Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
raul141
HV veteran

liitunud: 17.05.2003
|
30.06.2020 13:14:21
|
|
|
Ma loen välja, et sisekummi riket keegi ei kahtlusta? Osad on ju ka sisekummiga isendid.
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
hobihall
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.10.2004
|
30.06.2020 15:29:43
|
|
|
IceUul kirjutas: |
Sai ära proovitud Bolti ja Tuule uued tõuksid Tallinnas.
- Bolt Ninabot Max G30
4-st rattast parima kiirendusega, kõige kehvemate piduritega neljast, täis kummid, väga kõva, ääre kividest ülesse sõites
ja väikestest aukudest läbi pannes ei soovita keelt hammaste vahel hoida, põrutab teinekord kasvõi käed lahti.
Raske, ühekäega naljalt ei tõsta seda trepist ülesse. Ilmselt kõige ebaturvalisem variant 4-st.
Ninebot G30 Max jättis väga halva mulje, tänu just kaalule ja täisrehvile. Kindlasti sellele mitte täisrehvi panna! |
Maxil on ju torkekindlust parandava geeliga täidetud tubelessid. Kas need siis tõesti nii kõvad või on Bolt Maxile mingid teised rehvid alla kruvinud?
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
skyhigh
HV vaatleja
liitunud: 11.06.2013
|
06.07.2020 12:28:22
|
|
|
Tellisin eelmise suve lõpus oma M365-le alist uued piduriklotsid. Kätte ei saanud, hooaeg sai läbi ja kuna need midagi ei maksnud siis lõin käega. Mais tellisin uuesti, siiani pole kätte saanud. Träking näitab justkui oleks 5. juunil eestisse jõudnud, omniva arvab aga, et: "Tihti annavad trackingu lehed eksitavat infot " Airline arrive at destination country", mis võib tähendada, et saadetis on jõudnud transiitriiki ja ootab edasi saatmist saaja asukoha riiki."
On nende piduriklotside koostises siis midagi keelatut, et juba teist korda pakk kohale ei tule?
|
|
tagasi üles |
|
 |
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
06.07.2020 14:04:33
|
|
|
Puhtalt spekulatsioon aga hiina klotides on suure tõenäosusega asbest sees mis on EU-s rangelt keelatud.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
maxfox04
HV veteran
liitunud: 08.02.2010
|
06.07.2020 22:54:39
|
|
|
skyhigh, kas kohalikes remondikodades ei leidnud asendust?
Suvaline näide:
https://www.velomarket.ee/hooldus-ja-remont/
Proovisid sinna või mingi muu kohta helistada?
_________________ Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3. |
|
Kommentaarid: 295 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
 |
beastbeats
HV Guru

liitunud: 26.12.2006
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
280 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
08.07.2020 11:47:11
|
|
|
Jah, eks nendega sõidetakse päris uljalt ja ilma igasuguse turvavarustsueta. Ise ilma kiivrita sõitma ei lähe.
_________________ Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Condamed
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2011
|
08.07.2020 11:51:58
|
|
|
Ise sain enda hiinakale uued klotsid just Hawaii expressist. Kallid küll, aga ei viitsi mingi x kohast tellimisega tegeleda.
Lootsin, et nüüd pidurdab nagu muiste, aga ikka väga hädine. Originaalketas oli kõver mingilmääral ja pidur viskas (suht algusest juba), lõikasin tööjuures uue ketta lootuses seda mure parandada, aga see uus ka viskab. Ei saagi aru miks, võibolla on terve ratta/mootori kooslus kuhu ketas kinnitub ise kaheksas ja tõmbab ketta kohe kõveraks?
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
rem4605
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.03.2003
|
08.07.2020 13:56:16
|
|
|
Condamed, Mis isendist on jutt muidu?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Condamed
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2011
|
08.07.2020 14:35:18
|
|
|
rem4605 kirjutas: |
Condamed, Mis isendist on jutt muidu? |
GPad Joyride. Tehniliselt vist küll Eesti firma, aga no eks ta ka tavaline hiinakas ole sisuliselt.
Proovin veidi õrnalt painutada, ehk õnnestub veidi korrekteerida. See ju ei tohiks rolli mängida, et originaalketas oli ~1.8mm paks (ma ei tea, kas juba originaalis või kulumisest), aga uus läks 2mm?
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
08.07.2020 14:49:39
|
|
|
Ei mängi muidugi, kui vabas olekus klotside vahelt läbi jookseb. Küll aga võib materjal rolli mängida. CNC pingis tegid?
Klotsidega on ka nii, et mida pehmemad ja kuluvamad, seda paremini peavad ja vähem ketast söövad.
Pikem hoob ja jämedam tross ehk parandavad pidurdamist. Iseasi, kas siis miskit muud järele ei anna...
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Condamed
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2011
|
08.07.2020 15:34:39
|
|
|
rex kirjutas: |
Ei mängi muidugi, kui vabas olekus klotside vahelt läbi jookseb. Küll aga võib materjal rolli mängida. CNC pingis tegid?
Klotsidega on ka nii, et mida pehmemad ja kuluvamad, seda paremini peavad ja vähem ketast söövad.
Pikem hoob ja jämedam tross ehk parandavad pidurdamist. Iseasi, kas siis miskit muud järele ei anna... |
Laseris lõigatud ja materjal AISI430, iseasi kas see midagi ütleb. Miski RV segu mida magnet veel võtab. Veidi aega tagasi sai samast (aga paksemast) materjalist krossimeestele kettaid lõigatud ja nemad kiitsid.
Klotsid on https://www.hawaii.ee/en/brake-pads-disc-a01s-xtr-xt-slx-shimano-y8ep98010 need. Ise arvan, et ketta väikse kõveruse pärast jamabki, kuna pidurit vajutades surub ju ainult üheltpoolt klotsi. Saan aru, et ketas peaks tagumisele (paigalseisvale) klotsile võimalikult lähedal olema, aga kõveruse pärast peab väikse vahe sisse jätma, muidu hakkab kohati vastu hõõruma.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
08.07.2020 17:30:54
|
|
|
Kas tal support ujuv ei ole, et tagumist klotsi vastu ei tõmba?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Condamed
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2011
|
08.07.2020 17:37:01
|
|
|
rex kirjutas: |
Kas tal support ujuv ei ole, et tagumist klotsi vastu ei tõmba? |
Ei saa täpselt aru, mis mõtled, aga tagumine seisab paigal, vähemalt silma järgi. Mul pole enne seda aparaari ühtegi ketaspiduritega ratast olnud seega ei taju seda asja väga, võibolla midagi katki.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
08.07.2020 18:30:23
|
|
|
Ujuva sadula korral tõmmatakse tagumine ka vastu nagu autol või tsiklil. Teine variant, et kolvid on kahel pool. Kuna tegu pole ilmselgelt hüdraulilise piduriga, siis on kolbide asemel ilmselt mingi trossiga tõmmatav ekstsentrik ja sadul võiks olla ujuv. Samas odav asi ja konkurents seab piirid, võibolla ongi poole peega tehtud... Võimalik, et ongi tehtud hoopis nii, et ketas on piisavalt pehme, et esimene klots suruks selle vastu teist kõveraks.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Condamed
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2011
|
08.07.2020 18:42:24
|
|
|
rex kirjutas: |
Ujuva sadula korral tõmmatakse tagumine ka vastu nagu autol või tsiklil. Teine variant, et kolvid on kahel pool. Kuna tegu pole ilmselgelt hüdraulilise piduriga, siis on kolbide asemel ilmselt mingi trossiga tõmmatav ekstsentrik ja sadul võiks olla ujuv. Samas odav asi ja konkurents seab piirid, võibolla ongi poole peega tehtud... Võimalik, et ongi tehtud hoopis nii, et ketas on piisavalt pehme, et esimene klots suruks selle vastu teist kõveraks. |
Hmm, nüüd olen uudishimulik ja tahan aru saada kuidas see täpsemalt toimib. Vaatan homme veidi kriitilisema pilguga üle. Loodan, et ise midagi kahe silma vahele jätnud, mitte et tegu ongi odavaima vuhvliga mis töötabki kõveraks surumisega.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
08.07.2020 19:10:28
|
|
|
Ees tal tõesti polegi üldse pidurit? Selle eest teeks küll tootjale häbi-häbi - esipidur aitab pidama saamisel oluliselt rohkem, kuna just sinna langeb pidurdamisel raskus ja pidamine. Lausa imelik sellist tühja kohta seal vaadata...
Spoiler 
Oleks võinud sinna kasvõi tavalise vastu pöida suruva V-piduri panna.
Või arvati, et lühikese teljevahega tõuksile on liiga efektiivne pidur liiga ohtlik, hakatakse üle nipli käima? Et sõitku parem auto alla, on ise süüdi.
Edit: tagapidur võiks silma järgi ju justkui ujuva sadulaga olla, juhul kui raami küljest liikuda saab:
Spoiler 
Veel tekib alati küsimus, et miks küll see esituli tihti alla pisikese esiratta kohale seatakse, kui kõrgelt lenksu juurest allapoole näitamine on alati tunduvalt efektiivsem nii valgustamise poolest kui ka paistab üle autokapottide jms palju paremini välja? Tahavad lihtsalt omamoodi olla? Või on mõeldud 5 km/h sõitmiseks, et meeter nina eest valge olema peab? Juba 20 km/h sõidul pole otsese ninaesise valgustamisest miskit kasu, kuna reageerida niikuinii ei jõua.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Condamed
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2011
|
08.07.2020 19:12:47
|
|
|
Ei tea jah, miks esipidurit pole. Samas ma olen sellega 1500+km uhanud ja suuremat piduritega seotud probleemi pole seni tekkinud (vahepeal polnud praktiliselt üldse pidurit peale elektroonilise). Mõistlikult (ja enamasti laial kergliiklusteel) sõites pole hullu. Praegu tahaks lihtsalt mugavuse pärast asja timmi saada, ei pea nii pika peatumismaaga arvestama jne.
rex kirjutas: |
juhul kui raami küljest liikuda saab:
|
Jällegi jääb segaseks, misasi täpsemalt raami küljest liikuda?
E: See tuli on tõesti üsna kasutu. Eks ta üldse paras käkerdis ole, ostuhetkel lihtsalt oli valik tunduvalt väiksem (eriti Eestis koha peal) kui praegu ja sisuliselt ainult see vastas mu kriteeriumitele. Kui peaks praegu otsima, valiks juba kindlasti midagi muud.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
08.07.2020 19:46:37
|
|
|
Ok, uuesti pilti vaadates paistab, et eespool on siiski teine raamikinnitus veel. Sel juhul peavad need mõlemad jäigalt kinni olema. Ainult ühe (tagumise) kinnituse puhul oleks saanud "ujuvuse" lahendada nii, et seal oleks puks ja kogu ettepoole jääv osa saaks küljesuunas vabalt liikuda. Nii palju kui klotside vahe lubab loomulikult.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kassmees
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.01.2007
|
08.07.2020 21:44:47
|
|
|
rex kirjutas: |
Ees tal tõesti polegi üldse pidurit? Selle eest teeks küll tootjale häbi-häbi - esipidur aitab pidama saamisel oluliselt rohkem, kuna just sinna langeb pidurdamisel raskus ja pidamine. Lausa imelik sellist tühja kohta seal vaadata...
Spoiler 
Oleks võinud sinna kasvõi tavalise vastu pöida suruva V-piduri panna.
Või arvati, et lühikese teljevahega tõuksile on liiga efektiivne pidur liiga ohtlik, hakatakse üle nipli käima? Et sõitku parem auto alla, on ise süüdi.
|
Fesari elektritõukside grupis (Elektritõukeratas) üks inimene pajatas, kuidas tal laugest mäest ehk siis Tartus Kroonuaia sillalt alla minnes Segway tõuksi esiratas blokki läks, sõitja oli napilt üle nipli minekust pääsenud. Juba teati ka võimalikku põhjust - regen pidurdus andis mingil kiirusel liiga palju ampreid ja juhtmed kuumenesid üle, isolatsioon võis sulada.
|
|
Kommentaarid: 57 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
beastbeats
HV Guru

liitunud: 26.12.2006
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
280 |
|
tagasi üles |
|
 |
XeStAiSy
Aeg maha 60
liitunud: 12.12.2001
|
09.07.2020 13:31:59
|
|
|
Vaevalt selle kahe mootoriga tõuksil oli 25kmh. Mees pidi ikka suure hooga maanduma tagarattasse. 25kmh kui oleks olnud oleks jõunud ennem maha astuda 3 kiiret sammu ja seisad. Pole muidugi mainiutd kas oli tongis.
Punasel tänaval pani minu silme ees tõuksiga käbla kiirus oli väike kuskil 15 kuid mees siruli oligi murdis veel seisu jala küljest. ei tasu nende tõuksidega väga lollusi teha ei tee nii kergelt trikke nendega. Kui tõuks peaks kuskil lohus viskama siis oledki õhus.
Elektriratas ei viska õhku küll ,aga teeb seda tõuks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
lancelot
HV vaatleja
liitunud: 13.01.2012
|
10.07.2020 22:16:10
|
|
|
Kaastunne hukkunud elektritõukeratturi lähedastele. Korvamatu traagika.
Kui vaadata Google Maps keskkonnast Tartu Saekoja ja Salme tänava ristmiku siis on näha, et kogu see asum seal on üks suur ristmike rägastik. Samas pole tegemist suurte peateedega vaid kõigest eramajade kõrvaltänavatega. Kõigele vaatamata on see paik väga kehv ja ohtlik koht sõitmiseks nii elektritõuksi kui jalgrattaga, sest seal on tõeliselt hulgi igasugu ristmike. Nimetatud kandis saaks ehk ohutult sõita 15-20 km/h. Sõidukiirus 25-30 km/h oleks seal kandis liiga hulljulge, kiire ja ohtlik.
Me ei tea selle liiklusõnnetuse elektritõuksi ja kaubiku sõidukiirust ning teetingimusi (oli vihmane ja sombune ilm). Näiteks Interneti andmetel jääb jalakäija ellu kui ta põrkab kokku autoga mis sõidab 30 km/h. Kui auto sõidaks 70 km/h siis on jalakäija ellujäämise võimalus 50:50. Sellepärast ongi asulates ja teistes inimrohketes kohtades kiirusepiirang 30 km/h. Nimetatud liiklusõnnetuses elektritõuks vs kaubik sai kahjuks fataalseks sõidukiirus ja kiivrita tõuksi juht.
Fotol olev elektritõuks tundus olevat 18-19kg Zeeclo Fenix laadne mudel (U320, U322 jms.). Sellise tõuksi standard max. sõidukiirus on 25-30 km/h. Max. kiirusega kokkupõrkel puruneb kiivrita pea nagu melon. Järsult esipiduritele vajautades võid teha tiivutu õhulennu nii elektritõuksi kui jalgrattaga. Vahet pole millise riistaga sõita, järsk esipidur on ohtlik.
Jäin siin üks öö Pirita kandis Mustämäele sõites oma Ninebot Max G30 hämara-pimeda kätte. Sai sõites ära proovitud tõuksi esituli. Tuleb tunnistada et tegemist on väga hea esitulega. Sõites on tee 15-20 m heledalt, laialt ja lehtrikujuliselt valgustatud. Saigi siis nii sõidetud, et naine sõitis jalgrattaga ja mina tõuksi esitulega näitasin meile mõlemale pimeduses teed. Muuseas Xiaomi M365 Pro esituli on ka hea kuid mitte nii tugeva heleduse ja haardega kui Ninebot Max G30 oma. Tegelikult on mõlemad tõuksid heade ja kõrgete esituledega. Ninebot Max G30 on ka väga hea esipidur. Sujuv ja tõhus.
Ma ise olen kahe elektritõuksi omanikuna maha sõitnud 2 aastaga ligikaudu 2000 km. Minu kogemus ütleb mulle, et elektritõuksiga on tehniliselt tunduvalt raskem ja ohtlikum sõita kui jalgrattaga. Huvitav on veel see, et kui ma seltskonnas mainin seda asja siis vaatavad kõik mulle otsa nagu üllatusmunale: pööritavad punnitavad silmi, muutuvad naeruhimurateks ja ütlevad: "Mees mis tibu juttu sa meile siin nüüd ajad! Jutt või asi! Elektritõuks see on imelihtne! Käkitegu! Hüppad peale, pressid gaasi põhja ja sõidad! Lapsemäng!"
Ja nii need kiivrita Bolt ja Tuul elektritõukside "proovireisijad" meist tudisedes, vääneldes ja vingerdades mööda tuiskavad.
_________________ ☯ |
|
tagasi üles |
|
 |
Condamed
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2011
|
10.07.2020 22:31:22
|
|
|
lancelot, mina ütleks jällegi, et tõuksiga just lihtsam manööverdada ja sõita. Eriti väga aeglastel kiirustel kitsastes kohtades. Võibolla oleneb inimesest ja tunnetusest. Enne enda tõuksi ostmist tegin paar sõitu eelmise aasta Bolti Segwaydega ja vaatamata sellele, et need mulle kõrguselt väga pisikeseks jäid, ei olnud mingit probleemi liigelda (peale selle, et selg väsis küürutamisest ära). Enda omaga, millel saan lenksu kõrgemale tõsta (kuigi optimaalne oleks veidi veel tõsta, aga toru saab otsa ) on selle koha pealt veel vähem probleeme. Samas hiljuti proovis naine esimest korda (Tuule tõuksiga, mis niigi tegelikult lai ja mugav võrreldes väiksematega) ja samamoodi värises peal ja väga kiirendada ega midagi julgenud. Et jah, igaühele oma.
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kevvare
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.06.2010
|
11.07.2020 16:08:19
|
|
|
Uus siin tõukeratta maailmas ja mismoodi tõuksi hästi lukku panna? Igasse puhvetisse sisenedes päris 5 minutiks kaasa ka ei viitsi tarida aga samas päris lahtiselt ka ei julge jätta. App'ga vist ei ole võimalik lukustada nagu bolti omad seda on? Samas see oleks kõige mugavam, et paigaldada sellist süsteemi oleks lihtne?
Eelmisel aastal taheti mu ratas põhimõtteliselt nii minema viia. Ta vist ei saanud aru, et mina olen omanik ja arvas, et ajan lihtsalt seal juttu. Sain õnneks õigel ajal jaole ja hakkas plähmeradama, et tema ratas. Sulisid ikka leidub, nüüd ei julge isegi 5 minutiks üksi jätta, et korra kohvikust midagi osta.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
|