Kui see muudatus live läheb siis kogu see "punaste" mass vajub Tier 6 peale...
Seal peaks mingi filter olema mis kasvõi PR järgi otsustaks, et kas saad edasi liikuda või mitte. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Pisut sai testitud seda SB's. Nagu ikka muudatustega on võitjad ja kaotajad.
Seekord võtjateks:
1) arty, kui see jääb sellsiele kujule, Sisult on võimalik kuldmoonaga teha päris korraliku dämmi konsistentselt. Eeldab muidugi suurt rahakotti niiöelda (p2w)
2) Superheavyd või üldse tugeva soomusega tankid
3) Suure standardpenniga tankid (enamus TD's) eriti võidavad täpsemad TD'd
...
4) Lisaks võitjad on kõrgema tieri tankid, eriti tier 10 tankid (kui need saavad mängida madalamate tieride vastu), pennida madamala tieri tanke standardmoonaga.
Kaotajad on:
1) Enamus mediumtanke, va. obj. 430U, 907 jne või tugeva turretiga meediumid mida raske tavamoonaga pennida..
2) Light tankid
..
3) Madala tieri tankid, mis mängivad +1, +2 MM'ides tihti, kõrgema tieri tankid saavad neid pennida standardmoonaga, nemad peavad special ammot kulutama (väiksema alfaga), et vastu pennida.
Ühesõnaga. Mängisin täna esimest korda elus ka mingit klannilahingut või mis iganes nimi sellel on. Ja ausalt noh, see tase, mis sealt vastu vaatas.. Kuidas need 9000+ reitingud on kätte saadud?
Alguses lõin ma ise kolm mängu, olin kapten või kuidas iganes. Alla 7000 ei võtnud kedagi mängu. Ja noh, kolm mängu, ma olin kõik TOP 1 dämmiga ja kõik surid nagu kärbsed. Masendav. Mingi yolo, kus 2 minutiga oli asi lahendatud.
Siis läksin teiste mängu, mingi Paffy või Daddy, igatahes 6. üldkoht. Kuus mängijat sees, mina ainus leegionär. Ei noh, vägev värk. Siit tulevad võidud.
Ja sama lugu. Kõik surevad nagu kärbsed, keegi ei mõtle, keegi kaarti ei näe. Mingi haige yolo käib, kolm minutit ja kõik surnud. Ma siis ikka pusin ka natuke, teen jälle top dämmi ja ei saa lihtsalt aru, kuidas kõik need supertomatid minust kõrgemat reitingut omavad ja klannilahingutes veel 6 kohta omavad?? kaotame 7-1, 7-3, 7-3.
Tegin kolm mängu ära, iga kord kolme parima seas, ja tulin vabatahtlikult ära, sest ma ei suuda lihtsalt nii rumalate inimestega koos olla.
Kuidas see WN8 süsteem toimib, ei tea, aga tõsiselt, mingit intelligentsust sealt ära küll oota.
Need ei ole mingid klannilahingud vaid lihtlabased kokkupõrked. Seal ongi eesmärk kiiresti vastane mättasse lüüa ja uude.
Peamine taktika seal ongi "üheskoos otse peale sõita".
Tier 6 skirmish suht no brainer tõesti. Sest armorit selles tieris ei eksisteri. Keegi end sisse kaevata otseselt kuskile ei saa. Ainuke taktika mis töötab ongi yolo ja focusfire... 1-2 mintsa ja next....
Lisaks FastPotty teamiformaatides pole oluline kes kui palju dämmi teeb, vaid pigem see, et dämm võimalikult võdrselt jaotuks, shieldimne jne...aga noh, ega see ongi veits teine maailm vs random...sinna jõudmine võtab aega..
Tier 6 kindlust on lahe sõita kiirete medikatega, nt. Cromwell B, Type 64 vms.
Kiireim võiduga lõppenud lahing kestis vist kunagi 24 sekundit. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
T6 on puhas lõbusõit jah. Pluss muidugi see, et kui keegi jääb kuhugi taha nahka hoidma ja isikliku tulemuse peale mõtlema, siis on tiim võitlusolukorras sisuliselt vähemuses.
arny, täna hommikul tuli tehniline patch, niiet küllap tegu polnud sihiliku tegevusega, vaid bugiga.
PS - Ma ei kujuta ette, mis moodi sa elada saad - tuleb torm, siis ilmataat tahab just sulle ära keerata. Bensiinihind tõuseb just siis kui sul vaja paak täis lasta - Circle K tahab sind isiklikult pankrotti ajada. Eesti jalgpallikoondis kaotab 0:15 Udmurtiale - nimme sittusid mängu ära, et sul õhtu ära rikkuda. Terve maailm ainult nagu nuputakski välja viise, kuidas sul personaalselt elu keeruliseks teha. Nii või?
WG on force majeure nagu kõik need eelmainitudki, kainelt võttes tundub ju võimatu et nad panevad terve serveri ulguma lihtsalt selleks, et "sinu tiimi" tulemus ära rikkuda _________________ WoT StatsTwitch Stream
eks see oli rohkem ülekantud tähenduses mõeldud. Täna miski pärast viskas jälle lahingust välja niikui proghetto võtsin. Loodetavasti läheb see jama üle mingi aeg. _________________
arny, suht palju negatiivset tagasisidet sai neil see plaan. Eriti nuteti HE nerfi üle, aga ega see WG meetod kuidas prem mürske nerfida ka palju parem polnud. Mõtlesin suht õudusega, et kuidas hakkavad mängima nt tier 8 tankid, millel APga alla 210mm pen, Tier X masinate vastu. Mausil ei lase 190mm penniga isegi flat küljest ega tagant usaldusväärselt läbi, täielik loterii.
No ühte peab ütlema - kui WG näeb, et mängijad pole rahul, siis nad vähemalt ei hakka suruma. Asi seegi. Äkki tuleb paremaid mõtteid ikka pähe. Mu enda arust kõige parem mõte, kuidas prem mürske nerfida, on lihtsalt piirata seda, kui palju neid kanda saab. See on ajaloolise reaalsusega samuti kooskõlas, need tugevdatud südamikuga või kumulatiivmürsud olid ikkagi haruldased ja reeglina antigi neid lahingusse kaasa vaid paar tükki.
Nt kui teha reegel, et ükski tier 8 medikas ei saa neid kanda rohkem kui ~1500 dämmi jagu (150 dam puhul 10tk, 240 dam puhul 6-7tk, jne), ja ükski tier 8 heavy mitte rohkem kui 2000 dami jagu (5-6tk) siis võiks päris viisakas olla. Eks igat tieri saab eraldi balansseerida, ilmselt siis selle järgi, et keda nad halvimal juhul kohata võivad. Mida kõrgem tier, seda rohkem prem moona kaasa, ja nii ta läheb. _________________ WoT StatsTwitch Stream
EBR-d tuleks samamoodi eraldi kategooriasse MM poolt panna nagu SPG-d - võrdne arv mõlemil pool (ja max 1-3 per tiim).
Krt ühes lahingus oli 6! tier X kummalgi pool, f*** seal heviga midagi teha oli, pandi 500-seid lakse tagumikku igast suunast. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
arny, suht palju negatiivset tagasisidet sai neil see plaan. Eriti nuteti HE nerfi üle, aga ega see WG meetod kuidas prem mürske nerfida ka palju parem polnud. Mõtlesin suht õudusega, et kuidas hakkavad mängima nt tier 8 tankid, millel APga alla 210mm pen, Tier X masinate vastu. Mausil ei lase 190mm penniga isegi flat küljest ega tagant usaldusväärselt läbi, täielik loterii.
No ühte peab ütlema - kui WG näeb, et mängijad pole rahul, siis nad vähemalt ei hakka suruma. Asi seegi. Äkki tuleb paremaid mõtteid ikka pähe. Mu enda arust kõige parem mõte, kuidas prem mürske nerfida, on lihtsalt piirata seda, kui palju neid kanda saab. See on ajaloolise reaalsusega samuti kooskõlas, need tugevdatud südamikuga või kumulatiivmürsud olid ikkagi haruldased ja reeglina antigi neid lahingusse kaasa vaid paar tükki.
Nt kui teha reegel, et ükski tier 8 medikas ei saa neid kanda rohkem kui ~1500 dämmi jagu (150 dam puhul 10tk, 240 dam puhul 6-7tk, jne), ja ükski tier 8 heavy mitte rohkem kui 2000 dami jagu (5-6tk) siis võiks päris viisakas olla. Eks igat tieri saab eraldi balansseerida, ilmselt siis selle järgi, et keda nad halvimal juhul kohata võivad. Mida kõrgem tier, seda rohkem prem moona kaasa, ja nii ta läheb.
Üldiselt nõus aga....
limiteeritud kuldmoonaga tekiks see probleem, et pärast seda oleks paugust kohe superheavyd (üldse tugeva soomusega tankid) palju tugevamad. Ehk, et oleks vaja hakata tankidele juurde ehitama weakspote, et neid forntally pennida. See nagu päris massiivne töö, muidugi see mõjuks hästi üldisele mängu tervisele (inimesed saavad rõõmu tunda jälle sihtimisest jne), paneks inimesed taktikalsielt rohkem kalkuleerima, kuna lasta kulda ja kuna mitte, võtma suuremaid riske, et flankida kui kuldmoon otsast jne.
Kõik on tore, aga praegu balance selline, et ei toeta väga seda üritust. Palju koridorkaarte, suur rng selles osas kuhu mürk lendab. Lisaks wg'le meeldivad kui inimesed konkurentsis püsimiseks on sunnitud ohtrasti kuldmoona kasutama...
Nii, et see on selline tore unistus mis kunagi live serverisse ei kicki...
bladerunner kirjutas:
EBR-d tuleks samamoodi eraldi kategooriasse MM poolt panna nagu SPG-d - võrdne arv mõlemil pool (ja max 1-3 per tiim).
Krt ühes lahingus oli 6! tier X kummalgi pool, f*** seal heviga midagi teha oli, pandi 500-seid lakse tagumikku igast suunast.
EBR'id on tore mõte WG poolt, fun mängida jne. aga see on jõhker katalüsaator turbomängudele. EBR'id nagu torpeedod järgmisest sajandist. Selleks, et neid asju balanseerida peaks kindlasti neid max 1 per battle olema mõlemas teamis. Lisaks sellele tuleks neid nerfida nii, et kui ikka lased rattad alt, siis see asi ei liigu 60-70 km/h. Vaid sõidab 20 km/h max. 3 artyd per game nagunii naljanumber. Seal sama moodi 1 arty per team max.
Järjekorrad kasvavad, aga see annabki märku inimestele, et mängigu mingeid muid tanke vahelduseks..
thomak28, pole nõus. Ka tier X heavysid saab balanseerida sellega, palju neile premmürske kaasa anda. Reaalselt kui sul on piisavalt kuldmoona kaasas, et võtta frontaalselt maha Maus, siis mida sul tegelikult veel vaja on? Võibolla väike puhver ka, ütleme 4000 HP jagu prem moona, ja ongi korras. 99% playeritest ei suuda seda nagunii ära realiseerida. _________________ WoT StatsTwitch Stream
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.