praegune kellaaeg 14.07.2025 11:28:30
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007

|
30.05.2020 18:00:39
|
|
|
mina kirjutasin, et mis peamiselt huvitab, ma ei väitnud, et see oleks absoluutne
seega tendentsi järeldamine annab õiguse küll
algaastail, kui omanikud olid kodumaised, siis tundus olema suhtumine klentidesse hulga parem
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaabakas
HV veteran

liitunud: 01.04.2002
|
30.05.2020 18:35:32
|
|
|
erko kirjutas: |
Viimasel ajal on mingi seltskond tegelasi siin Telia teemades lahminud alusetuid süüdistusi ning valeväiteid päris palju. |
Kumba poolt sa silmas pead? Sest mulle tundub et mõlema kohta käib.
Erko, ma arvan sa tead väga hästi et ettevõtte majandusaasta aruanne ei tõesta mitte midagi.
Teistele teadmiseks, kui ettevõte hakkab majandusaasta aruannet koostama, siis finantsjuht küsib juhtkonna käest, millist muljet ettevõtte hetkeseisust vaja jätta on. Selle järgi ka aruanne tehakse. Sellega saab reaalsusest päris kaugele minna, kuni ühel hetkel võib selguda, et Elion oli hoopis Enron. Aga see selleks.
Mnatoril on ka point selles osas, et on suur vahe selles kas sa ostad uue auto selle pärast, et vana läks katki, või sellepärast, et paremat tahad. Mõelemad on capex, aga hoopis erinevad asjad.
Lisaks on piir capexi ja opexi vahel üsna hägune ja sõltub jällegi peamiselt sellest, mis tööülesanne raamatupidamisel parajasti on.
Üldiselt ettevõte, mis tegeleb sisulise ja suuremahulise investeerimisega, ei raiska raha dividendidele, ja tihtipeale võtab veel laenudgi peale. Telial nagu näha selles osas ruumi on. Mõned saavad tõesti mingi imega endale fiibri, aga regulaarselt loeme ka sellest, et vaske ei asendata mitte fiibriga, vaid mobiilse püsiühendusega, mis on teenusekvaliteedi langus.
Et pudrul ja kapsal vahet teha, soovitan kõigil meeles pidada vana tarkust - puud tuntakse viljast. Põhimõtteliselt võib ju Teliat välja vabandada ja jamadele objektiivseid põhjusi leida järgmisse sajandisse välja. Aga see on ainult tühi jutt, sest sitt mees kes vabandada ei oska. Oluline on see millega tegeletakse ja kuidas välja tuleb. Ja tikutulega tuleb tänapäeval taga otsida seda, kelle jutt ja teod kokku langevad. Fakt on, et meie naabrid ei paista pooltki nii palju vabandavat kui meie, sest nad leiavad võimalused, teevad asjad ära ja panevad meile pika puuga.
_________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea. |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
30.05.2020 18:53:50
|
|
|
Sul on siis kõikide ISP-de välismaistest omanikega hea läbisaamine, et tead mis neid huvitab?
Ja ka su algselt öeldut peab siis tõlgendama hoopis eesti vs. välismaised omanikud ning nende peamine huvi?
kaabakas kirjutas: |
Erko, ma arvan sa tead väga hästi et ettevõtte majandusaasta aruanne ei tõesta mitte midagi.
Teistele teadmiseks, kui ettevõte hakkab majandusaasta aruannet koostama, siis finantsjuht küsib juhtkonna käest, millist muljet ettevõtte hetkeseisust vaja jätta on. Selle järgi ka aruanne tehakse. Sellega saab reaalsusest päris kaugele minna, kuni ühel hetkel võib selguda, et Elion oli hoopis Enron. Aga see selleks. |
Ega ei teadnud tõesti. Sa siis väidad, et neid dividende Telia Eesti omanik ei saanud ning neid investeeringuid Telia Eesti ka ei teinud? hm...
Ülejäänud jura ei plaani kommenteerida kuid mainin et eesmärk pole Telia välja vabandamine või õigustamine vaid foorumisse postitatud eksliku väite ümber lükkamine. Konkreetselt Telia numbrite näitega.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007

|
30.05.2020 18:54:16
|
|
|
erko, mul on elus kogunenud omajagu kogemusi kodumaiste ja välismaiste omanikega
igal pool on näha, et suhtumine oma maa klientidesse on kordi parem ja eesti õnnetus on siinse turu väiksus, mille tõttu liiga paljud müüvad kergel käel oma äri välisomanikele
ja muidugi kapitalism jääb kapitalismiks, üle ei tasu idealiseerida seda minu eespool avaldatud arvamust
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaabakas
HV veteran

liitunud: 01.04.2002
|
30.05.2020 19:34:30
|
|
|
Way to miss the point.
Küsimus ei olnud selles, kas ma tean mis Telia või mõne muu välisomanikke huvitab (tean - raha), ega ka selles, kas kodumaistel ja välismaistel omanikel on erinevad huvid (on). Küsimus oli puhtalt selles, et majandusaasta aruanne on eelkõige PR-dokument, millega ei tõesta suurt mitte midagi. Noh, ma usun et dividendid on seal ilmselt ausalt kirjas, aga see ei ole hetkel teemasse. Teemasse on see et raamatupidamine on ülimalt loominguline tegevus ja vähe on seal numbreid mis peavad mingis kindlas kohas olema.
Ühesõnaga, kui Telia omanikel peaks olema tahtmine alusetult näidata, et nad on investeerinud rohkem kui dividende maksnud, siis saab nende raamatupidamine sellega vabalt hakkama. Nagu ka iga teise ettevõtte raamatupidamine, sest selline on elu ja elu on ime. Kui kellelgi on tahtmine aru saada, mis ettevõtte rahades tegelikult toimub, siis saadetakse ettevõttele audit kaela, ja teinekord näritakse selle kallal aastaid, sest võõrastele arusaamatu olemine on ka üks raamatupidamise võimalik funktsioon.
Aga kui sa võtad kätte ja teise inimese juttu juraks nimetad, siis võta juba vaevaks ja argumenteeri ennast, sest muidu näeb asi väga lasteaed välja.
_________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea. |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
mauro
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.04.2006
|
30.05.2020 19:42:22
|
|
|
Keegi vanemat inteno dg301 switchina on kasutanud?
Kuna seinas on kaks pesa kaablite jaoks - üks läheb arvutisse. Aga tahaks ka TV enda 1gbit kaabelvõrku saada.
Netiga iseenesest saab see ruuter hakkama, nt raadio, laenutus jne töötab.
Aga kõikidel kanalitel on must pilt. Tundub, et läheb mingi tv confi peale ruuteris kui digiboxi järel on.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
30.05.2020 20:18:11
|
|
|
kaabakas kirjutas: |
Way to miss the point.
Küsimus ei olnud selles, kas ma tean mis Telia või mõne muu välisomanikke huvitab (tean - raha), ega ka selles, kas kodumaistel ja välismaistel omanikel on erinevad huvid (on). Küsimus oli puhtalt selles, et majandusaasta aruanne on eelkõige PR-dokument, millega ei tõesta suurt mitte midagi. Noh, ma usun et dividendid on seal ilmselt ausalt kirjas, aga see ei ole hetkel teemasse. Teemasse on see et raamatupidamine on ülimalt loominguline tegevus ja vähe on seal numbreid mis peavad mingis kindlas kohas olema.
Ühesõnaga, kui Telia omanikel peaks olema tahtmine alusetult näidata, et nad on investeerinud rohkem kui dividende maksnud, siis saab nende raamatupidamine sellega vabalt hakkama. Nagu ka iga teise ettevõtte raamatupidamine, sest selline on elu ja elu on ime. Kui kellelgi on tahtmine aru saada, mis ettevõtte rahades tegelikult toimub, siis saadetakse ettevõttele audit kaela, ja teinekord näritakse selle kallal aastaid, sest võõrastele arusaamatu olemine on ka üks raamatupidamise võimalik funktsioon.
Aga kui sa võtad kätte ja teise inimese juttu juraks nimetad, siis võta juba vaevaks ja argumenteeri ennast, sest muidu näeb asi väga lasteaed välja. |
Vot see ongi lahmimine, millest alustas ka Mnator. Võib, saab, peaks. Nii remargi korras, kas sa arvad et Telia Eesti aastaaruannet ja kogu Telia kontserni aastaaruandeid ei auditeerita?
Mina juba argumenteerisin, konkreetsete numbritega. Siis Mnator vastas, et tema (vist?) mõtles hoopis mida välismaa omanikke huvitab, mitte mida nad teevad. Sinu jutt oli täiesti üldine ja hüpoteetiline raamatupidamise loomingulisuse teemal ning millest tahtsin vaid kommenteerida aastaaruandega mitte millegi tõestamise väidet. Ülejäänu mind ei huvitanud. Ehk siis veelkord, kas sinu arvates Telia Eestis 2018-2019 ei investeerinud rohkem kui omanikele dividende maksis? Siia võiks nüüd muidugi lisada küsimuse, kas sinu arvates Telia börsiettevõttena manipuleerib oma finantsnäitajatega?
kaabakas kirjutas: |
Teemasse on see et raamatupidamine on ülimalt loominguline tegevus ja vähe on seal numbreid mis peavad mingis kindlas kohas olema. |
Oot, mis ajast või millised teadmised on sul raamatupidamisest, et sellist jama väita? IFRS-st või kohalikest riiklikest raamatupidamise standarditest oled ikka teadlik?
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaabakas
HV veteran

liitunud: 01.04.2002
|
30.05.2020 21:57:25
|
|
|
erko kirjutas: |
Vot see ongi lahmimine, millest alustas ka Mnator. Võib, saab, peaks. Nii remargi korras, kas sa arvad et Telia Eesti aastaaruannet ja kogu Telia kontserni aastaaruandeid ei auditeerita? |
Ma arvan, et aruandeid ei auditeerita sellises mahus, et oleks võimalik ettevõtte kohta mindagi sisulist öelda. See ei ole lihtsalt proportsionaalne. Lisaks, pane tähele, aruande audit ei ole raamatupidamise audit. See on lihtsalt vormitäide - üks ütleb, et näete, meile tehti audit ja kõik oli ok, teine ütleb, et niipalju kui mina süvenesin ma midagi halba ei leidnud ja mina millegi eest ei vastuta. Aga ma võin sulle kindlalt väita, et ükski endast lugu pidav finantspettur pole vahele jäänud aastaaruande auditiga.
erko kirjutas: |
Ehk siis veelkord, kas sinu arvates Telia Eestis 2018-2019 ei investeerinud rohkem kui omanikele dividende maksis? Siia võiks nüüd muidugi lisada küsimuse, kas sinu arvates Telia börsiettevõttena manipuleerib oma finantsnäitajatega? |
Investeeris või mitte, mina seda ei tea. Mida ma tean on see et ma ei usu selle kohta midagi ühegi aastaaruande põhjal. Kui ma tahan teada, kas Telia investeerib, siis ma vaatan seda, kui mitu majapidamist Telia ühes aastas fiibriga ühendab (vähe) ja seda kas rongiga on juba võimalik Tartust Tallinnasse sõita ilma ühegi leiviauguta (ei ole). Sest jätkuvalt, maapealne reaalsus on vastuvaidlematu, aga paberil olev tõde võiks enamasti olla juba otse wc-paberile trükitud.
Kas Telia börsiettevõttena manipuleerib oma finantsnäitajatega, see ei paneks mind üldse imestama. Sest börs ongi see koht kuhu manipulaatorid kogunevad. Meie LHV sai vanasti usas börsil iga aasta trahvi kuni õppis mitte vahele jääma. Ja võid kindel olla, et börsiettevõttest Suur Telia vastutab oma mittebörsiettevõttest Eesti Telia eest sama palju kui Danske Bank oma Eesti filiaali rahapesu eest. Kolkafiliaal ongi see koht, kuhu suunatakse see jama, millega suures linnas vahele ei taha jääda.
erko kirjutas: |
Oot, mis ajast või millised teadmised on sul raamatupidamisest, et sellist jama väita? IFRS-st või kohalikest riiklikest raamatupidamise standarditest oled ikka teadlik |
Kohvipaksu pealt loen, loogish. Kui standardid oleksid need asjad, mis pettuse ja hämamise välistaksid, kas ei oleks nii, et pettus ja hämamine oleks maa pealt kadunud? Või siis äkki on hoopis nii, et standardeid kasutatakse pettuse ja hämamise kattevarjuks ja vastutuse enda kaelast ära lükkamiseks?
_________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea. |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
30.05.2020 23:21:08
|
|
|
No selge. Ühtegi tõendit aruannetes esitatud info valeks olemise kohta endal pole, lihtsalt ei usu. Kõlab väga vandenõuteoreetiku moodi. Ja su arusaamine finantsaruande auditist on selgelt vigane. Kuid minu poolt on teemakäsitlus lõppenud, ma usuga diskuteerimisel mõtet ei näe.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
31.05.2020 00:00:38
|
|
|
Mnator kirjutas: |
mina kirjutasin, et mis peamiselt huvitab, ma ei väitnud, et see oleks absoluutne
seega tendentsi järeldamine annab õiguse küll
algaastail, kui omanikud olid kodumaised, siis tundus olema suhtumine klentidesse hulga parem |
Mitte ainult ei tundunud vaid oligi.
Ma arvan, kõik kes olnud pikka aega eesti telefoni/elioni/telia (seal vahel on veel mõned nimed olnud) kliendid, on tundunud ühel hetkel järsku hoiakute muutumist. Mina nimetaksin seda mingiks ülbuse tekkimiseks kliendi suhtes ja see kestab tegelikult tänaseni. Ka siit foorumist on see läbi aegade olnud hästi jälgitav.
Mis selle põhjustas... ma arvan, et ei kliendid, ei kunagine Elioni foorum kus asi tuliseks läks ja kinni pandi ega miski taoline...
Aga kõik seda tunnevad.
Asja tahetakse nüüd juba mingi aeg parandada, seda ka kõik näevad, kuid negatiivne foon on praeguseks ikkagi liiga suur.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
31.05.2020 00:11:19
|
|
|
Suhtumine muutuski Rootslaste alla minekuga. Minuteada vahetus ka päris suur osa Telia kaadrist suhteliselt lühikese aja jooksul peale seda - täpseid põhjuseid enam ei mäleta kuid olen eri inimestelt kuulnud ühtteist aastate jooksul.
Ise viisin ettevõtte ühe numbri äsja Elisasse prooviks peale seda kui Telia klienditeenindus oli äärmiselt kliendivaenulik. Suhtlus oli küll sõbralik aga ilmselgelt suunaga, et mine tüüta kedagi teist ja nägemist (kahel päeval kahe erineva inimesega suhtelsin ja suht sama vastus e. asi ei olnud ka konkreetses klienditeenindajas vaid ettevõtte poliitikas kuidas konkreetse küsimusega tegeleda).
Mõistagi peale numbriiliikuvuse alustamist võeti koheselt ühendust ja uuriti mis mureks ning pakuti igati ägedaid diile ja koheselt ka lahendusi murele mille pärast ma algselt nende poole pöördusin ja viisakalt kukele saadeti. Aga põhimõtteliselt ei olnud enam nõus sellega - see aeg kui kliendiga tegelema oleks pidanud oli enne seda kui otsuse vastu võtsin - mitte peale seda kui nende tegevus/tegevusetus on mu viimase piirini välja vihastanud. Noh allesjäänud numbrile sain küll KORDADES parema paketi kui seni oli olnud. Eks paistab kuidas Elisaga kogemus on ja ehk liigutan kõik sinna üle.
PS! sama teema millega ma 10a Telia klient olles nende poole algselt pöördusin tõstatasin täiesti uue kliendina ka Elisas - lihtsalt uudishimust. Sealt võttis õige inimene minuga suhteliselt kohe ühendust ja lahendus oli paari minutiga käes ... Ütleb nii mõndagi ettevõtete erinevuse kohta.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
31.05.2020 00:54:37
|
|
|
Algset probeemi ei taha jagada? Hakkas lihtsalt huvitama
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
31.05.2020 01:05:55
|
|
|
olafsand kirjutas: |
Algset probeemi ei taha jagada? Hakkas lihtsalt huvitama  |
Pead lihtsalt foorumit hakkama algusest lugema ja meibi õnnestub midagi taastada
Eriti hea kui saaksid kätte Elioni kungise foorumi.
https://web.archive.org/
Kuid loomulikult "sõna on vaba" olukorras on see avalikkusele kadunud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
31.05.2020 01:40:19
|
|
|
olafsand kirjutas: |
Algset probeemi ei taha jagada? Hakkas lihtsalt huvitama  |
ah no ei midagi erilist. Mingi hetk on ettevõttel ära kadunud krediidilimiit. Igakuised arved sinna ~100€ kanti ja kenasti tasutud. Klient olen olnud 10a. Olen ostnud hulga tehnikat nii krediitilimiiti kasutades kui ka otse välja.
Hakkas asi sellest, et oli ühte ~500€ telefoni vaja. Läksin seda e-poodi ostma ja seal pakkus kenasti, et võta 0% järelmaksuga. No mõtlesin, et teen seda siis - null kuluga see igal juhul mõistlikum variant ju. Aga kui hakkasin ostu vormistama siis sain veateate, et minu krediidilimiit on null.
Klienditeenindusele kurtsin oma hämmeldust siis sealt vastati, et ma pean hakkama omale limiiti taotlema koos majandusaasta aruende jmt dokumentatsiooni esitamisega. See tekkitas parajat hämmeldust - samal ajal mulle eraisikuna pakutakse 3200€ limiiti ilma, et ma seda tahaks või kasutaks (vist ei ole kunagi kasutanud ja igakuised arved on ka hulga väiksemad kui ärikliendina). Klienditeeninduse ainuke vastus oli, et ma pean limiiti taotlema ja kõik. Kui kirjutasin pikema viisaka vastuse oma pahameele kohta mille palusin edastada inimesele keda see huvitada võiks siis sain vastuseks: "Mul ei ole kellelegi seda teksti edastada ...". No kui ei ole siis ei ole. Mina ei hakka ka Telias kedagi taga ajama - olen sellise käitumise peale juba niigi tige. Viin oma äri siis mujale.
Läksin siis Elisa lehele ja opaa mida üllatust - hinnakirjajärgne pakett on peaaegu 2x soodsam kui see mida ma pikaaegse kliendina Teliale maksan + lisaks saab teenust hulga rohkem (netimahu osas). Järgmine päev andsin Teliale klienditeeninudsele veel teise võimaluse kuid sealt tuli sarnane vastus seega tegin Elisaga lepingu ära (kusjuures sealt võeti kohe ise tel teel ühendust ja tehti kõik võimalikult lihtsaks).
Kui numbriliikuvus pihta hakkas siis muidugi Teliast võeti ühendust ja uuriti milles asi. Siis imestati ka, et tõesti teil ei ole krediidilimiiti kummalisel põhjusel kuigi nagu peaks olema ja lubati see asi kohe joonde ajada. Samas kui andsin teada, et ikkagi liigun ära siis sinna see joondeajamine jäi ka. Pole sel teemal rohkem tagasisidet kuulnud - kuigi mulle jäi mulje, et seda tehakse. Aga noh mobiilinumbri kuutasu pakuti peaaegu 4x soodsamat kui see mida ma aastaid neile maksnud olen ... + rohkem netimahtu. Lisaks ka kolmekohaline summa ostusoodustust järgnevalt ostult.
Aga Elisaga samal teemal siis. Uuel kliendil mõistagi kohe limiiti ei ole kuid võtsin samamoodi klienditeenidusega ühendust ja uurisin, et kuidas neil selle limiidiga asi käib. Algselt on miski 120€ vmt - samas pidavat aja jooksul vastavalt maksekäitumisele tõusma. Samas uuriti, et mida soetada soovin ja lubati asja uurida. Suht kiirelt tuli kõne tagasi, et ei ole probleemi ja teeme ära. Ei pidanud mingeid taotluseid kusagile saatma koos majandusaata aruannetega ega midagi. Väga kliendisõbralik suhtumine.
Kusjuures kui Telia e-pood ei oleks ise mulle seda 0% intressiga soetamist reklaaminud siis ei oleks see probleem üldse tekkinud kuna läksin kindla sihiga seda telefoni e-poest otse välja ostma...
Noh on nüüd oma negatiivne kogemus kenasti välja ventileeritud. Loodan, et Elisa teenuse kvaliteet nüüd pettumust ei valmista Klienditeeninduse kogemus on küll olnud nagu öö ja päev Elisa kasuks siiani.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
kaabakas
HV veteran

liitunud: 01.04.2002
|
31.05.2020 10:44:49
|
|
|
erko kirjutas: |
No selge. Ühtegi tõendit aruannetes esitatud info valeks olemise kohta endal pole, lihtsalt ei usu. Kõlab väga vandenõuteoreetiku moodi. Ja su arusaamine finantsaruande auditist on selgelt vigane. Kuid minu poolt on teemakäsitlus lõppenud, ma usuga diskuteerimisel mõtet ei näe. |
Mul pole ka ühtegi tõendit aruannetes esitatud info tõeseksolemise kohta. Skeptitsism, mis on teadusliku maailmapildi ja progressi alus, ütleb, et tõenditeta uskujad saavad petta. Milles minu arusaam siis vigane on? Sa tahad öelda, et paberitega ei saa valetada? Et paberid välistavad pettuse, kuigi me teame et petturitel on alati paberid korras?
Väikesed vargad ripuvad võllas, suured vargad sõidavad tõllas.
Esimene Telia aastaaruanne, mis kätte sattus, on see http://mobiilimast.ee/wp-content/uploads/2018/09/MA-Telia-Eesti-AS-2017.pdf
Võta sealt lahti peatükk "Sõltumatu vandeaudiitori aruanne". Seal on konkreetselt kirjas, et audiitori aruanne on ainult arvamus, ja mitte ühegi sõnaga ei kohustu keegi selle arvamuse vettpidavusele. Vastupidi, konkreetselt on öeldud, et standarditelevastavuse kontroll ei taga pettuse vahelevõtmist. Paneme siia juurde selle, et audiitori valib ja makab kinni auditeeritav ise, ja küsime endalt, kas selline audiitor saab üldse olla huvitatud millegi leidmisest.
Aruanne tõestab, et Telia suudab paberid korda teha, muud midagi.
_________________ Mida Ott ei õpi, seda Egon ei tea. |
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007

|
31.05.2020 11:52:01
|
|
|
audiitor tüüpiliselt kontrollib, et kas (pea)raamatupidaja on aastaaruande kehtiva raamatupidamisstandardi kohaselt ära vormistanud, et sellest pole kõrvalekallet, libistab pilgu üle mõnest tähtsamast kaustast
täiskontroll raamatupidaja(te) aastase töö üksipulgi ülekontrolliks paari päevaga --- kui keegi teab kedagi kes selleks võimeline, siis teatagu sellisest imest maksuametile, ma usun, et too on väga huvitatud sellisest imeinimesest
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
31.05.2020 12:43:35
|
|
|
Telia Koduinterneti teemast on asi ikka väga kaugele läinud.
Viitsib keegi viimased arutlused Telia Eesti teemasse tõsta, nii majandus kui suhtlus.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
31.05.2020 12:59:39
|
|
|
ot: |
Spoiler 
Mnator kirjutas: |
audiitor tüüpiliselt kontrollib, et kas (pea)raamatupidaja on aastaaruande kehtiva raamatupidamisstandardi kohaselt ära vormistanud, et sellest pole kõrvalekallet, libistab pilgu üle mõnest tähtsamast kaustast... |
Ei vasta tõele. Vähemalt mitte ISA (rahvusvaheline auditeerimise standard) alusel tehtud auditis sellest ei piisa. Aga auditi töövõtud on erinevat tüüpi, võibolla su kogemus on mitte täisauditiga vaid millegi muuga. Või siis ebapädeva audiitoriga, kellelt kutsetegevuse õigust pole veel ära võetud.
Mnator kirjutas: |
täiskontroll raamatupidaja(te) aastase töö üksipulgi ülekontrolliks paari päevaga --- kui keegi teab kedagi kes selleks võimeline, siis teatagu sellisest imest maksuametile, ma usun, et too on väga huvitatud sellisest imeinimesest |
See pole ka auditi eesmärk.
|
viimati muutis erko 31.05.2020 13:01:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
softis
HV Guru

liitunud: 07.09.2004
|
31.05.2020 13:01:32
|
|
|
indrpo kirjutas: |
Telia Koduinterneti teemast on asi ikka väga kaugele läinud.
Viitsib keegi viimased arutlused Telia Eesti teemasse tõsta, nii majandus kui suhtlus. |
Tohoh. Kas väsisite ära Telia kaitsele viskumisest?
_________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks! |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
indrpo
HV Guru
liitunud: 14.11.2004
|
31.05.2020 13:26:06
|
|
|
softis kirjutas: |
indrpo kirjutas: |
Telia Koduinterneti teemast on asi ikka väga kaugele läinud.
Viitsib keegi viimased arutlused Telia Eesti teemasse tõsta, nii majandus kui suhtlus. |
Tohoh. Kas väsisite ära Telia kaitsele viskumisest? |
Mina pole sellel teemal sõna võtnud, millest jutt käib. Teiste kohta ei oska öelda, kuna aga siin Telia tööd tegevaid inimesi pole, siis igaüks võib oma arvamust avaldada. Mõni sinu silmis kaitseb, mõni ründab, sellest tekib arutelu.
|
|
Kommentaarid: 260 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
seeru
HV veteran
liitunud: 10.02.2004
|
31.05.2020 13:54:38
|
|
|
Renka kirjutas: |
Klienditeenindusele kurtsin oma hämmeldust siis sealt vastati, et ma pean hakkama omale limiiti taotlema koos majandusaasta aruende jmt dokumentatsiooni esitamisega. See tekkitas parajat hämmeldust - samal ajal mulle eraisikuna pakutakse 3200€ limiiti ilma, et ma seda tahaks või kasutaks (vist ei ole kunagi kasutanud ja igakuised arved on ka hulga väiksemad kui ärikliendina). |
Mina olen seda erakliendi limiiti paar korda kasutanud (ostsin kaks Sony telekat siis kui kunagi Telia neid müüs) kui avastasin, et selline asi on olemas. Kõik toimis neti kaudu ja oli väga bro.
Nüüd kunagi proovisin ka kasutada, aga ei. Peate ikka esindusse tulema nägu näitama (see oli veel enne avalikuks tulnud refi aegset rahapesuskandaali)
Kus juures minu rahaline seis oli paranenud ja limiit oli mitmekordselt olemas no kerige peppu mul on lähim Telia teadaolev esindus 50-60 km kaugusel ja kiire oli. Loomulikult leidsin teise ja ka soodsama variandi neti kaudu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
elkur
HV kasutaja
liitunud: 29.07.2002
|
01.06.2020 11:27:35
|
|
|
Renka kirjutas: |
Aga kui hakkasin ostu vormistama siis sain veateate, et minu krediidilimiit on null. |
Mul oli/on täpselt sama teema ärikliendina. Minu meelest tõmmati limiit nulli siis kui EMT ja Elion omal ajal info- ja arveldussüsteemid kokku panid.
Aga juhtum oli sarnane, pakuti lahkelt 0% ning siis prääks ei saa - tee taotlus koos bilansiga. Keeldusin viisakalt ning põhimõtte pärast astusin otse kõrvalolevasse TELE2 boxi ning soetasin kõik vajaliku sealt (koos SIM kaardiga).
Olen olnud pikaaegne ja kohusetundlik Telia klient ning ei kavatse mina kaameliks mitteolemist tõestada, tehke oma süsteemid korda.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
erko
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2004
|
01.06.2020 12:47:39
|
|
|
Kas nende automaatsete krediidilimiitide kadumise põhjuseks ei võinud olla karmistunud reeglid rahapesu tõkestamise seaduses? Kes tahes mingit finantsteenust pakub, sh. ka järelmaks, pidi uute nõuete kohaselt iga kord kliendi isikusamasuse tuvastama ja kõik muud sinna juurde kuuluvad jutud.
Kui see nii oli, siis igal juhul väga vilets kommunikatsioon Telialt klientidele sel teemal.
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
Inspiro
HV kasutaja
liitunud: 28.05.2012
|
01.06.2020 13:10:15
|
|
|
elkur kirjutas: |
Renka kirjutas: |
Aga kui hakkasin ostu vormistama siis sain veateate, et minu krediidilimiit on null. |
Mul oli/on täpselt sama teema ärikliendina. Minu meelest tõmmati limiit nulli siis kui EMT ja Elion omal ajal info- ja arveldussüsteemid kokku panid.
Aga juhtum oli sarnane, pakuti lahkelt 0% ning siis prääks ei saa - tee taotlus koos bilansiga. Keeldusin viisakalt ning põhimõtte pärast astusin otse kõrvalolevasse TELE2 boxi ning soetasin kõik vajaliku sealt (koos SIM kaardiga).
Olen olnud pikaaegne ja kohusetundlik Telia klient ning ei kavatse mina kaameliks mitteolemist tõestada, tehke oma süsteemid korda. |
Logi sisse telia.ee -> vali esindatav - > iseteenindus - > liisingu limiit
LIISINGLEPINGU TINGIMUSED
Hetkel ei ole võimalik liisingulepingut sõlmida
Suuremat limiiti saab taotleda pöördudes teenindaja poole.
Liisingu vaba limiit on 0 €. Jätkamiseks taotle limiiti SIIN
--
Minul on nt. limiit null kuna puudub käive
Ega eraisikuna ka valdavalt kuskilt järelmaksu ei saa kui palk on väike või üldse puudub.
viimati muutis Inspiro 01.06.2020 14:14:40, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
01.06.2020 13:27:55
|
|
|
Tundub jube keeruline.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|