suure inertsiga, ülilihtsad ning ulmeliselt alaforsseeritud. detroidi 2taktiline diisel on see ikaldus, mis tervet ameerikat vedas. meil olid ameerika veekaheksa taolised mootorid kasutusel zil i ja GAZ i peal. mine ja otsi mõni üles, kes nendega leiba teenis ja kuuled lugusid. 53 jaksas vedada ete näthdu 3500 kg asemel 12000 ja peale aga normiks olnud 28-30l/100km oli siis ka korralikult lõhki. _________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Kui aega on, võin u 100km kaugusele kuhu post hästi ei käi, ära tuua.
Siis ühe 4L kanku -21°C pesuvedeliku hind peaks olema odavam 4L 40% viina omast, et viina pesuvedeliku asemel kasutada. Seda isegi juhul kui demineraliseeritud vesi on tasuta võtta.
Kust te nii odavat viina saate?
Mul on vanast ajast varuks ostetud, enam vähem klaasipesu kanku hinnaga tulidki kätte toona.
Ilmad soojad, prooviks viina klaasipesuomadused ära.
Suured mootorid on toredad jah aga miks neid taga nutma peab kui tunduvalt väiksemad suudavad ka sama töö ära teha? Odavamalt ka veel
Sest Ameerika 5,7-liitrine imetabane 110kw arendav V8 on kordades parem, kui 2-liitrine 180kw-ne
Äkki lingid mõne uue 5,7 liitrise 110kw v8 mootorit omava isendi ?
Või ajad jama ?
https://www.auto24.ee/used/3221195
Naftakriis, aina kitsamad hetigaasinormid jne tegid oma töö. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Siis ühe 4L kanku -21°C pesuvedeliku hind peaks olema odavam 4L 40% viina omast, et viina pesuvedeliku asemel kasutada. Seda isegi juhul kui demineraliseeritud vesi on tasuta võtta.
Kust te nii odavat viina saate?
Mul on vanast ajast varuks ostetud, enam vähem klaasipesu kanku hinnaga tulidki kätte toona.
Ilmad soojad, prooviks viina klaasipesuomadused ära.
Suured mootorid on toredad jah aga miks neid taga nutma peab kui tunduvalt väiksemad suudavad ka sama töö ära teha? Odavamalt ka veel
Sest Ameerika 5,7-liitrine imetabane 110kw arendav V8 on kordades parem, kui 2-liitrine 180kw-ne
Äkki lingid mõne uue 5,7 liitrise 110kw v8 mootorit omava isendi ?
Või ajad jama ?
no kas on vaja tähte närida , pole ju saladus etr armeeriklased oma odava kytsihinnaga eriti ökonoomsule ei rõhunud ja need 5 liitrised olidki mingi stiilis 100kw
samal ajal kui euroopas tehti 1,6l mootoreid sama kilovati juures
https://www.auto24.ee/used/3212104
Diisel, aga seda keegi ei maininud, et bensukas peab olema... _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Vôtsin hiljuti 20l 10euriga. Lõhnavaba. Aga sul veel parem auk. _________________ I don't need anger management. I need people to stop pissing me off !
Siis räägitakse siin aiast ja aia august, Üks rääkist vanade mootorite taga nutmisest ja sa siis asusid rääkima uutest samahulistest mootoritest (mul endal jäi see uus seal kahe silma vahele, kuna läksin edasi eelneva mõttekäiguga). Pole siin keegi väitnud, et moodne 5.7 jänkistani mootor ainult 110kw arendab. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Pole ju mingit standardset 5.7 mida etaloniks võtta, mälu järgi kipuvad jääma 200-350kw vahele reeglina. _________________ Olen jah muusika suhtes elitaarne sitapea
000 WHILE hangover
001 drink beer
Hah, mul on hc peal mootor, mille first run oli 1957. Ehk tänaseni tootmises, moditfitseeritud vaid sisselaskesüsteemi, mehaanilise sissepritse näol. 8,8 liitrit ja kõva 240 hobust. Kütsi tõmbab liitri minutis. Töökindlus on võtmesõna, samas iga kõrvalekallet nominaalist käitamisel premeeritakse kohese õlivahetuse ja mootori lahtivõtmisega. Hea võimalus kulutada sekundiga mõni tuhat euri (proovitud).
Hah, mul on hc peal mootor, mille first run oli 1957. Ehk tänaseni tootmises, moditfitseeritud vaid sisselaskesüsteemi, mehaanilise sissepritse näol. 8,8 liitrit ja kõva 240 hobust. Kütsi tõmbab liitri minutis. Töökindlus on võtmesõna, samas iga kõrvalekallet nominaalist käitamisel premeeritakse kohese õlivahetuse ja mootori lahtivõtmisega. Hea võimalus kulutada sekundiga mõni tuhat euri (proovitud).
Need toyotade diiselmootorid ongi õnnetud, ühed suitsevad kärakad.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.