Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 19.05.2020 13:46 vasta tsitaadiga

Paremad Bolti eelmise või eesoleva hooaja omadest?
Kommentaarid: 208 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kriisa H
HV kasutaja
Kriisa H

liitunud: 30.09.2009




sõnum 20.05.2020 12:03 vasta tsitaadiga

Esimesed ~40km läbitud max G30 peal.
Spoiler Spoiler Spoiler


Võrreldes nüüd ES4'ga linnas sõites erilist vahet pole ja mugavust juurde otseselt väga ei tulnud või on hetkel läbitud vahemaa liiga väike, et sellest aru saada.
Pigem ES4'ga oli parem liigelda teedel, kus selliseid kõvemaid "löök" muhke "mõranenud/paisunud" ribasi on.
ES4 suhtes võttis paugu enale amort, G30'l pidevalt kiirusega mängima, et "mugavam" ületada kirjeldatuid kohti (Elvas on teatud kõnniteede lõigud päris pikalt sellised).Samas G30 suureks plussiks on, et saab lõigata ka väiksematelt pindamata lõikudelt, kus ES4 hätta jäi. Väiksemad üleminekud äärekividelt maha/peale on G30'ga hea sõita, ES4 puhul pidi pidevalt maha ronima ja "tõstma". Jõu teemal on G30 igast küljest üle, mis ka loogiline võimsuse suhtes. Pidurdamine on mugavam sisse ehitatud klotside suhtes esimesel rattal (kangiga pidurdamine).

G30'ne puhul muutus häirivaks ka kõrisev kell ning gaasi nupp (kui seda nii nimetada). Kell nagiseb igas asendis põhimõtteliselt ning gaasinupp, kui sõita püsikiirusehoidjaga.

Aku suhtes olen üllatunud, need 40km sai läbitud karbist välja võetud tootega "sport" režiimiga. Laadimistsükleid ei olnud veel ise teinud, protsentide nüüd enam ei meenud, palju oli. Kui ilm lubab siis püüan täna täis laetud akuga selle maksimaalse kilometraasi kätte saada.

Kaalu teemal otseselt vahet ei oksa teha, kuna ES4'ja pole käepärast, G30 on natukene ebamugavam transportida just oma massivsuse ja kokku klapitava kuju suhtes.
Segway appi ka pistiitab, ei tööta "Driving history" ei ES4 ega G30 peal mul korralikult. Salvestab vahemaa ja muu info ära aga trajektoori ei kuva ajalooliselt (see vist üldine bug sellega).

_________________
xxx
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2020 15:51 vasta tsitaadiga

infect kirjutas:
Uus tõukside jagamise teenus tuli juurde: https://www.tuul.xyz/et/home

Pidavat Bolti omadest paremad tõuksid olema ja vastupidavamad.

Kellelgi kogemusi juba?

Sõitma veel ei jõudnud aga Rotermanni vahel täna juba rattaid nägin.
Tundub selline hea tummine tükk olevat. Jäik raam, suured rattad. Meeldis veel see, et nö. jalg on nagu tsiklil. Ehk hoiab vähe stabiilsemalt ja iga väiksem tuuleiil ei lükka rivis olevaid rattaid dominote kombel pikali.
Näis, äkki jõuab õhtul tiiru ära teha.
Kommentaarid: 220 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 201
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2020 16:52 vasta tsitaadiga

Kriisa H kirjutas:
Esimesed ~40km läbitud max G30 peal.
Spoiler Spoiler Spoiler


Võrreldes nüüd ES4'ga linnas sõites erilist vahet pole ja mugavust juurde otseselt väga ei tulnud või on hetkel läbitud vahemaa liiga väike, et sellest aru saada.
Pigem ES4'ga oli parem liigelda teedel, kus selliseid kõvemaid "löök" muhke "mõranenud/paisunud" ribasi on.
ES4 suhtes võttis paugu enale amort, G30'l pidevalt kiirusega mängima, et "mugavam" ületada kirjeldatuid kohti (Elvas on teatud kõnniteede lõigud päris pikalt sellised).Samas G30 suureks plussiks on, et saab lõigata ka väiksematelt pindamata lõikudelt, kus ES4 hätta jäi. Väiksemad üleminekud äärekividelt maha/peale on G30'ga hea sõita, ES4 puhul pidi pidevalt maha ronima ja "tõstma". Jõu teemal on G30 igast küljest üle, mis ka loogiline võimsuse suhtes. Pidurdamine on mugavam sisse ehitatud klotside suhtes esimesel rattal (kangiga pidurdamine).

G30'ne puhul muutus häirivaks ka kõrisev kell ning gaasi nupp (kui seda nii nimetada). Kell nagiseb igas asendis põhimõtteliselt ning gaasinupp, kui sõita püsikiirusehoidjaga.

Aku suhtes olen üllatunud, need 40km sai läbitud karbist välja võetud tootega "sport" režiimiga. Laadimistsükleid ei olnud veel ise teinud, protsentide nüüd enam ei meenud, palju oli. Kui ilm lubab siis püüan täna täis laetud akuga selle maksimaalse kilometraasi kätte saada.

Kaalu teemal otseselt vahet ei oksa teha, kuna ES4'ja pole käepärast, G30 on natukene ebamugavam transportida just oma massivsuse ja kokku klapitava kuju suhtes.
Segway appi ka pistiitab, ei tööta "Driving history" ei ES4 ega G30 peal mul korralikult. Salvestab vahemaa ja muu info ära aga trajektoori ei kuva ajalooliselt (see vist üldine bug sellega).


Sain ka täna on G30 Max'i kätte. Laen aku täis ja vaatan palju ma oma 135kg-ga läbi sõidetud saan.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rem4605
Kreisi kasutaja
rem4605

liitunud: 07.03.2003




sõnum 20.05.2020 17:22 vasta tsitaadiga

Ma saan Tartus oma 110kg-ga täpselt 30km sõidetud(G30 Max). Aga annab seda 30nd kilomeetritki päevaga vurada. Enivei ju iga õhtu juhe seina. Või te sõidategi kuni 10%ni ja alles siis juhe seina? Sest laadimistsükleid ju põhimõtteliselt määratud 500?
_________________
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CryxOC
HV kasutaja
CryxOC

liitunud: 29.05.2007




sõnum 20.05.2020 21:04 vasta tsitaadiga

rem4605 kirjutas:
Ma saan Tartus oma 110kg-ga täpselt 30km sõidetud(G30 Max). Aga annab seda 30nd kilomeetritki päevaga vurada. Enivei ju iga õhtu juhe seina. Või te sõidategi kuni 10%ni ja alles siis juhe seina? Sest laadimistsükleid ju põhimõtteliselt määratud 500?


Seda laadimistsüklit mõistetakse üldiselt kui 0-100% laadimist. Aga näiteks 2x 50-100% laadimist teeb kokku 1 tsükli. On tõsi, et kindlate protsentide juures laadimine ja hoidmine annab ka oma efekti, kuid tavatarbijana ei peaks sellega pead murdma. Seega - ei tasu muretseda ja lae siis, kui pead õigeks ja vajalikuks. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2020 11:32 vasta tsitaadiga

Rauno266 kirjutas:
Kriisa H kirjutas:
Esimesed ~40km läbitud max G30 peal.
Spoiler Spoiler Spoiler


Võrreldes nüüd ES4'ga linnas sõites erilist vahet pole ja mugavust juurde otseselt väga ei tulnud või on hetkel läbitud vahemaa liiga väike, et sellest aru saada.
Pigem ES4'ga oli parem liigelda teedel, kus selliseid kõvemaid "löök" muhke "mõranenud/paisunud" ribasi on.
ES4 suhtes võttis paugu enale amort, G30'l pidevalt kiirusega mängima, et "mugavam" ületada kirjeldatuid kohti (Elvas on teatud kõnniteede lõigud päris pikalt sellised).Samas G30 suureks plussiks on, et saab lõigata ka väiksematelt pindamata lõikudelt, kus ES4 hätta jäi. Väiksemad üleminekud äärekividelt maha/peale on G30'ga hea sõita, ES4 puhul pidi pidevalt maha ronima ja "tõstma". Jõu teemal on G30 igast küljest üle, mis ka loogiline võimsuse suhtes. Pidurdamine on mugavam sisse ehitatud klotside suhtes esimesel rattal (kangiga pidurdamine).

G30'ne puhul muutus häirivaks ka kõrisev kell ning gaasi nupp (kui seda nii nimetada). Kell nagiseb igas asendis põhimõtteliselt ning gaasinupp, kui sõita püsikiirusehoidjaga.

Aku suhtes olen üllatunud, need 40km sai läbitud karbist välja võetud tootega "sport" režiimiga. Laadimistsükleid ei olnud veel ise teinud, protsentide nüüd enam ei meenud, palju oli. Kui ilm lubab siis püüan täna täis laetud akuga selle maksimaalse kilometraasi kätte saada.

Kaalu teemal otseselt vahet ei oksa teha, kuna ES4'ja pole käepärast, G30 on natukene ebamugavam transportida just oma massivsuse ja kokku klapitava kuju suhtes.
Segway appi ka pistiitab, ei tööta "Driving history" ei ES4 ega G30 peal mul korralikult. Salvestab vahemaa ja muu info ära aga trajektoori ei kuva ajalooliselt (see vist üldine bug sellega).


Sain ka täna on G30 Max'i kätte. Laen aku täis ja vaatan palju ma oma 135kg-ga läbi sõidetud saan.


Päris tühjaks pole veel sõitnud, aga eilne tööle-ja-koju ots (10.4km kokku) viis aku 100% pealt 61% (teoorias siis ca 27km saab läbi sõita) peale ning seda kui sõidumood oli Sport. Linnas piisaks kenasti D-st isegi ja see tõenäoliselt pikendaks ka sinna umbes 30km peale kogudistantsi. Sõidumugavuse osas mul suurt kogemust teiste tõuksidega pole. Natuke olen Bolti ja Citybee omadega sõitnud ja sõbra M365-ga paarutanud, aga mulle tundub, et Max on mõnevõrra pehmem. Ei tea, kas seda tänu sellele, et vedav ratas on taga ja aku on sõiduplaadi sees, mis viib raskuse esiotsa pealt taha ning äärekividest üles ja alla sõitmine ei põruta nii nagu teistega.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2020 13:22 vasta tsitaadiga

135 kilost saaks osa ehk maha, kui tõuksi mõned kuud hoopis kõrval lükata ja elektrit toota. 5 km tööle jalutamise ots oleks ju tegelikult ideaalne võimalus iga päev veidi füüsilist koormust saada.

Saan täiesti aru, et esimene reaktsioon on vihapurse, aga tegelikult vähendab see "tõuks" normaalset kehalist aktiivsust veelgi. Mul omal üks vähe ümara vormiga naistuttav tegi totaalse muutumise läbi kõigest poole aastaga, kui hakkas igal õhtul Mustamäe vahel 5-10 km jalutusringe tegema.
Kommentaarid: 208 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
netcat
HV kasutaja
netcat

liitunud: 13.01.2010




sõnum 22.05.2020 14:06 vasta tsitaadiga

Olen ühe nädala sellise sundjalutamisega juba kilo juurde võtnud ja arvata võib, et see ei tulnud säärelihastest.
Selgitus: kes ei liigu, see ei söö ja vastupidi. Paar kilti päevas on igati okei, 10+ paneb mu õhtuti terve hobuse ära õgima. YMMV.
Et elektritõuksid soodustavad väheliikuvust, nõus. Oleks ammu soetanud sellise, kui neid saaks kasutada ka tavalise tõuksina ja sõita elektriga alles siis kui ära väsid.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rem4605
Kreisi kasutaja
rem4605

liitunud: 07.03.2003




sõnum 22.05.2020 17:39 vasta tsitaadiga

netcat kirjutas:
Oleks ammu soetanud sellise, kui neid saaks kasutada ka tavalise tõuksina ja sõita elektriga alles siis kui ära väsid.


Aga saad ju niisama jalaga ka tõugata ilma et voolu annaks peale icon_biggrin.gif

Aga liikumise kohapealt niipalju, et ega see sõitmine põletab ka ilmselt omajagu kaloreid. Pärast pikemat sõitu on tihtipeale selg märg.

_________________
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009




sõnum 22.05.2020 18:19 vasta tsitaadiga

netcat, kasutusjuhend sunnib mootorit kasutama või milles probleem seisneb?
_________________
Teostan BIOS paroolide eemaldamist. HP, Lenovo, Dell, Fujitsu-Siemens, Acer, Asus, Panasonic ja paljud muud.
Kommentaarid: 303 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 247
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.05.2020 18:23 vasta tsitaadiga

Ei saa vast päris lahti ühendada ja avaldab vabajooksule takistust.
Kommentaarid: 208 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2020 15:32 vasta tsitaadiga

Kas birdi või tuule promokoode ka leidub? Teen mõned tiirud
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IceUul
Sinu Ema
IceUul

liitunud: 14.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2020 17:50 vasta tsitaadiga

Tahtsin seda Tuule masinat proovida, aga app ei toimi, ei lase krediitkaarti ära kinnitada icon_mad.gif
kellelgi on õnnestunud seda kasutada ka?
Kommentaarid: 184 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 161
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
warwas
HV Guru
warwas

liitunud: 06.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2020 18:29 vasta tsitaadiga

IceUul kirjutas:
Tahtsin seda Tuule masinat proovida, aga app ei toimi, ei lase krediitkaarti ära kinnitada icon_mad.gif
kellelgi on õnnestunud seda kasutada ka?

Mul õnnestus kaart lisada ja pärast seda on see maksevahendite loetelus nähtaval ka.
Kas Seal on kuskil mingi kinnitamise protsess veel? Sõitma pole veel jõudnud..
Kommentaarid: 220 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 201
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




sõnum 23.05.2020 20:09 vasta tsitaadiga

warwas kirjutas:
infect kirjutas:
Uus tõukside jagamise teenus tuli juurde: https://www.tuul.xyz/et/home

Pidavat Bolti omadest paremad tõuksid olema ja vastupidavamad.

Kellelgi kogemusi juba?

Sõitma veel ei jõudnud aga Rotermanni vahel täna juba rattaid nägin.
Tundub selline hea tummine tükk olevat. Jäik raam, suured rattad. Meeldis veel see, et nö. jalg on nagu tsiklil. Ehk hoiab vähe stabiilsemalt ja iga väiksem tuuleiil ei lükka rivis olevaid rattaid dominote kombel pikali.
Näis, äkki jõuab õhtul tiiru ära teha.


On tummine tükk. Tõuksi osad on eestis tehtud 😉
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.05.2020 20:52 vasta tsitaadiga

https://kasulik.delfi.ee/news/kasulikuvideod/tallinna-tanavatel-vuravad-esimesed-toukerattad-miks-on-tuul-parem-kui-eelmisel-aastal-tanaval-olnud-touksid?id=89939765
Kommentaarid: 208 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 192
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
Kreisi kasutaja
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 23.05.2020 21:41 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
135 kilost saaks osa ehk maha, kui tõuksi mõned kuud hoopis kõrval lükata ja elektrit toota. 5 km tööle jalutamise ots oleks ju tegelikult ideaalne võimalus iga päev veidi füüsilist koormust saada.

Saan täiesti aru, et esimene reaktsioon on vihapurse, aga tegelikult vähendab see "tõuks" normaalset kehalist aktiivsust veelgi. Mul omal üks vähe ümara vormiga naistuttav tegi totaalse muutumise läbi kõigest poole aastaga, kui hakkas igal õhtul Mustamäe vahel 5-10 km jalutusringe tegema.


Ma mõtlesin just sama asja, ehk oleks mõistlikum päris tõuksi kasutada.

_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




see post läheb kustutamisele sõnum 24.05.2020 09:26 vasta tsitaadiga

5 km jalutada võtab tegelikult päris kaua aega ja ülekaalulisena hakkavad kindlasti põlved ka valutama. Elektritõus oleks väike edasiminek auto/ühistranspordi kasutamisele. Saab värskes õhus olla ja ei istu koguaeg (võrrelduna bussis või autos olemisega).
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 24.05.2020 09:28 vasta tsitaadiga

Kuu aja pärast ei ole enam ülekaaluline.
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




see post läheb kustutamisele sõnum 24.05.2020 09:42 vasta tsitaadiga

Soovitaks osta pigem jalgratas ja hakata rohkem oma tervisele mõtlema, ülekaal mõjub ka südamele ja varem või hiljem hakkavad igasugu probleemid ilmnema ning vaja hakata peotäite kaupa tablette sööma (vererõhu rohud, südame rõhud jne).
Jalgrattaga tööle jõudes on küll särk ilmselt märg, aga saab ju vahetusriided kaasa võtta. Inimesi on väga erinevate iseloomudega ja selline jutt läheb osadel lihtlsalt ühes kõrvast sisse ning kohe ka teisest kõrvast välja.
Jalgrattaga sõites läheb kõht tõhjaks ja vaja hobusemoodi süüa, siis selle vastu aitab näiteks väherasvane toit.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




see post läheb kustutamisele sõnum 24.05.2020 10:13 vasta tsitaadiga

Samas me ei tea. Kui pikk ta on. 135kg vb on puhas lihas?
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 77
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 24.05.2020 12:47 vasta tsitaadiga

Ei no tore kui tervise pärast muretsetakse. Olen üldiselt füüsiliselt aktiivne aga siin on nüüd ca pool aastat pausi õlavigastuse ja koroona tõttu vahele tulnud.
Kommentaarid: 32 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Zpider
HV vaatleja
Zpider

liitunud: 17.03.2010




see post läheb kustutamisele sõnum 24.05.2020 12:59 vasta tsitaadiga

Hea ju kui keegi ka teisest vaatenurgast asjale läheneb. Kokkuvõttes otsustad ikka ise, mis endale kõige parem.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
Kreisi kasutaja
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 24.05.2020 13:00 vasta tsitaadiga

Palju siis enne kaalusid?
_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Elektrilised tõukerattad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.