Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 331, 332, 333  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 13.11.2019 15:52:51 vasta tsitaadiga

123 telefonilt infot saada on tõsine piin, ega se juturobot ka parem ole.


_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 13.11.2019 17:46:20 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Reklaamid veel kuvavad, ka HV esielehel, et Huawei telefoniga kaasa kaal kingitusena. e-poes paraku valida enam ei saa seda kaalu


Kampaaniatingimustes on kirjas juu, kuni kaupa jätkub. Seega hea hinnaga telefonid on saadaval, kuid kui kingitust ei lisata on lisatoode kaalu näol otsas.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 13.11.2019 22:25:45 vasta tsitaadiga

Pailaps, kusjuures ma otsisin ja otsisin, ei leidnud neid kamaaniatingimusi kusagilt. Hästi ära peidetud.
Tarbijakaitse on aga selle kohta ammu oma arvamuse öelnud. "Kaupa peab jätkuma senikaua, kuni kampaania kestab (kuupäevaliselt)". Põhjuseks just need reklaamid soodsa kauba kohta, mida tellitakse kaks eksemplari.
Vastasl juhul on tegu tarbija eksitamisega.

tsitaat:
Kui reklaamitud soodushinnaga toode saab kaupluses otsa seitsmepäevase kampaania esimesel või teisel müügipäeval ja kaupleja ei paku tarbijale sama hinnaga samaväärset asendustoodet, on tegemist müüginõuete rikkumisega

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 13.11.2019 23:20:33 vasta tsitaadiga

jägaja kirjutas:
Pailaps, kusjuures ma otsisin ja otsisin, ei leidnud neid kamaaniatingimusi kusagilt. Hästi ära peidetud.
Tarbijakaitse on aga selle kohta ammu oma arvamuse öelnud. "Kaupa peab jätkuma senikaua, kuni kampaania kestab (kuupäevaliselt)". Põhjuseks just need reklaamid soodsa kauba kohta, mida tellitakse kaks eksemplari.
Vastasl juhul on tegu tarbija eksitamisega.

tsitaat:
Kui reklaamitud soodushinnaga toode saab kaupluses otsa seitsmepäevase kampaania esimesel või teisel müügipäeval ja kaupleja ei paku tarbijale sama hinnaga samaväärset asendustoodet, on tegemist müüginõuete rikkumisega


Mida juttu, siis peaks TK käed küll tööd täis olema, pidevalt on Coopi, Selveri või Maxima Soodusnädalate sooduskaupade letid kokku kuivanud ja ei pakuta midagi "asenduseks"
Samuti ei näe ma turumuttidel sildil laua nurgal kampaania lõpukuupäeva, kus pakutakse kaupa 3tk kahe hinnaga.

Ehk et jah, võib teha kampaania, kes ees see mees ja panna siis kuupäeva või mitte, kui sa ikka Epoes kaupa ostes kingitust lisaks valida ei saa, ei saa sa kampaanias osaleda, seega pole ka midagi öelda. Samal ajal muidugi eksitavat reklaami teha ei tohiks.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 13.11.2019 23:28:47 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Samal ajal muidugi eksitavat reklaami teha ei tohiks.

just. Teliat sellest teavitasin. Kas ka hoolitakse ja reageeritakse. Vaatame.

_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 133 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 120
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 14.11.2019 14:50:58 vasta tsitaadiga

Tarbijakaitse jutt käib ju soodushinnaga kaubast, mitte kaasa antavatest kingitustest.
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 14.11.2019 15:04:43 vasta tsitaadiga

Killer85 kirjutas:
Tarbijakaitse jutt käib ju soodushinnaga kaubast, mitte kaasa antavatest kingitustest.


Ja kui soodushinnaga kampaania kestab siis peab pakkujal nii epoes kui ka igas esinduses kaup letil olema "kollase" sildiga?
Ja kui pole, siis mis, peab midagi muud sama hinnaga pakkuma?

Kui kampaania kestab ja kaupa on, siis ei tohi kaupleja seda tavahinnaga müüa vaid tõesti peab kampaaniahinnaga müüma.
Seda on ka tehtud kui soodusriiul on tühjaks saanud ja sama kaup peaks jätkuma täishinnaga aga siis tehakse kampaaniale ka ülikiire lõpetamine.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killer85
HV veteran

liitunud: 13.06.2002




sõnum 14.11.2019 15:15:49 vasta tsitaadiga

Ee, miks sa seda minu käest küsid?
Kommentaarid: 69 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.11.2019 12:28:20 vasta tsitaadiga

Avastasin kuu alguses Telia arvet vaadates, et mul on aktiveeritud kuuks ajaks HBO ja salvestamise teenus. Pole oma jah sõna kuskil ütlenud.

Sai postkasti sobratud - üks tagasiside teavitus Minu Telia kohta - vastuses Telia poolt kus tänati tagasiside eest oli ka märgitud, et aktiveerivad need 2 teneust - aga mina ise pean olema hoolas ja need välja lülitama kui enam ei taha.
Kuidas siis nii saab - panite peale siis võtate ka õigel ajal maha. Poleks arvet vaadanud ja x ajal saabunud kirja seepeale lugenud olekski avastanud ükshetk, et maksan nii HBO kui ka salvestamise eest....
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 15.11.2019 12:38:00 vasta tsitaadiga

saada viisakas kiri, et nad ise nende poolt aktiveeritu ka ise maha võtaks ja tõenäoliselt nad seda ka siis teevad
aga hullem on see, et igaüks ei märka seda aktiveeringut ja saavad ühel päeval suurenenud arve üllatuse...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 15.11.2019 13:16:44 vasta tsitaadiga

Osiris, Ei tundu loogiline, aga peab uskuma, et nii oli.
Igasuguste teenuste aktiviseerimine, olgu siis prooviperiood või mitte, eeldab kliendi soovi või pakkumise korral nõusolekut.
Teenuse aktiviseerimine teenindaja poolt võrdub samaga nagu klient seda iseteeninduses või teleris, seega lõpetamine on alati kliendi kohustus. PS, ka prooviperioodidel ei saa Telia eeldada, et klient edaspidi teenust ei soovi vaid jätkab teenusega, seega ei suleta ka teenuseid automaatselt peale prooviperioodi lõppu.
va. üks versioon nagu näiteks hetkel TVplay spordikanalitega, pakkuja lisab ja eemaldab need vastavalt kampaaniale.

Mnator kirjutas:
saada viisakas kiri, et nad ise nende poolt aktiveeritu ka ise maha võtaks ja tõenäoliselt nad seda ka siis teevad
aga hullem on see, et igaüks ei märka seda aktiveeringut ja saavad ühel päeval suurenenud arve üllatuse...


kui tegevused on toimunud nii nagu eelnevalt kirjeldati, siis kui klient saab suurema arve ja vaidlustab, lõpetatakse lisateenus ning tasaarveldatakse summa osas järgmisel kuul, üldiselt vaidlust ei teki.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007



Online

sõnum 15.11.2019 16:17:02 vasta tsitaadiga

see on jälle see telia väärakas mõttestiil mida sa reklaamid
need kes on otsekorralduse teinud, ei pruugi kontrollida palju maha võetakse ja pärast saab telia käsi laiutada, et miks kohe ei protestinud jne.
ei, selliseid isetegevuslikke lisandeid tähtajatult ja automaatselt tasulisteks digimuunduvaid lihtsalt ei tohi teha!
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 15.11.2019 18:57:13 vasta tsitaadiga

Mnator, Ei tohigi, just kirjeldasin Telia protsessi, EI TOHI
Samas kui kirjeldatu on toimunud, minupärast võib klient ka aasta hiljem õigust nõuda. Loomulikult kontrollitakse kas teenust on tarbitud või mitte seega petuskeemi ilmselt kasutada ei saa. Siiani on Telia kõik oma eksimused tagasiarveldanud.

See on täiesti inimlik, et inimene ei pruugi igakuiselt arveid vaadata ja maksab millegi eest tühja. Tean ka juhtumit kus Telia mitme toote tarnel oli kliendil kuidagi mitu ühendust arveldusse läinud ja klient maksis mitu aastat lisaühenduse eest mida ta ei kasutanud, oli kelle viga oli aga Telia nägi et ühendust polnud kasutatud ja tegi tagasiarvelduse mingi 1000 raha osas, oli siis vist juba eur. Edasi sai klient päris pikalt miinusarveid.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 19.11.2019 18:58:51 vasta tsitaadiga

Täna on domeenioksjonil eestitelefon/ee domeen. Nii huvipärast mainin.
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 19.11.2019 19:55:38 vasta tsitaadiga

Henry kirjutas:
Täna on domeenioksjonil eestitelefon/ee domeen. Nii huvipärast mainin.

Ma pakun, et keegi oli ise selle kunagi teinud ise ja nüüd aegus? Ei mäleta, tänase eelkäija veeb sellel jooksnud oleks.
Eesti Telefon ehk endine Eesti Telekom ehk Telia kasutab tänaseni ka domeeni et.ee
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Henry
HV veteran

liitunud: 29.07.2004




sõnum 20.11.2019 00:03:31 vasta tsitaadiga

indrpo kirjutas:
Henry kirjutas:
Täna on domeenioksjonil eestitelefon/ee domeen. Nii huvipärast mainin.

Ma pakun, et keegi oli ise selle kunagi teinud ise ja nüüd aegus? Ei mäleta, tänase eelkäija veeb sellel jooksnud oleks.
Eesti Telefon ehk endine Eesti Telekom ehk Telia kasutab tänaseni ka domeeni et.ee


Ok, millegi pärast on/oli arvamus, et ET kasutas seda domeeni ja nüüd siis aegus domeen kogemata või siis teadlikult.
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Puhv2
HV kasutaja
Puhv2

liitunud: 27.10.2011




sõnum 20.11.2019 00:34:42 vasta tsitaadiga

küsimus - kui tuleb sõnum, et mingi aeg 1-2h teenust pole, siis miks seda arvel näha pole? küsimus teoreetilist laadi, sest katkestus kindlasti tegelikult lühem, aga oli alles hiljuti praktiline juhtum, kus tervelt 1-2 päeva teenust polnud, telioni tehnik käis ja otsis, lõpuks oli oma atribuutikaga tänaval mingis kaugemas kapis ja selgus, et keegi kuskil väljas kaabli läbi tõmmanud, minu teenuse arvel paistis kenasti, et maksan terve kuu eest hoolimata teenuse puudumisest mingil ajal. sarnane keiss oli nüüd võrumaal seoses suure elektrikatkestusega - võrguteenus (ja mingi tarbimine!) jooksis netis vaadates ka päevadel, mil liinid maas. kuidas sellistesse asjadesse suhtuda?
_________________
mõned inimesed on nagu vihmapilved - kui nad ära kaovad, muutub päev kohe päikselisemaks
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2019 00:37:59 vasta tsitaadiga

Aga küsi neilt otse. Kui ei küsi, siis niisama vaevalt midagi pakutakse...samas midagi ikka pakuvad icon_smile.gif
Mingi soodustuse vast saad küsimise peale suure tõenäosusega kui 1-2p maas

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 20.11.2019 07:43:39 vasta tsitaadiga

Ei viitsi jälle tingimusi kaevata.
Telia mõistlik rikke lahendamise aeg erakliendile oli seal teise Tööpäeva lõpuks KUI rike on Telia võrgu osas.
Kui rike on Telia võrgu osas siis tagasiarvestust saab kolmandast tööpäevast alates.
(Kliendi liinil või kliendi osas olnud rikke korral mingeid konkreetseid tagasiarveldusi ei tehta)

(krm, see meenutab haiguslehe võtmist kus esimesed paar päeva haigekassa töölt eemalolekut ei hüvita icon_biggrin.gif)
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 20.11.2019 12:22:20 vasta tsitaadiga

Leping ütleb Puhv2 nii.

Telia kõrvaldab Teenuse toimimist takistavad rikked vastavalt Üldtingimustes toodule. Telia kõrvaldab Telia sidevõrgu ja liinide rikked mõistliku tähtaja jooksul. [u]Mõistlikuks tähtajaks loetakse rikke kõrvaldamist mitte hiljem kui rikkest teatamise päevale järgneva Tööpäeva jooksul.[/u]  Telial on õigus teha Teenuse toimimise tagamiseks vajalikke hooldustöid igal nädalapäeval ajavahemikul kell 01.00–07.00 ning hooldustööde järjestikune kestvus ei ületa 6 tundi. Hooldustööde teostamise ajal võib Teenuse toimimises esineda häireid, mida ei loeta rikkeks. Teave vastavate hooldustööde toimumise kohta on kättesaadav Kodulehel.



Seega üle 48 tunnililise katkestuse korral tehakse tagasiarvestus. 2h tunni puhul ei ole mõistlik teha, kuna oleks loetud sendid kuutasust.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lindman
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2019 12:56:47 vasta tsitaadiga

Puhv2 kirjutas:
küsimus - kui tuleb sõnum, et mingi aeg 1-2h teenust pole, siis miks seda arvel näha pole? küsimus teoreetilist laadi, sest katkestus kindlasti tegelikult lühem, aga oli alles hiljuti praktiline juhtum, kus tervelt 1-2 päeva teenust polnud, telioni tehnik käis ja otsis, lõpuks oli oma atribuutikaga tänaval mingis kaugemas kapis ja selgus, et keegi kuskil väljas kaabli läbi tõmmanud, minu teenuse arvel paistis kenasti, et maksan terve kuu eest hoolimata teenuse puudumisest mingil ajal. sarnane keiss oli nüüd võrumaal seoses suure elektrikatkestusega - võrguteenus (ja mingi tarbimine!) jooksis netis vaadates ka päevadel, mil liinid maas. kuidas sellistesse asjadesse suhtuda?


Kunagi sai Telia esinduses töötades sarnaste küsimustega kokku puututud ja üldtingimustele vihjatud, aga mul tekkis alati küsimus et mis oleks mõistlik kompensatsiooni summa? Kui arvestada proportsionaalselt ühenduse arvest, siis puhtalt ühenduse ühe tunni hind erakliendile 100/100M kiiruse puhul on 0,0347€. Mina ütleks, et vastavalt tundidele kompensatsioon pigem kõlab narrimisena.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 20.11.2019 20:08:11 vasta tsitaadiga

Siin on kindlasti "põhimõttelisi" vendi. Tänapäeval on internetikatkestus seotud juba suurte kahjudega kuna ilmateade, delfi ja foorum jäi nägemata icon_biggrin.gif
Kahjuks ei ole ka erakliendile pakutavat SLA paketti mis äriklientidele lisatasu eest olemas on. 2h-Xh sõltuvalt paketist vahemikus peab olema teenus tagasi ja kui pole võib mingitest summadest rääkida.
Samuti on ärikliendil Teliast sõltuvate ühenduse katkestuse korral kohe võimalik mobiilse interneti piiramatu maht saada, rikke kestvuse ajaks.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raull
HV kasutaja

liitunud: 13.02.2002




sõnum 22.11.2019 09:58:27 vasta tsitaadiga

Kas keegi oskab öelda, kuidas Telias toimub VoWifi kõnede hinnastamine välismaal olles?

Telia lehel on kirjas, et VoWifi kõned töötavad ainult Eestis, mis ei ole tõsi. Reaalselt töötavad nad alati, kui ühendud Wifi võrguga olenemata asukohast.

Mul on olnud nendega siiani kaks kogemust:

Euroopas olles hinnastati väljuvad kõned EU numbritele (mitte Eesti), kui Eestist välismaale helistamine. Peale mitmekordset kurtmist muudeti arve ära.

Väljaspool EU'd tehtud või vastuvõetud Eesti kõned ei paista kõnede väljavõttel.

Kas siit võib järeldada, et olles Wifi võrgus võid ükskõik kus maailmas võib helistada Eestisse ja kõnesi vastu võtta ilma arvet kartmata?
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LongHorn
HV kasutaja
LongHorn

liitunud: 29.11.2004




sõnum 22.11.2019 10:17:29 vasta tsitaadiga

raull, kui VoWiFi on aktiivne siis kehtib sama hinnakiri mis kodus.
Sellel suvel kasutasin Ukrainas, töötas ilusti.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Draqula
HV Guru

liitunud: 29.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.11.2019 10:35:25 vasta tsitaadiga

LongHorn kirjutas:
raull, kui VoWiFi on aktiivne siis kehtib sama hinnakiri mis kodus.
Sellel suvel kasutasin Ukrainas, töötas ilusti.


Ma ei tea kas siinkohal on sobilik talupoja mõistust kasutada (äriloogikad vahest ei klapi sellega), kuid loogiliselt võttes VoWIFI kõne puhul tehakse üle interneti kanal Telia oma võrku.
See tähendab, et roamingu eest välisoperaator Teliale arvet ei esita ning Telial pole (otseselt) vajadust klienti peedistada (sest pole teist operaatorit kes Telialt oma nõuaks).

Lisaks kuidas peaks Telia teadma kus klient parasjagu asub VoWIFI kõne ajal? IP järgi hakkab tuletama?
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 34
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Telia Eesti mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 208, 209, 210 ... 331, 332, 333  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.