Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
25.04.2020 15:43:01
|
|
|
Auron, Mis ajast reaalsem füüsika gimmick on?
Mõlemad näited on sellised mis peaks olema igas mängus tänapäeval. Selle asemel on meil fortnite bs taoline kräpp.
Ei saa võtta ainult üht aspekti mängust ja öelda, et see oli gimmick või see oli kehv mäng seetõttu, et AI oli kehv.
Oluline on ikka kogu pakett: füüsika, AI, graafika, gameplay, audio, animatsioonid jne. Kui suurim kriitika mida keegi saab Crysise vastu tuua on see, et AI oli kehv, siis on tegu päris õnnestunud mänguga minu meelest.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
25.04.2020 15:56:13
|
|
|
erick kirjutas: |
Need, kes räägivad siin, kuidas Crysis sitt - nimetage praegu peast üks moodne mäng, milles saab puud meetri kaupa langetada ladvast juurteni. Kuulidega. Siis mõelge, et see jooksis imeliselt 3GHz Core 2 Duo peal. |
sorry, aga tänaseks ON crysise graafika aegunud. beam ng saab ka igast asju lammutada, aga pask näeb ikkagi välja. cysises pole tessellationit, mudelid ilgelt kandilised, tekstuurid udused, varjud on lihtsalt kohutavad. keskkonna lammutamine seisnes selles, et kuurid ja palmid koosnesid mittelagunevatest "klotsidest", mida sai üksteisest eraldada. deformeerimist ei olnud. omal ajal oli kõva sõna ja nägi äge välja, täna... mitte niiväga. sama asja tegid juba nes/snes mängud.
miks täna kuskil väga sellist lammutamist näha pole, who knows. ilmselt levelite disain selline, et tolle lammutamisega jooksed leveli ühest otsast teise ja teed terve mängu 20 tunni asemel 30 minutiga läbi näiteks.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
erick
HV Guru
liitunud: 24.01.2003
|
25.04.2020 16:17:38
|
|
|
NATAS999, kuule, get a grip Ma mängisin Crysist masina peal, millel oli kokku võibolla 400 GFLOPS või tiba vähem (Core 2 Duo @3GHz, 8800 GTX) ja kõik mahtus 2GB RAMi ja 768MB videomälu sisse ära...
_________________ WoT Stats Twitch Stream |
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
25.04.2020 16:18:11
|
|
|
NATAS999, kui speedrun pealkirju YT sirvida, siis seda tehakse juba hetkel. Ja Crysis Remaster tulebki seepärast välja, et mängule sära lisada;)
Ja nagu mainisin siis AI on 90% tänapäevastes mängudes kehva.
Siit ka mu RTX algusest pärit idee- tensor tuumadel AI ja füüsika sisse tuua, selmet graafikat üle võlli kruttida;)
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
25.04.2020 16:55:46
|
|
|
Vael kirjutas: |
NATAS999, kui speedrun pealkirju YT sirvida, siis seda tehakse juba hetkel. Ja Crysis Remaster tulebki seepärast välja, et mängule sära lisada;)
Ja nagu mainisin siis AI on 90% tänapäevastes mängudes kehva.
Siit ka mu RTX algusest pärit idee- tensor tuumadel AI ja füüsika sisse tuua, selmet graafikat üle võlli kruttida;) |
mida imet see AI tensor tuumadel tegema peaks? AI ikka progrejate taga kinni.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
25.04.2020 17:07:04
|
|
|
NATAS999, Sõltub progejatest jah. Viimane RTX Voice on hea näide mida saab teha kui õigesti asju teha. Tehakse ju ka mängude AI ette ära mitte ei istu sul serveris mingi vend kes dünaamiliselt muudab AI'd.
Teine asi on ilmselt kiirus. Mitte, et prosed pole kiired AI arvutamiseks aga spetsiaalne raud on alati kiirem selle jaoks.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Kasutaja36
HV vaatleja
liitunud: 10.08.2011
|
25.04.2020 17:34:25
|
|
|
2080Ti värskelt aiste vahel, võib rahuliku südamega remasterit ootama jääda. Originaali kohapealt, kohati on küll aegunud välimus, samas nagu öeldud paljudest uutest mängudestki kohati parem väljanägemine/füüsika, original/reshade videosi vaadateski pidi täheldama et isegi mängides tundub tavaversioon kuidagi tuhmivõitu/värvivaene.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
25.04.2020 17:53:27
|
|
|
Kasutaja36, See on säte mängus: Color Grading. Selle saab conf failiga välja lülitada. Näiteks Crysise eelkäija Far Cry omas sätete menüüs valikut mis lubas muuta värvide tonaalsust: Cold, Warm, Paradise jne
Tehniliselt saab sama teha ka Crysises aga see nõuab sätetega mängimist. Veel üks Crysise erinevus võrreldes pea kõikide mängudega tänapäeval on pikk nimekiri asju mida saab conf failiga muuta:
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
26.04.2020 15:50:34
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
Vael kirjutas: |
NATAS999, kui speedrun pealkirju YT sirvida, siis seda tehakse juba hetkel. Ja Crysis Remaster tulebki seepärast välja, et mängule sära lisada;)
Ja nagu mainisin siis AI on 90% tänapäevastes mängudes kehva.
Siit ka mu RTX algusest pärit idee- tensor tuumadel AI ja füüsika sisse tuua, selmet graafikat üle võlli kruttida;) |
mida imet see AI tensor tuumadel tegema peaks? AI ikka progrejate taga kinni. |
AI teeb lauamängudes(male) ja isegi proffidele arvutimängudes ära. Sarnane AI bot ei oleks mitte ainult tark juba, vaid teeks ka mõne üllatuskäigu, kuna poleks rangelt ette määratud juhistega...
NPC-d kes peaga vastu seina sõna otseses mõttes ei jookseks, aitaks maailma usutavaks muutmisele palju rohkem kaasa imho.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
26.04.2020 16:44:29
|
|
|
Vael kirjutas: |
NATAS999 kirjutas: |
Vael kirjutas: |
NATAS999, kui speedrun pealkirju YT sirvida, siis seda tehakse juba hetkel. Ja Crysis Remaster tulebki seepärast välja, et mängule sära lisada;)
Ja nagu mainisin siis AI on 90% tänapäevastes mängudes kehva.
Siit ka mu RTX algusest pärit idee- tensor tuumadel AI ja füüsika sisse tuua, selmet graafikat üle võlli kruttida;) |
mida imet see AI tensor tuumadel tegema peaks? AI ikka progrejate taga kinni. |
AI teeb lauamängudes(male) ja isegi proffidele arvutimängudes ära. Sarnane AI bot ei oleks mitte ainult tark juba, vaid teeks ka mõne üllatuskäigu, kuna poleks rangelt ette määratud juhistega...
NPC-d kes peaga vastu seina sõna otseses mõttes ei jookseks, aitaks maailma usutavaks muutmisele palju rohkem kaasa imho. |
mis see tensor sinna puutub? sa mõtled, et kui see peaga vastu seina jooksev npc panna tensori peal jooksma, et siis ta ei jookse enam peaga vastu seina, sest tensor magic? ei käi päris nii see asi.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Killerwave
HV Guru
liitunud: 05.01.2005
|
26.04.2020 17:29:05
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
erick kirjutas: |
Need, kes räägivad siin, kuidas Crysis sitt - nimetage praegu peast üks moodne mäng, milles saab puud meetri kaupa langetada ladvast juurteni. Kuulidega. Siis mõelge, et see jooksis imeliselt 3GHz Core 2 Duo peal. |
sorry, aga tänaseks ON crysise graafika aegunud. beam ng saab ka igast asju lammutada, aga piix näeb ikkagi välja. cysises pole tessellationit, mudelid ilgelt kandilised, tekstuurid udused, varjud on lihtsalt kohutavad. keskkonna lammutamine seisnes selles, et kuurid ja palmid koosnesid mittelagunevatest "klotsidest", mida sai üksteisest eraldada. deformeerimist ei olnud. omal ajal oli kõva sõna ja nägi äge välja, täna... mitte niiväga. sama asja tegid juba nes/snes mängud.
miks täna kuskil väga sellist lammutamist näha pole, who knows. ilmselt levelite disain selline, et tolle lammutamisega jooksed leveli ühest otsast teise ja teed terve mängu 20 tunni asemel 30 minutiga läbi näiteks. |
Crysises oli tegelikult tesselation olemas, editoris sai mängitud sellega ja pidi sätetega mängima, et liiga detailsetelk kaartidel kooma arvutit ei jooksutaks. Tekstuurid ja varjud olid by default täitsa okeid. Mõned tektuuri modid tegid muidugi imet. Varjudega sai ise mängida seinast seina ja neid kui tahes teravaks teha nii, et reaalsusest enam midagi alles ei jäänud. Mudelid olid küll head, tess levelit jm kõrgemale tõstes sai pilti veel paremaks. Indirect lightning puudus tol ajal, aga igast ambient modid tegid samuti originaaliga imesid ja nende kasutamine oli suht must have. Mäng oli mõeldud modimiseks ja helgemad modijad kes graafikat reaalsemaks tegin C1-s liikusid ise ka Cryteki tööle.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
26.04.2020 18:56:31
|
|
|
Killerwave, crysises oli parallax (bump mapping?). tessellation tuli nvidia kaartidele alates dx11'st. crysis oli dx10.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Killerwave
HV Guru
liitunud: 05.01.2005
|
02.05.2020 13:04:13
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
Killerwave, crysises oli parallax (bump mapping?). tessellation tuli nvidia kaartidele alates dx11'st. crysis oli dx10. |
Parallax bumpmapping oli kasulik lähedal asuvate tekstuurei 3d laadsemaks muutmisel. Kuid nagu ma ütlesin, algeline tessellation oli ka cryengine's olemas. hardware tess tuli jah dx11-ga. Hea näide Cryengine 2 tessellatisoonist oli selle kasutus maastiku puhul. Maapinna polygonide tihedust sõltus vaatleja kaugusest ja mida kaugemal vaatelja oli, seda lihtsamask maapinna mudel muutus ning vastupidi. Lisaks oli võimalik seda commandline-s muuta, nii tessellationi tihedust koosoimes distantsiga.
Mitmete mudelite puhul kasutati ikkagi LOD meetodit.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
07.05.2020 06:10:14
|
|
|
https://youtu.be/It7F-kHNvmw?t=819
Näeb päris hea välja.
Aga noh yay, BFV tuli Pacific map välja kus oli VESI- ilma eluslooduseta loomulikult. Samalajal roomab igasugu elukaid niisamagi Cryises ringi.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
07.05.2020 11:16:07
|
|
|
Vael kirjutas: |
https://youtu.be/It7F-kHNvmw?t=819
Näeb päris hea välja.
Aga noh yay, BFV tuli Pacific map välja kus oli VESI- ilma eluslooduseta loomulikult. Samalajal roomab igasugu elukaid niisamagi Cryises ringi. |
Üks on MP teine on SP.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
07.05.2020 15:55:35
|
|
|
486 kirjutas: |
Vael kirjutas: |
https://youtu.be/It7F-kHNvmw?t=819
Näeb päris hea välja.
Aga noh yay, BFV tuli Pacific map välja kus oli VESI- ilma eluslooduseta loomulikult. Samalajal roomab igasugu elukaid niisamagi Cryises ringi. |
Üks on MP teine on SP. |
Pole mingi vabandus, RTX demomiseks kõlbas BFV küll.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
rastaman
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.02.2011
|
30.06.2020 14:23:41
|
|
|
nagu reshade oleks peale pandud, päris mõttetu
|
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
30.06.2020 18:32:11
|
|
|
Nendelt kahelt pildilt tohutut vahet ei paista. Esimesel pildil vb vesi on veidi parem aga puud ja lehed just head muljet ei jäta. Teine pilt on mängu algusest ja pimedas on veel vähem mida näha.
Loodetavasti hilisem materjal on parem ja tegu on lihtsalt halvasti valitud screenshottidega.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
KrisVr
HV Guru
liitunud: 27.08.2008
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
01.07.2020 20:00:08
|
|
|
KrisVr, Wow kui see on max settings remaster, siis on tegu ikka üsna kehva asjaga
See ongi imo ainus seletus, et remaster sätted olid low või medium peal. Seest kui need on max sätted, siis jääb arusaamatuks kuidas see näeb niipalju kehvem välja kui originaal.
Vaatekaugus on kehvem, valgustus on kehvem. Tekstuurid on udusemad. Ainult vesi on veidi parem.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
MatchMaker
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.06.2007
|
01.07.2020 23:17:01
|
|
|
Crysis Remastered delayed after fans react poorly to leaked trailer
link
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
02.07.2020 12:09:13
|
|
|
ei ütleks et näeb parem välja lihtsalt näeb teistsugune välja , tehku siis juba remake või täiesti uus crysis uuel mootoril,
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
02.07.2020 12:35:23
|
|
|
Kes seal veel üldse töötab? Juba Crysis1 ei müünud hästi. Sellpärast mindigi konsolkidele ja see ka ei aidanud. K6ik mängud neil fail kuubis. Praegu nokitsevad Hunti kallal ja seda ka juba aastaid. Ma arvan et neil pole seda manpowerid, et korralikku remasterid v6i veel vähem remake teha.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
|