Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 182, 183, 184  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
maxfox04
HV veteran

liitunud: 08.02.2010




sõnum 06.05.2020 17:31:29 vasta tsitaadiga

rmc, V pole sul vaja jälgida, kuna sisse läheb 1tk 18650 ja see on standard aku, mille nominal pinge on 3.6V. A sul palju pole vaja, kuna need taskulambid ei võta nii palju voolu sisse. Kui tahad max tööaega, siis ongi vaja suure mAh numbri. Siin näiteks on see 3600mAh, mis on praktiliselt max, mida 18650 üldse saab olla:
https://e5.ee/et/18650/41-lg-inr18650-m36-3600mah-5a.html
Kas oled kindel, et kaitsega aku üldse mahub sinna? Kaitsega aku on pikem.

_________________
Hobielektroonik. Parandan katki läinud elektroonikat.
Huvid: mikrokontrollerid, DIY, IoT, CNC, 3D printer: Prusa i3.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.05.2020 17:57:08 vasta tsitaadiga

Tänud! Kui palju kõrgem? Mul on üks suvaline element, millel nibu otsas ja see sobib ka okeilt taskulampidesse, kõrgusevahe neil mingi paar mm.
_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003



Online

sõnum 08.05.2020 16:56:03 vasta tsitaadiga

rmc
Vahetanud:
1. Akusid. Alguses kasutasin LiFePO4 keemiat. Aga selgus, et nendel on väga kehv tsüklieluiga võrreldes 4,2V 18650 Liioon elementedega. Viimati uus aku 2016 aprill ~1200€ (nüüd saaks ~800€-ga sama asja)
2. Kummid: Pm üle 10€-seid pole mõtet osta. Kuluvad kõik ühe kiirusega. ~4000km ehk saab ühega.
3. Tagarumm: on jalgpiduriga ~13€ iga ~15 000km tagant saab vahetatud.
4. Kett: ei mäleta et oleks vahetanud.
5. mootor: laagrid 1x igaksjuhuks vahetasin (~3€).
Spoiler Spoiler Spoiler
Mootoril palju tööd seljataga.

Sääst siiani ~12 000€ vs auto.

Njah, olen kiitnud siin oma PF pakki. Tuleb välja, et see cell on tegelikult kõige sitem icon_razz1.gif
Spoiler Spoiler Spoiler


Kui aku hakkab väsima on mõistlik see lisada majale ja uus rattale ehitada. Majale naguinii lõputult vaja.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 08.05.2020 19:02:25 vasta tsitaadiga

On tore, et kogenud elektrivelotajad oma kogemusi jagavad.

Kirjutaks siis omadest kogemustest õige kah ja kommenteeriks veidi viimase härra arvamusi ka.

Alustuseks siis veidi oma velost - spidomeeter näitab hetkel 88 784,3 km (Jah, sellel rattal on 5 kohaline spido). Rattaks on Giant Revive, mootoriks MP3 koos Lyen 9FET kontrolleriga seadetel 30A/50A.

Põhiliteks kuluallikateks on:

a) rehvid - mul on 20´´ ratas ja esivedu ning see sööb paari tuhande kilomeetriga rehvi ära.
b) porilaudu on ka läinud aja jooksul arvestatavalt.
c) laagrid - nii mootoril kui ka kärul läheb aeg-ajalt laagreid.

Akudega on küll eelnevalt kommenteerinud härrast veidi erinev kogemus.

8+ aastat trööbatud LiFePO4 akudest (tegin mitu 48V 20Ah akut) on järgi mahtuvuselt 80-90% Mõnest rohkem, mõnest vähem - hiina kvaliteet on juba kord selline.

Seal sees on kandilised GBS LFP20AHA tüüpi purgid. Tsükleid võib olla paar tuhat küll, sõidan peaaegu iga päev ja seda ka talvel. Täpselt ei oska siiski öelda. Igal juhul võib rahule jääda... kuid asjad on moraalselt vananenud.

Kogemus klientide akudega siiski ütleb, et ümmargune purgidisain on väiksema varieeruvusega ja üldiselt parema kvaliteediga kui kandilistel. Võimalik, et sellest, et seal pole elektroodimaterjal volditud sees vaid ilusti spiraalis. Kindel pole... igal juhul selline tähelepanek.

Olen 4 aastat juba paigaldanud klientidele Panasonicu PF purke ja mingeid probleeme pole nendega täheldanud, seega natuke keeruline kommenteerida seda graafikut. Isiklik kogemus nendega puudub. Igal juhul oli testimisel üks PF cellidest aku mis oli 2.5a sõitnud ja sellel oli aastane mahtuvuse kukkumine ~1.5% mis ei ole üldse halb. Tsüklite arv küll teadmata ja ilmselt mitte liiga suur.

Fakt on, et LG ja Samsungi peeti läinud purkidega akusid on remontida saanud küll ja veel kuid ühtegi (või oli üks?) peetis Panasonicu või Sony purkidega akut ma pole veel näinud. Muidugi, eks neid liigub vähem ka. Kokkuvõttes keeruline öelda.

Tegin omale eelmine kuu just Panasonicu 18650BD 3200mAh cellidest korraliku ~4kWh aku, eks elu näitab kuidas töötavad.

Kui nüüd mõelda, miks eelmisel härral LiFe nii kehvasti kestis siis kas asi ei või olla liiga suurtes vooludes??? Minu elektrikulu kruiisimisel punn põhjas (35km/h umbes) on kuskil 0.6C ja laadin tavaliselt 0.15C vooluga ligikaudu. Võimalik, et peni on siia maetud. Ei tea.

Kui võtta näiteks mingi 18650 purk, millel amprireiting on 10A märgitud siis see veel ei tähenda, et nüüd hakkamegi sealt 10A tirima... siis ongi tulemus nagu seal graafikul näha. Selle numbri võib julgelt kahega jagada, parem kui kolmega. Siis ehk kestab.

Sellised on minu kogemused elektrivelotamisest.

tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.05.2020 03:01:49 vasta tsitaadiga

küsimusi ja kommentaare oleks tegelikult palju, kuna kõvasti asjalikku juttu siia lisandunud jälle...aga uni hetkel nii kõva, et ei jõua pikalt kirjutada icon_lol.gif

küll aga küsiks seda, et kas pildil olev velo on ise ehitatud? mõtlen siis just raami ja geomeetriat

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 09.05.2020 06:58:12 vasta tsitaadiga

DVDRW, mismoodi Sa seda cellide kulumist mõõdad?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Huumees
HV vaatleja

liitunud: 06.12.2008




sõnum 09.05.2020 11:51:14 vasta tsitaadiga

Wiltz, Kiire Google ütleb, et tegemist on rattaga Giant Revive
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.05.2020 14:06:10 vasta tsitaadiga

DVDRW, rehvide osas oled kallimaid ostnud ka või pole proovinudki? Pidavuses jne. peaks suur vahe olema. Keti osas, kas sul on vahetatavad käigud või üks käik?

Wiltz,
IndrekM80 kirjutas:
Rattaks on Giant Revive, mootoriks MP3 koos Lyen 9FET kontrolleriga seadetel 30A/50A.

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 09.05.2020 14:25:13 vasta tsitaadiga

Kummidele ma natuke lisaks, et ise kasutan Marathon Mondial kumme ja hetkel ainult usaldan seda, eriti kui tööle igapäevaselt käiia. Kumm ise vist oli 35EUR, kestab kusagil 10 000km taga(siis muster peaeagu ära kulunud), võib vahetada ette ja saab 20 000 kokku. Tal peaks olema veel sees sinine ollus ka, isegi kui kulunud peaks kaitsma aukude eest.
Kummi eripära, et sisekummi tekib auk ika 6000km tagant.
Odavatel kummidel keskmiselt auk iga 1000km tagant.
Vähemalt minu kogemus.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003



Online

sõnum 09.05.2020 16:12:16 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
DVDRW, rehvide osas oled kallimaid ostnud ka või pole proovinudki? Pidavuses jne. peaks suur vahe olema. Keti osas, kas sul on vahetatavad käigud või üks käik?

Maxxis hookworm olen proovinud 30€, kulusid samakiiresti kui 10€-sed. Sõita oli ehk tsipa parem. Elektrirattale sobivad võimalikult paksud ja laiad rehvid. Imelik aga üldjuhul mida kallim rehv seda kehvem elektrirattale, sest nendel on rõhk pandud kergele kaalule mis need ka vähemkestvaks teevad.
Ideaalne oleks mingi motika õhem rehv+velg, aga saadavus ja kokkusobitamine on liiga keeruline (kodarad jne).
Endal kogemus vihmaga on kummi katki minemise tõenäosus ~10x suurem. Enamasti väike traadijupp.
Topelt sisekumm natuke aitab.
Ja amort on mõttetu kui sääst on eesmärk. Alates 600€-st hakkavad enamvähem kasutatavad. Odavam/lihtsam on paksemad ja tühjemad rehvid.
Meeldib jalgpidur, kuna ketaspiduritega jändamine on tülikas ja kallis. 90% pidurdamine toimub mootoriga anyway.
1 käik. Kunagi oli SRAM7 käiguline rummusisene. 2x ~10000km juures on mul need pilbasteks lennanud (~150€ tk)
Jään pigem ühekäigulise 15€ rummu juurde.
Ja mootor taha minu ratta puhul ei tule kõnealla - oleks kohe ülepea.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.05.2020 17:01:39 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:

Ja mootor taha minu ratta puhul ei tule kõnealla - oleks kohe ülepea.


Nope, ei usu.

Mul on tagaratta mootor, ratta kaal 40kg juures ja akust võtan 5+kw maksimumis, ja loomulikult, kui tahan siis läheb tagarattasse ja üle ka puhtalt throttlega, AGA EI PEA JU SEDA TEGEMA icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
Aeg maha 1p
dohc-48v12

liitunud: 28.07.2008




sõnum 09.05.2020 17:10:13 vasta tsitaadiga

Tall on on ja off nupp mitte kiirendi icon_razz.gif
_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
IndrekM80
HV kasutaja

liitunud: 16.04.2013




sõnum 09.05.2020 19:03:27 vasta tsitaadiga

Nagu keegi juba mainis, on see siiski täiesti "tavaline" jalgratas. Eestis neid siiski praktiliselt ei liigu, vast kahe käe sõrmedel üles lugeda. Ise tõin neid Hollandist mõned.

Nõustun veel ühe kommentaariga rehvide osas - kallim rehv üldiselt ei kesta kauem. Vahet pole mis tilu-lilu see on, 2500km-iga on ta läinud niikuinii icon_smile.gif

Wiltz kirjutas:
küsimusi ja kommentaare oleks tegelikult palju, kuna kõvasti asjalikku juttu siia lisandunud jälle...aga uni hetkel nii kõva, et ei jõua pikalt kirjutada icon_lol.gif

küll aga küsiks seda, et kas pildil olev velo on ise ehitatud? mõtlen siis just raami ja geomeetriat
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.05.2020 21:40:57 vasta tsitaadiga

DVDRW, endal oli eelmine velo üpris jämeda rehviga 26" ja praegune 27,5" PLUS velo... eelmisel vist olid 26"x2.4" rehvid ja praegusel 27,5"x2,8" ning ütleme, et 6000km, tundub, et saaks sõita (praegu algselt rattaga kaasas olnud rehvid ning ~4600km sõitnud), samas pigem vahetan vast mõne aja pärast nende vastu välja: https://www.bike24.com/p2360025.html (mugavam nt. vanalinnas kividel vihmaga või mujal ebastabiilsetes kohtades ning peamiselt tõusudel poriga).
Eelmisel velol olid need all ja väga head... see "Black Chili" peaks hea olema pidavuse ja juhitavuse osas, ent ka selle kõige kestvuse osas ning "ProTection" on kõige vastupidavam variant sellest ka veel...
Aganoh, sul vast pigem kõvale pinnasele vaja, ent Continentali ProTection variandid on täitsa proovitavad kui väljaminekut õigustada tahad.
Mis suurusega rehvid sul?

Kui käike ei vaheta, siis pole kasseti-keti probleemi vast jah: kulub ühtlaselt sisse, kuniks plaksu teeb. Ise sõidan suuresti ühe-kahe käiguga, harvem kasutan teisi: elektrikal vast oleks täiesti savi.
Ketastega on veidi tüütu, ma tavavelol sõidaks tavaliste klotsidega kui neid külge panna saaks... oli kunagi ammu esiketaspidur ning nüüd paar aastat mõlemat kettad... pigem "gimmick". Tahavad pidevalt hellitamist saada, klotsidega oli vaheta ja unusta sisuliselt. Samas ei tea, kuidas elektrikaga toimiks.

kolinkoff-i jutt, et 10k sõitnud rehvi võib ette vahetada pani juhitavuse peale kohe mõtlema icon_lol.gif, ent eks ei tea, kuniks pole proovinud konkreetset setupit.
Samas, palju sul praegu sõitnud on rehv - pilti saad panna?

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 09.05.2020 21:53:50 vasta tsitaadiga

Endal Schwalbe Jumbo Jimid 26x4 liteskinid kestsid 4000.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kolinkoff
HV vaatleja
kolinkoff

liitunud: 27.01.2011




sõnum 10.05.2020 01:12:03 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:

kolinkoff-i jutt, et 10k sõitnud rehvi võib ette vahetada pani juhitavuse peale kohe mõtlema icon_lol.gif, ent eks ei tea, kuniks pole proovinud konkreetset setupit.
Samas, palju sul praegu sõitnud on rehv - pilti saad panna?


Nädal tagasi vahetasin tagumise rehvi uuema vastu, pildil võrdlus, üks täpipealt ja natu pealegi 10 000km sõitnud rehv ja teine tutikas. Ehk ise kaalun 100kg, tagarummumootor + kotid alati peal kus erinevat kraami, mis lisavad samuti raskust tagu rattale.
Sõitnud nendega iga ilmaga. Ainuke miinus ratta puhul, et pole renegeerivat pidurdust ja V-pidurid, selline talvine, kus palju liiva, sööb odavamad piduriklotsid nädalaga ära. Seega olen õppinud mitte väga pidurdama, aga Tallinnas ei sa muud moodi.


Täitnud neid kusagil 45-50PSI rõhuga, kunagi ma panin kummil märgitud maksimumi, kuni velje sisesein hakkas pragunema ja vahetasin velje teise vastu, võimalik, et velg oli risu lihsalt. Keskmine kiirus 25-30, kohad kus saab, kiirendan 35-40.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2020 02:57:52 vasta tsitaadiga

Väga OK 10k kohta! V-pidurite osas on klotsil ja klotsil üpris hea vahe.. eelmisel velol sai neid nõks valitud ja leidsin mingid mitme eri tüüpi padjaga, mis toimisid hästi.
_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
beastbeats
HV Guru
beastbeats

liitunud: 26.12.2006




sõnum 10.05.2020 03:44:07 vasta tsitaadiga

Enamus suurtel jalgrattarehvide tootjatel on ju tootevalikus spetsiaalsed elektriratastele mõeldud mudelid...
_________________
Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
redart
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2020 12:37:05 vasta tsitaadiga

Kas teil seda muret pole olnud, et kui panna kõva klots, mis kestaks, siis saadab see velje jälle kiiremini pensionile?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 10.05.2020 12:45:41 vasta tsitaadiga

redart kirjutas:
Kas teil seda muret pole olnud, et kui panna kõva klots, mis kestaks, siis saadab see velje jälle kiiremini pensionile?


Tunduks nagu tiba meh velg võib minna pensionile piduritest ja havasti timmitud kodaratest. Kuid peab arvestama mis pidurid kasutusel kuna elektri rattaga pidurdad kõvasti rohkem. Kui on kõva tõmme siis saad velge praod.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003



Online

sõnum 10.05.2020 14:07:21 vasta tsitaadiga

Sellest ajast kui uute klotsidega pidurdades tavarattaga vihmaga Riia mäest alla sõites need nulli kulusid pole ma nendepoole tagasi vaadanud. icon_razz1.gif
Pakun, et (eriti minu) elektrirattal oleks see kõige suurem jooksev kulu. Regen näitab enamasti üle -1000W. Kui kogu see jõud läheks klotsidesse, tõenäoliselt need süttiksid icon_lol.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 10.05.2020 14:08:24 vasta tsitaadiga

No siin on kõvema liigi kaskadörid koos, 50 km/h 150+ kg koos rattaga ning, V-pidurid. No huhuh, need mõned eurod ikka leiab, et enda ja teiste turvalisuse pärast pädevamad pidurid muretseda, selliste Jaan Tatikate pärast kannatavad ka muud ratturid.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2020 14:40:59 vasta tsitaadiga

Klotside puhul tuleb leida optimaalne vahemik kõvaduse-pehmuse juures, kus kulub piisavalt, et pidurdada ja piisavalt vähe, et mitte kohe ära pidurduda icon_razz.gif

devean, hea v-pidur on sama efektiivne kui ketas - räägin ju isiklikest kogemustest. Samas, jah, pole mul 150+kg massiga testitud, kuigi olen igast äärmusteni viinud ja mänginud, saamaks aru.
Vihmase ilmaga jne. on ketas hoopis halvem tõenäoliselt.

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
devean
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.02.2003




sõnum 10.05.2020 14:57:30 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
Klotside puhul tuleb leida optimaalne vahemik kõvaduse-pehmuse juures, kus kulub piisavalt, et pidurdada ja piisavalt vähe, et mitte kohe ära pidurduda icon_razz.gif

devean, hea v-pidur on sama efektiivne kui ketas - räägin ju isiklikest kogemustest. Samas, jah, pole mul 150+kg massiga testitud, kuigi olen igast äärmusteni viinud ja mänginud, saamaks aru.
Vihmase ilmaga jne. on ketas hoopis halvem tõenäoliselt.


Nüüd ei saa aru mida lugesin, nüüd tuleb äkki keegi väitma, et hoopis hobutransport on efektiivsem kui autotransport. Ainsad v-piduri eelised on hind (kettad ja klotsid kuid seegi on aastal 2020 marginaalne) ja ehk mõni gramm kergem kaal (põhiline põhjus miks neid on maanteeratastel veel osaliselt kasutatakse, aga räägime elektriratastest mis kaaluvad 30kg). Muus osas pole vpiduril mingit sõnaõigust hüdraulilise ketaspiduri vastu. Vaata kasvõi mägiratturite võistlusi, kus pidurdus efektiivsus on eluliselt tähtis tähtis, kui palju v-pidureid näed? Sama loogika ka autodel trummelpiduritega. Või äkki peaksid SRAM-ile või Shimanole konsultandiks minema, et on valesse suunda arendanud oma pidureid. Ja see sinu mainitud vihmane ilm on just vpiduri suurim nõrkus.

Aga mida mina ka tean, võid ise googlisse toksida rim brake vs disc brake, needki artiklid mis on ilmunud viimase 10 aasta jooksul vaatavad just asja maanteerataste vinklist. Sest igal pool mujal kus aerodünaamika ja mõned grammid pole tähtsad on ammu sotid selgeks tehtud.


viimati muutis devean 10.05.2020 14:59:59, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.05.2020 14:58:51 vasta tsitaadiga

Huvitav oleks kui kellelgi oleks mõlema piduri võimekus rattal ja saaks täpselt sama setupiga proovida efektiivsust. Eks oleneb palju ka kasutajast, ent siis saaks reaalselt asjast rääkida.
Mul on reaalsed kogemused mõlemaga ning lisaks uurisin-lugesin ka parasjagu juurde ja tundus endiselt, et vahet põhimõtteliselt ei ole või on see marginaalne.
Miks räpase ilmaga ketas halvem on = niiske ja räpasena ei toimi ketas... häälitseb, jne., selmet rakenduda.

Võistlustega on sama nagu ratastega - tootjad otsustavad suuna ja müüvad seda gimmickut. Ratastel pole isegi v-pidurite võimalust.
Ainus, mida ma ketaste puhul eelisena näen on, et nad annavad rohkem mänguruumi kontrollimiseks, kuigi see oli v-dega ka piisav.

Vihmane ilm oli v-piduriga probleemiks vaid sügavast loigust läbi sõites.. ketaspidurile sajab vihm peale aga koguaeg.

_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 111, 112, 113 ... 182, 183, 184  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.