Miks peaks. Kui omniva tõstab hinda 20%, siis hiinast siia saatmine läheb kallimaks mõned protsendid.
Kaupmees paneb need mõned protsendid otsa ja tehtud.
Kui see oleks 20%, siis ma poleks siia kirjutanudki, kuid kuni 250 grammiste pakkide puhul (mis on enamus Hiinast tellitavad pakid), on hinnatõus 131%, nagu eelnevalt mainitud.
Renka kirjutas:
Jube häda nüüd küll, et transpordi eest peab õiglasemat hinda maksma hakkama
Miks peaks. Kui omniva tõstab hinda 20%, siis hiinast siia saatmine läheb kallimaks mõned protsendid.
Kaupmees paneb need mõned protsendid otsa ja tehtud.
Kui see oleks 20%, siis ma poleks siia kirjutanudki, kuid kuni 250 grammiste pakkide puhul (mis on enamus Hiinast tellitavad pakid), on hinnatõus 131%, nagu eelnevalt mainitud.
See 131% on ainult lihtkirja puhul, sellega ei või asju saata ja ega väga ei saagi sest max. paksus võib olla 5mm.
See väiksem sodi on saadetud maksikirjadena, ehk pakid kuni 2kg. Eesti siseselt pmst, seda enam ei kasutata, sest omniva pani riigisisesele maksikirjale ammu max. paksuseks 20mm. Eestist välja saates paksuse piirangust pole.
Ehk kõige levinum asi on maksikiri kuni 250g, enne maksis 1.3€ juunist hakkab maksma 1.75€, hinnatõus 35%
Praegu on postikulud üldse ebaloogilised: Mida rohkem korraga ühes pakis tellid, seda suurem postikulu. Ostad ühe, postikulu 0€. Ostad üle 3tk korraga, tuleb korralik postikulu otsa. Seda ka pm kaaluta asjade puhul.
Kui vaja 20tk tellin siis 20 eraldi pakki, post tasuta, kes võidab?
Huvitav kas juunist siis loogika kuidagi muutub?
viimati muutis DVDRW 01.05.2020 16:10:01, muudetud 1 kord
Miks peaks. Kui omniva tõstab hinda 20%, siis hiinast siia saatmine läheb kallimaks mõned protsendid.
Kaupmees paneb need mõned protsendid otsa ja tehtud.
Kui see oleks 20%, siis ma poleks siia kirjutanudki, kuid kuni 250 grammiste pakkide puhul (mis on enamus Hiinast tellitavad pakid), on hinnatõus 131%, nagu eelnevalt mainitud.
See 131% on ainult lihtkirja puhul, sellega ei või asju saata ja ega väga ei saagi sest max. paksus võib olla 5mm.
See väiksem sodi on saadetud maksikirjadena, ehk pakid kuni 2kg. Eesti siseselt pmst, seda enam ei kasutata, sest omniva pani riigisisesele maksikirjale ammu max. paksuseks 20mm. Eestist välja saates paksuse piirangust pole.
Ehk kõige levinum asi on maksikiri kuni 250g, enne maksis 1.3€ juunist hakkab maksma 1.75€, hinnatõus 35%
Omniva juhatuse esimees ütleb SIIN 32:36, et nad saavad ühe paki kohaletoimetamise eest alla euro, kuid odavaim maksikirjana saatmine maksab hetkel 1,3 €. See tähendab, et universaalse postiteenuse hinnaarvutus baseerub ainult kaalul, mitte kaalul ja gabariitidel.
Miks peaks. Kui omniva tõstab hinda 20%, siis hiinast siia saatmine läheb kallimaks mõned protsendid.
Kaupmees paneb need mõned protsendid otsa ja tehtud.
Kui see oleks 20%, siis ma poleks siia kirjutanudki, kuid kuni 250 grammiste pakkide puhul (mis on enamus Hiinast tellitavad pakid), on hinnatõus 131%, nagu eelnevalt mainitud.
See 131% on ainult lihtkirja puhul, sellega ei või asju saata ja ega väga ei saagi sest max. paksus võib olla 5mm.
See väiksem sodi on saadetud maksikirjadena, ehk pakid kuni 2kg. Eesti siseselt pmst, seda enam ei kasutata, sest omniva pani riigisisesele maksikirjale ammu max. paksuseks 20mm. Eestist välja saates paksuse piirangust pole.
Ehk kõige levinum asi on maksikiri kuni 250g, enne maksis 1.3€ juunist hakkab maksma 1.75€, hinnatõus 35%
Omniva juhatuse esimees ütleb SIIN 32:36, et nad saavad ühe paki kohaletoimetamise eest alla euro, kuid odavaim maksikirjana saatmine maksab hetkel 1,3 €. See tähendab, et universaalse postiteenuse hinnaarvutus baseerub ainult kaalul, mitte kaalul ja gabariitidel.
Ei vaidle vastu, pigem juhtisin tähelepanu, et see lihtkirja hind hiina pakkidesse ei puutu. Sest sealt tulevad 250g maksikirjad, mitte 250g lihtkirjad.
Ei vaidle vastu, pigem juhtisin tähelepanu, et see lihtkirja hind hiina pakkidesse ei puutu. Sest sealt tulevad 250g maksikirjad, mitte 250g lihtkirjad.
Sellisel juhul, miks Omniva teenib selliste pakkide kohaletoimetamise eest alla euro, kui odavaima maksikirja hind on üle euro?
Vastuvõtja käest raha ei saa küsida niisama enda lõbuks.
Kas
A enam hiinlane ei saada
B hiinlane tõstab transa hinda
C varianti pole olemas _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Jube häda nüüd küll, et transpordi eest peab õiglasemat hinda maksma hakkama
Häda on neil, kes on china äri püsti pannud ja ummistavad oma china pakkidega automaate sest pool automaati on nende pakke täis igapäevaselt. Mingi kuus 1-2 paki saajal ilmselt kama suht.
Maksid üle? _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Mul ka paar korda nii olnud. Ka pakutud mingi pool raha tagasi ja asi jääb mulle. Olen vastanud, et mul pole katkise asjaga midagi teha, tahan kogu raha tagasi ja võin katkise asja tagasi saata, kui mulle saatekulu ettemaksuna tasutakse. On alati makstud summa tagasi kantud ja tagasi pole midagi tahetud.
Ma sain oma viimase kolme pikale veninud tellimuse raha ka päris kiirelt tagasi. 3x ~25€. Tellisin 3x praktiliselt sama kraami, et üks ikka teistest kiiremini tuleb ja siin ma nüüd olen pea 3 kuud hiljem ikka tühjade pihkudega...
Panin. Loodan, et tagasi ei pea saatma. Ebay puhul on täiesti debiilne see, pead eseme tagasi saatma ja tõestama et saatsid. Ja müüja peaks hüvitama tagasi saatmise kulud, aga seda raha pole võimalik müüjalt välja nõuda.
Ostsin nüüd kauba "eu laost", Poola. Saatmise ajaks oli märgitud 4-20 päeva. See oli sobilik. Mõtlesin, et kui veab, saan nädalaga kätte. AGA, aga peale tellimist ja maksmist viskas ette "Extend Processing Time " 8 päeva. Peale seda võib ju müüja teha mida ise tahab. Saata, pikendada või üldse mitte saata. Arvan, et mingit eu Poola ladu pole olemas. Kaup tuleb ikkagi Hiinast, ilmselt vahepeatusega Poolas (kuna kauba hind 745 eur). Customer reviewsi all leidsin sõnavõtu, kus keegi kurtis samuti pika saatmise aja üle (tegelikult siis asi
Extend Processing Time-is). See Extend Processing Time on kujunenud uueks nipiks, kuidas nad oma asju optimeerivad. Tegelikult peaks enne ostmist selge olema, kui palju sellist aega müüjale antakse. Kui antakse...
Nüüd siis tellimisest 2 nädalat. Jälgimisnumber anti 5 päev tagasi aga see ei näita midagi. Ilmselt ongi nii, et vahepeatus on "Eu laos", kaup aga kohapeal ei ole ja tuleb Hiinast. Leidsin veel ühe 1 tärni kommi: 2 Points: 1/ My order was placed and paid with an expedition from POLAND for a faster delivery time estimated within 5 to 8 days. Order was placed on february 4th and the parcel was received on february 24th. (20 days vs 8max expected...). So no need to pay more (~10euros) for a European faster delivery as the parcel seems to come from China anyway (Through Poland) ...
See "eu ladu" reklaamis ei ole muud, kui reklaam. Kauba kirjelduses võib leida lause: ... and we need you extend the delivery time about 10day because the tracking number need a week to update
Dispuuti ei ole mõtet teha. Kaup on "teel" ja ühtegi reeglit pole müüja rikkunud. Osad müüjad pakuvad ka 3-5 päeva kauba tarnet. Kui kohale ei jõua selle ajaga siis tagasimakse. Aga nendel on kaup miski 70-100 eur kallim 750 eurise kauba pealt.
Sellised sildid ei tähenda muud, kui seda, et võib mõnevõrra kiiremini jõuda, kuid ei pruugi:
No kui tellisid smaragdkõrvarõngad, millest ühel on kullast kinnistusklõpats veits väändunud, siis mõistetav. Ehk kaasa elamiseks oleks nüüd hea teada, mida tellisid ja milles viga seisneb. Ma olen neile ka tõestuseks katkioleku videoid tegema pidanud. Kord pakkus müüja välja, et üks OBD kaabel vajab vaid üle fläshimist. Viskasin kaabli suvalise puhta läpaka külge võrku ja andsin neile Teamvieweri login andmed. Ei teagi, kas reaalselt midagi tehti, aga raha tuli tagasi.
We sincerely feel sorry that you did not choose the second solution: return the goods for full refund. That's why we closed the dispute with only partial refund of option1 to you.
Polnud sellist valikut isegi. Kirjutasin vastusesse, et saadan tagasi vajadusel.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.