Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 119, 120, 121
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 01.08.2020 07:39 vasta tsitaadiga

Kui mingi aeg tekib suurem huvi testida elemente siis võtaks veel ühe pakiraami akukorpuse prooviks neid lg mj pulkasid 3500mah sinna pressitud kuigi see ei pruugi kesta kuna kihid on õhemad kui 3000mah pulgad. Vähemalt hetkel saan linnast välja ilma pedaalimata see linn on nii jõnksuline lihtsalt mingi hetk tuleb piir ette kus ei taha 40km pedaalida. Linnas seal ei saa ilma pedaalimata peaegu üldse pidev pidurdamine. Linnasõit iga ülekäigu kohal pead sadulast püsti hüppama muidu jõnksutad kanni päris ruttu kaheksasse. Hetkel olen sonydga rahul. Kuni poole peale on tohutult energiat. Eks näeb mis külmal ajal saab kui ilmad 0c peale lähevad. Kui ikkagi tahad seal väga pikki distanse läbida siis tuleb pedaalida ja 3kw aku kaasa vedada. Rummu mootorid on need mis imevad siva akud lohku. Bafangi keskjooks veab päris kaugele ja on säästlikum aku jaoks. Endal on bafangi rummu mootor talvel saab kah hakkama. Kuid üle 25 km/h on jube näljane.
_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
uu
HV vaatleja

liitunud: 16.08.2015




sõnum 01.08.2020 12:49 vasta tsitaadiga

kolinkoff kirjutas:
Kaks aastat tagasi tegin elektrirattaga siis PAS´iga 320KM päevase tripi. Aega läks 14tundi ja lõpus praktiliselt võitlesin unega, 80-90km sellest väga kehv tolmune ja auklik tee ka. Lõpus kangesti tahtsis kogaeg keset teed kiskuda. Traditsioonilise ilma elektrita koos raske matkakoormaga olen teinud 190KM ja lõpus lihsalt võtab tagumiku väga valusaks, pidevalt pause tegema.
Seega lamav ratas oleks ideaalne pikema sõidu nautimiseks.

Mul piisas 130km-st järjest mille käigus sai ka vändata kuna lõpus oli aku 0.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 01.08.2020 16:21 vasta tsitaadiga

Oleks huvitatud teada natuke kuidas kesjooksul peavad kett ja hammastattad vastu. Tavalise ketiga pole vist seal teha midagi venib siva välja ilmselt.

EDIT kui te akut ise panete kokku siis 1 reegel https://www.aliexpress.com/item/33050355694.html?spm=2114.best.8.48.23a1hZ5YhZ5YDn&scm=1007.17258.167931.0&pvid=16bef20f-4fc0-4489-b46e-0402a2bae761 Ali standardiga tulevad tasuta. Kui arvate seda ei pea panema siis see on vale arvamus kui nikkel sulama hakkab ja on punane siis päästab halvimast. Ilma kui oleks kui nikkel punane vajub negatiivsega kokku. Kui on paber vahel siis vajub vastu ja mujalt põleb nikkel läbi ennem.See on juhul kui 0.15 pandud. Kaks kihti 0.15 suudavad elemendid läbi põletada. Kautada tuleks 0.15 niipalju kui võimalik 2p ja 1p 0.15 x2 ja 4p võib paljalt 0.15 see teeb juba päris hulga elementide peale arvutada tuleks 0.15 P kaupa ja baasiks 0.3 mis on 1p-2p puhul.

_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kris
HV kasutaja

liitunud: 24.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.08.2020 17:52 vasta tsitaadiga

Bafang BBS02-ga pidas rattagaga kaasas olnud KMC kett (marki ei suutnud määratleda) vastu ca 400km. Asemele läinud Simano HG93 kestis reipalt üle tuhande. Eks palju sõltub kasutusest. Minul on tunnise sõidu järel (maastik + kõvakattega teed) tavaliselt pool 17.5Ah akust alles elik väntan ikka ise ka - tempo on üsna kiire.

Margus kirjutas:
Oleks huvitatud teada natuke kuidas kesjooksul peavad kett ja hammastattad vastu. Tavalise ketiga pole vist seal teha midagi venib siva välja ilmselt.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 01.08.2020 21:11 vasta tsitaadiga

Käisin linnas mitte pedaaliva akuga lasin pirita jõeni siis teine aku linnas vaevlesin rohkem kui sirge peal ei suutnud 18Ah akust linnas pulkagi maha saada need on mh1 6p10s. mitte pedaaliva akuga jouatasin tagasi ei saanud poole peale Pidavus läks parmaks teise tsükkliga. Kui need muratad poole peal siis on oht kas pedaalida 25ga kuid ilmselt lootust pole laseb mõned tsükklid siis on näha. 18ah akuga ma käisin linnas ära kodus oli pool järgi need murata upgrade tegi elu lihtsamaks. Tohutult energiat hoiavad kuni poole peale. Kuigi ise pooldan käia kaugemal kahe akuga. Need pakiraamid mis aku hoidmise jaoks kuhu selline õhuke aku sisse käib need maksavad päris kirvest 25kg peavad vastu. Sinna on alis saada plastik korpused kuhu saab aku teha kuigi sinna vist väga 14s ei pigista need rohkem 4p10s. Alu korpused need on liiga ohtlikud. Kolm tundi kulus edasi tagasi linnas vahid foori taga igalpool pidurdad siis ajakulu polegi hull, varem läks peaaegu tund kauem siis oli koos piirajaga.
_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
uu
HV vaatleja

liitunud: 16.08.2015




sõnum 02.08.2020 10:37 vasta tsitaadiga

https://youtu.be/7EyRqQhuwio?t=428
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 02.08.2020 10:48 vasta tsitaadiga

uu kirjutas:
kolinkoff kirjutas:
Kaks aastat tagasi tegin elektrirattaga siis PAS´iga 320KM päevase tripi. Aega läks 14tundi ja lõpus praktiliselt võitlesin unega, 80-90km sellest väga kehv tolmune ja auklik tee ka. Lõpus kangesti tahtsis kogaeg keset teed kiskuda. Traditsioonilise ilma elektrita koos raske matkakoormaga olen teinud 190KM ja lõpus lihsalt võtab tagumiku väga valusaks, pidevalt pause tegema.
Seega lamav ratas oleks ideaalne pikema sõidu nautimiseks.

Mul piisas 130km-st järjest mille käigus sai ka vändata kuna lõpus oli aku 0.


Eile tahtsin purustada enda rekordi 320km, eesmärk oli vähemalt 400km. Seda siis ainult käsigaasiga seekord. Akusi kaasas 2x ja kokku 4+KW kasutatavad voolu, kogu raskusega peaegu 25kg.
Sõiduriistaks oli lamav terasraami peal lamav Nazca GAUCHO ratas, millel MXUS vaikne direct drive 1000W mootor.
Goole mapsis panin huvitava teekonna mis kulges läbi Kaberneeme, Leesi, Pärispea, Loksa, Võsu, Mustoja, Tapa, Aegviidu, Alavere, Vaida, Laagri.
Tahsin hoida keksmist kiirust 40km/h, aga ei arvestanud tuulega mis oli vastu, seega otosustasin autocruisida 30km/h
Sõidu lõpedes mitte midagi ei valutanud, kogemus oli fantastiline. Ainuke miinus, et oleks pidanud rohkem väljapuhanud, teepeal tuli valus unekas kallale, võitlesin sellega icon_smile.gif
Riietus peab olema selline pool talvine, mitu kihti, paksud talvekindad. Sõitma minnes alguses mõtled, et pole midagi aga aga pikapeale vaikselt maha jahtuma. Kui oleks ainult PASInud siis teine lugu.

Statistikat:
346km
30,1km/h keskmine kiirus
11 tundi ja 29 minutit
3785Wh kulunud energia

DVDRW kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler

Sellest tuleb 5,5 kWh kolmnurkaku (28S11P) icon_eek.gif icon_cool.gif
Ehk 11tk "Kadaka" akut kolmnurgas icon_razz1.gif

Ohoo, mis elemendid need sellised on(pildil ei loe välja) ja palju kaal kokku tuleb?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 02.08.2020 17:09 vasta tsitaadiga

Jep, 30-35 km/h kruiisides tuleb pikal otsal tõesti veidi uni peale. Paar nädalat tagasi tegin Tartu->Jõhvi->Rakvere-Tartu tripi koos kergete "kõrvalpõigetega" ja tuli ära ~375km. Eks ta paras lihasuretamine juba lõpus oli icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kilu
HV kasutaja

liitunud: 27.02.2002




sõnum 02.08.2020 17:46 vasta tsitaadiga

Veidi offtopic, aga siin akuspetsialistid koos.. Hiina tasakaalueluka Li-ion aku suri ära, talv otsa oli esikus, siuke +10 kraadi äkki, sügisel laadisin täis.
Kevadel kui laadija taha pistsin, ei juhtunud midagi..
Võtsin nüüd aku küljest ära, pärast pikalt laadimist näitab kontaktilt pinget ~2 volti.
Kas on mingit varianti sellest elulooma saada (aku sees mõni kontakt lahti tulnud vms?) või ära visata?
Tänud!

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 02.08.2020 18:15 vasta tsitaadiga

Aku tuleb ikka päris lahti lõigata ja individuaalsete blokkide pinge üle käia... kui sees on mingi nimetu hiina rämps siis ilmselt võib ära visata. Korralikemate elementide korral ehk saab midagi "elustada".

Kilu kirjutas:
Veidi offtopic, aga siin akuspetsialistid koos.. Hiina tasakaalueluka Li-ion aku suri ära, talv otsa oli esikus, siuke +10 kraadi äkki, sügisel laadisin täis.
Kevadel kui laadija taha pistsin, ei juhtunud midagi..
Võtsin nüüd aku küljest ära, pärast pikalt laadimist näitab kontaktilt pinget ~2 volti.
Kas on mingit varianti sellest elulooma saada (aku sees mõni kontakt lahti tulnud vms?) või ära visata?
Tänud!

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 02.08.2020 19:37 vasta tsitaadiga

seda bmsi annab kasutada ja kuumakanevat uuesti ilusat välimust ei saa enam. Kui kogupinge 2v ja hiinakad on sisu utiil. Mida annab kasutada on kuumakahanev, paberid, bms, juhe, aku hoidik kui on ja laduda uued sisse.
_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 02.08.2020 21:41 vasta tsitaadiga

Kas keegi ratastest midagi teab, oskab sellest ka midagi arvata?
https://www.indiegogo.com/projects/superstrata-bike?utm_source=fb&utm_medium=cpc&fbclid=IwAR2qEOU7B7zSy3mpMoTw0QyC7uRvrR2fg8HjPactIp1fohOAKH1OU2RowzE#/

_________________
M:Uus kokkupandud IKEA Skarsta reguleeritav laud
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 02.08.2020 22:45 vasta tsitaadiga

Kellelgi Tartus bafangiga kaasasolevat võtit on? Sain miskipärast võtme asemel esilambi..
_________________
Teostan BIOS paroolide eemaldamist. HP, Lenovo, Dell, Fujitsu-Siemens, Acer, Asus, Panasonic ja paljud muud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV vaatleja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 03.08.2020 13:16 vasta tsitaadiga

Pean ka vist lamaratta ostma/ehitama+ hea vedrustus ka mürasummutusega kiiver... Ehk siis viitsin ka sõita pikemat maad. Uskumatu et keegi suudab nii kaua tiksuda.
Iseenesest on väga äge praktiliselt hääletult liigelda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 03.08.2020 23:26 vasta tsitaadiga

Lamava ratta kohta võiks natuke lisada, enda kogemusest:

+ Mugav, aerodünaamiline (võimalus täiustada seda veelgi, lisades fairingu nt. https://t-cycle.com/collections/windwrap-fairings
+ Saab kasutada mugavalt toolina, nautida merevaadet jne.
+ See on nagu Ferrari, püüab pilke.

- Kallis. (Komplekte ratas 2500-3000EURi. Lihsalt raam, iste ja midagi veel seal ~1700EUR).
- Peab uuesti ratta sõitmist õppima (tasakaalu hoidmine). Mõnedele võib see olla probleeme ja lahendus on veel kolmerattaline Trike.
- Kuna väga madal siis parkivate autodest ei näe üle ja ei tea mis sind peale seda oodata võib. Või kui kõrge rohi siis sind ei pruugi nii hästi näha kui keegi kõrvalt keerata teele tahab.

Kindlasti kui inimest huvitab, mis teised temast arvavad siis vb pole just kõige parem asi millega sõita. Inimesed jagunevad kahte leeri, on need kes pöial püsti "lahe ratas". Ja on need kes kohe naerma puhkevad ja lausa tervid suuri seltskondi kes kõik naeravad korraga, just teismelised eriti.

Tohoh tonti, Tartus juba saab laadida oma elektrilist asja? Väga supper https://forte.delfi.ee/news/tehnika/tartu-sai-esimese-elektrirataste-laadimist-voimaldava-tasuta-parkla?id=89975151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.08.2020 00:13 vasta tsitaadiga

kolinkoff kirjutas:
Lamava ratta kohta...

Juhitavus pole just teabmis hea? näiteks 60 km/h
kolinkoff kirjutas:
Tohoh tonti, Tartus juba saab laadida oma elektrilist asja? Väga supper https://forte.delfi.ee/news/tehnika/tartu-sai-esimese-elektrirataste-laadimist-voimaldava-tasuta-parkla?id=89975151

Ei tea kas seal tavaline 220V pesa? Kui oma 3KW laadijaga tulen veab välja?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 04.08.2020 09:19 vasta tsitaadiga

Jah, seal on tavaline europistik. Kuigi kui viimane kord käisin, polnud seal voolu.

Kui selle 3kW laadija PF on ~0.5 nagu tavaliselt neil hiinakatel siis viskab kindlasti kaitsmed välja, ma ei kahtle.

DVDRW kirjutas:
kolinkoff kirjutas:
Lamava ratta kohta...

Juhitavus pole just teabmis hea? näiteks 60 km/h
kolinkoff kirjutas:
Tohoh tonti, Tartus juba saab laadida oma elektrilist asja? Väga supper https://forte.delfi.ee/news/tehnika/tartu-sai-esimese-elektrirataste-laadimist-voimaldava-tasuta-parkla?id=89975151

Ei tea kas seal tavaline 220V pesa? Kui oma 3KW laadijaga tulen veab välja?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kilu
HV kasutaja

liitunud: 27.02.2002




sõnum 04.08.2020 23:04 vasta tsitaadiga

Kilu kirjutas:
Veidi offtopic, aga siin akuspetsialistid koos.. Hiina tasakaalueluka Li-ion aku suri ära, talv otsa oli esikus, siuke +10 kraadi äkki, sügisel laadisin täis.
Kevadel kui laadija taha pistsin, ei juhtunud midagi..
Võtsin nüüd aku küljest ära, pärast pikalt laadimist näitab kontaktilt pinget ~2 volti.
Kas on mingit varianti sellest elulooma saada (aku sees mõni kontakt lahti tulnud vms?) või ära visata?
Tänud!


Sorry, risustan veel veits teemat.. Kakkusin aku lahti, Samsungi odava otsa elemendid paistavad olevat..



Üks element selline:



Pinge elemendi kaupa mõtes enamus 0 ja mõni veits rohkem, aga alla 1. neid vist ei ole mõtet proovida äratada?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 04.08.2020 23:19 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
kolinkoff kirjutas:
Lamava ratta kohta...

Juhitavus pole just teabmis hea? näiteks 60 km/h


No 50km/h võin õelda, et stabiilne, pole probleeme juhitavusega, vähemalt mul. Eks see tuleb tasapisi kogemusega. Ma rmastan mõlemat nii tavalist ratast kui lamavat, hea mõlemaga sõita vaheldumisi. Lihsalt püstiasendis rattaga sõites tahaks vahest nutta, wattid on nii kõrged kui tahad mingid head kiirust hoida.
Lamava puhul on asi, et mida kiiremini sõidad seda parem tasakaal icon_smile.gif
Keegi elektrirattaga nt. Lätis, Leedus või muus riigis on ringi sõitnud, matkanud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
HV veteran
dohc-48v12

liitunud: 28.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2020 01:55 vasta tsitaadiga

Kilu,
Ellu saab ilmselt äratada neid isendeid mis ei ole oksuteeruund. See mis kobrutab, peab kindlasti välja vahetama.
Aga igaks juhuks vast kõigil kuumakahenev maha võtta, ning üle vaadata ning uuesti kuumakahanev peale. kulu suur, teiseks paljud neist isenditest alles jääb elluäratamist. ILmselt uus pakk lihtsam lasta teha, kui jännata. mõni siin vanadest elementidest vast teeb POWERWALL-i neist pidustest isenditest. Iseasi kas üldse on tegemist originaal isenditega.

_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.08.2020 06:58 vasta tsitaadiga

Kilu, 22P see on 2200mAh.
Pole mõtet jamada. Väike mahutavus ka (norm rattale on 2900-3500). Mul ka nendest 1 vana. Sisetakistus kole suureks läinud. Lisasin majale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Margus
HV veteran
Margus

liitunud: 12.12.2001




sõnum 05.08.2020 21:31 vasta tsitaadiga

Need elemendid seal 5 aastat vanad kui ellu saad need müü maha. Mõni pakub 20-30 euri portsust. Seal võib olla koormuse all ainult 50% järgi sellise akuga ei jõuaks kuhugi kui on alavoltinud siis healjuhul saad 40%.
_________________
Programmeerin SPI BIOS kiipe SPI 25, SOP8, SOIC8 *.rom *.bin *.cap . Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 119, 120, 121
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.