Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Crysis märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.04.2020 15:43:01 vasta tsitaadiga

Auron, Mis ajast reaalsem füüsika gimmick on?
Mõlemad näited on sellised mis peaks olema igas mängus tänapäeval. Selle asemel on meil fortnite bs taoline kräpp.

Ei saa võtta ainult üht aspekti mängust ja öelda, et see oli gimmick või see oli kehv mäng seetõttu, et AI oli kehv.
Oluline on ikka kogu pakett: füüsika, AI, graafika, gameplay, audio, animatsioonid jne. Kui suurim kriitika mida keegi saab Crysise vastu tuua on see, et AI oli kehv, siis on tegu päris õnnestunud mänguga minu meelest.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 25.04.2020 15:56:13 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Need, kes räägivad siin, kuidas Crysis sitt - nimetage praegu peast üks moodne mäng, milles saab puud meetri kaupa langetada ladvast juurteni. Kuulidega. Siis mõelge, et see jooksis imeliselt 3GHz Core 2 Duo peal.
sorry, aga tänaseks ON crysise graafika aegunud. beam ng saab ka igast asju lammutada, aga pask näeb ikkagi välja. cysises pole tessellationit, mudelid ilgelt kandilised, tekstuurid udused, varjud on lihtsalt kohutavad. keskkonna lammutamine seisnes selles, et kuurid ja palmid koosnesid mittelagunevatest "klotsidest", mida sai üksteisest eraldada. deformeerimist ei olnud. omal ajal oli kõva sõna ja nägi äge välja, täna... mitte niiväga. sama asja tegid juba nes/snes mängud.

miks täna kuskil väga sellist lammutamist näha pole, who knows. ilmselt levelite disain selline, et tolle lammutamisega jooksed leveli ühest otsast teise ja teed terve mängu 20 tunni asemel 30 minutiga läbi näiteks.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
erick
HV Guru
erick

liitunud: 24.01.2003




sõnum 25.04.2020 16:17:38 vasta tsitaadiga

NATAS999, kuule, get a grip icon_lol.gif Ma mängisin Crysist masina peal, millel oli kokku võibolla 400 GFLOPS või tiba vähem (Core 2 Duo @3GHz, 8800 GTX) ja kõik mahtus 2GB RAMi ja 768MB videomälu sisse ära...
_________________
WoT Stats Twitch Stream
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 25.04.2020 16:18:11 vasta tsitaadiga

NATAS999, kui speedrun pealkirju YT sirvida, siis seda tehakse juba hetkel. Ja Crysis Remaster tulebki seepärast välja, et mängule sära lisada;)
Ja nagu mainisin siis AI on 90% tänapäevastes mängudes kehva.

Siit ka mu RTX algusest pärit idee- tensor tuumadel AI ja füüsika sisse tuua, selmet graafikat üle võlli kruttida;)
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 25.04.2020 16:55:46 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
NATAS999, kui speedrun pealkirju YT sirvida, siis seda tehakse juba hetkel. Ja Crysis Remaster tulebki seepärast välja, et mängule sära lisada;)
Ja nagu mainisin siis AI on 90% tänapäevastes mängudes kehva.

Siit ka mu RTX algusest pärit idee- tensor tuumadel AI ja füüsika sisse tuua, selmet graafikat üle võlli kruttida;)
mida imet see AI tensor tuumadel tegema peaks? AI ikka progrejate taga kinni.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.04.2020 17:07:04 vasta tsitaadiga

NATAS999, Sõltub progejatest jah. Viimane RTX Voice on hea näide mida saab teha kui õigesti asju teha. Tehakse ju ka mängude AI ette ära mitte ei istu sul serveris mingi vend kes dünaamiliselt muudab AI'd.
Teine asi on ilmselt kiirus. Mitte, et prosed pole kiired AI arvutamiseks aga spetsiaalne raud on alati kiirem selle jaoks.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kasutaja36
HV vaatleja
Kasutaja36

liitunud: 10.08.2011




sõnum 25.04.2020 17:34:25 vasta tsitaadiga

2080Ti värskelt aiste vahel, võib rahuliku südamega remasterit ootama jääda. Originaali kohapealt, kohati on küll aegunud välimus, samas nagu öeldud paljudest uutest mängudestki kohati parem väljanägemine/füüsika, original/reshade videosi vaadateski pidi täheldama et isegi mängides tundub tavaversioon kuidagi tuhmivõitu/värvivaene.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.04.2020 17:53:27 vasta tsitaadiga

Kasutaja36, See on säte mängus: Color Grading. Selle saab conf failiga välja lülitada. Näiteks Crysise eelkäija Far Cry omas sätete menüüs valikut mis lubas muuta värvide tonaalsust: Cold, Warm, Paradise jne
Tehniliselt saab sama teha ka Crysises aga see nõuab sätetega mängimist. Veel üks Crysise erinevus võrreldes pea kõikide mängudega tänapäeval on pikk nimekiri asju mida saab conf failiga muuta:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 26.04.2020 15:50:34 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
Vael kirjutas:
NATAS999, kui speedrun pealkirju YT sirvida, siis seda tehakse juba hetkel. Ja Crysis Remaster tulebki seepärast välja, et mängule sära lisada;)
Ja nagu mainisin siis AI on 90% tänapäevastes mängudes kehva.

Siit ka mu RTX algusest pärit idee- tensor tuumadel AI ja füüsika sisse tuua, selmet graafikat üle võlli kruttida;)
mida imet see AI tensor tuumadel tegema peaks? AI ikka progrejate taga kinni.


AI teeb lauamängudes(male) ja isegi proffidele arvutimängudes ära. Sarnane AI bot ei oleks mitte ainult tark juba, vaid teeks ka mõne üllatuskäigu, kuna poleks rangelt ette määratud juhistega...
NPC-d kes peaga vastu seina sõna otseses mõttes ei jookseks, aitaks maailma usutavaks muutmisele palju rohkem kaasa imho.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 26.04.2020 16:44:29 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
NATAS999 kirjutas:
Vael kirjutas:
NATAS999, kui speedrun pealkirju YT sirvida, siis seda tehakse juba hetkel. Ja Crysis Remaster tulebki seepärast välja, et mängule sära lisada;)
Ja nagu mainisin siis AI on 90% tänapäevastes mängudes kehva.

Siit ka mu RTX algusest pärit idee- tensor tuumadel AI ja füüsika sisse tuua, selmet graafikat üle võlli kruttida;)
mida imet see AI tensor tuumadel tegema peaks? AI ikka progrejate taga kinni.


AI teeb lauamängudes(male) ja isegi proffidele arvutimängudes ära. Sarnane AI bot ei oleks mitte ainult tark juba, vaid teeks ka mõne üllatuskäigu, kuna poleks rangelt ette määratud juhistega...
NPC-d kes peaga vastu seina sõna otseses mõttes ei jookseks, aitaks maailma usutavaks muutmisele palju rohkem kaasa imho.
mis see tensor sinna puutub? sa mõtled, et kui see peaga vastu seina jooksev npc panna tensori peal jooksma, et siis ta ei jookse enam peaga vastu seina, sest tensor magic? ei käi päris nii see asi.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.04.2020 17:29:05 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
erick kirjutas:
Need, kes räägivad siin, kuidas Crysis sitt - nimetage praegu peast üks moodne mäng, milles saab puud meetri kaupa langetada ladvast juurteni. Kuulidega. Siis mõelge, et see jooksis imeliselt 3GHz Core 2 Duo peal.
sorry, aga tänaseks ON crysise graafika aegunud. beam ng saab ka igast asju lammutada, aga piix näeb ikkagi välja. cysises pole tessellationit, mudelid ilgelt kandilised, tekstuurid udused, varjud on lihtsalt kohutavad. keskkonna lammutamine seisnes selles, et kuurid ja palmid koosnesid mittelagunevatest "klotsidest", mida sai üksteisest eraldada. deformeerimist ei olnud. omal ajal oli kõva sõna ja nägi äge välja, täna... mitte niiväga. sama asja tegid juba nes/snes mängud.

miks täna kuskil väga sellist lammutamist näha pole, who knows. ilmselt levelite disain selline, et tolle lammutamisega jooksed leveli ühest otsast teise ja teed terve mängu 20 tunni asemel 30 minutiga läbi näiteks.


Crysises oli tegelikult tesselation olemas, editoris sai mängitud sellega ja pidi sätetega mängima, et liiga detailsetelk kaartidel kooma arvutit ei jooksutaks. Tekstuurid ja varjud olid by default täitsa okeid. Mõned tektuuri modid tegid muidugi imet. Varjudega sai ise mängida seinast seina ja neid kui tahes teravaks teha nii, et reaalsusest enam midagi alles ei jäänud. Mudelid olid küll head, tess levelit jm kõrgemale tõstes sai pilti veel paremaks. Indirect lightning puudus tol ajal, aga igast ambient modid tegid samuti originaaliga imesid ja nende kasutamine oli suht must have. Mäng oli mõeldud modimiseks ja helgemad modijad kes graafikat reaalsemaks tegin C1-s liikusid ise ka Cryteki tööle.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 26.04.2020 18:56:31 vasta tsitaadiga

Killerwave, crysises oli parallax (bump mapping?). tessellation tuli nvidia kaartidele alates dx11'st. crysis oli dx10.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killerwave
HV Guru
Killerwave

liitunud: 05.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.05.2020 13:04:13 vasta tsitaadiga

NATAS999 kirjutas:
Killerwave, crysises oli parallax (bump mapping?). tessellation tuli nvidia kaartidele alates dx11'st. crysis oli dx10.

Parallax bumpmapping oli kasulik lähedal asuvate tekstuurei 3d laadsemaks muutmisel. Kuid nagu ma ütlesin, algeline tessellation oli ka cryengine's olemas. hardware tess tuli jah dx11-ga. Hea näide Cryengine 2 tessellatisoonist oli selle kasutus maastiku puhul. Maapinna polygonide tihedust sõltus vaatleja kaugusest ja mida kaugemal vaatelja oli, seda lihtsamask maapinna mudel muutus ning vastupidi. Lisaks oli võimalik seda commandline-s muuta, nii tessellationi tihedust koosoimes distantsiga.
Mitmete mudelite puhul kasutati ikkagi LOD meetodit.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 31
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 07.05.2020 06:10:14 vasta tsitaadiga

https://youtu.be/It7F-kHNvmw?t=819
Näeb päris hea välja.

Aga noh yay, BFV tuli Pacific map välja kus oli VESI- ilma eluslooduseta loomulikult. Samalajal roomab igasugu elukaid niisamagi Cryises ringi.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 07.05.2020 11:16:07 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
https://youtu.be/It7F-kHNvmw?t=819
Näeb päris hea välja.

Aga noh yay, BFV tuli Pacific map välja kus oli VESI- ilma eluslooduseta loomulikult. Samalajal roomab igasugu elukaid niisamagi Cryises ringi.


Üks on MP teine on SP.

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 07.05.2020 15:55:35 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:
Vael kirjutas:
https://youtu.be/It7F-kHNvmw?t=819
Näeb päris hea välja.

Aga noh yay, BFV tuli Pacific map välja kus oli VESI- ilma eluslooduseta loomulikult. Samalajal roomab igasugu elukaid niisamagi Cryises ringi.


Üks on MP teine on SP.


Pole mingi vabandus, RTX demomiseks kõlbas BFV küll.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2020 13:27:31 vasta tsitaadiga

https://www.gamespot.com/articles/crysis-remastered-release-date-screenshots-and-tra/1100-6479131/
ei märka küll mingit erilist vahet icon_rolleyes.gif
sama hea remaster nagu seda oli bioshock kus graafiline vahe on vaevalt märgatav
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rastaman
Kreisi kasutaja
rastaman

liitunud: 27.02.2011




sõnum 30.06.2020 14:23:41 vasta tsitaadiga

nagu reshade oleks peale pandud, päris mõttetu icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.06.2020 18:32:11 vasta tsitaadiga

Nendelt kahelt pildilt tohutut vahet ei paista. Esimesel pildil vb vesi on veidi parem aga puud ja lehed just head muljet ei jäta. Teine pilt on mängu algusest ja pimedas on veel vähem mida näha.
Loodetavasti hilisem materjal on parem ja tegu on lihtsalt halvasti valitud screenshottidega.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KrisVr
HV Guru

liitunud: 27.08.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2020 19:36:12 vasta tsitaadiga

Kuna inimesed ei olnud eriti vaimustuses(imo põhjusega) siis ametlik trailer jäeti ära ja mäng lükati edasi. Lekkinud videos oli algne release 23 juuli.


Siin ka mõned pildid võrdluses.
https://www.dsogaming.com/screenshot-news/first-crysis-remastered-vs-crysis-pc-vanilla-comparison-screenshots/
icon_neutral.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 27
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2020 20:00:08 vasta tsitaadiga

KrisVr, Wow kui see on max settings remaster, siis on tegu ikka üsna kehva asjaga icon_eek.gif
See ongi imo ainus seletus, et remaster sätted olid low või medium peal. Seest kui need on max sätted, siis jääb arusaamatuks kuidas see näeb niipalju kehvem välja kui originaal.

Vaatekaugus on kehvem, valgustus on kehvem. Tekstuurid on udusemad. Ainult vesi on veidi parem.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 01.07.2020 23:00:30 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MatchMaker
Kreisi kasutaja
MatchMaker

liitunud: 23.06.2007




sõnum 01.07.2020 23:17:01 vasta tsitaadiga

Crysis Remastered delayed after fans react poorly to leaked trailer
link
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja
nolifer

liitunud: 24.05.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.07.2020 12:09:13 vasta tsitaadiga

ei ütleks et näeb parem välja lihtsalt näeb teistsugune välja icon_rolleyes.gif, tehku siis juba remake või täiesti uus crysis uuel mootoril,
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 02.07.2020 12:35:23 vasta tsitaadiga

Kes seal veel üldse töötab? Juba Crysis1 ei müünud hästi. Sellpärast mindigi konsolkidele ja see ka ei aidanud. K6ik mängud neil fail kuubis. Praegu nokitsevad Hunti kallal ja seda ka juba aastaid. Ma arvan et neil pole seda manpowerid, et korralikku remasterid v6i veel vähem remake teha.
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Crysis mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.