi kummijulla eest ära võtta korraks.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Kommentaarid: 357 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 283
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xtr
HV Guru
xtr

liitunud: 20.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2020 00:45:13 vasta tsitaadiga

Täna "chippisin" ühe kahest Ninebot ES2-st ära. Mis see turvaline, aga äkiline motor constant väärtus võiks olla? Tippkiirust eriti ei ole juurde vaja, pigem tõmmet.

Ja mida ka uutest mudelitest, eriti Essentials'ist arvatakse?


Link

_________________
M: Magic Mouse + Keyboard
M: Ryzen 2600/B450M/16GB/1TB/GTX1080/650W
M: 2020 MacBook Pro 13 M1/16/500 ja 2020 MacBook Pro 13 i5/16/500
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 2 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2020 16:41:49 vasta tsitaadiga

Kuna tavalisel M365-l sain esirehvi puru, võtsin ühe tiba pruugitud M365 pro ka lisaks. Njah, vahe on ikka sees. See jõuab spordi peal veel 1,5 akupulgaga ka 25 km/h lasta. Eelmine omanik oli mingi customi peale lasknud, sellega ma sain oma paar kilo alla 80-ga mingi 32 km/h kätte. Aga asi, mis ei meeldinud selle softi ega ka endal varem tavalise M365 peal proovitutega on, et juba valmis küpsetatud FW-del on kers mode praktiliselt olematuks tõmmatud. Isegi kui äpist "strong" valida, on see oluliselt lahjem kui tehasesoftiga. Mulle hakkas täitsa meeldima see, et füüsilist pidurit väga näppima ei peagi, kui reageerimiseks piisavalt aega on. Leafimehed vist sõidavad ka peamiselt piduripedaali kasutamata, nagu elektriautode teemast silma on jäänud. Või siis on rakendumise kiirus seatud kõrgeks? Mingis vaatasin, et oli 6 km/h peal, aga mulle meeldiks, kui pidurdabki nulli ära, kui pöial üles tõsta. Kõnniteedel nikerdades mul pole cruise'i ka väga vaja.

M365 pro tehasesoft oleks tegelikult päris ok (hetkel peal), kui ka sport mode'il 25 km/h piirajat poleks. Kiirendus iseenesest on ok, aga väga selgelt on tunda, kuidas power 25 kandis maha võetakse ja number jääb 25-26 vahele tiksuma. Üritaks sättida kuidagi nii, et säiliks tugeva vastupanuga regen ja astmed oleks eco kuni 20 km/h, normal 25 km/h, sport 30 (või 32, 35, nagu max võimsuse ja minu kaaluga parajasti kätte saab).
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 03.09.2020 16:44:35 vasta tsitaadiga

Mulle ka see kers meeldis, alati oli max peal ja pidurit sai väga minimaalselt kasutatud.
Kommentaarid: 206 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 172
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 03.09.2020 16:58:47 vasta tsitaadiga

Kuskil oli midagi seletatud, et küpsetab võimsamaks keeratuna mootori ära ja ei lase nii suurt max kiirust kui kers off. Endal täiesti off ja just vaba kulgemine on hea.

Mind huvitaks pro stock fw kiirendusgraafik täis akuga. Viitsid siia panna? Ehk mis peak w on
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
Aeg maha 60

liitunud: 12.12.2001




sõnum 03.09.2020 17:26:44 vasta tsitaadiga

Sai siin ühte testitud. Läks tööle küll.

Link

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.09.2020 17:27:13 vasta tsitaadiga

Õhtupoole võin graafiku teha.

Hetkel selgeks saanud, et tuleb kindlasti jälgida rehvirõhku - madalaga on pehmem sõita küll, aga kas siis läbilöögid äärekividest (jutt ikka neist mingi 3-5 cm kõnniteede algustest, mitte risti 10-15 cm üritades) või lihtsalt pidevalt piisavalt suures läbivajumises sõitmine (lohvi küljed hõõruvad pidevalt vastu velge ja rehvi) teeb lohviga üsna kiirelt 1:0. Soovitan kummagi rehviga mitte alla 2,5 baari minna. Olenevalt kehakaalust on netis olevad soovitused isegi kuni sinna 3,5 baari kanti. Samas ma ehk ei paneks taha rõhku esimesest rohkem. Ma seisan pigem suht keskel, nii et kaalujaotus võiks ~50:50 olla. Mida rohkem rõhku esirehvis, seda kergemalt tahab kets all ringi käia, kui liivasemal kohal kiirendada või lihtsalt powerit peal hoides konarustest üle sõita. Mis toob meid fakti juurde, et ka autodel pole vedrustus ainult sõitjate mugavuse huvides - teine ülesanne on rehv pidevalt teega haardumises hoida.

Teine asi, mida jälgida tuleb, on, et rattad jookseksid tühjalt võimalikult vabalt (erisuseks muidugi veoratta kers). M365 pro, mille eile pruugituna ostsin, sahistas päris korralikult tagumist piduriketast vastu sisemist klotsi. Ebameeldiv kõrvale ja ka korralik lisatakistus, mis mõjub kindlasti max läbisõidule. Sai see üsna esimese asjana kiirelt ära regullitud.

Ma ei tea, kas mulle ainult tundub nii, aga pro'l oleks justkui palju valjemalt mootori häält kuulda. Siledal teel stabiilselt 25-ga lastes käib selline iseloomulik di-di-di-di-di-... Ei ole kindlasti kulunud laagrite heli. Tavalises linnaliikluses ehk ei kuulekski, aga õhtul tühjade tänavatega sõites tiba häirib. Võibolla ainult minu isendi "viga" ja peaks mootori üle vaatama? Tavalise M365-ga justkui ei torganud kõrva.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hobihall
Kreisi kasutaja

liitunud: 25.10.2004




sõnum 03.09.2020 18:40:59 vasta tsitaadiga

MRTO kirjutas:
Kuskil oli midagi seletatud, et küpsetab võimsamaks keeratuna mootori ära

Mootorile igasugune ülekuumenemine ei sobi jah, selleks pannakse custom jahuteid xiaomi mootoritele, aga meie kliimal oma eelis.
Kontrollerile ei pruugi hästi mõjuda kui regen maxi peal ja akule ei meeldi kui täis akuga mäest alla kersitada. Vähemalt esimesel põlvkonnal oli sellega alguses probleeme
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
Aeg maha 60

liitunud: 12.12.2001




sõnum 04.09.2020 11:54:51 vasta tsitaadiga

Küsin jõnksutamise probleemi X7 riistadel kas need pistikud on mingid saatanast või käib aku igapäev pistikust 100x välja, et hakkab tekkima kehva kontakt. Selline vga laadne ots on kuidagi nigel nendel akudel.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 04.09.2020 19:42:13 vasta tsitaadiga

Kus see stock fw logi nüüd jääb icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SSD
HV Guru
SSD

liitunud: 18.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 04.09.2020 21:00:46 vasta tsitaadiga

Kas keegi miinuskraadidega ka julgeb sõita? Ei mõtle hangedes ja ei mõtle ka kuiva teed.
Kommentaarid: 312 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 266
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M8T0
HV Guru

liitunud: 24.11.2001




sõnum 04.09.2020 21:15:15 vasta tsitaadiga

Rehvid peaks ära vahetama millegi haakuvama vastu siis kõigepealt
Kommentaarid: 87 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.09.2020 01:27:34 vasta tsitaadiga

The_Boss kirjutas:
Kruvi külg maha, saad mingi kummijulla eest ära võtta korraks.

Pildil mul on juba kruvid eemaldatud, aga seal paistab mingi mastiks ka vahel olevat, lahti võttes peaks uuesti tihendama. Aga lõin lohvi niisama peal olles täis, leidsin augu üles ja lappisin ära.

MRTO kirjutas:
Kus see stock fw logi nüüd jääb icon_biggrin.gif

Eile olid teed veits tatised, ei tükkinud tõuksi välja ajama. Täna tegin väikse otsa:



5,9 km, graafikult aku%, kiirus ja power näha. Peak kipub ka ikka vähemalt sinna 850W kanti, kui mitte rohkem.

Spordi peal sõi pea 23 km 3/4 akust. Kiirus võimaluse korral max - 25 km/h. Päris järjest sõit ei olnud, mingi tunnike oli vähemalt peatus ka. Kiirendus hakkas lõpus kaduma, aga 25-26 km/h tuli ikka kellale. Mõtlesin algul gepsuga ka võrrelda, aga ununes ära...



Lasin rehvirõhu mõlemas ikkagi 2,0 peale. Ei tundu ülearu läbi vajuvat, kuid oluliselt mõnusam sõita kui 2,5-ga.

Tagaporikale peaks samasuguse U-traadi toeks aretama, nagu uuel seerial on. Kipub äärekivihüpetel (vastu rehvi?) plärisema.

SSD kirjutas:
Kas keegi miinuskraadidega ka julgeb sõita? Ei mõtle hangedes ja ei mõtle ka kuiva teed.

Vähe kiiremini sõita on lihtsalt suht külm juba praegugi alla 15° ilma päikseta. Pead riietuma nagu tsikliga sõitma minnes. Pole gondlit, pole kinnist kiivrit, külm tuul hakkab kiirelt ajudele. Tihe müts peab olema, millest tuul läbi ei käi.

Soolvesi ilmselt akuruumile, mootorile, ketaspidurile jne midagi head ei tee.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 109, 110, 111  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.