Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 2015, 2016, 2017 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 49 ]
Ei
42%
 42%  [ 209 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 493

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 22.11.2019 03:50:11 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
600+ salvestust?
Lihtsalt huvi pärast küsin, kuidas seda kõike kahe nädalaga ära vaadata?
No kui sul endal ka elus mitte midagi teha poleks ja elad vaid TV nimel...
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 22.11.2019 08:29:13 vasta tsitaadiga

Terve pere peale võib ju vabalt olla. Kõike tõenäoliselt ei jõuagi, aga vähemalt on see võimalus olemas.
_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 22.11.2019 09:00:24 vasta tsitaadiga

Kamma kirjutas:
See "uuenenud Telia TV" on täitsa vahva. Üle 500 saate tõmbas jehhat salvestusest.
Enne oli 600+, nüüd 107. Boks on uusim Arris.
Üks vana motorola on teises toas, näeb väga vähe kasutust.
Üks eelmine Arris(nelinurk lapik) on sama teenuse küljes Soomes. Nüüd on salvestused mix minu omadest ja nendest mis vanas Arrises on.
On see nagu normaalne ja kuidas ma oma salvestused tagasi saaks? Või peangi uuesti üksi pulgi kanalid läbi käima ja kõik uuesti salvestama panema? Resad boksile ja ruuterile tehtud.
Väga tore "uuendus" tõesti... thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif


Nii uskumatu kui see salvestuste arv ka pole, siit sa neid tagasi ei saa. Püüa Teliast infot saada, kas kuidagi saab või ei saa.
Mul on ajaloost midagi justkui meeles, et kui "kogu televisiooni kava" salvestamiseks märkida siis süsteem seda vastu ei võta icon_biggrin.gif Ei meenu kas see oli vanas menüüs, uues või mis teenuses.
PS. võibolla sa ei teagi, et salvestusse võiks panna ainult enimvaadatavad saated ja seriaalid, tegelikult näeb kõike parema klahvi alt telekavast ka, ei pea kõiki asju ära märkima icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 22.11.2019 11:43:37 vasta tsitaadiga

Suur salvestuste hulk tuleb tihtipeale sellest, et Telia saatekava on katki. Pole märgitud kordusi ja siis salvestatakse mingit sarja osa kuni 10 korda. Selle korda saamine tundub lootusetu värk olevat.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 22.11.2019 12:22:54 vasta tsitaadiga

alpha kirjutas:
Suur salvestuste hulk tuleb tihtipeale sellest, et Telia saatekava on katki. Pole märgitud kordusi ja siis salvestatakse mingit sarja osa kuni 10 korda. Selle korda saamine tundub lootusetu värk olevat.


Korduste tingimused tulevad telekavast, mille on edastanud kanali pakkuja. Kui seql on kordused märgitud, siis vastavalt need rakendatakse. Selle kohta ei saa öelda, et Telia telekava oleks katki. Telia ei koosta neid (v.a. Telia LIVE kabalile)
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
alpha
Kreisi kasutaja
alpha

liitunud: 04.12.2002




sõnum 22.11.2019 12:55:49 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
alpha kirjutas:
Suur salvestuste hulk tuleb tihtipeale sellest, et Telia saatekava on katki. Pole märgitud kordusi ja siis salvestatakse mingit sarja osa kuni 10 korda. Selle korda saamine tundub lootusetu värk olevat.


Korduste tingimused tulevad telekavast, mille on edastanud kanali pakkuja. Kui seql on kordused märgitud, siis vastavalt need rakendatakse. Selle kohta ei saa öelda, et Telia telekava oleks katki. Telia ei koosta neid (v.a. Telia LIVE kabalile)
Jutuks tore küll, aga mida ma selle teadmisega peale hakkan? Fakt on, et kava on minu silmis katki.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003




sõnum 22.11.2019 12:55:53 vasta tsitaadiga

icon_lol.gif thumbs_up.gif

Sellise loogikaga võiks kõik probleemid kellegi teise kaela lükata.

Selle kohta ei saa öelda, et Telia vaskkaabel oleks kehva kvaliteediga. Telia vaske ei kaevanda.

_________________
M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Kommentaarid: 151 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 133
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 22.11.2019 13:17:19 vasta tsitaadiga

Kui kanali tootja ütleb, et neil on saada "kaua võib" siis Telia selle ka kava järgi nii salvestab. (loe peabki salvestama)
Kui tootja aga ütleb, et põhisaade on eetris kolmapäeva õhtul kell 20.00 siis salvestatakse ainult see ja kordused mis on märgitud * ja teise IDga, ei salvestata sama nime alla va. kui klient on ka kordused märkinud.

Katki pole midagi kuna kui saateid vaadata on näha erisused, osadel kanalitel korras aga näiteks tv3 seda infot andnud pole.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 22.11.2019 15:20:27 vasta tsitaadiga

KillFrenzy kirjutas:
icon_lol.gif thumbs_up.gif

Sellise loogikaga võiks kõik probleemid kellegi teise kaela lükata.

Selle kohta ei saa öelda, et Telia vaskkaabel oleks kehva kvaliteediga. Telia vaske ei kaevanda.


? Veidi absurdne pole?

Kui on midagi telekava tõttu katki, on need kõikide tv pakkujate kasutajatel samamoodi "katki".

Pikemalt siin midagi arutada polegi. Peaks olema ammu teada (ka kainet mõistust kasutades samale järeldusele jõuda), et kanalite telekava toodavad ja esitavad tsentraalselt TV kanalite tootjad või nende esindajad.

Surnud ring arutellu, kui panna see kõik "Telia tegi" valdkonda.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2019 18:33:30 vasta tsitaadiga

armjan, arusaadav (ja mind see probleem tegelikult ei puuduta kuidagi).

Aga siiski on Telia kliendile teenuse pakkuja. ning lisaks on Telia poolt võimekus asju paremaks teha. Kliendil kahjuks selleks hoovad puuduvad.
Kas siis kanalit survestades, et sealt tuleks korrektne kava või siis võtta omale tööle inimene kes seda kava korrigeeriks nii, et Telia kliendid ei peaks kurtma kehva teenuse üle. Tundub küll mõnevõrra absurdse tööpostina kuid ei saa väita, et Telia ei saa midagi ette võtta kui kanalite poolt vale info tuleb.

Ja alati on kolmas võimalus - teha mittemidagi. Aga siis tuleb ka leppida klientide pahameelega.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 22.11.2019 19:15:30 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
armjan, arusaadav (ja mind see probleem tegelikult ei puuduta kuidagi).

Aga siiski on Telia kliendile teenuse pakkuja. ning lisaks on Telia poolt võimekus asju paremaks teha. Kliendil kahjuks selleks hoovad puuduvad.
Kas siis kanalit survestades, et sealt tuleks korrektne kava või siis võtta omale tööle inimene kes seda kava korrigeeriks nii, et Telia kliendid ei peaks kurtma kehva teenuse üle. Tundub küll mõnevõrra absurdse tööpostina kuid ei saa väita, et Telia ei saa midagi ette võtta kui kanalite poolt vale info tuleb.

Ja alati on kolmas võimalus - teha mittemidagi. Aga siis tuleb ka leppida klientide pahameelega.


Seda, mis hoovad on, ka kasutatakse. Pidev töö, ei saa läbi kunagi kuni TV teenust pakutakse. Osade kanalite puhul läheb lihtsamalt, osade puhul väga vaevaliselt (ja jällegi, kõik teised TV teenuse pakkujad teevad sama ka omalt poolt).
Vigade või murede puhul tuleb teavitada Teliat ja info viiakse sealt edasi. Foorumisse kirjutades ei juhtu tavaliselt mitte midagi! See pole koht, kus teenuse muresid kliendiga arutatakse vaid on üldisema infovahetuse koht.

Eeldada, et midagi ei tehta ja või on suva, on alati kõige lihtsam (ei kellelegi isiklikult.. See on üldine tähelepanek x teema kohta).

Kellel huvi, kuidas asjad töötavad, palun kandideerige kui tööpakkimist märkate, siis saate ka ise kaasa rääkida ja kõik hääks parandada icon_smile.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
seeru
HV veteran

liitunud: 10.02.2004




sõnum 22.11.2019 19:36:05 vasta tsitaadiga

armjan kirjutas:
Vigade või murede puhul tuleb teavitada Teliat ja info viiakse sealt edasi. Foorumisse kirjutades ei juhtu tavaliselt mitte midagi! See pole koht,

Mul endale on küll jäänud mulje, et just siis juhtubki, kui foorumis teemat üleval hoitakse.
Kui üldse juhtub.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
armjan
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.05.2008




sõnum 22.11.2019 19:40:17 vasta tsitaadiga

seeru kirjutas:
armjan kirjutas:
Vigade või murede puhul tuleb teavitada Teliat ja info viiakse sealt edasi. Foorumisse kirjutades ei juhtu tavaliselt mitte midagi! See pole koht,

Mul endale on küll jäänud mulje, et just siis juhtubki, kui foorumis teemat üleval hoitakse.


Kaugeltki mitte. Telias on protseduurid ja kohustused. Pöördumised võetakse vastu ja need liiguvad edasi lahendamisele või vähemalt selliselt, et klient vastuse saaks ka lahenduse aegadega kui seda pakkuda. Kui lahendust poke tulemas, selgitatakse jne.

Foorum kliendi tagasiside protsessis pole mingi teema. Siin võtavad mõned Telia töötajad infot ja saavad uurida ja vastust pakkuda, kuid see on isiklikust ajast ja huvist, mitte osana töökohustusest.
Lisaks ei tea me foorumi kaudu kliendist mitte midagi, seega probleemi sisu lahti harutada siinse info põhjal on tihtipeale võimatu
Üldrikke või vea puhul on teine teema ja siis teame probleemist nagunii, kuna pöördujate hulk kasvab koheselt.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rainisk
Kreisi kasutaja
rainisk

liitunud: 24.10.2005




sõnum 24.11.2019 18:20:43 vasta tsitaadiga

Kuidas see filmiriiulilt filmi salvestamine mälupulgale käib, ehk oskab keegi seletada?
_________________
★ ★
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 24.11.2019 18:24:50 vasta tsitaadiga

icon_eek.gif
icon_lol.gif
Et nagu tahad piraadikas hakata?

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rainisk
Kreisi kasutaja
rainisk

liitunud: 24.10.2005




sõnum 24.11.2019 18:27:59 vasta tsitaadiga

Keegi pole piraatlusest midagi rääkinud siin, tahaks ühte lastefilmi õdedele näidata, aga neil puudub paraku TELIA, ning pole võimalik näha muidu.
_________________
★ ★
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janar!
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.11.2019 18:50:19 vasta tsitaadiga

Vaatate veebis või võtad oma boxi kaasa, internet neil ikka on
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 24.11.2019 19:10:16 vasta tsitaadiga

Janar! kirjutas:
Vaatate veebis või võtad oma boxi kaasa, internet neil ikka on

+7 thumbs_up.gif

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.11.2019 19:39:39 vasta tsitaadiga

rainisk kirjutas:
Kuidas see filmiriiulilt filmi salvestamine mälupulgale käib, ehk oskab keegi seletada?

Lihtsalt käib, väga lihtsalt, seletama paraku ei hakka. Ja pole mõtet ka, 99.999% tõenäosusega on see film nagunii krüpteeritud, seega mälupulgale asetatuna kasutu.
Nagu juba soovitati, võta enda boks õdede juurde kaasa, töötab teine tänapäeval suvalise neti otsas.
 
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.11.2019 19:45:50 vasta tsitaadiga

A.S. kirjutas:
rainisk kirjutas:
Kuidas see filmiriiulilt filmi salvestamine mälupulgale käib, ehk oskab keegi seletada?

Lihtsalt käib, väga lihtsalt, seletama paraku ei hakka. Ja pole mõtet ka, 99.999% tõenäosusega on see film nagunii krüpteeritud, seega mälupulgale asetatuna kasutu.
Nagu juba soovitati, võta enda boks õdede juurde kaasa, töötab teine tänapäeval suvalise neti otsas.
 
Juhul kui oled uuele teenusele üle läinud!
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mocc
Kreisi kasutaja
mocc

liitunud: 21.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2019 13:25:47 vasta tsitaadiga

See uus hinnastamine on ikka täiesti BS! Lihtsalt suva hetkel restart kõikidele boxidele ja neljast kahel pilt läinud.
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2019 13:28:01 vasta tsitaadiga

Eks hinna tõstmisega tavaliselt kaasnevadki mõningad ebamugavused, pole midagi parata.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mocc
Kreisi kasutaja
mocc

liitunud: 21.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2019 13:38:25 vasta tsitaadiga

Uurin juba mida pakub Elisa aga noh, mul pole nende kaabli versiooni (elu "eliit" piirkonnast Tallinnas)
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 26.11.2019 13:46:03 vasta tsitaadiga

Võta siis 10€ kallim pakett, saad 1 lisa aktiivse vaatajakoha, HBO, Eurosport Playeri jms kauba peale. Peaks ju äss diil küll olema. icon_lol.gif
_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
A.S.
HV Guru

liitunud: 27.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2019 13:54:22 vasta tsitaadiga

Nagu ma aru sain, on kahte lisavaatajakohta vaja, seega probleem jääb selle 10€ maksmisel ikka lahenduseta. Aga jah, vahet pole, peaasi et maksad. icon_razz1.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 2015, 2016, 2017 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.