Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
19.01.2020 13:48:29
|
|
|
Offimisega peaks tavaline põlemise hais olema, aga see on nagu odekolonni peal töötaksid
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
19.01.2020 15:37:57
|
|
|
Kusjuures ma olen sama mõelnud, et uued diislid haisevad väga vastikult...
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
19.01.2020 15:47:23
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Seejuures mida kõrgem on temperatuur silindris seda parem kasutegur. |
vale! mida suurem temperatuuride vahe enne ja pärast põlemist siliindris, seda parem kasutegur. lisaks on põlenud kütusesegu maht oluliselt suurem põlemata kütusega võrreledes.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
21.01.2020 10:01:13
|
|
|
Ikka on õige. Kuna see siseimetava õhu temperatuur on konstantne siis määrab auto kasuteguri ülemine temperatuur.
Janis kirjutas: |
Asi ei ole selles, et head kasutegurit kardetakse. Madalama tempiga, mida aitab saavutada EGR näiteks, tekib vähem NOx. Ju siis varem selle peale nii palju ei mõeldud, et nüüd veelgi rohkem karmistatakse emissiooninõudeid.
Lisaks veel kõrgem temp kulutab ka rohkem mootori komponente.
Ja EGR on ammuilma kasutusel enne EURO6. |
Seni pole ükski keskkonna aktivist suutnud ära seletada NOx keskkonna kahjulikkust. Tegu on mingi vähetähtsa probleemiga.
Kõrgemale temepratuurile on siiski paremad metallid olemas.
|
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
21.01.2020 10:51:29
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Ikka on õige. Kuna see siseimetava õhu temperatuur on konstantne siis määrab auto kasuteguri ülemine temperatuur. |
sellisel juhu piisaks ainult silndri kütmisest kõrge temperatuurini ja selle seal hoidmisest. poleks vaja eraldi kütet sisse pritsidagi ja seda seal sees põletada.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
21.01.2020 13:21:08
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Seni pole ükski keskkonna aktivist suutnud ära seletada NOx keskkonna kahjulikkust. Tegu on mingi vähetähtsa probleemiga.
Kõrgemale temepratuurile on siiski paremad metallid olemas. |
Ma ei tea, hinga NOx sisse ja vaata mis nägu oled peale seda?
Erinevat CO2 pseudoprobleemist on NOx ikka reaalne saastuse probleem linnades.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
fgth
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.08.2004
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
21.01.2020 13:58:54
|
|
|
aga selle eest ülitublid, et enne 95 aastat ei põletatud mitte ühtegi grammi mitte ühtegi põlevat materjali ega vegelikku ega gaasi.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
p3000
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.09.2008
|
21.01.2020 14:31:46
|
|
|
siis tulevad igasugu maksud ja aktsiisid? mingeid kohustusi ja norme peame ju täitma hakkama..? meil ei ole ju liiklusvahenditele mingeid erilisi makse..
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
21.01.2020 15:04:04
|
|
|
Küll tulevad.
_________________ ------ |
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
21.01.2020 15:47:15
|
|
|
Mis jama see siis on. Ühtaegu oleme saastajate seas maailmas esiotsas aga samal ajal jääb CO2 kvoot täitmata ja ärime selle mitte-saastajatele maha?
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Renka
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
21.01.2020 15:57:18
|
|
|
See on tööstuse saaste tabel Mitte üleüldine.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
arnis
HV veteran
liitunud: 18.07.2004
|
22.01.2020 03:33:09
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Juba praegu on tugevas languses euroopa autotööstus, ca 10-50%. Saksa autotööstuse eksport kukkus 50%. Kaks tuntud autotootjat (Ford ja Opel) panid euroopa tehased jäädavalt kinni.
See pole mingi naljamäng, see põhjustab MASU. |
Mulle meeldib selline lihtne "probleemipüstitus"
Nimelt piirangu eesmärk ongi fosiilimaailma saast välja filtreerida - saast on see, mis on odav ja võtab palju kütust.
See, mis on luksuslik, ja võtab palju kütust, see ei ole saast. Selles sektoris tuleb lihtsalt hinnatõus.
Väga korrektselt lahendatud. Midagi otseselt ei keelata, lihtsalt odavat jama turul hakkab olema raske müüa. Ja see on väga hea.
Ja LOOMULIKULT ei ole selles midagi halba, et autode arv langeb.
Piirangud ei panda paika vastavalt sellele, mida on võimalik kergelt saavutada.
Ja mitte" toodetud autodele" ei seata piiranguid, vaid "EUs arvelevõetud autodele" pannakse piirang - nii sain aru.
Ja sama piirang kehtib ka "mitte EUs toodetud autodele", mis tahetakse siin arvele võtta. Kasvõi mõni kastikas USAst.
Autotranspordimaailmas on vaja parandada KAHTE TÄIESTI ERALDISEISVAT PROBLEEMI.
PROBLEEM 1) Heitmed on kahjulikud elanikele
PROBLEEM 2) Sõiduautod tarbivad palju fosiilkütust.
Probleem 1 lahendati nüüd praktiliselt ära. Peale WLTP ja RDE katsetsükli kasutusevõttu tulevad lõpuks enamikud autod korras heitmetega. Sellega läheb veel aastake.
Probleem 1 on veel teine osa, mida väga ei taheta parandada (autod lähevad tuksi peale 5-10 aastat). Selle raviks hakatakse teatud autosid keelama sisenemast.
See on hetkeplaan. Kui mul oleks hääleõigus, siis ma muudaksin pigem järelvalvet - et EURO6 auto oleks ka 10 aasta pärast samahea nagu uus.
EUROnormid on üldiselt tehtud probleem 1-le.
95gr piir aga on tehtud probleem 2-le.
Ja need on kaks erinevat asja.
Probleem 2 on täiesti lahendatav.
Esiteks vähendatakse pidurdamisel kaotatud energiat ja teiseks muudetakse mootorite parameetreid selliseks, et mootor töötaks
efektiivsemalt - võimsuse vajadus täidetakse see hoopiski elektriajamilt.
Teisisõnu hakkab aina enam ja enam tekkima 50-100kW-seid 3-4 silindrilisi mootoreid (arvatavasti atkinsoni tsükli võimekusega), millele on juurde lisatud 25-150kW elektrijõudu.
Mitte midagi halba sellest küll ei saa olema - autod hakkavad olema isegi parema reageerimisega. No ainult see, et tippkiirused autodel langevad sinna 160-200 kanti.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
22.01.2020 07:45:45
|
|
|
arnis, 100+150kW annab kokku 250kW. miks see max kiirus 200km/h peale peaks langema? sellise võimsuse juures on max kiirus 250km/h ja peale.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
sama123
HV veteran
liitunud: 20.03.2009
|
22.01.2020 09:03:54
|
|
|
hans kirjutas: |
Küll tulevad. |
Siiani veel ei ole, lätis juba on. Küsimus oleks palju on CO jälg ühe uue hübriidi tootmisel ja EU-sse transportimisel? Ja palju sellest "kontrollitud lagunemisest" tingitud jälg lisaks on? Ega üksinda auto töötades ei saasta vaid ka tema tootmine ja hooldamine saastab.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
22.01.2020 09:06:35
|
|
|
Jah, tänu Eestile hukkub maailm, sest me saastame planeeti 9 korda rohkem kui India ja 2 korda rohkem kui Hiina.
Ainuke lohutus, et Luxemburg on hullem veel. Tema pärast hukuvad koaalad Austraalias.
Faktid, faktid...
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
22.01.2020 09:29:44
|
|
|
NATAS999 kirjutas: |
arnis, 100+150kW annab kokku 250kW. miks see max kiirus 200km/h peale peaks langema? sellise võimsuse juures on max kiirus 250km/h ja peale. |
3 seeria bemmi puhul jääb suhteliselt samaks. +200kg kaalu juurde.
Aga jah päris mitmel tootjal ei kehti see loogika, et suurem võimsus toob kiirusekasvu.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
22.01.2020 09:36:08
|
|
|
Indias pole isegi prügikaste, ja loodushoid ja keskonnakaitse on viimane millele seal mõeldaks.
|
|
Kommentaarid: 308 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
262 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
22.01.2020 09:42:34
|
|
|
Magic kirjutas: |
NATAS999 kirjutas: |
arnis, 100+150kW annab kokku 250kW. miks see max kiirus 200km/h peale peaks langema? sellise võimsuse juures on max kiirus 250km/h ja peale. |
3 seeria bemmi puhul jääb suhteliselt samaks. +200kg kaalu juurde.
Aga jah päris mitmel tootjal ei kehti see loogika, et suurem võimsus toob kiirusekasvu. |
seal piirab juba elektroonika või ülekanne max kiirust. vaevalt aero nüüd oluliselt kehvem tehakse, sest elekter. kaal ei oma väga tähtsust max kiirus v.s. võimsus.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
22.01.2020 09:48:19
|
|
|
See ajami osa on mingi piiks jah. Bemm ei saa vähemalt vastu hambaid kiirendusega.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
22.01.2020 10:32:28
|
|
|
Jänes kirjutas: |
Jah, tänu Eestile hukkub maailm, sest me saastame planeeti 9 korda rohkem kui India ja 2 korda rohkem kui Hiina.
Ainuke lohutus, et Luxemburg on hullem veel. Tema pärast hukuvad koaalad Austraalias.
Faktid, faktid... |
Jagame Hiina kui India tuhendeks külaks kus igas elab 1.3 miljonit inimest ja paneme sinna kõrvale Eesti ja Luksemburgi külad nende peale näpuga vehkima, ärge saastage nii palju...
Mis on pildil valesti?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
|