Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
04.01.2020 12:25:39
|
|
|
Tanel, oled vahest sõites spidokale vaadanud ja mõelnud, et küll oleks ikka jama, kui praegu 250km/h piirang peal oleks? oled käind drage sõitmas sellega? mingid pildid/videod vist kunagi olid? mis seal ma kiirus tuli?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
04.01.2020 12:27:07
|
|
|
Eestis pole sellega anyway midagi teha, eks millalgi teeb eurotripi ja proovib ära Aga jah, suht raske on küll, näed et täiesti vabalt saaks turvaliselt kiiremini kulgeda.
Võimsa masina eeliseks meie teedel pingutamata, rahulik ja vaikne kulgemine legaalsetel kiirustel ja tead, et vajadusel vajutamisel on reserv olemas
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Reaper
Kreisi kasutaja
liitunud: 29.08.2005
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
08.01.2020 11:20:16
|
|
|
https://majandus24.postimees.ee/6865795/karm-mats-saksa-autotoodang-kukkus-kolinal
Saksa autotööstus on tänu EL rohereeglitele nutuses seisus. Aga sellest ahelast sõltub ka eesti - meile ei tule allhanke tellimusi ja ka eesti tööstustoodang langeb (ei viitsi otsida ühe pangaanalüütiku hoiatus postimehes). See protsess käib juba täna. Kui pole tootmist, hakatakse inimesi koondama. Lõppkokkuvõttes kannatabki selle rohehulluse käes tavaline rahvas.
|
|
tagasi üles |
|
|
d3t
HV Guru
liitunud: 14.05.2004
|
08.01.2020 13:37:58
|
|
|
kalvis, normaalne ju, toodad sitta, siis sööd sitta
Reaper, jeesus, sa näed aga ei mürista. Nende jaoks on tulevikus kasutatud autod müügil ka, kuna relementatsioon pole piisavalt karm, mis nad pabistavad nüüd oma saastamise võimaluse üle...
_________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
degreal
HV veteran
liitunud: 07.01.2002
|
08.01.2020 13:56:34
|
|
|
A miks see tavaline rahvas siis tossavaid autosid toodab. Tootku midagi loodussäästlikumat.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
08.01.2020 13:59:11
|
|
|
kalvis kirjutas: |
https://majandus24.postimees.ee/6865795/karm-mats-saksa-autotoodang-kukkus-kolinal
Saksa autotööstus on tänu EL rohereeglitele nutuses seisus. Aga sellest ahelast sõltub ka eesti - meile ei tule allhanke tellimusi ja ka eesti tööstustoodang langeb (ei viitsi otsida ühe pangaanalüütiku hoiatus postimehes). See protsess käib juba täna. Kui pole tootmist, hakatakse inimesi koondama. Lõppkokkuvõttes kannatabki selle rohehulluse käes tavaline rahvas. |
Ei ole "tänu" sellele nutuses seisus. Langus oli juba enne seda muudel põhjustel ja emissioonipiirangud lihtsalt lisavad sellele langusele juurde.
Elektriautode osas võib kõikide tootjate kohta üldiselt öelda, et see on kivi nende endi kapsaaeda. Neil on olnud väga palju aega neid arendada, kuid eelistati lihtsat ja kiiret kasumit.
Ehk siis pole mõtet neid autotootjaid haletseda. Ise tegi.
|
|
Kommentaarid: 691 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
533 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
08.01.2020 14:16:55
|
|
|
See CO2 maks esimene õiges suuna asi. Seni toimus mingi veiderdamine. Teeme 1.0-1.4 mootorid, sest teatud lollid arvasid, et tänane raske auto võtab nendega vähem kütet
Ok ehk nendele tuleb kasutus teatud hübriidlahenduste juures, aga väheusutav.
//
Ei tea mis selle uue CNG octavia hinnaga tehakse, aga hetkel kaaluks toda.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
09.01.2020 11:24:02
|
|
|
CNG-st tuleb mingi teistsugune CO2 välja?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
09.01.2020 11:32:06
|
|
|
Täna on need selle kurja näidu lähedased ehk "pealemakse" väiksem. Ise vaatasin tegelikult ainult 100km kulu.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
10.01.2020 16:41:42
|
|
|
elukaz, https://www.gaas.ee/arikliendile/cng/
CNG sisaldab biokomponenti mis on 0 emissiooniga kuna tekib bioloogiliste protsesside käigus ehk selle tekkimise/tekitamise käigus võetakse atmosfäärist ära sama palju CO2-e kui pärast põlemisel tekib.
Teoorias võiks teha ka auto, mis sõidab näiteks metanooliga ja kus fossiilset kütust kasutada ei saa, see võiks siis ka kvoodi alt väljas olla, aga ma pole spetsialist ehk ei oska arvata, millised tehnilised probleemid/takistused/nüansid sellise mootori ehitamisega võivad olla.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
18.01.2020 02:45:45
|
|
|
napoleon kirjutas: |
elukaz, https://www.gaas.ee/arikliendile/cng/
CNG sisaldab biokomponenti mis on 0 emissiooniga kuna tekib bioloogiliste protsesside käigus ehk selle tekkimise/tekitamise käigus võetakse atmosfäärist ära sama palju CO2-e kui pärast põlemisel tekib.
Teoorias võiks teha ka auto, mis sõidab näiteks metanooliga ja kus fossiilset kütust kasutada ei saa, see võiks siis ka kvoodi alt väljas olla, aga ma pole spetsialist ehk ei oska arvata, millised tehnilised probleemid/takistused/nüansid sellise mootori ehitamisega võivad olla. |
Kas cng ei olegi maagaas ehk fossiilenergia gaasilisel kujul? Segame rohegaasi sisse on sama hea kui segame biokütust nafta sisse ja on ka nullemissiooniga?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
18.01.2020 11:20:13
|
|
|
Biogaas on muidu sama asi mis maagaas aga on väiksem erinevus biogaasi kahjuks. Nimelt võib Biogaas sisaldada ka CO2, vett ja muid gaasilisi komponente, seejuures on kütteväärtus halvem.
Kuid trikk seisneb selles, et bussid ja muu mudru ostetakse rohelise toetuse saamise nimel sisse, niikaua kui kontrollperiood kestab tuleb rohegaasi kasutada ja siis edasi on vaba voli maagaasi tankida.
|
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
18.01.2020 23:25:36
|
|
|
Kui massiliselt gaasile kolima hakatakse, küll siis riik ka aktsiise kohendab...
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
19.01.2020 00:31:07
|
|
|
Magic kirjutas: |
Teeme 1.0-1.4 mootorid, sest teatud lollid arvasid, et tänane raske auto võtab nendega vähem kütet
|
ei võta siis?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
19.01.2020 00:57:51
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Magic kirjutas: |
Teeme 1.0-1.4 mootorid, sest teatud lollid arvasid, et tänane raske auto võtab nendega vähem kütet
|
ei võta siis? |
sama koguse massi liigutamiseks sama kaugele ja sama kiirusega tarvitab sama palju võimsust. kui kütuse põlemine mootoris on ideaalilähedane, siis ei ole suurt vahet väiksel ja suurel mootoril. kui väiksem mootor peab sama võimsuse saavutamiseks rohkem pöördeid tegema, siis võib väiksem mootor isegi rohkem kütust võtta.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
pistyk
HV veteran
liitunud: 11.08.2007
|
19.01.2020 01:06:59
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Võimsa masina eeliseks meie teedel pingutamata, rahulik ja vaikne kulgemine legaalsetel kiirustel ja tead, et vajadusel vajutamisel on reserv olemas |
Kahjuks need teadjad ei lepi sellega, et on, on ju vaja proovida, ära aja juttu, et mees ostab võimsa auto igaks juhuks.,äkki läheb vaja.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
19.01.2020 11:38:53
|
|
|
Kahjuks on poliitikute teadmised autode ökonoomsusest lasteaia tasemel.
Tänapäevastel mootoritel saab turbo, sissepritse ja intelligentse gaasijaotusseadme juhtimisega imet teha nii et 1,4 mootor võib olla samaväärne eelmise sajandi 2,0 sega.
Eelkõige bensumootoritel on probleemne, sest mootor ei saa töötada lahja küttesegu reziimis, mis just on väikestel koormustel ökonoomne. Disladel on siin vallas suur eelis.
Sõltumata kas bensiin või diisel siis on ökonoomseim säte ikkagi kus õhu ja kütuse vahekord oleks 1:1 ideaalses põlemises. Suurematel kiirustel saab esiteks tõsta pöördeid ja saab ka turboga forseerida õhu küttesegu silindrisse rohkem - ideaalsegu täisökonoomsusega võib ka suuremal võimsusel paika jääda.
Omaette teema on suuremal kiirusel õhutakistusest tingitud kaod.
|
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
19.01.2020 11:59:57
|
|
|
Misasja, 1:1 vahekorraga ei lähe auto käimagi. Bensiini puhul on see 14,7:1
Ja pigem välditakse ideaalset põlemist et temp liiga kõrgele ei tõuseks
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
19.01.2020 12:20:31
|
|
|
Mõeldud oli kütuse segu ideaalset vahekorda mitte kütuse seguvahekorda.
Seejuures mida kõrgem on temperatuur silindris seda parem kasutegur.
Aga nüüd on EL (ja ka USA-s) hakanud liiga head kasutegurit kartma ja Euro6 pole see enam lubatud. Volkswagen sai matsu kätte - tema parendatud soft ei teegi midagi muud kui viib alla temperatuuri silindris ja ühtlasi kaotab auto ökonoomsuses kui ka võimsuses. Aga juhtorganid on rahul
|
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
19.01.2020 12:46:18
|
|
|
Asi ei ole selles, et head kasutegurit kardetakse. Madalama tempiga, mida aitab saavutada EGR näiteks, tekib vähem NOx. Ju siis varem selle peale nii palju ei mõeldud, et nüüd veelgi rohkem karmistatakse emissiooninõudeid.
Lisaks veel kõrgem temp kulutab ka rohkem mootori komponente.
Ja EGR on ammuilma kasutusel enne EURO6.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
19.01.2020 13:21:32
|
|
|
Kas see on mingi kõrvalmõju et uuemad igast normidega diislid haisevad nii et hing jääb kinni? Vanakooli toss on selle kõrval nagu sõõm värsket õhku.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
|